Dresy s vlastním designem reklamace - Kalas

9 nepřečtených
  • juricmir

    Zdravím,

    při vytváření objednávky se nám stalo že jsme bohužel objednali 1ks dresu ve špatné veslikosti. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti touto situací. Je možné jej vrátit nebo vyměnit i když se jedná o zboží na zakázku ?

    Díky moc :)

    0 0
    • honza007  

      Zákazník si objedná zboží na zakázku, já ho vyrobím tak, jak chtěl.

      Za blbost se platí.

      0 0
    • redbed  

      vyjádřím se k problému z vlastní zkušenosti – platnost pro firmu Kalas :-) s předpokladem, že dresy už jsou vyrobeny.

      Potom záleží, jestli ta špatně zvolená velikost byla větší, či menší.Pokud menší, nedá se nic dělat – materiál se přidat jaksi už nedá. Pokud větší, dá se domluvit úprava – zkrácení,zúžení a pod. Po domluvě s kontaktní osobou zpracovávající tvou objednávku ( o kolik a co chceš na drese zkrátit či zúžit) zašleš dres zpět a oni ti ho upraví. (dokonce si myslím,pokud si dobře vzpomínám,že úprava byla provedena zdarma). Taky jsem si totiž objednal zhotovení indivindi setu a i přes všemožné reálné přeměření,dopo­ručené velikostní tabulky a doporučení výrobce, mi dres ze setu stejně nesedl (byl delší a volnější, než jsem chtěl).

      Komunikaci i následné řešení vzniklého problému hodnotím ze strany Kalase na podtrženou jedničku.

      Takže něco se dá dělat :)

      0 0
    • zdenek  

      Ani bych tomu neříkal reklamace. V tomto případě je jakýkoliv vstřícný krok ze strany výrobce jen jeho dobrá vůle.

      Zakázková výroba není jako Lidl, kde je možné vrátit nepadnoucí velikost…

      0 0
    • Lada,s  

      A proč nezvedneš telefon a nezavoláš si tam? Hned dostaneš jasnou odpověď narozdíl od spekulací tady…

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce