• Alf

    Opravoval jsem tuhle vidli a zlomil jsem u kompresního prutu závit.Tak kdyby jste někdo vědel co s tím nebo věděl o nějaké náhradě tak dejte vědět. Díky

    0 0
    • TinkTink  

      Objednej novej…leda by jsi si nechal vyrobit novy. :)

      Otazka – jak jsi to proboha dokazal urvat? :)

      0 0
      • biker seli  

        vyhledával jsem ,nenašel,oprav­du.jak ročník 2000 rozdělat?po odšroubování plast.krytek tam jsou víčka.novější modely mají víčko na klíč,ale 2000 není zhora žádný šroub,ale něco jako segerovky.jak na to?

        0 0
        • TinkTink  

          Jednoduchy :)

          Vypust vzduch, povol srouby na korunce, co drzi vnitrni nohu, bouchni ROZUMNe do tech zatek, tak aby jsi neposkodil zavit = pres neco…ne kladivem do zavitu!…tim to zastrcis, vydelej kovovy krouzek a tu kovovou zatku muzes vytahnout – ja bych to videl jako nejjednodusi to vytahnout pres pumpicku, kterou na nej nasroubujes :)…

          Ehm…snad se to da pochopit :)

          0 0
          • ota  

            no,moc srozumitelné to není..on tam má to víčko nejspíš držené takovým kovovým drátkem(něco jako segerovka,ale tenčí).to jde vyndat?prostě,je to bez závitu,který je na nových modelech

            0 0
          • biker seli  

            No v té vnitřní noze jak je ventilek žádny zavit není. A ještě sem se chtěl zeptat co dělat abych tam udělal zdvih sto. Co k tomu potřebuju?

            0 0
            • TinkTink  

              Ach jo…ale z boku mas na korunce dva srouby, ktere drzi vnitrni nohu v korunce, ne? Tak ty musis povolit…

              No…to mas jedno…

              0 0
              • biker seli  

                Jo ty nohy z te korunky vytahnu v pohodě. A to vičko s tim ventilkem mam zaklepnout dolu jo

                0 0
                • TinkTink  

                  Jo…zaklepnes dolu…vydelas ten drat a vytahnes to ven…a mas to otevreny

                  0 0
      • Alf  

        No měl jsem asi špatnej den,ale urval jsem to při povolování.Povedlo se mi to převrtat,vyříznout závit a dát novej šroub. Ta vidle byla ježděná celoročně a za celou dobu nebyla servisovaná a myslím,že byla celou dobu prázdná.A sůl udělá hodně,dokonce jsem menil korunku,protože ji mel na jedný straně prasklou mezi těma šroubama.Ten člověk co přivezl na servis celý kolo tak byl s „funkcí“ vidle spokojenej.Na tom kole jsem menil téměř všechno,nemohl jsem ani vyměnit destičky u RST kotoučovek. Prostě H R Ů Z A !!!

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.