Viléme:Nejsem hipster :-),ale začala mě bavit klasika,jako v 90tkách,něco to stojí,ne málo,ale upřímně,druhé stejné kolo nikde nenajdeš,o to mi šlo a hlavně o jednoduchost a nezávislost.Už jsem vyzkoušel vše,včetně elektriky,myslím si,že se k tomu stejně určitá část lidí někdy vrátí a znám kamarády,co se vrátili zpět,k jednoduchosti :-)A ještě čekám na kola a pak to oficiálně dám do našich biků.Měj se ty a ostatní fajn.Petr
TK75:díky,jsem fanda,hlavně oceli,titanu a jednoduchosti.Už jsem vyzkoušel vše,od hydrauliky,elektriky a všeho,až jsem se vrátil zpět k základu a nelituji.V jednoduchosti je krása,ale upřímně,chtěl jsem něco,co jinde neuvidím :-)
Díky všem za reakce.Jo a mám drátovej tachometr,nevidím v tom problém :-).Ta stříbrná,vcelku sedí,až dojdou kola,pořádně to nafotím.Sedlovka bohužel jiná nebude,je titanová a víc vyleštit nejde,převodník ještě zvážím :-)Mějte se.Petr
mr.antik: Mě na sigma taky udivuje. Vzhledem k popisu „vše jen mechanika“ bych očekával od předního kola natažený otáčkoměrový kardan :)
Věřim že naživot to bude vypadat líp než na fotkách, trošku mě tam zaráží ta drátěná sigma k takovýmu luxusu
Rám je furt pěkně, ale trochu „chudsi“ komponenty mi tam sedí víc.Stribrna cirkularka mi připomíná dědu a strejdu.Oba tradičně bez prstu
Jakoby se mi to asi líbí, ale neskutečně mě tam irituje ten návarek na řadící bowden na horní trubce za hlavou, a z něj pramenící přimáčklej bowden na hlavový trubce. Tohle se Tomovi jakoby nepovedlo. :) Jo a s padesáti odstíny stříbrný taky nesouzním :) Jo a ten šaltr se mi tam taky nehodí. :D Jinak fajn.
K tomu antipadači nedávno jsem narazil na tenhle a přijde mi to jako strašně elegantní řešení (odzkoušenej ho teda nemám)
Nezlob se, půjdu proti proudu. Fotky překontrastěný, není nic vidět. Ačkoliv mám takový neoretro moc rád, tak tady mně to nějak nesedí. Několik povrchovek a odstínů stříbrné; ostré vs oblé tvary komponent se dost bijí a tvar řidítek, převodník a nevzhledný antipadač to završují. Počkám si na konečný profil ;-)
Melvin:na kola ještě čekám,budou stříbrné,pak dám celý setup do našich biků
Kamaro:posílám odkaz: https://growtac.com/…oducts/mdcs/ – kontakt ti můžu dát,ale levný nejsou(cca 10.000kč)
Co to jsou za brzdové třmeny? Budu řešit FM mechaniku na kolobku, tak abych je mohl zařadit do kandidátů. Děkuji.
Mě tam vůbec nesedí ty kola. Tohle si vyloženě říká o stříbrné (karbonové) ráfky, které tady nedávno někdo postoval. Nebo alespoň stříbrné náby a dráty.
Brzdy mě zaujaly, mají uvnitř vačkový systém a osa je uložená na kuličkovém ložisku, velice jednoduché.
Petr Ch:řazení je opravdu bezindexové,nemá to polohy,funguje to campa včetně odřazování,dá se k tomu objednat takový půlměsíc,který se vloží do páky a pak ti to “signalizuje převod” – více na https://growtac.com/eng/.Ale je to velmi příjemné řazení,koukni na odkaz na youtube https://m.youtube.com/…/fjTc5Ov3Y4Q
takovy fajn rustikalni, jak by rek Pohlreich
Povedené. Krásně to při sobě všechno drží, včetně stříbrné placky. Slovo frikční, ve spojení s řazením, znamená bezindexové, nebo jak si to mám vysvětlit? Ale zase píšeš, že máš objednané polohy. Můžeš trochu popsat, jak to řazení vlastně funguje? Nevím jak ostatní, ale já o firmě Growtac slyším poprvé.
Ten plný převodník od Alugear (44z v černé) jsem si koupil letos na vánoce :-) . Na tomhle by elektrika vypadalal divně, návarky na rámu by smutně trčely do prostoru a zely prázdnotou.
Kolo SUPER! Jen, stejně, jako Pes, ten převodník není úplně to, co bych na kole chtěl.
Pekáček:Brzdy a řazení je japonský Growtac,brzdy opravdu,na to,že jsou mechanické,brzdí!Řazení je frikční,polohy mám objednané,ale řazení je příjemné,nastavitelné od 7–13 převodů,ale není to asi pro každého,je to o zvyku
Na první pohled se mi nelíbí plný převodník, ale i rak je to super grevlík a vedení hadic a kabeláže venkem? Wow…servis potom na pohoděnku, žádný protahování :-)