• pdd1

    Jak je to s tlumením nerovností při šlapání. Pomůže mi to na rovince nebo do mírného kopce po rozbité cestě ?

    0 0
    • cabbage  

      jak kdy…

      0 0
    • Charles  

      jak kdy, podle nafoukani ale slapat budes muset kazdopadne

      0 0
    • Bully  

      Pomuze, ale NRS neni o pohodli, jako spis o tom, ze to trochu prilepi zadni kolo k podkladu. Podle vseho, co jsem o tomhle systemu cetl (a pochopitelne na cem jezdim), nema slapani vliv na praci zadni stavby, jenom ten, ze pusobi proti stlacovani tlumice, coz je ideal. System trochu tuhne pri brzdeni, ale ne v zaberu. Naopak kamenitou cestu do kopce povazuju pro tohle kolo za teren, co mu vylozene sedi. Chce si hodne vyhrat s tlakem v tlumici, da se najit i takova hodnota, ktera uz nejaky ten komfort prinese.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Tolik protikladu v jednom prispevku jsem jeste nevidel.

        0 0
        • Bully  

          No, premyslim, v cem si az tak protirecim, ale fakt nevim. Pri slapani treba na asfaltu ani ve stoje se zadek nehybe, pri tomtez v terenu zadek pracuje. Pri jizde do kopce po rozbite ceste mam opravdu oproti HT naprosto jiny pocit a je to rychlejsi nez u toho HT i nez u jinych fullu, co jsem projel. A kdyz snizim tlak v tlumici o neco vic a smirim se s minimalnim pohupovanim- ale jen pri frekvencni jizde a opravdu jde jen o milimetry, tak se da mluvit i o tom relativnim pohodli. Nevim, co si protireci a ani nemam co k tomu rict vic :)

          0 0
          • vlk  

            „smirim se s minimalnim pohupovanim- ale jen pri frekvencni jizde a opravdu jde jen o milimetry, tak se da mluvit i o tom relativnim pohodli“ -přesně toto jsem chtěl slyšet. To jsou i mé zkušenosti.Když chceš opravdopé pohodlí, tak se s nějakým tím mm pohupování smířit musíš.

            Jako protiklad bylo asi myšleno–„nema slapani vliv na praci zadni stavby, jenom ten, ze pusobi proti stlacovani tlumice“ ¨Když samotný záběr uzamyká zadní stavbu-tak ve chvíli záběru není tak citlivá.

            0 0
          • pali  

            tlmic pre nrs doporucuje vyrobca nafuknut ,tak aby po nasadnuti na bike sa ponoril asi 2 mm, no a utlm si nastavujes podla svojej potreby ,ten tlmic stale pracuje to je jasne , cim vacsi tah na retaz tym ho viac natahuje to je dane prepakovanim systemu nrs

            0 0
    • vlk  

      no když se na něj dívám, bude mít stejný problém jako moje-bude tuhnout pod brzdou-prostě xc typ vahadla.Jinak já to u těchto kol vidím asi takhle-buď to máš že se ti při šlapání nepohupuje ale nebere drobné nerovnosti a nebo se s pár mm pohupování smíříš a bude to citlivý.Výhoda u NRS je v tom, že top lze nastavit i na to první.

      0 0
      • pali  

        mozem ti povedat ze pokial si spravne nastavis jak zadne tak predne tlmenie teda tlmic + vidla aby spolu hrali tak jedinou starostou v terene a zjazdoch je ist si optimalnu stopu a na nerovnosti sa mozes … pokial to nie su protitankove zakopy a metrove skoky / jazdim tento ram v jeho top verzi druhu sezonu / ja som s nim spokojny, hladal som nieco medzi ht a fs./ HT som jazdil 15 rokov.

        0 0
        • vlk  

          no ján zkoušel také nějaké to levnější NRS a Jako větve, kořeny apod to bere, ale třeba na šotolinové cestě bych čekal větší pohodlí-u malinkatých hodně častých nerovností.Já vím nejsou to žádné rány-překážky jsou tak 1cm vysoké, standartně to bere pneumatika, ale když ji máš nabušenou na fest a chceš aby to pobral tlumič, tak ho musíš nastavit moc na měko.No asi chci po fullech už moc no.Sám sem si teď jeden full poříil a hlavní jeho nevýhodu spatřuji v tom že se uzamyká během brždění, což nrs také.

          Ideální full dle mne:Pobere štěrkovou cestu-od 0,5cm překážek až po 10cm větve a kořeny a to i při pořádně nabušených pneumatikách a čistě překážky „vyžehlí“.Při skocích-1 m nejde nadoraz-tlumič.Při šlapání v sedle i vestoje se nikdy ani nehne-a to ani při prudkém startu.Při brždění funguje pružení stále stejně.Ale takový, který splňuje všechny tyto body asi neexistuje.

          0 0
          • pop  

            Co epic nebo mission? :)

            0 0
            • vlk  

              no ty jsem neměl možnost zkusit.

              0 0
              • pop  

                V OnRoadu ti za zálohu 15 000kč půjčej na den mission za 75 litrů. Já se chystám jej vyzkoušet teď v pátek jestli nebude pršet

                0 0
                • vlk  

                  no jestli jako mission myslíš merida mission tak to fakt nemusím ani zkoušet.Jednočep, co nemá žádný systém protipohupová­ní.Specialized epic bych si někdy rád zkusil.

                  0 0
                  • pop  

                    no prý s Manitou SPV je to o něčem úplně jiným…tak vyzkouším. S Germanem to bylo o ničem. Jinak v Prostějově maj epica k půjčení prý (EFsport)

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.