Výběr horského kola pod 18000

9 nepřečtených
  • darknest1

    Dobrý den, rád bych začal jezdit kondičně na kole (cyklostezky, občas single track,lesní stezky) a jelikož studuji, můj rozpočet není vysoký. Měřím 182 cm/98 kg. Předběžně mě jako úplného laika zaujala kola CTM Slash 1.0 a Trek Gary Fisher Mamba, obě to jsou 29". Rád bych Vás poprosil o radu, popřípadě i o jiné alternativy, jelikož se v kolech vůbec nevyznám.

    0 0
    • Bocka  

      Ahoj, zkus se podívat na bazarové kolo (cyklobazar.cz) nebo na cyklonemcik.cz jsou tam solidní kola ;) např.: http://www.cyklonemcik.cz/…eore-30–2014

      0 0
      • darknest1  

        Ahooj, díky za radu:) Na co bych se měl při výběru soustředit? Jak sem už psal, moc se v tom nevyznám, hodilo by se nějaké doporučení nebo uvedení, proč mnou vybraná kola nejsou například dobrá :)

        0 0
        • Bocka  

          Je to jednoduché, tebou vybrané kola mají: 1. pružinovou vidlici (za 18t dostaneš např. SR Raidon = vzduchovou o moc lepší ) 2.jsou sestavena nerovnoměrně… všechno Alivio, Acera (nejnižší komponenty) a najednou do toho hodí SLX přehazovačku(střed­ní třída) 3. jsou těžká a váha jde vždy poznat ;). Když vybírat kolo do 18t tak by mělo mít aspoň Deore nebo SLX komponenty (řazení, hazka, smyk, kliky, brzdy, náby, kazeta atd…) Nejlepší bude, když napíšeš nějakému staviteli a on ti to kolo udělá podle tvých finančních možností.

          0 0
          • Krejca  

            S tím SLX si trošku ulít za 18 :-) bude rád za deore a to je tak vrch.

            0 0
            • Captainrosette  

              Tak na svym kole za 18 mám přehazovačku SLX… Zbytek deore. ;)

              0 0
              • Mysee  

                Na kole za 12 můžeš mít XT přehazovačku, ale je ti to vlastně k ničemu. Za 18 je Raidon a Deore maximum, ale s těžkýma kolama. To už by to někdo musel dělat za nákup a zadarmo.

                0 0
    • Captainrosette