• slayer_killer

Ahoj, bliží se léto a tak sem začal uvažovat jak budu trávit volný čas. Vzhledem tomu že moje staré kolo je mi malé a je v destruktivnim stavu( uš je na něm nebezbečne i jezdit) uvažuju o koupi nového. Studuju takže docela omezeny rozpočet.

Chtěl bych tak něco do 15 tKč, jízda :cesty, polní cesty lehký terén. Cross ale nechci nelibi se mi, mam jasno že chci MTB. Uvažuju i jestli v této cenové relaci není lepší složit si něco sám. To bych ale potřeboval někoho kdo by mi pomohl vybrat komponenty takže to asi nee. Co sem se zadím díval tak se mi libi tento MONGOOSE nebo tenhle GHOST

Byl by mi ochotný někdo poradit? jještě dodám výška:190 vaha asi tak 115

0 0
    • marapara  

HISTORIE

0 0
    • Azmir  

V téhle ceně asi jednoznačně ten mongoose, problém asi budeš mít s vidlí a tvojí hmotností, protože budeš budto potřebovat vzduchovou vidlici a neo tvrdší pružinu aby vidlice fungovala tak jak má.

0 0
      • slayer_killer  

Jojo s tim tak trochu počitam že bude potřeba vyměna pružiny.

Na kolik to tak vyjde?

0 0
        • Azmir  

Originální se myslím pohybuje kolem 1000kč, ale možná na ebayi, nebo v někaké firmě kde pružny vyrábějí by ti to udělali levněji.

0 0
          • slayer_killer  

s takovou bude možna lepši to postavit sam… všude jsou kola jen s 2.1 coš se mi zda hodně (na moje ježděni) stačily by mi tak 1.9, pak si řikam jestli kotouše nejsou zbytečně (hlavně z hlediska udržby) tedkokm ještě ta vidle…

0 0
    • rbcrx9  

Co tak zajít někde do obchodu a zeptat se odborných prodavačů.

0 0
      • Azmir  

Asi nemáš moc velké zkušenosti s „odbornými“ prodavači, co chtěji prodat jenom to co mají na skladě za každou cenu ať to sedí nebo ne, je to ***** nebo dobré kolo a podobně?

0 0
      • newbie  

:D dobrej vtip…

0 0
      • slayer_killer  

Díky to uš tady bylo:D Narazil sem i na takove kteři věděli že kola sou kulate.. a to bylo tak nak všechno..

0 0
    • newbie