• Dan

    Ahoj, po letech ježdění na vidli RST 381 EL s maximálním utlumením, která docela slušně žehlila, jsem vyměnil rám a vidli. Vzhledem k tomu, že jsem v té době ještě neznal B-F, skočil jsem do SR Suntour Axon E s lock outem olej-vzduch. Tohle prostě není žehlička, když snížím tlak, tak to sice pruží, ale při brzdění se ponoří tak, že málem přeletím přes rodla, když to dofoukám podle návodu, tak to zase nepruží. Dá se stím něco dělat, kromě výměny vidle?

    0 0
    • Pekáček  

      Hledej šmudlo :o))) O tuningu Suntourů se tu psalo mooockrát a samý vzrušený diskuse, lítaly nadávky a tak, dobře si počteš. Ve zkratce alespoň můžu říct, že silikonový olej na stíráky by jí mohl trochu oživit (asi máš starší verzi Axona, ty novější jsou spíš nedotlumený) a tuní je Milan 1, dovede rozebrat patronu a poladit jí.

      0 0
    • Pá-dlista1  

      RST 381 EL s maximálním utlumením to je ironie, ze? :)

      0 0
      • gucan  

        urcite chtel napsat s maximálním kopáním (vlastní zkusenost) :))

        0 0
      • Lišák  

        Vypadá to, že měl maximálně povolený předpětí.

        0 0
        •  

          ale i tak jestli je pro něj tohle žehlička…

          0 0
          • Seveřan  

            Rozebral bych to, od milana koupil stíráky nový, starý vyhodil a nahradil. Dal bych tam novou řidší vazelínu. Patronu otevřel do maxima, složil, pružinu od lokautu natáhnu do maxima. Reakce bude lepší, vada je, že pak nejde zcela zavřít vidle. Ale mě to aspoň nevadilo, zavřením se přivře což na vyjezdy zcela stačí :-)

            0 0
            • miťo  

              Napis prosim, jak se ta patrona otevira. Dik.

              0 0
              • Seveřan  

                Nic nerozebírej, ta trubička co s ní trčí má uvnitř tyčku na konci zploštělou, aby zapadla do lokautu. Ty vezmeš tu tyčku a otevřeš jí naplno kombinačkama a tak, zcela nadoraz (né že to strhneš). Pak to sestavíš spátky a přitom pořadně předepneš pružinu lokaut, aby opravdu zůstala otevřená, když pak zavřeš lokaut, tak se zcela nezavře, ale jen přitlumí což bohatě stačí. Běžně jsou přitlumený kvůli lokautu, aby zavíral. Takže reakce na podněty je dost bídná. Tímhle se zlepší. Pak vyměň stíráky, o tom už psal milan. Bude mít hladší chod. A v tom prostoru mezi vodícíma kroužkama nanes souvislou vrstvu vazelíny, vyplníš zcele ten prázdný prostor, já jsem k tomu použil pravítko. Pak to sestavíš. Jo ještě jsem dal vazelínu do stíráku. No a po každým návratu z vyjížďky to otřu do sucha a nastříkám teflonovým olejem. Oproti dřívějšku jsem teď po rozebrání uvnitř nenašel vodu ani prach. A chod vidlice se zlepšil podstatně. Hodně pak taky dělá jaké máš pláště a jak je hustíš, ty poberou drobné nerovnosti co nezkousne vidle a můžou pomoct i dobrá řidítka.

                Zdraí :-)

                0 0
                • Seveřan  

                  No a tu patronu moc nerozebírej, protože je natlakovaná, hlavně né v kuchyni, mohl by jsi vymalovat :-) olejem.

                  0 0
                  • miťo  

                    On Axon ma potize s tlumenim odskoku, tam skoro netlumi, neda se s tim neco udelat?

                    0 0
    • Dan  

      Takž díky, dostal jsem co jsem chtěl. Pro Pá-dlistu- samozřejmě jsem myslel nastavenou největší tuhost, vážím cca 85kg, ale jako ironie by to taky nebylo špatný.Všem zkusím navrhované tipy a až dám vědět .dík

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Pro Pádlistu bys musel napsat „nastavené největší předpětí pružiny“, protoze tuhost je to co ta vidlice postrada :) Jinak to musela byt poradna strilecka s takovym nastavenim. To by jednomu urvalo zapesti. Gratuluji k nove vidlici, i kdyz v tomhle pripade jak se rika z louze pod okap :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.