• andy97

    Mám otázku, objednal sem si u bike24.de helmu ale je mi velká, tak se chci jestli mate někdo zkušenosti s vrácením zboží?

    0 0
    • JardaH1  

      Naprosto bez problémů, až jim to ohlásíš, tak pošlou podací štítek, ten vytiskneš a zabalíš. Potom pouze odneseš na poštu. Loni jsem právě toto řešil.

      0 0
      • tvargy  

        Přesně tak. Musíš jim napsat, že odstupuješ od smlouvy, v nějakém mejlu co Ti přišly u objednávky je vzor jak to má vypadat. Já takto vracel helmu minulý týden.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Hele mě chodí formulář na vrácení včetně podacího štítku automaticky v každým balíku :-O

        0 0
        • plzakj  

          Do Cech?

          0 0
          • krabica  

            Do Čech určitě ne, tu chodí v balíku pouze zboží a výplň, žádné dokumenty. Formát mailu/dopisu pro vrácení zboží mají v obchodních podmínkách, ten stačí poslat a obratem posílají vyplněný formulář pro odeslání balíku zdarma.

            0 0
            • plzakj  

              Jj

              0 0
            • Kouba_2005  

              Tak treba na bike-discount je k dispozici sek na postu zdarma jen pro nemce resp. pro odeslani zbozi zpet pouze z nemecke adresy. Jelikoz to mam na nemeckou postu 5km, tak to problem nebyl, jinak by posta od nas stala asi 500,– a musel bych to cvakat ja. To bylo v pripade vraceni zbozi, u reklamaci nevim.

              0 0
              • Roura74  

                Při reklamaci B-D pošle nálepku pro Českou poštu, vrácení zboží se bohužel platí.

                0 0
                • Kouba_2005  

                  V nastaveni uctu jsem si zmenil moji adresu na adresu pobocky posty v DE a sek si stahl :) Co me velmi potesilo bylo, ze prachy jsem mel za 3 dny na uctu.

                  0 0
          • Smazaný účet  

            D nebo IT

            Nějak nechápu proč to nedělej všude stejně?! :-O

            0 0
      • kozi96  

        Ahoj a co třeba kamenný obchod? tam někdo byl? :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          V kamenným obchodě mají takovou směsku ;-) Teda aspoň to tak bylo před covidem. Nedala se tam vyzvednout objednávka, kterou jsi udělal na eshopu ;-) Bylo to takový krkolomný. Buď tam dojet a udělat objednávku na krámě, zboží přišlo na krám, poslali sms s výzvou k vyzvednutí. Výhoda byla, že jsi vyzvednul jen opravdu to co jsi chtěl, zbytek vrátli do skladu. Někde jsem ale četl, že tohle za covidu zrušili. Druhou cesto bylo, že jsi do doručovací adresy napsal ten jejich obchod, ale případný poštovný jsi platil stejně jako po Německu :-)

          Nebylo to špatný, když na konci listopadu dělali výprodej, tak ten krám nabouchali zbožím, ale zase milion lidí :-)

          0 0
    • embi  

      Nic jsem nehlasil. Zbozi jsem s fakturou poslal v krabici zpet.

      0 0
    • Twitko  

      jak pisou vyse .. naprosto bez problemu. Ja takhle cca pred rokem vracel trenazer … zadny problem, poslal jsem email ze mam trable, oni poslali stitek na vraceni. Ja ten nefunkcni vergl zabalil a odvezl na postu – postovne plati oni (a ze to bylo peknych cca 25 kilo), nasledna reklamace uznana, $$ zpet na ucet.

      Ja na bike24.de nedam dopustit … (a to nejen kvuli tehle akci .. i kdyz byla asi „nejvetsi“)

      0 0
      • nksh  

        Přesně tak bike24.de asi aktuálně nejlepší e-shop. Jediná výtka že by mohli nabízet víc „specialitek“ jako treba bike-componenents.de

        0 0
        • andy97  

          Když jste posílali nazpátek zboží, dávali jste tam nějaký list se jménem, číslem účtu nebo stačí faktura zboží?

          0 0
          • plzakj  

            Platim tam paypalem a posilaj to zpatky na paypal. Koukni do FAQ.

            0 0
          • tvargy  

            Platil jsem kartou a vrátilo se to na kartu. Raději jim ještě napiš mejl, žes to poslal

            0 0
            • andy97  

              Sem jim napsal, oni poslali štítek na krabici. Stačilo jen to odnést na poštu. Přidal sem tam fakturu + plus že chci vrátit peníze zpět na účet. Takže palec nahoru pro bike24.de za způsob s vracením zboží

              0 0
    • Woko_O  

      Ahoj,

      Ať neotvírám nové téma. Pokud jsem si objednal u bike24 boty, velikost jakou normálně nosím, ale jsou mi poměrně těsný, nevíte jestli mi boty vymění za jinou velikost? Jako kus za kus? Samozřejmě jsem je nepoužil, jen vyzkoušel. Přemýšlím, že tam zajedu, ale jejich komunikace není zrovna nejrychlejší, nebo kolikrát žádná, takže když jsem se zeptal zda to bude kus za kus, bez doplatku atd, tak nikdo neodpověděl.

      Nemáte někdo zkušenost?

      0 0
      • Breakpain  

        Jo, normálně zboží vrátíš do 14 dní ⇒ peníze zpět a pak koupíš nový ;-) … nejjednodušší ;) … ale prachy za poštu Ti nikdo nevrátí většinou ;)…

        0 0
        • Woko_O  

          Jasně, to by šlo. Jenže problém je ten, že já je koupil za 92 Euro a než mi přišly atd, tak se cena zvedla na 135 Euro. Proto bych radši jako výměnu kus za kus. Dám jim svoje a oni mě ty o 2/3 čísla větší. Jsou to freerider pro boty. A jistě pochopíte že se mi nechce doplácet 40 Euro navíc, vlastně za nic.. Navíc když si tam dojedu. Poštu vem čert, to mě netrápí.. :)

          Proto to nechci vracet klasicky, aby mi vraceli peníze

          0 0
          • Kouba_2005  

            To si nemyslím, že klapne. Vyplníš formulář na vratku, oni ti vrátí peníze, a jste vyřízeni.

            0 0
          • kubad  

            A není jednodušší jim napsat?

            0 0
            • Woko_O  

              Ano. To by bylo. Psal jsem asi 4 maily. Myslíš že kdyby mi někdo odpověděl, že bych se takhle ptal? :)

              0 0
              • Petr Ch  

                Ano, ta kominikace momentálně vázne. Ono je nejlepší odpovídat na e-mail, který je součástí objednávky, co oni poslali. Na něj reagují.

                0 0
                • Woko_O  

                  No, já jim odepsal na maily součásti objendávky, faktury i na ten s informací o odeslání a odepsali mi až na ten když jsem jim napsal na přímou adresu na jeden z jejich shopů. A tam to asi taky nepochopili úplně a na další dotaz neodpověděli no. Chápu, že asi nejsem jediný no..

                  0 0
              • BabbaJagga  

                A jak to máme vědět? Tak dobře tě neznáme ;)

                Sorry, jen blbý vtípek, četl jsem v předchozím příspěvku, ze ti zatím neodpověděli. Osobně bych od toho nic jiného než vrácení tebou zaplacené částky a možnost koupě jiné velikosti za aktuální cenu nečekal.

                0 0
                • Woko_O  

                  V pořádku.. :)

                  Nevím no.. zkusím jestli to půjde kus za kus. Když ne, tak zkusím jestli mi udělají lepší cenu, když jsem ty samý koupil o 40 levněji a jako poslední si vezmu peníze zpět no a zkusím koupit jinde.. :)

                  0 0
                  • krabica  

                    Poučení pro příště: Vem rovnou víc velikostí a nepotřebné vrať… :-)

                    0 0
              • plzakj  

                Ja jim psal vzdycky na kontaktni formular na webu.

                0 0
            • kubad  

              Bez domluvy po mejlu to nepude

              A návštěva těžko říct jak funguji je spousta omezení kvůli kovid

              0 0
              • Woko_O  

                To je těžký no, když v domluvě funguje pouze jedna strana.. :)

                0 0
      • plzakj  

        Ja jim vracel zbozi bez vymeny a zadnej problem nebyl. Poslali mi formular na predplaceny postovny z CR a do par dni penize na ucte. Tak s vymenou kus za kus bych cekal jeste min problemu. Nebo jim to proste vrat a kup jinou velikost.

        0 0
      • Ivan  

        Řešil jsem totéž s 5.10, najednou byly o fous menší než stejnej o pár let starší model a potřeboval jsem výměnu. Obratem poslali mailem vratku, pošta zdarma, a větší boty byly za pár dní doma.

        0 0
        • Woko_O  

          Takže vlastně taky kus za kus? Nebo si musel ty starý vrátit a koupit jakoby novy a pak ti vrátili peníze?

          Mě jenom dělá problém ten cenový rozdíl, který se najednou objevil..

          0 0
          • Ivan  

            Kus za kus. Poslal jsem jim bezplatně obchodní balík s jejich vratkou a menšíma botama. Jakmile to dostali, obratem poslali větší boty, peníze měli za ty první a už se s nima nehejbalo.

            0 0
            • Woko_O  

              Okey super. To by se mi líbilo. Zajedu přímo do Drážďan, do toho jednoho jejich shopu. Tam jsem jim psal a oni mi jen napsali že mi dají vědět, až budou ty větší boty u nich. Napsali mi, že už tam jsou, ale když jsem jim napsal, jestli chápou že to chci jen kus za kus,tak jak jsem psal v těch předchozích mailech, tak už nikdo znovu neodepsal.

              Uvidím. Maximáně si udělám výlet, nebo jim to tam nechám.. Případně se stavím přímo na té centrále, jestli tam se mnou bude někdo jednat.

              0 0
              • Ivan  

                No tak uvidíš. Netuším, jak jsou zavedený na přímej kontakt, ale mailem to bylo naprosto bez problémů. Ale já to řešil předloni, a jak víme, věci se mění k horšímu.

                0 0
              • zdenek  

                Nechci ti brát optimismus, ale taky mám zkušenost, že je s nimi celkem složitá komunikace. Chtěl jsem si pro něco zajet osobně na prodejnu a na dotaz, jestli by šlo toto zboží vyzvednout na prodejně, mi ho rovnou málem poslali poštou.

                To propojení e-shopu a kamenných prodejen jim moc nejde…

                0 0
      • Smazaný účet  

        Vracel jsem na Bike24 helmu – napsal e-mail, že chci vrátit, poslali nálepku na balík, odnesl jsem na poštu, nic neplatil a na účet přišly peníze. Super zkušenost, proto jsem chrániče a další helmu kupoval znovu tam.

        0 0
        • Woko_O  

          Jasně. Znovu.. já chápu že problém s vrácením není. Kdybych chtěl vrátit peníze, tak je to v pořádku. Nebo kdyby ty boty stály pořád stejně, tak si je po vrácení peněz objednám v jiný velikosti. Jenže ja ty boty chci, jen o 2/3 větší. Ale cenový rozdí je najednou 40 Euro a to se mi platit nechce, když jsem ty boty koupil za svoji cenu. Chci jen vyměnit jednu velikost, za jinou.. :)

          0 0
      • Petr Ch  

        Dříve to tak šlo. Před měsícem objednáno oblečení a co bylo potřeba vyměnit, tak jsem musel znovu objednat. U nich na webu máš popis, jak získat dopravu zpět zdarma. Peníze samozřejmě obratem vrátili. Údajně je to jen dočasné řešení, tak jsem sám zvědav, jestli to bude jako dříve, tedy, že půjde výměna bez dalších vícenákladů.

        0 0
        • Woko_O  

          Dám vedět jak pochodím. Zajedu tam asi v úterý, když to podmínky dovolí..

          0 0
          • Petr Ch  

            Trochu jsem po tom pátral, proč zrušili výměnu a napsali mně, že je to kvůli COVID-19 a plánují do budoucna znovu vyměňovat.

            0 0
            • Woko_O  

              Jo jasně, tomu docela rozumím. Chápu, že situace tomu moc nenahrává. Tak vezmu roušku a vlítnu tam. Ta nafta mě tam snad výjde stejně jak kdybych to tam posílal s nějakou naší přepravní společností. A aspoň si nakoupím v Realu.. :D

              0 0
              • Petr Ch  

                Jestli tam pojedeš, tak by bylo dobré sem napsat, jak funguje kamenná prodejna, zda tam mají vystavené oblečení. Dále zjistit, když si objednám přes e-shop, poté osobně vyzvednu na prodejně, zda mohu při přejímce vyzkoušet, vyměnit obratem …

                0 0
                • UHU  

                  prodejna na Kesselsdorfer Str. fungovala jako kamenná prodejna, zboží co mají na e-shopu tam samozřejmě všechno nemají (resp. byli schopni dodat ze skladu příští den), vyzvednutí včetně vyzkoušení a neodebrání možné (platil jsem až při převzetí) – tak to bylo ještě asi před 5 léty (teď už tam nejezdím )

                  0 0
      • Jester  

        Já jsem u b24 měnil boty kus za kus. Nebyl to problém, ale je to cca 5–6 let zpátky.

        0 0
      • Woko_O  

        Takže věc se má takto. Byl jsem v prodejně na Kesselsdorfer Straße 11. Docela hezkej obchod s vystaveným zbožím, dá se vyzkoušet, případně vybrat. Pán z online shopu mi na prodejnu poslal dvoje boty ve dvou velikostech. Mohl jsem si je vyzkoušet a vybrat ty který chci. Ale tím, že to bylo vytvořený jako nová objednávka, tak jsem je musel zaplatit a ty staré vrátit a za ně mi vrátí peníze na paypal, tak jak jsem to platil. Domluvil jsem si i stejnou cenu, za kterou jsem koupil ty původní, tedy 91,5 Euro na místo 135 Euro, co stojí teď. Kdybych boty koupil přímo tam, nebyl by problém v výměnou kus za kus. Mají tam přímo pult pro online objednávky, tedy lze objednat online co chcete a vyzvednout na prodejně, vyzkoušet buď vzít nebo nechat a případně vzít jen to co se vám bude líbit. Pán vám vyjede papír a jen to jdete zaplatit ke kase. Teď je to možná omezený kvůli koronáči – pořád se tam musí chodit s rouškou..

        Takže kdo má možnost, lze to řešit dojezdem a vyzkoušením. Kdo ne, tak jak tu někdo psal. Vzít víc velikostí a případně vrátit. Kus za kus je trochu složitější..

        0 0
        • zdenek  

          V e-shopu pořád nevidím možnost vyzvednou zboží na prodejně. Takže pořád platí, že se taková objednávka musí vykomunikovat mailem?

          0 0
        • Petr Ch  

          Přínosnej report. Jak přibližně dlouho trvá, než přinesou zboží z e-shopu na prodejnu a kolik oblečení mají vystaveno? Je to v řádu desítek, stovek, mnoha stovek?

          0 0
          • Woko_O  

            Pán mi to objednal a druhý den to bylo na prodejně. Oblečení a nářadí či vybavení maji cca v řádu desítek. Něco jako Decathlon, nebo Intersport, ale pouze s věcmi na kolo. Tedy obyčejný sportovní obchod. Žádný velkosklady a zásoby se nekonaj..

            0 0
        • moureček  

          Má to ještě háček ,pokud platíte kartou ( z korunového účtu) a vrátíte tak vám vrátí celou částku ale banka vás okrade.

          Já jsem koupil dvoje tretry za 440 euro a vrátil je tím jsem prodělal asi 420 kč.

          0 0
          • kubad  

            ale to je tvůj problém že nemáš účet v EUR,

            0 0
            • zdenek  

              Mít účet v EUR a k němu kartu není zase tolik obvyklé. Můžeš doporučit konkrétní banku, pokud s tím máš zkušenosti?

              0 0
              • Kouba_2005  

                třeba Wise

                0 0
              • Breakpain  

                u Revolutu můžeš mít jakoukoliv měnu „ihned“

                nu a v dnešní době, kdy v EU jede EURo mi to vcelku běžné přijde – respektive okolnosti Tě „donutí“ ;-) …

                0 0
              • Radek Broz  

                To fakt dávno běžný je.

                0 0
              • marshalll  

                Mám paralelní účet v EUR u KB, k tomu je ale extra karta. U Raifky si jde zřídit vícero měn ke stejnému účtu a je k tomu jedna karta (pak se to strhává v konkrétní měně). Jen nevím, zda to jde u toho základního účtu…

                0 0
                • zdenek  

                  Podle toho popisu to u KB vypadá na spolehlivé řešení. U RB bych si nebyl jistý, jak vyřeší tu vratku..

                  0 0
                  • JachymP  

                    Účty v EUR mají snad všechny banky, dost často je vedou zadarmo a občas mají multiměnovou kartu, někdy separátní.

                    Kdo nechce chodit kvůli tomu do banky, udělá si Revolut, práce na 10 minut z mobilu. Jsou i alternativy.

                    Ano, dnes jsou tyhle věci běžné a v podstatě zdarma. Kdo se nechá okrádat bankou na nevýhodném kurzu, je to jeho věc.

                    Edit: ne okrádat, ale zaúčtovávat, pro Milana.

                    0 0
              • Tuplak  

                Equabank – jedna karta k EUR i CZK účtu. Vše zadarmo.

                Air Bank – jedna karta k EUR účtu, druhá k CZK účtu. Vše zadarmo.

                Ale samo Revolut má nejlepší kurzy a to dost výrazně. Jen teda nesmíš platit o weekendu, tam je malá přirážka.

                Takže možností je dost, stačí se tomu trochu pověnovat.

                Jinak dnes při placení u r2-bike.com jsem si všimnul jedné nehezké novinky. A to že nabízí placení přímo v korunách (DCC), ale samo v pekelně nevýhodném kurzu, takže si na to dávejte pozor a překlikněte na platbu v EUR.

                0 0
                • Cryzyy  

                  pri placeni na r2-bike.com z Revolut karty se mi to snazilo vnutit platbu v $ taky v nejakem divnem kurzu

                  0 0
                • zdenek  

                  Díky za tipy. Zrovna v těchto bankách mám účty, tak zkouknu jejich nabídku. Nikdy jsem se o kartu v EUR nezajímal, ale po nedávném vrácení zboží na Bike24 o tom taky uvažuji…

                  0 0
                • milan.v  

                  Myslel jsem si, že víkend je normální český výraz…

                  0 0
          • milan.v  

            Banka nikoho neokrádá, jen ty transakce v příslušném kurzu zaúčtovává…

            0 0
            • Petr Ch  

              Ano, tohle je správná odpověd'. Např. vloni, když začal kovid, jsem tam nakupoval, pak něco z toho vracel, mezitím skokově oslabila koruna a vrátilo se mně na účet více peněz, než jsem jim zaslal.

              0 0
            • moureček  

              Banka doslova neokrádá ale prodá dráž a koupí od klienta levněji. Správně řečeno (spekulace).Stačí se podívat na bank.kurzy měn. Během několika dnů Kč. neposílí ani neoslabí o 1 korunu a více.

              0 0
              • milan.v  

                Je to o diskuzi, to je ale v celé řadě jiných oblastí, banka samozřejmě není státní podnik, který si může dovolit fungovat ve ztrátě, a to klidně i opakovaně…

                Nicméně zpátky k tématu a vrácení zboží na bike24, abychom to tu nezasekávali…

                0 0
    • Epe  

      aktualni informace ohledne vymeny zbozi za jinou velikost: An exchange is unfortunately not possible as each order is processed separately.

      Takze vymenu momentalne nelze provadet :-( Nejjednodussi je tedy koupit 2/vice velikosti a nepadnouci vratit (skoda, ze me to nenapadlo pri objednavani)

      0 0
      • krabica  

        To je u nich normální, vždycky měli větu něco ve smyslu, že je jednodušší věc vrátit a objednat si novou, než dělat výměnu…

        0 0
      • Pikaču  

        Tak vymena nejde. Vratis prvni a puvodni věc. Za to ti vrátí penize a mezitum objednas tu druhou.

        Běžná záležitost. Ne jenom bike24 ale i ostatní.

        1 0
        • scota  

          Akorát moje poslední vrácení zboží (peněz) trvalo 11 dnů.

          0 0
          • Breakpain  

            To bych rekl neni problem, ne ;) … max kdyz vracis drahe kolo a chces jinou velikost, to chapu …

            0 0
    • cyklista86  

      Tak ted jsem poprve objednal neco na kolo ze zahranici a zrovna boty velikost docela na blind. Tak se jen modlim, abych hned nemusel resit vymenu. :D Co mam cekat. Prijede borec z DHL ja mu neco podepisu a je to? :D

      0 0
      • kubad  

        borec z DHL určitě nepřijede – leda bys to objednal s expres dopravou :D / typl bych zásilkovnu

        a s tím podpisem to asi taky nebude tak horké :D

        0 0
        • cyklista86  

          No hlavne at nekdo prijede. Bo si z karty vemou prachy.. :D A doufam, ze jenom tolik co ty boty staly.. :D

          0 0
          • rosomak204  

            Já bral bike24 včera objednávka dnes doma jak se jim to povedlo tak rychle nechápu

            0 0
            • cyklista86  

              To by bylo super, kdyby to stihli do patku.. :)

              0 0
              • kubad  

                Versand am nächsten Werktag – Aufpreis 9,99 €.

                standardní pošta 3–4 dny

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Už jsem to tady psal, že Bike24 zásadně zrychlilo ;-) Úterý objednáno a ve čtvrtek v poledne v Itálii, za běžný poštovný :-)

                  0 0
                  • kubad  

                    čerstvé info:

                    03.02.2022 odes­láno – 07.02.2022 dodáno – ale byl tam víkend no :D

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já 1.2. – 3.2. :-) Víkend je znát :-D

                      Ale je fakt, že takhle rychle mi doručili už jednou před Covidem, ale to jsem si vyžádal normální DHL.

                      0 0
            • kubad  

              kolik stála pošta? pokud připlatíš za expres je to rychle jak píšeš

              0 0
              • rosomak204  

                Pošta 4eura tam je nějaká sleva od 100eur nebo tak nějak normálně základní nic navíc proto se tak divím

                0 0
      • Fazzy  

        Čekat můžeš to samý jako bys to objednal z českýho shopu.

        0 0
        • cyklista86  

          Snad to neprevezme ceska posta. To bych se toho baliku taky nemusel dockat nikdy. :D

          0 0
          • milan.v  

            Dnes mi balík přivezla Zásilkovna na adresu…

            0 0
          • Fazzy  

            Ee poštu do toho netahaj :)

            0 0
            • JachymP  

              Přes poštu jde ale vracení, no, to se dá překousnout když nálepku i podací lístek vygeneruje SW…

              0 0
          • kubad  

            máš číslo od bike24 můžeš sledovat kde balík je :D

            0 0
    • vili  

      včera 8:00 objednáno, dnes 11:05 přišel borec s balíkem. Za 4 ojra s možností bezplatného vrácení, neuvěřitelný…

      0 0
      • Breakpain  

        z Německa za den? to čumím …

        0 0
        • jIrI___  

          Logistické služby se zřejmě zlepšují. Občas si do práce nechávám posílat vzorky dílů od dodavatele z Wisconsinu, běžná dodací doba bývala kolem 7–10 dní. Ale poslední vzorky byly na cestě 3 dny a to včetně proclení – v úterý ráno odesláno, ve čtvrtek dopoledne doručeno. Běžná zásilka DHL, žádný expres, nechápal jsem :)

          0 0
          • krabica  

            Jj, mně šel držák hazky DHL z US taky 3 dny, 19. vyzvednuto, 21. doručeno.

            0 0
        • Markony  

          9.2 objednáno 15,30 DNES V 10,45 dodané poštovné 4 ečka super .

          0 0
    • cyklista86  

      Borci tak presne jak jsem cekal. :D Boty moc velke.. Jinak co me teda nasralo, ze uz mely na podrazce stopy po kufrech? Snad nebudou tvrdit, ze to je po me a nebudou problemy… Mam jim tu fotku te podrazky poslat?

      0 0
      • cyklista86  

        Borci mam vyplnit item code. Kde ho ale najdu? :D

        0 0
      • rejdy  

        Já bych nic neposílal, na nic neupozorňoval a rovnou vrátil. Mně takhle vloni přišel Ritchey představec na MTB, který měl křivou plochu, ve který „sedí“ řídítka, nebo díry na šrouby. Prostě pokaždé, když jsem jen prsty chtěl chytit závit, tak poslední, 4. šroub, zůstal trčet křivě. Volal jsem a fotil cca 30 minut po doručení a dělali ze mě blbce, že jsem strhnul závit a podobný píčoviny. Následoval asi 14 denní ping pong s jejich technikem, nátáčení videa, kde jsem přesně ukazoval, jak točím šrouby pouze prsty, jak je mezera všude stejná atd. Pak uznali, ať jim to pošlu zpátky, což jsem mezitím dávno udělal sám (když mi došla trpělivost) a měl peníze zpět. Jediná špatná zkušenosti s nimi, jinak vždycky ok.

        0 0
        • cyklista86  

          Napsal sem jim to do toho listku kterej se dava do krabice, ze ty stopy po kufrech nejsou ode me, ze uztam byly.. Jestli si toho predtim nevsimli a ted me to vrati a ja to budu nekde ze stratou prodavat tak me mrdne..

          0 0
          • lubosalbi  

            Tak to je jaksi riziko online nakupování a je úplně jedno od kud. Mám na bike24 asi 5 objednávek a vždy o.k.

            0 0
            • cyklista86  

              Riziko nakupovani online, ze si koupis pouzite zbozi jako nove? To snad ne..

              0 0
              • Smazaný účet  

                Někdo je vyzkoušel a poslal zpátky ;-) Myslíš, že je hodí do popelnice? :-D

                Měl jsem něco podobnýho na silničních tretrách, taky bylo znát, že tam někdo už ty kufry měl ;-) Jenže já je měl velikostí v poho a navíc byly poslední :-) Dávat osmdesát Euro navíc, za novější model bez stop po kufrech se mi zrovna nechtělo, ale je to každýho věc a rozhodnutí ;-)

                1 0
                • cyklista86  

                  No aby to tak fungovalo i v mem pripade. Pak s tim problem nemam. Kazdopadne urcite to neni postup vsech e shopu. Vetsinou je vraceni zbozi ok, ale za predpokladu, ze to nenese znamky opotrebeni. Coz ryhy jak do pr.ele v karbonu jaksi znamky opotrebeni jsou..

                  0 0
                  • milan.v  

                    Vůbec bych se nedivil, kdyby tam kufry nainstaloval a vracel tretry někdo z Čech… ;o)

                    0 0
                    • Velomiwookie  

                      Nevim co na tom je spatnyho. Kdyz opomenu ze to je nemecko, tak u nas mas pravo to otestovat a kdyz to nevyhovuje, tak vratit. Jedine co obchodnik muze je snizit vracenou castku. To ze to nezkontroluje a neprodava za snizenou cenu je jeho „prasarna“, ne zakaznika…

                      0 0
                      • cyklista86  

                        Jiste ze to je vec prodejce.. Jinak hlavne ze tam pisou "Tyhle boty jsou docela male, silne doporucujeme vzit o velikost vetsi nez vasi beznou velikost. Tak vemu misto 45 velikost 46 a pri povolenych tretrach sem si mezi botu a patu mohl vsunout palec.. :D

                        1 0
                        • lubosalbi  

                          Tak jestli to jsou Shimana, tak se bere o číslo větší bota standardně

                          0 0
                        • Fazzy  

                          Shimano jsou hlavně úzký, což je ostatně teď takovej nepochopitelnej trend většiny současných treter. U mě (a podle reakcí řady dalších lidí nejen u mě) funguje buď Shimano ve verzi wide s bežnou velikostí nebo klasickou verzi o číslo větší.

                          1 0
                  • Smazaný účet  

                    No, ty rýhy mě taky hned bouchly do očí :-) Měl jsi na tom normální cenu nebo slevu? U mě byla sleva z 229,– na 169,– kvůli výprodeji před novým modelem a nakonec mi je poslali za 151,– zřejmě kvůli tomu použití :-)

                    0 0
                    • cyklista86  

                      Asi kdybych to kupoval se slevou tak o tom nepisu ne..

                      1 0
                      • Smazaný účet  

                        Na Bike24 je všechno ve slevě :-D

                        3 0
                        • cyklista86  

                          Tak jinak. Zadne info o tom, ze kupuju pouzite zbozi jsem nedostal..

                          0 0
                          • kubad  

                            že někdo namontuje kufry neznamená že to použije :D

                            ale chápu jak s to myslel, osobně bych to neřešil pokud by sedly, pokud vracíš je dobré to na doklad o vrácení napsat.

                            Nebude v tom problém

                            0 0
                            • cyklista86  

                              Se podivej na tu fotku poradne. Je jasne videt ze je nekdo pouzil. Skrabance jsou i jinde a dokonce i ta gumvoa podrazka je trochu ochozena. Boty uz jsou na poste a na ten papir jsem jim to napsal ze to neni ode me…

                              0 0
                              • kubad  

                                v obchodě koupíš taky použité boty a ani o tom nevíš kdo ví kolik lidí si je před tebou vyzkoušelo :D

                                hlavně si vše na těch botách zdokumentuj abys to měl jak prokázat

                                (nedíval sem se nijak moc na tu fotku nebyl důvod – až po upozornění :D jen z textu sem věděl o kufrech)

                                0 0
                                • cyklista86  

                                  Jo a co si mam jako zdokumentovavat? Jak mam asi prokazat ze to neni ode me? Je to ciste na nich jak se k tomu postavi. Ja jen vim, ze jestli me je vrati tak jsem s timhle eshopem skoncil..

                                  1 0
                                  • kubad  

                                    všechno nafotit, a poskoč si Juro

                                    0 0
                                    • JachymP  

                                      Už nemusí fotit, stačí že je to tady na bf, oni už si to najdou ;)

                                      1 0
                                      • depresy  

                                        Těch lovů, co odchází z ČR, nákupy v NDR, jídlo – benál v Pšonsku, Ali…

                                        0 0
                                    • cyklista86  

                                      Jakoze kdyz jim ukazu fotky, tak tim jim dokazu, ze jsem to neudelal ja? Jediny co by mohlo fungovat je, kdybych natacel vsechno od predani po rozbaleni hehe..

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        jakože pravděpodobně nebudeš ukazovat nic, ale může se stát, tak jim doložíš fotky, jen v tvé hlavě se rodí nesmyslné teorie :( že to na tebe budou chtít hodit – to je nesmysl

                                        0 0
                                      • tomxxx  

                                        Nedokáže, ale někdy ji prostě chtěj a stačí jim to.

                                        0 0
                                        • cyklista86  

                                          Na co budou chtit fotky, kdyz bude met ty tretry v ruce az si bude cist ten papir, kde je napsany, ze to neni ode me? :D

                                          0 0
                            • depresy  

                              Klasický šlendrián, v ČR by to zpátky nikdo nevzal.

                              0 0
                  • krabica  

                    Tipnul bych si, že to blbě zkontrolovali…

                    0 0
            • jIrI___  

              +1, risk eshopů. Tohle je ještě ten lepší případ, nedávno mi přišla okružní pila z eshopu Lidlu, která v zákoutích měla zbytky pilin…

              2 0
              • Smazaný účet  

                :-D To je taky hustý!

                0 0
              • Barak  

                Ber to jako bonus. Treba, ze ji ve fabrice poctive před expedici zkoušeli, jestli řeže cajk.:-)

                2 0
              • Kouba_2005  

                jak tam není krev, tak je to cajk :-)

                To tu kdysi někdo prodávající oblečení zmiňoval, že si lidi koupí třeba boty, absolvují v nich dovolenou a pak je hodlají vrátit.

                0 0
      • tomvv  

        Většinou mají použité nebo poškozené zboží označené jako „B stock“ s popisem a fotkami poškození/použití a cena bývá nižší než u nového zboží.

        0 0
    • jecnak  

      Nedavno jsem posilal Garmina na reklamaci. Psali, ze na vyrizeni si berou 20–25 pracovnich dni. Jasne, pravo v Nemecku snad ani nestanovuje lhutu reklamace, ale abyste s tim pripadne pocitali.

      0 0
    • cyklista86  

      Penize za vracene boty vratili a myslim, ze si ani nestrhli prachy za to postovne pri vraceni.. Coz je od nich hezky.. Takze objednavam znovu a doufam, ze neponesou znamky pouzivani jako ty predtim. Radsi jim to napisu do poznamek at to čeknou..

      0 0
      • ms82  

        Postovne zpet se neplati na bike24. Platis jen k sobe. Vracel jsem dokonce dvoje boty. Jen napsali ze vraci prachy a dalsi den prisly.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Dobrá zpráva k poštovnýmu ;-) Konečně přeřadili Itálii na úroveň Německa :-)

      0 0
      • cubista  

        Já chtěl v lednu objednat použitý objektiv z Padovy do Německa a chtěli za poštovné 15 Euro. I to byl jeden z faktorů, proč jsem nakonec neobjednal.

        0 0
    • člen  

      Řešil jste někdo nákup oblečení z bike24 objednáním dvou ks různé velikosti a vrácením toho nevyhovujícího? Je mi trochu hloupé to takto objednávat, když prodejci musí být předem jasné, že jednu velikost vrátím. Ale zase pokud netrefím napoprvé, stejně budu vracet na jeho náklady a jestli čtu dobře jejich podmínky, vrátí mi i standardní poštovné za cestu od něho ke mně. Když to objednám naráz a vrátím jeden ks, vrátí mi předpokládám jen cenu toho ks a poštovné za prvou dopravu jde za mnou.

      0 0
      • Reacher  

        Ahoj,

        myslím, že hloupé ti to přijít nemusí. Dost lidí to má takhle ve zvyku, ať už s oblečením, botama apod…

        Vyplníš akorát nějaký return list, kde napíšeš, co konkrétně z tvé objednávky vracíš.

        Poštu na vrácení řešit nemusís, na jejich stránkách je k nalezení tzv. Return label, štítek, který nalepíš na krabici a krabici odevzdáš na poště. Nic neplatíš

        0 0
        • Metrick  

          Přesně tak, teď jsem s nimi řešil i reklamaci a super přístup. Drobné upřesnění return label si musíš vygenerovat z odkazu na jejich stránkách.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.