Vidlice rock shox recon sl (coil)

2 nepřečtené
  • roabik

    Pred casem jsem tady resil problem…vidlice ztratila zdvih ,sla natvrdo a nedala se zamknout.Nekdo me tu radil ze me nejspis praskl o-krouzek a olej protekl z horni nohy do spodni.Vcera jsem vidli rozebral a taky ze jo… skoro vsechen olej(tak 90%) v prave noze byl v noze dolni.V horni noze dole jsou 2 o-krouzky vnitrni kde chodi pistnice a vnejsi ktery tesni okolo sten nohy.Ani jeden se me nezdal nekaj poskozeny.Dal jsem krouzky zpet nasadil pistnici,nalil stary olej a rukou jsem s pistnici parkrat zapumpoval,to jsem opakoval nekolikrat a za 24h neunikla z horni nohy ani kapka.Takze ted nevim jak se olej dostal do spodni nohy? A nebo kdyz je vidle slozena a olej proudi pres olejovou patronu je tam vetsi tlak na o-krouzky a pak olej protece? Nejradeji bych pred nalitim noveho oleje o-krouzky vymenil ale nechce se me davat cca 400 kc za servisni kit Rock Shoxu kdyz cena 2 o-krouzku bude max 5–10kc.

    Otazky:Nevite jak se mi mohl olej dostat do spodni nohy kdyz o-krouzky vypadali neporusene a ted kdyz mam v horni noze pistnici a nalitej olej neunikla ani kapka?

    Daji se nejak nahradit,nekde koupit o-krouzky stejneho rozmeru aniz bych musel kupovat celej servis kit?

    diky za odpovedi

    0 0
    • skvedo  

      Pokud tam máš tlumení Motion Control tak se na tebe vztahují první 4 rozměry z tohoto seznamu: http://forums.mtbr.com/…-579868.html

      Ten problémový kolem pístnice je 12×3,5. Stejný rozměr se používá i pro tlumení Turn Key.

      Za vyjmenovaných 12 o-kroužků jsem dal 36 Kč a to sem byl ješte v drahém krámu. Na servis otcovy Tory Solo-Air jsem pořídil 10 o-kroužků za 17 Kč.

      Kupovat originální servisní kity je blbost.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.