• Toolak

    Zdárec borci

    jdu do fulla a řeším svoje kila a zdvihy tlumičů. Mých 95 kilo…a

    Tlumič zadek 80 – přední vidle 80…asi přežitek a málo?

    Zadek 100 – předek 100.....stačí?

    Zadek 140 – předek 140 hodně?

    Jezdím hrubší terén bez drama sjezdů. je mi jasný že záleží na nafouknutí  ale nemám s fullem žádnou zkušenost tak bych nerad koupil něco co by mi pak kuewsky nevyhovovalo. Dobhra je dath na naku reserfa:-))

    0 0
    • marekvnoucek  

      Pokud jdeš do fulla, tak vidli určitě 100..většina fullů na to má dělanou geometrii..no a zadek..80mm, to jsou spíš kola na závody..pokud jdeš řádit do lesa, tak já bych klidně volil 100 – 120mm..nakonec podle toho se pak určuje i vidla..

      0 0
    • pitos  

      Na pohodové XC bez závodních ambicí bych dnes rozhodně volil zdvihy kolem130mm…tedy těch „tvojich“ 140mm jsou v pohodě.

      0 0
    • fousek  

      140 a vic, sice nekteri tu budou rikat ze to nevyuzijes, ale to je kravina, akorat to kolo pak nesmi bejt tezky a zadni stavba by mohla mit vic cepu nez jeden

      0 0
    • burnout/syndrome1  

      Hrubší teren,vzhledem k váze asi nezávodní ambice- 140 mm

      0 0
    • stan.zak  

      Radost s fullem jsem si udělal v dubnu 2007, ventiloval jsem a o radu přišel i sem; nechal jsem si poradit, a nakonec velké rozhodování o zdvizích dopadlo 130/130. Jezdím bez závodních ambicí, na pohodu, a jsem sem rád, že to není míň (tedy ty zdvihy). Dnes bych už pod 140mm nešel.

      0 0
      • misak.kadlec  

        Určitě bych koukal po kolech mezi 120–150mm zdvihu nad oběma koly. Ne víc ne míň. Větší zdvihy bejvaj už moc těžký, menší nebrat brzo to omrzí. Takhle jsem si koupil 115/100 spešla pocitem že to přeci musí stačit, nestačí. Poohlédni se po nějakém am stroji a až budeš mít nějaké horké kanidáty nahoď je sem, určitě ti někdo pomůže s výběrem.

        0 0
    • MlokCZ  

      Souhlasím s většinou předchozích příspěvků.

      Tedy na pohodové ježdění převážně laděné do XC s aspoň občasným náročnějším teréne bych vzal něco kolem 140mm.

      Pokud bys měl chrtí tendence, tak bych vzal něco svižnějšího kolem 120. Pokud bys chtěl hlavně si vychutnat sjezdy a víc jezdil s kolem do hor, tak bych vzal něco kolem 160mm.

      A dle toho mála, co jsi napsal to vidím na těch 140mm (pokud tedy si nezapomněl dodat, že rád chrtíš).

      Váha jezdce nemá se zdvihem zcela žádnou souvislost. Zdvih se volí dle toho co a jak chceš jezdit.

      0 0
      • Yann  

        Souhlas, zdvihy a vaha jezdce jsou dve ruzne kategorie. Koukal bych spise na vzduchovou vidli a tlumic, to si nafoukas podle potreby. U pruzinovych je otazka, zda neporidit pruzinu na vyssi vahu. Mam 95–100kg, vzduchovou vidli jsem uz mel, ted mam na fullu vzduchovy tlumic. Jenom vidle by asi chtel tvrdsi pruzinu ale neresim to.

        0 0
    • Feroman  

      vazim jako ty, mam kolo 140/150 a min bych nechtel

      0 0
    • Feroman  

      vazim jako ty, mem kolo 140/150 a min bych nechtel

      0 0
    • dancing dog  

      Vážím někdy až o 15 kg více, vepředu mam 120–160mm, vzadu 14Omm a taky bych už míň nechtěl…nechrtíš-li…

      0 0
    • Tomcat  

      Zdvih není o hmotnosti ale o pohodlí nebo o účelu ( XC ,AM, FR , DH atd…)

      0 0
      • Dav...1  

        S tou hmotnosti bych moc nesouhlasil :D (AM kolo bude v 90% tezsi jak XC, atd no teda pokud do toho zapocitas i srovnatelnou cenovou kategorii)

        0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.