• Kyti

    Zdravím bikerskou populaci a předem se omlouvám, že přispívám k neustále opakujícím se thredům; leč pročítáním fóra si jsem čím dál tím míň jistá :-) Moc vás prosím o pomoc ve výběru kola pro partnera (výška 174cm, váha 60kg). Měla jsem vytipovaného favorita v podobě Rock Machine El Nino V Brake. Moc se v cyklistice neorientuji, ale RM znamenala pro mě dobrou a kvalitní značku. Teď ale zjišťuji, že ve hře jsou také kola Merida, GT, Pells, Superior a Apache. Prosím vás o radu, kterou značku kola byste zvolili pro rekreačně-sportovní ježdění převážně (cca 85%) v terénu. A jaký názor máte na RM El Nino V brakes (kotoučové brzdy asi u této cenové kategorie nemají cenu…?) Cenové rozpětí 12–20 tis.Kč, barevné provedení by bylo ideální v červeno-černé (není podmínkou). Radši modely roku 06 a 07 (přeci jen jsou ty slevy… :-)). Mockrát díky za pomoc, sama vlastním horáka Favorita Panthera, který už se nějakých těch pár let nevyrábí… :-))

    www.kola-cykloshop.cz/index.php?…

    0 0
    • Hejdik  

      Jak docela trefně píšeš,tak ve hře je spousta značek. Tady sis vybrala kolo za cca 14 000. Rozpětí máš 12 000 – 20 000. Bohužel asi nemáš nic jiného na výběr,než sednout na net a prostě hledat. Rozhodně si myslím,že za „dvacku“ seženeš mnohem lepší kolo(chytrá myšlenka,že? :-) ) a za ty prachy se dneska dá sehnat už i kolo se slušnou vidlicí i kotoučovkama.Ale jedním dechem dodávám,že bych se ještě držel véček.

      0 0
      • Hejdik  

        Tady alespoň jeden odkázek,abys neřekla… www.cykloexpert.cz/…cale-60-2007

        0 0
      • Honza729  

        Proc ji radis se drzet vecek ????

        0 0
        • Hejdik  

          Je jasné,že pokud se budeme držet hranice 20 000Kč,tak jsme ještě pořád na hraně mezi inveticí buďto do lepší(slušné) vidle,nebo nějakých slušných brzd.Najít kombinaci obou stále ještě není tak jednoduché,ale jde to. Proto,když se nezkušený člověk zeptá,co má koupit svému druhému já,tak určitě za dvacku koupí kolo s lepší vidli a "véčkama"než naopak kotoučovkama,které svojí cenou vykoupí kvalitu vidlice,jak to většinou bývá. Uvědom si,že pokud radíš někomu,kdo nemá o kolech moc vědomostí,plést mu(jí) hlavu tím,že budeš říkat,že Avid bb5 jsou výborné "mechaniky"za slušné prachy,tak tím asi moc neřekneš.Protože to by bylo na hoooooodně dlouhou rozpravu.

          0 0
          • Honza729  

            No tomu rozumim, ale neni lepsi ji(mu) rovnou rici, at jde prave smerem dobra vidle/kotoucovky a na ostatni osazeni se vicemene neohlizet ? Proc se tak ptam: po case se sveze na kole s kotoucema, zjisti rozdil a bude je chtit taky. No ale to uz bude docela problem, pac nebude mit na vidlici navarky (zpravidla) na trmeny.....

            0 0
            • Hejdik  

              Pokud bych si já vybíral kolo,tak bych si vybral takové které je celkově kvalitativně a komponentově vyvážené. Myslím ,že nemá smysl šidit ostatní komponenty na úkor druhých.

              0 0
              • Hejdik  

                Třeba ten reflex je podle mě celkem slušně vyvážené kolo od renomované značky,za dobrou cenu.

                0 0
              • Honza729  

                Rekl bych, ze je to omyl. Osobne bych ted vybiral kolo PREDEVSIM podle kvality ramu a vidlice s ohledem na budouci upgrade. Vse ostatni je sekundarni, protoze vymenne.

                0 0
      • Kyti  

        Díky za pomoc. Já jsem bohužel naprostý amatér, takže nemám moc přehled jaká vidle je dobrá (označení) a jaká ne :-( Ještě tak znám řadu přesmykačů od Shimana (Deor by mi vyhovoval), ale u ostatních značek jsem zase mimo. Jestli mi můžeš prosím poradit ještě nějakou dobrou vidlici (přiměřeně k cenové kategorii kola), abych měla snažší výběr? To koleso od Scott-scale vypadá dobře :-) Díky moc a ať ti to frčí ;-)

        0 0
        • Hejdik  

          řek bych,že v této cenové kategorii bude tora dobrou volbou,jen pozor ná výbě té správné. Ale o toře je na B-F hafo v historii.

          0 0
    • Lišák  

      Je to sice finančně nad limit, ale za ty prachy to bude fakt fajn svezení, pokud jezdí (jak píšeš) 85% v terénu a nezávodí, tak bych se HT (kolem bez zadního odpružení) vůbec nezabýval.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.