• Martas

    Zdravím, prosím o radu,rozhodl jsem se že už nechci jenom přihlížet,číst a fandit tomuto krásnému sportu(koníčku),ale opravdu JEZDIT!!! .Chci si koupit horské kolo do částky max 30.000kč,nejlépe včetně výbavy(obuv,o­blečení atd.) Je mi 36let,váha 83kg,výška 183cm na kole jem jezdil pouze s rodinou na pivo,zmrzlinu … Opravdu bych chtěl jezdit v terénu(les,polní cesty atd…) Nějaký pruzkum z mé strany již proběhl, KELLYS IMAGINE,DEMA SF,APACHE BLACK HAWK,ROCK MACHINE TORRENT/TSUNA­MI/,AMULET 11,1,.AC STAR TRX RACE…,ale opravdu jsem LAIK Prosím o rady ,tipy ,čemu dát přednost a jiné. Vřelý dík za rady.Martin

    0 0
    • Quake 9.0  

      Třeba tohle: http://www.marin.co.uk/…kes/2545.jpg je za 28990,– na http://www.marinbikes.cz

      0 0
    • Siddha  

      Martas proklikej si historii tohle se tu resi kazdej druhej den, budes tam mit spoustu rad a nametu…

      0 0
    • orca  

      No začnu asi takhle . Pokud chceš za komplet dát max 30 000,– . Tak počítej . Trtry cca 2000,– ; naslapy 1000,– ; kratasy 500,– ; dres 700,– ; ( dale muzes uvazovat o kosiku + rohy + dlouhe kalhoty + bunda + tachometr + blatniky = nalsi penize )To je zhruba spodni hranice a budes se muset hledat (mnozi me tady ukamnuji pri pohledu na tyhle ceny ale pokud nebudes moc fajnovej tak sezenes) takze na kolo ti zbude cca 26 000,– V teto relaci si myslim neni problem koupit neco dobreho bez kotoucovych brzd. Dej prednost kvalitnim nabam , rafkum . Koukni třeba na nabidku CUBE . Dej vedej jak jsi nakoupil :-)

      0 0
      • Lance  

        skoly nemam,ale 30000 – 2000 – 1000 – 500 – 700 – to co mas v zavorce cirka hodne uberu 3500 = daleko min nez 26000 to cca tam moc neomlouva

        0 0
      • pegal  

        Jen ne blatniky… To je tak neuveritelny kyc… (asi jako kripl triangl u GT – muj nazor) :)

        0 0
        • Mustafa