• Thapsus

    Zdravím a dovtipnější prosím o nápovědu: V rámci zimní údržby čistím Svoji NRX 9100 s dálkovým ovládáním.Vše O.K.,jen ještě dumám, jak z pravé vnitřní nohy vyndat tlumicí patronu.Vrchem to nejde,a spodem vadí matka s uzavíráním tlumení.Ví někdo,jak ji dostat dolu? Nákres mám (http://www.srsuntour-cycling.com/…nloadServlet?… ),ale moc z něj moudrej nejsem.Dík

    0 0
    • bubo  

      Rozdělával jsem NRX 7500 bez dálkového LO, podle nákresu to ale vypadá podobně.

      1. Dole je potřeba vyšroubovat imbus (pozice 21)
      2. Nahoře je potřeba vyšroubovat matici (sdružená pozice 9, ta spodní součástka) Možná bude potřeba oddělat ovládání LO na vidlici, protože se přez něj k té matici nedostaneš.

      Teď už si nevzpomínám, jestli ta matice je připevněná k patroně nebo ne, ale nebyl v tom problém, jak byla matice dole, tak šla patrona ven…

      0 0
      • Thapsus  

        NRX 7500 bez dálkového LO jsem rozdělával loni,na žádný zádrhel jsem taky nenarazil.Problém právě je u toho dálkového ovládání.Vyšrou­bovat již není co,uvnitř matice je ale vidět jakási drátová pojistka (na způsob segrovky),blbě se k ní ale dostává.Rád bych vidlici dal ještě někdy dohromady,tak si říkám jestli mám pokračovat…

        0 0
        • milan1  

          Protože jsem byl nadirigován sem, stylem abych koukal poradit, tak tuhle příležitost využiju ale trochu jinak. Schválně jsem dal čas aby se měl čas ukázat někdo, kdo má zde opravdu snahu poradit a ono nic. Tohle forum, totiž obsadila skupina podivných individuí, která dávno normální lidi odradila. Co například dokáží je k nahlédnutí v tomto thredu http://www.bike-forum.cz/forum/forum.php?… Doporučuji pořádně pročíst k čemu může vést můj jediný příspěvek. Tato skupinka si totiž vytvořila své podivné uvažování. Shrnu to zhruba takhle. Chceš mezi nás, tak koukej skousnout, že ti nadáváme, protože to je normální, ty koukej radit, protože něco víš a jistě nám to tajíš. Když chci opravdu řešit věci, které mají smysl pro všechny, tak to nepochopí a s arogancí sobě vlastní se tomu vysmějí. A teď k tvému dotazu. Když už náhodou zde dojde k nějaké radě, tak tě místní odkáží na stránky výrobce. Protože jsi odkaz na stránku dal sám, odbornost zde přítomných je u konce. Vždy tvrdím, že tohle není všechno a především ne, když málokdo umí z těch obrázků skutečně číst. Podívej se pořádně na ten nákres a vnímej tyhle věci. Co je rozkresleno jako část a mezitím je šroub, to jde samozřejmě rozebírat. Ve tvém případě si všimni patrony tlumiče pozice 11 a nad tím sestavy dílů označenou jako 9 a uvidíš tam ten šroub. K tomuhle ten nákres slouží, ukáže ti kde to je rozebíratelné. Ukážu ti ještě, jak matoucí je spoléhat se na takovéhle nákresy. Suntour montuje do stejného typu 9100 dvě různá provedení patron. Alespoň podle tvého dotazu usuzuju. Já jsem se u stejného typu setkal s patronou, která je ocelová a jde bez problémů vytáhnout horem. Dělají se ještě patrony tlumiče duralové, které mají větší průměr a ty nejdou popsaným způsobem opravdu vytáhnout. Je to způsobeno zesílením vnitřních nohou u korunky, přes které právě ta duralová patrona většího průměru neprojde. Samotným rozebráním o které usiluješ ale stejně ničeho nedosáhneš. Pokud jde jenom o čištění, tak to vyčistíš i takhle. Jinak po rozebrání zjistíš, ža patrona je uzavřená a je na ní nalepen štítek s upozorněním, že je pod tlakem a je tam Nitrogen. Tady to ale raději nepiš, nebo se ti zdejší odborníci vysmějí co to píšeš za blbosti. Tahle kauze okolo nitrogenu je kdesi v historii. Ta patrona je to hlavní co ničí chod vidlice a právě zde provádím zásadní úpravy. Jaký mají výsledek si můžeš přečíst zde www.nakole.cz/…ze/tema.php3?… Mnoho lidí mě tu nemá rádo, proto, že si myslí, že mám povinnost každého neschopného lenocha (to není na tebe)dotáhnot ke kýženému výsledku. Úpravy, které provádím jsou ale něco daleko jiného, než si mnozí pod pojmem úprava představují a podle jejich představ sedím na prameni jakési velmi jednoduché rady, kdy stačí čímsi zatočit a je hotovo. Bohužel, vše co je tak zásadní je dosaženo prací a mnoho věcí je dané i citem, který nejde přenést a zvláště ne vysvětlováním na dálku. Přestože tady přesně takové pokusy s přímým vedením na dálku proběhly a skutečně k ničemu nevedly moji stálí kritici to nikdy nepochopí. Styl jejich uvažování a to, co ze sebe dokáží vyplodit je v odkazu nahoře a opravdu ještě jednou doporučuji přečíst.

          0 0
          • Thapsus  

            Dík za radu.Vím o čem mluvíš sledoval jsem Tvoje příspěvky do té doby než byly na Tvou žádost vymazány.Lepší žádná rada,než špatná rada,zřejmě nikdo tuto vidli nemá,nechává mi to v klidu.Rozhodně nechci v rámci mého příspěvku řešit,co je lepší,jestli SunTour-Marzochi,Sparta-Slavie,nebo ČSSD-komunisti.Kaž­dopádně bych měl zájem o Tvojí úpravu,můžeme se domluvit přes e-mail? Dík

            0 0
          • Lišák  

            Možná, že bych věděl vysvetlení pro tohle:

            „Schválně jsem dal čas aby se měl čas ukázat někdo, kdo má zde opravdu snahu poradit a ono nic.“

            Tady jezdí na bikových vidlicích převážná většina uživatelů B-F. V menšině uživatelů trekkových vidlic se asi nenašel žádný, který by tuto vidlici měl rozdělanou. Proto zřejmě nebyla poskytnuta žádná rada. Tak to vidím já.

            0 0
    • Thapsus  

      Poslal jsem e-mail na Tvou adresu uvedenou v userovi,sna d je platná.Petr Plesník

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.