dnes už spíš vyrážím s pevnou vidlicí
nejlepší variace na cestě z Paříže
ještě když jsem na něm závodil
rám jsem vyžebral poté co mi starý rám prasknul v Lomnici nad Popelkou v roce 2012
Když jsem ho nahradil RBčkem, stala se z toho přepravní mula co už toho po Evropě navozila mraky v brašnách.
Kolo i v roce 2017 jezdí velice spolehlivě.
(vloženo 13.2.15)
| Značka | Apache |
| Rám | Apache |
| Vidlice | co mám zrovna po ruce |
| Kliky | deore |
| Přesmykač | deore |
| Řazení | dualcontrol předni XTR, zadni XT |
| Kazeta | vyjetiny z jednice |
| Řetěz | vyjetiny z jednice |
| Náboj přední | Acera |
| Náboj zadní | Acera |
| Brzda přední | V-brake Deorko |
| Brzda zadní | V-brake Deorko |
| Ráfek přední | Vuelta |
| Ráfek zadní | Vuelta |
| Pedály | Dura-Ace,105, 540 nebo 520 |
| Řídítka | Fuji 560 |
| Představec | Fuji |
| Sedlo | vubec nevím ... |
| Pláště | Schwelbe Huricane |
Honzo, toho kolo taky. Rám neměl na nosič díry a tak jsem je vyvrtal vyjel závitníkem M10 pojistil matkou. Po 1600km s brašnama vyšoupaný třmen a na pravé straně stržený závit. Ještě že jsou drcpásky.
háčky seskakujou z nosiče a tak je stáhnu sdrhovačkou nebo přes to napříč přidělám stan/karimatku … něco aby to neskákalo. Cobra-fakt jsou pásky na tom kole to nejhorší? Rám jsem dostal zdarma, rychlá náhrada za prasklý ze závodů.
přesně stejný problém s háčkama…dojížděl jsem na eska páskách a nadšený jsem z toho teda nebyl
15.2.15 11:07
14.2.15 19:58
Stahovaci pasky na horni trubce parda, pan je estet.