• michalrysina

    Zdravím,

    Chci se jen ujistit abych nemusel měnit údaje na objednávce.

    Objednal jsem si na jednom eshopu 2 věci s tím, že vyzkouším a jednu věc vrátím v zákonně 14 denní lhůtě.(to že se to nedělá apod. vím, ale nešlo jinak)

    Nechávám si to poslat do práce. Tudíž jsem vyplnil adresu firmy + moje jméno. nějakým nedopatřením se mě dostala adresa i do kolonky jako „fakturační“. Půjde v pohodě vrátit zboží do těch 14 dnů? Podotýkám že jsem nikde neuvedl IČ ani DIČ. Jen název firmy. Ptám se jestli rozumím dobře tomuto.

    „V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.“

    Díky všem

    0 0
    • destr  

      Neměl by v tom být problém. Poslat si to můžeš nechat kam chceš.

      0 0
      • michalrysina  

        Jde o to že se mi ta adresa dostala i do fakturační adresy. Ale nikde není ič ani dič.

        Bylo to na MALL.cz tak abych si zbytečně nepřidělával starosti.

        0 0
        • destr  

          Jo takhle, tak to nevím. To pro jistotu zruš a udělej novou objednávku.

          0 0
          • michalrysina  

            Už jsem to blbec i zaplatil kartou :-D

            nechám to být a uvidím

            0 0
        • mr.nikdo  

          Pokud se jim zlepsilo reklamacni, proc ne.

          Ja s nimi mam jen spatnou zkusenost pri reklamacich…

          0 0
    • MirosPikos  

      (to že se to nedělá apod. vím, ale nešlo jinak)

      V tomhle bych problém neviděl a prodejci bych to normálně řekl dopředu (domluvil se s ním, je to slušné a nic s tím nezkazíš, když se domluví). Já jsem tak kdysi kupoval nějaký návleky nebo něco na www.kupkolo.cz. Domluvile jsem se, jak to uděláme a věc co mi nebyla jsem vrátil a co mi byla nechal. A nebo snad mi nebylo ani jedno, tak jsem vrátil obě dvě věci. Možná už si vzpomínám – byly to rukavice. V objednávce bylo tedy i něco jediného krom rukavic. Prodejce by měl vyjít vstříc, zvlášť když mu zákon z nepochopitelného důvodu ukládá povinnost zaplatit i poštovné (tam a zpět) v případě, kdy zákazník do 14-dnů odstoupí od smlouvy při nákupu na dálku. To je koneckonců důvod, proč si prodejci drží ceny poštovného tak daleko – jsou tam započítány náklady na magory, co si nad takovými zákony libují a pravidelně je (zne)užívají.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Poštovné od tebe při vracení zboží ve čtrnáctidenní lhůtě platíš ty, nárok na jeho proplacení nemáš … to jen pro pořádek.

        Jinak úplně stejně jsem se domluvil při nákupu oblečení, dokonce mi to prodejce sám nabídl, že si mám objednat od každé velikosti a nevyhovující vrátit.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce