• andy97

    Mám otázku, objednal sem si u bike24.de helmu ale je mi velká, tak se chci jestli mate někdo zkušenosti s vrácením zboží?

    0 0
    • JardaH1  

      Naprosto bez problémů, až jim to ohlásíš, tak pošlou podací štítek, ten vytiskneš a zabalíš. Potom pouze odneseš na poštu. Loni jsem právě toto řešil.

      0 0
    • embi  

      Nic jsem nehlasil. Zbozi jsem s fakturou poslal v krabici zpet.

      0 0
    • Twitko  

      jak pisou vyse .. naprosto bez problemu. Ja takhle cca pred rokem vracel trenazer … zadny problem, poslal jsem email ze mam trable, oni poslali stitek na vraceni. Ja ten nefunkcni vergl zabalil a odvezl na postu – postovne plati oni (a ze to bylo peknych cca 25 kilo), nasledna reklamace uznana, $$ zpet na ucet.

      Ja na bike24.de nedam dopustit … (a to nejen kvuli tehle akci .. i kdyz byla asi „nejvetsi“)

      0 0
      • nksh  

        Přesně tak bike24.de asi aktuálně nejlepší e-shop. Jediná výtka že by mohli nabízet víc „specialitek“ jako treba bike-componenents.de

        0 0
        • andy97  

          Když jste posílali nazpátek zboží, dávali jste tam nějaký list se jménem, číslem účtu nebo stačí faktura zboží?

          0 0
          • plzakj  

            Platim tam paypalem a posilaj to zpatky na paypal. Koukni do FAQ.

            0 0
          • tvargy  

            Platil jsem kartou a vrátilo se to na kartu. Raději jim ještě napiš mejl, žes to poslal

            0 0
            • andy97  

              Sem jim napsal, oni poslali štítek na krabici. Stačilo jen to odnést na poštu. Přidal sem tam fakturu + plus že chci vrátit peníze zpět na účet. Takže palec nahoru pro bike24.de za způsob s vracením zboží

              0 0
    • Woko_O  

      Ahoj,

      Ať neotvírám nové téma. Pokud jsem si objednal u bike24 boty, velikost jakou normálně nosím, ale jsou mi poměrně těsný, nevíte jestli mi boty vymění za jinou velikost? Jako kus za kus? Samozřejmě jsem je nepoužil, jen vyzkoušel. Přemýšlím, že tam zajedu, ale jejich komunikace není zrovna nejrychlejší, nebo kolikrát žádná, takže když jsem se zeptal zda to bude kus za kus, bez doplatku atd, tak nikdo neodpověděl.

      Nemáte někdo zkušenost?

      0 0
      • Breakpain  

        Jo, normálně zboží vrátíš do 14 dní ⇒ peníze zpět a pak koupíš nový ;-) … nejjednodušší ;) … ale prachy za poštu Ti nikdo nevrátí většinou ;)…

        0 0
        • Woko_O  

          Jasně, to by šlo. Jenže problém je ten, že já je koupil za 92 Euro a než mi přišly atd, tak se cena zvedla na 135 Euro. Proto bych radši jako výměnu kus za kus. Dám jim svoje a oni mě ty o 2/3 čísla větší. Jsou to freerider pro boty. A jistě pochopíte že se mi nechce doplácet 40 Euro navíc, vlastně za nic.. Navíc když si tam dojedu. Poštu vem čert, to mě netrápí.. :)

          Proto to nechci vracet klasicky, aby mi vraceli peníze

          0 0
          • Kouba_2005  

            To si nemyslím, že klapne. Vyplníš formulář na vratku, oni ti vrátí peníze, a jste vyřízeni.

            0 0
          • kubad  

            A není jednodušší jim napsat?

            0 0
            • Woko_O  

              Ano. To by bylo. Psal jsem asi 4 maily. Myslíš že kdyby mi někdo odpověděl, že bych se takhle ptal? :)

              0 0
              • Petr Ch  

                Ano, ta kominikace momentálně vázne. Ono je nejlepší odpovídat na e-mail, který je součástí objednávky, co oni poslali. Na něj reagují.

                0 0
                • Woko_O  

                  No, já jim odepsal na maily součásti objendávky, faktury i na ten s informací o odeslání a odepsali mi až na ten když jsem jim napsal na přímou adresu na jeden z jejich shopů. A tam to asi taky nepochopili úplně a na další dotaz neodpověděli no. Chápu, že asi nejsem jediný no..

                  0 0
              • BabbaJagga  

                A jak to máme vědět? Tak dobře tě neznáme ;)

                Sorry, jen blbý vtípek, četl jsem v předchozím příspěvku, ze ti zatím neodpověděli. Osobně bych od toho nic jiného než vrácení tebou zaplacené částky a možnost koupě jiné velikosti za aktuální cenu nečekal.

                0 0
                • Woko_O  

                  V pořádku.. :)

                  Nevím no.. zkusím jestli to půjde kus za kus. Když ne, tak zkusím jestli mi udělají lepší cenu, když jsem ty samý koupil o 40 levněji a jako poslední si vezmu peníze zpět no a zkusím koupit jinde.. :)

                  0 0
                  • krabica  

                    Poučení pro příště: Vem rovnou víc velikostí a nepotřebné vrať… :-)

                    0 0
              • plzakj  

                Ja jim psal vzdycky na kontaktni formular na webu.

                0 0
            • kubad  

              Bez domluvy po mejlu to nepude

              A návštěva těžko říct jak funguji je spousta omezení kvůli kovid

              0 0
              • Woko_O  

                To je těžký no, když v domluvě funguje pouze jedna strana.. :)

                0 0
      • plzakj  

        Ja jim vracel zbozi bez vymeny a zadnej problem nebyl. Poslali mi formular na predplaceny postovny z CR a do par dni penize na ucte. Tak s vymenou kus za kus bych cekal jeste min problemu. Nebo jim to proste vrat a kup jinou velikost.

        0 0
      • Ivan  

        Řešil jsem totéž s 5.10, najednou byly o fous menší než stejnej o pár let starší model a potřeboval jsem výměnu. Obratem poslali mailem vratku, pošta zdarma, a větší boty byly za pár dní doma.

        0 0
        • Woko_O  

          Takže vlastně taky kus za kus? Nebo si musel ty starý vrátit a koupit jakoby novy a pak ti vrátili peníze?

          Mě jenom dělá problém ten cenový rozdíl, který se najednou objevil..

          0 0
          • Ivan  

            Kus za kus. Poslal jsem jim bezplatně obchodní balík s jejich vratkou a menšíma botama. Jakmile to dostali, obratem poslali větší boty, peníze měli za ty první a už se s nima nehejbalo.

            0 0
            • Woko_O  

              Okey super. To by se mi líbilo. Zajedu přímo do Drážďan, do toho jednoho jejich shopu. Tam jsem jim psal a oni mi jen napsali že mi dají vědět, až budou ty větší boty u nich. Napsali mi, že už tam jsou, ale když jsem jim napsal, jestli chápou že to chci jen kus za kus,tak jak jsem psal v těch předchozích mailech, tak už nikdo znovu neodepsal.

              Uvidím. Maximáně si udělám výlet, nebo jim to tam nechám.. Případně se stavím přímo na té centrále, jestli tam se mnou bude někdo jednat.

              0 0
              • Ivan  

                No tak uvidíš. Netuším, jak jsou zavedený na přímej kontakt, ale mailem to bylo naprosto bez problémů. Ale já to řešil předloni, a jak víme, věci se mění k horšímu.

                0 0
              • zdenek  

                Nechci ti brát optimismus, ale taky mám zkušenost, že je s nimi celkem složitá komunikace. Chtěl jsem si pro něco zajet osobně na prodejnu a na dotaz, jestli by šlo toto zboží vyzvednout na prodejně, mi ho rovnou málem poslali poštou.

                To propojení e-shopu a kamenných prodejen jim moc nejde…

                0 0
      • Smazaný účet  

        Vracel jsem na Bike24 helmu – napsal e-mail, že chci vrátit, poslali nálepku na balík, odnesl jsem na poštu, nic neplatil a na účet přišly peníze. Super zkušenost, proto jsem chrániče a další helmu kupoval znovu tam.

        0 0
        • Woko_O  

          Jasně. Znovu.. já chápu že problém s vrácením není. Kdybych chtěl vrátit peníze, tak je to v pořádku. Nebo kdyby ty boty stály pořád stejně, tak si je po vrácení peněz objednám v jiný velikosti. Jenže ja ty boty chci, jen o 2/3 větší. Ale cenový rozdí je najednou 40 Euro a to se mi platit nechce, když jsem ty boty koupil za svoji cenu. Chci jen vyměnit jednu velikost, za jinou.. :)

          0 0
      • Petr Ch  

        Dříve to tak šlo. Před měsícem objednáno oblečení a co bylo potřeba vyměnit, tak jsem musel znovu objednat. U nich na webu máš popis, jak získat dopravu zpět zdarma. Peníze samozřejmě obratem vrátili. Údajně je to jen dočasné řešení, tak jsem sám zvědav, jestli to bude jako dříve, tedy, že půjde výměna bez dalších vícenákladů.

        0 0
        • Woko_O  

          Dám vedět jak pochodím. Zajedu tam asi v úterý, když to podmínky dovolí..

          0 0
          • Petr Ch  

            Trochu jsem po tom pátral, proč zrušili výměnu a napsali mně, že je to kvůli COVID-19 a plánují do budoucna znovu vyměňovat.

            0 0
            • Woko_O  

              Jo jasně, tomu docela rozumím. Chápu, že situace tomu moc nenahrává. Tak vezmu roušku a vlítnu tam. Ta nafta mě tam snad výjde stejně jak kdybych to tam posílal s nějakou naší přepravní společností. A aspoň si nakoupím v Realu.. :D

              0 0
              • Petr Ch  

                Jestli tam pojedeš, tak by bylo dobré sem napsat, jak funguje kamenná prodejna, zda tam mají vystavené oblečení. Dále zjistit, když si objednám přes e-shop, poté osobně vyzvednu na prodejně, zda mohu při přejímce vyzkoušet, vyměnit obratem …

                0 0
                • UHU  

                  prodejna na Kesselsdorfer Str. fungovala jako kamenná prodejna, zboží co mají na e-shopu tam samozřejmě všechno nemají (resp. byli schopni dodat ze skladu příští den), vyzvednutí včetně vyzkoušení a neodebrání možné (platil jsem až při převzetí) – tak to bylo ještě asi před 5 léty (teď už tam nejezdím )

                  0 0
      • Jester  

        Já jsem u b24 měnil boty kus za kus. Nebyl to problém, ale je to cca 5–6 let zpátky.

        0 0
      • Woko_O  

        Takže věc se má takto. Byl jsem v prodejně na Kesselsdorfer Straße 11. Docela hezkej obchod s vystaveným zbožím, dá se vyzkoušet, případně vybrat. Pán z online shopu mi na prodejnu poslal dvoje boty ve dvou velikostech. Mohl jsem si je vyzkoušet a vybrat ty který chci. Ale tím, že to bylo vytvořený jako nová objednávka, tak jsem je musel zaplatit a ty staré vrátit a za ně mi vrátí peníze na paypal, tak jak jsem to platil. Domluvil jsem si i stejnou cenu, za kterou jsem koupil ty původní, tedy 91,5 Euro na místo 135 Euro, co stojí teď. Kdybych boty koupil přímo tam, nebyl by problém v výměnou kus za kus. Mají tam přímo pult pro online objednávky, tedy lze objednat online co chcete a vyzvednout na prodejně, vyzkoušet buď vzít nebo nechat a případně vzít jen to co se vám bude líbit. Pán vám vyjede papír a jen to jdete zaplatit ke kase. Teď je to možná omezený kvůli koronáči – pořád se tam musí chodit s rouškou..

        Takže kdo má možnost, lze to řešit dojezdem a vyzkoušením. Kdo ne, tak jak tu někdo psal. Vzít víc velikostí a případně vrátit. Kus za kus je trochu složitější..

        0 0
        • zdenek  

          V e-shopu pořád nevidím možnost vyzvednou zboží na prodejně. Takže pořád platí, že se taková objednávka musí vykomunikovat mailem?

          0 0
        • Petr Ch  

          Přínosnej report. Jak přibližně dlouho trvá, než přinesou zboží z e-shopu na prodejnu a kolik oblečení mají vystaveno? Je to v řádu desítek, stovek, mnoha stovek?

          0 0
          • Woko_O  

            Pán mi to objednal a druhý den to bylo na prodejně. Oblečení a nářadí či vybavení maji cca v řádu desítek. Něco jako Decathlon, nebo Intersport, ale pouze s věcmi na kolo. Tedy obyčejný sportovní obchod. Žádný velkosklady a zásoby se nekonaj..

            0 0
        • moureček  

          Má to ještě háček ,pokud platíte kartou ( z korunového účtu) a vrátíte tak vám vrátí celou částku ale banka vás okrade.

          Já jsem koupil dvoje tretry za 440 euro a vrátil je tím jsem prodělal asi 420 kč.

          0 0
          • kubad  

            ale to je tvůj problém že nemáš účet v EUR,

            0 0
            • zdenek  

              Mít účet v EUR a k němu kartu není zase tolik obvyklé. Můžeš doporučit konkrétní banku, pokud s tím máš zkušenosti?

              0 0
              • Kouba_2005  

                třeba Wise

                0 0
              • Breakpain  

                u Revolutu můžeš mít jakoukoliv měnu „ihned“

                nu a v dnešní době, kdy v EU jede EURo mi to vcelku běžné přijde – respektive okolnosti Tě „donutí“ ;-) …

                0 0
              • Radek Broz  

                To fakt dávno běžný je.

                0 0
              • marshalll  

                Mám paralelní účet v EUR u KB, k tomu je ale extra karta. U Raifky si jde zřídit vícero měn ke stejnému účtu a je k tomu jedna karta (pak se to strhává v konkrétní měně). Jen nevím, zda to jde u toho základního účtu…

                0 0
                • zdenek  

                  Podle toho popisu to u KB vypadá na spolehlivé řešení. U RB bych si nebyl jistý, jak vyřeší tu vratku..

                  0 0
                  • JachymP  

                    Účty v EUR mají snad všechny banky, dost často je vedou zadarmo a občas mají multiměnovou kartu, někdy separátní.

                    Kdo nechce chodit kvůli tomu do banky, udělá si Revolut, práce na 10 minut z mobilu. Jsou i alternativy.

                    Ano, dnes jsou tyhle věci běžné a v podstatě zdarma. Kdo se nechá okrádat bankou na nevýhodném kurzu, je to jeho věc.

                    Edit: ne okrádat, ale zaúčtovávat, pro Milana.

                    0 0
              • Tuplak  

                Equabank – jedna karta k EUR i CZK účtu. Vše zadarmo.

                Air Bank – jedna karta k EUR účtu, druhá k CZK účtu. Vše zadarmo.

                Ale samo Revolut má nejlepší kurzy a to dost výrazně. Jen teda nesmíš platit o weekendu, tam je malá přirážka.

                Takže možností je dost, stačí se tomu trochu pověnovat.

                Jinak dnes při placení u r2-bike.com jsem si všimnul jedné nehezké novinky. A to že nabízí placení přímo v korunách (DCC), ale samo v pekelně nevýhodném kurzu, takže si na to dávejte pozor a překlikněte na platbu v EUR.

                0 0
                • Cryzyy  

                  pri placeni na r2-bike.com z Revolut karty se mi to snazilo vnutit platbu v $ taky v nejakem divnem kurzu

                  0 0
                • zdenek  

                  Díky za tipy. Zrovna v těchto bankách mám účty, tak zkouknu jejich nabídku. Nikdy jsem se o kartu v EUR nezajímal, ale po nedávném vrácení zboží na Bike24 o tom taky uvažuji…

                  0 0
                • milan.v  

                  Myslel jsem si, že víkend je normální český výraz…

                  0 0
          • milan.v  

            Banka nikoho neokrádá, jen ty transakce v příslušném kurzu zaúčtovává…

            0 0
            • Petr Ch  

              Ano, tohle je správná odpověd'. Např. vloni, když začal kovid, jsem tam nakupoval, pak něco z toho vracel, mezitím skokově oslabila koruna a vrátilo se mně na účet více peněz, než jsem jim zaslal.

              0 0
            • moureček  

              Banka doslova neokrádá ale prodá dráž a koupí od klienta levněji. Správně řečeno (spekulace).Stačí se podívat na bank.kurzy měn. Během několika dnů Kč. neposílí ani neoslabí o 1 korunu a více.

              0 0
              • milan.v  

                Je to o diskuzi, to je ale v celé řadě jiných oblastí, banka samozřejmě není státní podnik, který si může dovolit fungovat ve ztrátě, a to klidně i opakovaně…

                Nicméně zpátky k tématu a vrácení zboží na bike24, abychom to tu nezasekávali…

                0 0
    • Epe  

      aktualni informace ohledne vymeny zbozi za jinou velikost: An exchange is unfortunately not possible as each order is processed separately.

      Takze vymenu momentalne nelze provadet :-( Nejjednodussi je tedy koupit 2/vice velikosti a nepadnouci vratit (skoda, ze me to nenapadlo pri objednavani)

      0 0
      • krabica  

        To je u nich normální, vždycky měli větu něco ve smyslu, že je jednodušší věc vrátit a objednat si novou, než dělat výměnu…

        0 0
      • Pikaču  

        Tak vymena nejde. Vratis prvni a puvodni věc. Za to ti vrátí penize a mezitum objednas tu druhou.

        Běžná záležitost. Ne jenom bike24 ale i ostatní.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.