• Lister

    Opět jedno téma nerozhodného. Už cca před rokem jsem se ptal na fulla na novou sezonu, ale až teď nazrál ten správný čas – tímto děkuji všem předchozím přispěvatelům.

    Jednoduše řečeno hledám odolné XC kolo na takové to normální ježdění. Nemusí to být extra raketa, ale zase by to mělo trochu jet. Z kopce žádné prasárny, jen slušná zdvihová kapacita pro dokonalé pohodlí.

    Původní plán byla koupě Fuelu EX 2012, ale blíže nespecifikovaní členové BF mě lámou do vyšších zdvihů – a tam bych se rozhodoval mezi těmi v nadpisu – Remedy vs Zesty modelový rok 2011. Konkrétně Remedy 8 a Zesty 514, u obou by došlo ke kompletní výměně komponentů na identické verze, takže je to v podstatě jen o rámu – zamýšlená váha ±12kg – tedy by asi zesty mohlo mít navrch a výsledná váha bude menší.

    Má někdo přímé porovnání? Stále přemýšlím, zde se hnát do takových zdvihů – trochu obavy, na druhou stranu mě to láká. V případě koupě kola se zdvihem 140–150mm bych přestavěl HT na nějaký 100mm full z bazaru, takže málo náročné XC trasy by se dali jezdit na něm.

    Anketa: Vybral bych...

    9x
    27%
    20x
    61%
    4x
    12%
    0 0
    • vojtechposmourny  

      Takhle na pohled mi přijde, že remedy bude mít o dost uvolněnější (kratší) posed. Tudíž jako xc by asi bylo lepší Zesty. Ale je to jen dle fotek…

      0 0
    • jIrI___  

      Jel jsem pár km na Remedym a oproti mojemu Fuelu EX mi přišel neskutečně líný. A byl u něj stejný problém (pro jiného výhoda) jaku u Fuelu EX – moc progresivní zadní stavba. Naopak Zesty 314 jel parádně.

      Takže těžko říct, ale pokud budeš kupovat i chrtího fulla a tím pádem budeš moct střídat kola podle podmínek, tak brát nižší nemá moc smysl. Ten tvůj postup je i taková moje idea budoucnosti – jeden AM full 150–160 mm zdvihu, k tomu chrtí XC full na 100 mm a byl bych spokojený :)

      0 0
      • Lister  

        Jel jsi DRCV tlumič na tom Remedym?

        0 0
        • jIrI___  

          To už si nepamatuju, ale byl to letošní ročník, takže s největší pravděpodobností tam byl.

          0 0
      • bluma  

        Oproti EXu je hodně kol líných. K lenosti Remedy bych dodal, že možná nastala chyba ve foukání tlumiče díky DRCV technologii. Ty jsi ho jel jen krátce v Olšanech a DRCV tlumič je potřeba foukat naněkolikrát, protože když ho nafoukáš napoprvé, musíš ho projet-pořádně propružit, aby se tlaky v horní i dolní komoře vyrovnaly a tak to několikrát opakovat, než je to OK.

        V případě, že ho nafoukáš jen poprvé, může se stát, že ti kupříkladu z 180psi spadne tlak na 130psi – těch 50psi se přefoukne do horní komory a spodní je pak měkká. Sám jsem s tím laboroval a dá trochu práce to udělat dobře.

        0 0
        • tyko  

          Mam stejnou zkusenost s DRCV na EX.Po prvnim nafoukani se musi propruzit nekolikrat minimalne na polovinu zdvihu a pak dofouknout.

          0 0
    • Stingray  

      Z těhle dvou neuděláš chybu ani u jednoho. Neměl jsem je vedle sebe, ale jel jsem je asi měsíc po sobě. Remedy je takovej tank se mi zdálo a Zestyna je raketa. Jestli víc enduro tak Remka, jesli víc xc tak Lampijóna :-)

      0 0
    • logoman  

      Vic se mi libi remedy … ale ja bych si vzal stumpa evo za ty prachy

      0 0
      • marapara  

        Stump bude určitě jezdivější.

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Ha, ano, to by byla i má volba.

        0 0
      • Lister  

        Já bych si za ty prachy raději koupil Stumpjumpera FSR Expert Carbon za 80, ale vůbec nesedí geo. – bohužel, jinak by to byl neotřesitelný favorit.

        0 0
      • Lister  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • MlokCZ  

      Já bych vzal Zesty. Za pedálem jde výborně, takže zdvih problém určitě nebude. Jen bych si dal pozor naopak na to, že jak jde sice excelentně za pedálem, tak to zase není zrovna nejcitlivější stavba. Tedy chce to citlivý tlumič, u Foxe tedy bych vzal compression tune min (pokud dobře koukám, tak tam není tlumič s BV; pokud by byl, tak velocity tune L + nízký tlak BV, tak 150–175psi).

      Remedy jsem ale nikdy nejel, takže přímé srovnání nemám.

      Do nižšího zdvihu bych určitě nešel, to samo o sobě stejně nepřinese téměř žádný rozdíl v tom jak to jede.

      0 0
      • Lister  

        Jaké je nastavení tlumiče, přesně nevím, ale kdyby to bylo špatné, tak bych ho nechal upravit.

        Vcelku mne překvapilo, že mi Zesty geometrií vyhovuje – je to asi jediné kolo s takto tvarovanou sedlovkou, kde můžu dosáhnout vhodné pozice sedla.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak ono je to vždy o tom, jak u téhle konstrukce zvolí úhel té skutečné sedlové trubky a pro jaké vysunutí sedla se dosáhne uvedenému virtuálnímu sedlovému úhlu.

          Mně třeba u novějšího Sterea vychází sedlo posunuté v zámku (stejná sedlovka) skoro o 2cm jinak než u staršího.

          0 0
          • Lister  

            Jo, jo, škoda, že Stump, to má nastavené tak nakolmo – 74,5st je při nastavení z produktových fotografií, což mi přijde už obecně hodně. Já bych byl o cca 3cm níže a dostal bych se na 75st :-(

            0 0
            •  

              A na jaké ježdění bys to chtěl????

              Já měl todle dylema před dvěma lety, jak jsem vybýral své kolo. Došel jsem k názoru že portřebuju kolo s větším zdvihem a pohodlnější(ne XC) posedem protože maratony skoro vůbec nejezdím naopak se toulám po horách fotím a hledám pěkné traily…

              Celé léto 2009 co jsem byl doma jsem testoval kola: GT Force, Lapierre Zesty, Frogy, X-Control Ghost Lector, GF Hifi, Hifi29, Roscoe 2009.

              Všechny kola jsem měl doma většinou týden nebo dýl a první bylo Roscoe2009 které jsem měl doma měsíc. 2009 bylo Roscoe poprvé uvedené Fisherem na trh a stalo se přímým konkurentem Remedyho(nikdy jsem nejel) a je to jen můj názor bo má docela podobnou geometrii a jen o 1cm výžší zdvih.

              Na Roscoe 2009 byl poprvé uveden tlumák DRCV na který ses ptal a ted ho mají od 2010 Remedy a od 2011 i Fuely.

              Já mám Roscoe 2010 tlumák má dvě pozice, první používám na normální přejezdy a tak a druhou(zajímavější) zapínám v terénu, sjezdech kdy se zapojí i ta druhá komora když neztíhá prví. Tlumič se začne chovat jako pružinový prostě slast na trailech. No a při te první pozici se chová jako klasický RP23 je tam mírné pohupovaní ale to mě netrápí.

              Jenomže Remedy má plovoucí styl odpružení takže by sis to musel vyzkoušet(bych řek že tam moc velký rozdíl nebude).

              No a k tomu srovnání se zesty…

              Po jízdě na tom Roscoe mi jenoduše všechny zminované kola přišly jako rozvrzané kozy jak Hifi,Lektor,Force tak i Zesty dobře se s něma jalo po rovině(to se mi jede i s mojím) a do kopce(to taky ale pomaleji:))) ale z kopce to byla katastrofa ten zadek ustřeloval a kroutil se(na všech) a nebyl to jen můj názor ale i kamaráda který ty samé kola jezdil taky se mnou a váží o dvacet kg máně…

              Roscoe je oproti Zesty tank projede všude, po rovině jedou stejně, ale z kopce nemá roscoe konkurenci díky DRCV a to samé bude podle mě i u Remedy. :)))

              Jo a 2012 budou mít remedy i vidle s DRCV od Fox

              0 0
              • Lister  

                Prostě kolo na takové to normální brouzdání terénem…

                Když si sečtu nároky na jezdivé lehké AM a potřebnou geometrii, tak mi moc kol nevypadne. Force nechci, Marina jsem měl, Reign mi není moc sympatický, Pivot je vysoký a krátký…

                Samozřejmě tu jsou ještě Santa, Ibis, Liteville, Intense… ale tím budu asi řešit až krizi středního věku :-D

                0 0
                • Johny5 OSHA  

                  Prosim te, proc jsi force vyradil? …zajimaji me na nej nazory, tak proto se ptam. Do budoucna bych neco takoveho taky bral a tak sbiram info. Dik J5

                  0 0
                  • Lister  

                    Jednak by mi nebylo úplně ideálně velikostně – dost vysoký rám, uživatelé často udávají vrzání z oblasti středu a v neposlední řadě je to plovoucí střed, který zrovna moc nemusím, protože jsem dost náchylný na konstantní vzdálenost sedlo – středové složení.

                    0 0
                • deekay  

                  Byl jsem v podobny situaci jako ty :) Akorat jsem si nakonec tu krizi stredniho veku vybral trochu drive :))

                  Behem lonskyho roku jsem ozkousel hafo kol. Nakonec se me ze „seriovek“ nejvice zalibilo a sedlo Zesty. Roscoe 2010 jsem bohuzel zkousel jen v 19 ", coz byl pro me neobratny autobus, u giantu mi fakt nesedlo to, jak litaji skrz zdvih a proste se mi to nepovedlo nastavit k me spokojenosti atd. Jenze jsem se projel i na LV 301. Coz ji posadilo na vrchol " Want to buy " zebricku. Kdyz jsem pak poscital, co bych dycky musel na seriovych kolech vymenit a srovnal s koupi ramu 301ky, tak to nevyslo nijak o hafo drazsi. Zaroven do me jeste furt stouchali starsi kolegove, ze " nebudes litovat toho cos udelal, ale toho cos neudelal ". Tak jsem vzal telefon, zavolal Jardovi do 3riders, ze se treda optam na dodaci lhutu a zatim se rozmyslim. No a 301 v Mku byla skladem, tak druhy tyden sem mel ram doma.

                  Takze ve vysledku mam ted jedinou a pravou LV301 SockaEdition, zadne X0, zadne XTR… ale plne funkcni, pro me paradni kolo. Jeste je tam dost veci k poladeni, ale to me prave bavi. A navic ma jeste jednu nespornou vyhodu – vypada nenapadne a znacka vetsine normalnich lidi vubec nic nerekne, takze nebudi nevitanou pozornost :)

                  0 0
                  • deekay  

                    a propos. troufam si rict ze s 301 nemusis HT prestavovat na 100/100 fulla, to si spis kup druhy kola. Vahove je na tom 301 vic nez dobre oproti 100/100. Puvodne jsem mel stejny plan, nakonec jsem pouzil par dilu z HT na 301 a zbytek prodal.

                    0 0
                    • Lister  

                      Zvláštní, vždycky když uvažuju o novém kole, tak nakonec skončím u toho, že čumím na stránky LV a hraju si s jejich konfigurátorem na 301 :-)

                      V takovém případě si ale vždy řeknu, že bych raději Ibis, což je moje srdcovka. LV bude asi úplně úžasný stroj, ale mě trochu vadí ta jeho německá strohost – bohužel nejsem moc racionální pokud jde o kola.

                      Na Remedy i Zesty bych mohl mít dobrou nabídku, v podstatě za cenu rámu 301 bych mohl mít celé kolo – sice se pak většina věcí vyhodí, ale zase se na tom něco trhne – tady má výhodu LP – má lepší osazení a méně OEM dílů.

                      0 0
                      • deekay  

                        No prave, ze co clovek to jiny pozadavky a me se presne ta strohost na tom libi. Ibis se mi libi taky, ale na me osobne je moc BlingBling, proste se ke me nehodi :)

                        Vim ze na Zesty jsem skoncil u toho, ze bych musel vicemene vyhazet vse vyjma ramu a kokpitu.

                        Protoze vpredu melo vidli na rychloupinak, coz uz na 140mm zdvihu bych nesnesl. Brzdy Formula RX mi nesedi projevem. A tlumic by to chtelo aspon RP2. Tzn vymenit vidlici, kola, brzdy stoprocentne. A casem i tlumic.

                        A protoze dneska neco prodat, byt nove z noveho kola, aniz bys to dal za uplne smesne penize neni jednoduche, tak sem zvolil nakonec vlastni stavbu.

                        A pak uz je jedno, jestli to bude LV, Ibis, SC… proste dle libosti ;)

                        0 0
                        • Lister  

                          Tak naštěstí verze 514, o které uvažuju, už má jak pevnou osu, tak tlumič RP2. Zbytek taky použitelný – Shimano 10spd – možná bych mu dal šanci, ale taky možná dal Sram X0 9spd, kola jsou XT na pevnou osu, které by se prodat mohly, brzdy možná nechat, možná prodat. USTéčkové Hutchinsony bych i zkusil. Kokpit, sedlo, sedlovka pryč, ale tak bych dopadl u jakéhokoliv kola a minimálně sedlovka Syncros a Goby XM se 100% prodají.

                          0 0
                          • deekay  

                            Jasny, ja bral v uvahu tehda 314tku.

                            Pokud muzes mit 514 za cenu ramu 301ky, tak bych to asi bral :) ( i kdyz me by hodne vadila barva, ale to je vec jen a jen osobni)

                            10spd shimanu bych sanci klidne dal, chodem se mi to libilo, jen ergonomie pacek mi prisla divna oproti SRAMu, ale to je spis vec zvyku.

                            Tudiz ja bych asi menil jen ty XT kola (nechce se mi serizovat konusy) a brzdy.

                            Jinak na testfestu jsem mel tesne po sobe Zesty a Remedy. A proti zestyne je proste remedy pocitove silenej tank.

                            0 0
                            • Lister  

                              Barva se mi právě dost líbí, dokonce i když by byla možnost koupit letošní a loňskou modrou, tak bych asi dal přednost té zlaté.

                              S tou cenou to není tak úplně, ale beru to tak, že LV bych nechtěl v anodizaci – černou mají všichni (navíc, co na tom chceš vymyslet, ve výsledku to bude vždy černé s červený eloxem) a stříbrná se mi nelíbí, chtěl bych barvy a to se zase prodraží. No a pak už jsem opravdu ne ceně celého kola.

                              0 0
                              • deekay  

                                Jasne, chapu naprosto tvoje pohnutky. Pro me byl cerny elox plusem. A vymejslet na tom prave nic moc nechci, ja jsem spis konzervativni funkcionalista, coz je ostatne videt dle meho biku. Ja osobne bych byval radsi vzal tu works finish, jenze to je uplne bez upravy, tzn se o to clovek musi starat, a to se mi nelibilo.

                                Takze mam, to co mam a jsem spokojen. Pravdou je, ze kdyz svuj bike postavim vedle toho Lapierra, nebo vedle trebas Moja, tak dycky pro vetsinu lidi bude vypadat oproti nim jak z obchodaku :) (coz me vubec nevadi,ale chapu ze pro hodne lidi je to minus)

                                0 0
                                • Lister  

                                  Prostě nejseš správnej bajkovej metrosexuál :-)

                                  Mám rád kola, kterých moc nejezdí a která vypadají „trochu jinak“. Proto byl první full takový, jaký je, a nakonec to asi i u nového dopadne podobně.

                                  0 0
                              • BB  

                                Budu prodávat Mojo SL v Mku, tak pokud bys měl zájem, tak se ozvi

                                0 0
                                • Lister  

                                  Tak tohle je teda podpásovka :-)

                                  Ale ty máš černý a to já nechci… ale chci, já to chci!! :-DDDD

                                  Kdy se ho budeš zbavovat?

                                  0 0
                                  • BB  

                                    objednal jsem SL-R, tak až bude, typuju to na říjen listopad

                                    0 0
                                  • BB  

                                    objednal jsem SL-R, tak až bude, typuju to na říjen listopad

                                    0 0
                            • Lister  

                              Dotaz trochu mimo – jak se chovají ta 2,4 X-kingy. Chtěl bych je na to kolo zkusit bez duší.

                              0 0
                              • deekay  

                                Dozadu podle me slusny allround plast co se tyka vzorku. Grip maji subjektivne lepsi, hlavne na sypkem povrchu, nez drivejsi Ralphy co jsem vozil. Ovsem pozor. Nemuzu vubec s cistym svedomim doporucit verzi Racesport pro lidi, ktery jezdej v terenu obsahujicim ostrejsi kameni. Ten plast byl po dvou vyjizdkach (a ze na nich toho kameni nebylo moc) porezanej jak Emo Kid…Na jednom miste jsem musel podlepovat, lezla duse. Predni MKII protection v pohode…A kom­binace NN+RR Snakeskin co jsem mel predtim taky v klidu az do ojeti.

                                Takze Xkingy bych propriste zkusil verzi Protection, ktera ovsem uz je tezka a bude mit vetsi valivej odpor.

                                Jinak vozim to s dusema.

                                0 0
                          • fousek  

                            10 spd. Shimano funguje dobre a XT cely kola bych minimalne vyzkousel, preci jen nejsou nejtezsi, jsou bezdusovy a tezko budes shanet bezdusovej set kol za to co prodas ty XTcka.

                            0 0
                            • Lister  

                              Tohle už mám vyřešené – sice máš pravdu, že prodej XT zaplatí jen polovinu rozpočtu na nová kola, ale tyhle jsou na můj vkus krapet těžké.

                              0 0
                              • fousek  

                                Za kolik je budes prodavat?

                                0 0
                                • Lister  

                                  To jsem ještě neuvažoval, když je ještě ani nemám :-)

                                  Vím, že XT se prodávají za dost diskontní cenu – ale vždy jen verze na QR. Pokud se nepletu, tak s 15mm pevnou jsou asi za osmičku – standardní postup nový díl mínus 20–25%, takže kolem 6tis.

                                  0 0
                              • jIrI___  

                                Co místo nich plánuješ?

                                0 0
                                • Lister  

                                  Něco takového, jako máš ty.

                                  Ale samozřejmě že jako správný šampon i uvažuju, zda tam nenahodit něco takového :-)

                                  PS: ve zlatě samozřejmě.

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Ptal jsem se z důvodu toho, že se těch XT chceš zbavovat kvůli hmotnosti, zas jako nějaká těžítka mi nepřipadají.

                                    Jinak ty CB ti schvaluju :). Bral bych je všemi deseti, od svého uvedení na trh to jsou moje vysněná kola. A zároveň mě napadá, že bych konečně mohl převážit ty Cmaxy, ať vím jak jsou na tom hmotnostně a můžu porovnávat :)

                                    0 0
                                    • Lister  

                                      Hmotnost je takový vítaný „vedlejší produkt“, chtěl jsem hlavně odolná kola co perspektivně něco vydrží, maximální kompatibilitu s různými osami a hlavně opravdový UST ráfek – tím se to dost zužuje.

                                      Doufám, že to klapne a kola snad do pár týdnů budou.

                                      Ty CB by se sice líbily, ale už je to zase cenově trochu jinde – prostě tyhle kola buď opravdu chce nebo je nechceš, protože v podstatě není jediný racionální důvod, proč jim dát přednost. No, a zatím je asi zase tak moc nechci.

                                      0 0
                                      • bluma  

                                        CB se už dělaj i v socka verzi – myslím že 13 000 Kč MOC.

                                        0 0
                  •  

                    S tou neobratnosí bych to moc nepřeháněl když jsi měl špatnou velikost rámu, to se pak jezdí s každým kolem na prd…

                    0 0
                    • deekay  

                      No vsak jsem to podal tak, ze jsem bohuzel mel 19 a ta byla pro me neobratnym autobusem, nemyslel jsem to nijak oproti Roscoe. Pokud to tak vyznelo, tak se omlouvam .)

                      0 0
                      •  

                        Jj však ok, jen mi nepřišlo že by v rychlosti po rovině(polnačce) byl v těch dvou kolech nějaký moc velký rozdíl. Spíš to byl pláštěma bo na zesty byli asi 2.2 a na GF 2.4.

                        Do kopce budou ty kola línější než Zesty to jo ale taky Liteville v jízdě do kopce nebude větší hit než Remedy nebo Roscoe.

                        Právě by mě zajímalo jak to Liteville jezdí do kopce a hlavně jak se na tom jezdí z kopce, nekroutí a neustřeluje ten zadek náhodou???

                        0 0
                        • deekay  

                          V rychlosti po rovine delaly spis rozdil plaste. Zestyna mela vzadu rychlyho racekinga. Nicmene pocitove potom do kopecka se zadek zestyny temer nehnul. A trebas Remedy bych musel asi prefoukat aby me to neprislo gumove.

                          Jak sem rek, roscoe na me byl prilis velkej, takze mi to jako autobus prislo co do ovladatelnosti. Navic mel naky bontrager plaste, ktery mi vubec nesedly a ustrelovaly na vsem sypcejsim. Takze to neberu moc jako regulerni test. Nicmene jsem nad GF vubec neuvazoval a todle jsem zkousel protoze v tu chvili nebylo volnyho nic jiny, co by me zajimalo. Proto me to nestvalo.

                          Prave ze pocitove LV jede do kopce paradne, ne tak jako Zesty, ale lepe nez Remedy.

                          Zadnej sjezdar nejsem, takze nedokazu posoudit chovani kol na jejich hranici. Remedy mi prisel nejvic do sjezdova. U Zesty byl pak trochu nevyhodou ten zadni raceking a potykal jsem se s Formula brzdama, ktery sice s velmi malou silou velmi rychle nastoupily, ale na dalsi pridavani sily uz moc nereagovaly. Ale to neni vec ramu.

                          U LV hrozne moc zalezi na nastaveni reboundu vzadu. Nesmi se to pretlumit. Pak to pekne zobe. Ze by neco ustrelovalo jsem si nevsiml. Proste a jednoduse 301 je univerzal. Jsou kola co jsou lepsi do kopce, jsou kola co jsou lepsi z kopce (mysleno i v dane kategorii)

                          Co do tuhosti, tak ta je u 301 vic nez dostatecna. Treba Fuel EX mi proti ni vylozene prisel, ze se krouti jak hadi v kadi.

                          0 0
            • cat  

              sedlo posunout jde, nebo sedlovka s ruznym offsetem, tohle je podle me zbytecnej argument. Sam mam na En uhel sedlovky 75.

              0 0
              • Lister  

                Takže když normálně na kole se sedlovým úhlem 73st mám offsetovou sedlovku 25mm a sedlo posunuté o 2cm dozadu, tak to nějak vyřeším na kole s úhlem 75st? – Jen tak pro info, ten rozdíl 2st dělá pro mou výšku délkový rozdíl cca 35mm!

                0 0
                •  

                  Tady máš nějaký test,je tam pak dole i pár přízpěvků něco jako dizkuze:)) a jsou tam i ůhly sedlivky:

                  http://mtbs.cz/…ike-technika?…

                  0 0
                • cat  

                  Ne tak to je presne situace, kdy uz to nejde nijak resit a je potreba jit do ostrejsich uhlu.

                  A to mas takto nastaveny dobrou polohu pri slapani nebo slapes pred sebe? Ja to mam podobne. Offset + sedlo uplne vzadu, ale vicemene kvuli tomu, ze vozim kratky ramy i predstavce.

                  0 0
                  • Lister  

                    Takto to mám nastavené, abych byl v ideální poloze při šlapání a nebolely mě kolena. Nešlapu před sebe, ale prostě ideálně pod sebe. A proto je pro mne STJ nepoužitelný…

                    PS: kdybych to vzal podle té obecné poučky se svislicí z přední hrany kolena, tak by to vycházelo na 1–2cm před osu pedálu.

                    0 0
    • Georrge  

      zdvihů se neboj. Pokud koupíš kolo s dobrým systémem, tak si rozdílu oproti HT ani nevšimneš. Pokud to teda nebude karbonová střela pod deset kilo, tam už asi jo. Taky jsem chtěl nižší zdvihy, a podívej se co jsem nakonec koupil :) a nelituju, za pedálem jde stejně jako staré HT a to pohodlí je prostě boží… při doporučeném sagu na vidli a tlumiči jsem schopen jít k dorazu i na rozbitější polňačce, takže nevyužití zdvihu se taky neboj.

      0 0
      • Lister  

        Jo ten Felt je hezký, tos nevybral špatně.

        Uvidíme jak to dopadne – opět klasická situace, když si něco vyberu, tak už se to skor nedá sehnat :-) Na Remedyho mám nabídku, ale se Zesty bude problém – mám v záloze loňskou 514, která je stejná, jen nemá tapered vidlici, což je sice škoda, ale zase to není tak zásadní rozdíl.

        0 0
        • PatrikL  

          no okrem absencie tepered vidlice to má ešte jednu nevýhodu – nemá vzadu pevnú os :) To by som pri takom drahom biku bral ako samozrejmosť…

          0 0
          • Lister  

            Tak pokud se budeme bavit o LP, tak to nemá ani model 2011 a myslím, že ani ty fullkarbonové. Ale máš pravdu, že je to nevýhoda, protože na příští sezonu už těch pevných os bude mnohem více.

            0 0
    • Flegmatik  

      Já jen trochu odbočím :-) Co to auto, už si nějaké vybral?

      0 0
      • Lister  

        No to je teď u nás doma takové zapovězené téma :-D

        Byl trochu konflikt ohledně potřeby tak velkého auta (hlavně v souvislosti s vozíkem za kolo), takže se to odkládá na příští rok a aktuálně to vyřešila rakev na střechu. Ale vybráno v podstatě je.

        0 0
    • jachymk  

      Jel jsem obě tyhle kola na test festu, obě super ale zesty mi přišel lepší! Byl víc svižnější, rychlejší a líp se ovládal. Ovšem hovořím ze skušeností z pár km.

      0 0
    • Lister  

      Tak Remedy padá – věřil jsem Treku s tou geometrii, ale nevím kde úhel sedlovky 73st vzali, už ta produkotvá fotka vypadala podezřele. Ve skutečnosti je dost nakolmo a tak stejný problém jako STJ. Tož z těch dvou jedině Zesty nebo pak něco úplně jiného…

      0 0
    • logoman  

      Remedy nebude žádny Béčko :)

      0 0
      • Lister  

        Kdyby někdo takhle vyfotil mě, tak by to byl poslední okamžik mého života :-)

        Takhle ho rozhodně používat nehodlám…

        0 0
    • Lister  

      Díky všem za připomínky – objednáno a začínám se těšit a střádat plány na upgrade.

      0 0
      • gargamel  

        Takže co, nakonec? Zesty?

        0 0
        •  

          Všichni pevně doufáme že Remedy :)))

          0 0
      • Vegan  

        To mas jedno stejne oboji praskne rychle a nebudes muset resit upgrade a dostanes novy rocnik :) Letos vsichni v meme okoli co meli Lapiera nebo Treka tak maji ram na reklamaci :D … Ale je fakt, ze to vsechno byli FR nebo DH kola :)

        0 0
        • Lister  

          Já to zase tak neprasím.

          Pro mne je prasklý rám asi něco jako sněžný muž – všichni o něm mluví, ale nikdy jsem ho neviděl :-)

          0 0
    • Lenka.05  

      Když už se tu řeší Remedy – doporučili byste ho na běžné pohodové toulání po krajině? Bez skoků a bikeparků…zkrátka jen „běžné“ pohodlně poježdění, výlety 30–80km bez chrcení? Nebo je to fakt tank pro FR na kterém se jinak člověk nadře? S projetím testbiku se počítá, ale zatím není k dispozici…jde nám spíš jen o dojmy z kola a zkušenosti. Díky za názory a postřehy.

      0 0
      • roc.ker  

        EXko už je Ti málo? Proč chceš větší zdvih?

        0 0
        • Lenka.05  

          Nekupuju já. Ale až bude testovací, tak se ráda projedu :) Vybírá přítel, něco už i projel ale Trek je srdcovka. Proto fuel nebo remedy-zatím nebyla možnost otestovat remedyho, proto tak sbíráme zatím jen názory a zkušenosti uživatelů.

          0 0
      • deekay  

        Rek bych, ze se nadres primo umerne tomu, jaky kola/plaste na to das :) EXko mi prislo proti remedy pocitove raketa, ale to je dany i geometrii, posedem…

        Extra tezky to kolo taky neni.

        Kdyz uz upgrade, tak proc ne zrovna ty Zestynu? Prisla mi jezdivejsi. Ale otazka co si od toho vubec slibujes?

        0 0
        • Lister  

          Zase pokud chtějí Treka, tak bych tu Zestynu nenutil. Chtěl jsem poradit, ať napíše blumovi který má s Fuelem i Remedym velké zkušenosti, ale on už se ozval. Kdyby Remedy neměl tak moc kolmou sedlovku, tak bych u něj asi taky skončil.

          0 0
          • deekay  

            Prispevek,ze je trek srdcovka tu jeste nebyl, kdyz sem tohle psal :)

            Ale co clovek to jina chut, me se taky treky libi vzhledove moc. Ja mel zase jiny duvody, proc sem u nich neskoncil. Sto lidi, sto chuti, a tak je to dobre :)

            Nicmene, jeste k tematu, si myslim ze rozhodne nakych 140/140 nebo 150/150 neni na toulani krajinou prekazka.

            Spis jde o geo. Moc malej hlavovej uhel je napriklad na pohodovy jezdeni uz zase spatnej. Bike ma tendenci se pri pomaly jizde preklapet a blbe drzi primou stopu. Taky v sede je pak nedostatecnej pritlak na predni kolo a pokud s tim clovek do zatacky nepocita a sedi tam jak na zidli, tak je treba na sotolince veselo.

            Takze to jen k vyhodnosti/ne­vyhodnosti tech „drsnejsich“ kol pro normalni jezdeni. Remedy je imho tak na hranici.

            0 0
      • bluma  

        Pokud je Trek srdcovka, šel bych do toho. Sám teď mám Remedy a jede velmi dobře i do kopce, je sice trošku pomalejší než EX, ale až takový rozdíl tam není oproti pohodlí, které Remedy nabídne navíc. Jak psal někdo nademnou, hodně udělají pláště. Co se týče hmotnosti, tak samotný rám má s tlumičem se v pohodě vleze pod tři kila a s trochou není problém se vlézt pod 12,5kg.

        0 0
        • Lister  

          Rám s tlumičem má fakt pod 3kg? Te není vůbec špatné, na takovou „potvoru“.

          0 0
          • kesu  

            Trek Remedy 19,5 se zadním RU,patkou,sedlovým RU,Hlávkem měl 3112g..

            0 0
        • Lenka.05  

          Dík za názor. Nejvíc napoví svezení…v případě koupi by šly určitě lehčí pláště a asi nějaký lehký kola. Kliky, řazení atp by se odjezdilo a vyměnilo asi časem (na Remedy 7 je vše kromě přehazky v Deorku 10sp).

          Když jsme byli okouknout kola v krámku, tak pocitově mi Remedy 8 letošní přišel hmotnostně docela příjemnej (v prodejním setupu deore a 3/4kilový pláště), určitě by se dala srazit váha dost výrazně už jen výměnou plášťů. No ale konec konců, přítel je natrénovanej, kilo navíc na kole ho nerozhodí :) A když, tak se to pořeší :)

          Sakryš jak to kolo furt řešíme, tak by se mi taky líbilo :D

          0 0
          • Lister  

            Snad se nebude bluma zlobit, když prozradím, že jeho kousek má kolem 12 kg a podle fotek fakt fešák – proč ho ještě nemá v profilu? :-)

            12,5kg s rozumným osazením nebude problém.

            0 0
            • jIrI___  

              12 kg Remedy, to je nádhera. Osazení ale musí být dost high-end, ne? Jinak si tu hmotnost v porovnání s mým EXkem nedokážu vysvětlit.

              0 0
              • deekay  

                No asi carbon rodla a sedlovka a nake ne moc odolne gumy, bych rekl, abys to mel na 12ti. Tech 12.5 asi v pohode.

                Nevim kolik vazi remedy ram s tlumicem presne, ale muj bike v profilu mel 12.6kg s 2.25 NN+RR snake skin. Predpokladam, ze remedy ram bude vazit mozna o chloupek vic.

                Ja mam tezka, siroka riditka (300g), kola by mohly byt taky lehci (maji tusim 1880g vc pasky). Na brzdach, razeni atd bych asi tolik uz neusetril, tak mozna neco shodit na XTR klikach, nebo an ty SLXka TA prevodniky.

                0 0
                • Luma  

                  Já si myslím,že dostat Remedy na 12,5kg bude stát hodně peněz,to je skoro 2kg oproti seriovce za 70tisíc.

                  0 0
                  • deekay  

                    Sem netusil, ze seriovka je tak tezka. I kdyz, tezko rict, jak jsou na tom vahove komponenty s B ve znaku.

                    0 0
                • Lister  

                  Tvé kolo má jednu obrovskou „výhodu“ – všechno ta máš děsně těžký – tady by se odlehčovalo jedna báseň.

                  0 0
                  • deekay  

                    To mas pravdu, nicmene hodne veci tam ma svuj smysl. A to jeste prijde casem teleskop. A dozadu tezsi guma, taky protection. RS verze byl krok vedle.

                    Takze myslim, ze treba na kokpitu bych neusetril asi nic.

                    Sedlo je zase otazka zadnice. Vidle o moc lehci v tedle parametrech za normalni prachy nebude.

                    Takze leda ten zbytek no :)

                    0 0
            • bluma  

              Nezlobim se, co se tyce komponentu, tak je to v podstate preskladanej Marin z profilu, zmena je 120g predstavec, ne UST Schwalbe, XO gripshift s penovejma Bontragerama, XTR Trail brzdy a 190g carbon sedlovka. Takze cenove hur dostupnej Hi-end jsou snad jen ty XTR a ty nejak lehky oproti treba Elixirum nejsou. Sorry za przneni jazyka, pisu ze zahranicniho compu.

              0 0
          • bluma  

            Pro predstavu factory setup hmotnosti, tak Remedy 8 2011 v 18.5 bez pedalu mela 13.9kg. Plaste 800g kus.

            0 0
      • fousek  

        Me prisel Remedy jako takovy XCcko s vetsima zdvihama. Vahove je na tom dost dobre a rekl bych ze je dost jezdivej. V jezdivosti jsem nepoznal rozdil oproti EX. Ale taky znam furu citlivejsich kol nez je Remedy. Podle me je to presne kolo pro tyto ucely

        0 0
      • kesu  

        klidně

        0 0
    • palo7  

      za kolik jsi mohl mít Remedy 8? v Brně mně jí nabízej za 50

      0 0
    • Lister  

      A jsem v pr…

      Kolo nebude, spousta nakoupených dílů v eloxu odpovídající barvy teď vcelku k ničemu a zase si můžu začít něco vybírat – no to jsou starosti :-(

      Že by to nakonec fakt skončilo u LV???

      0 0
      • PatrikL  

        tento sa nepáči? http://www.bike-mailorder.de/…::26351.html :)

        0 0
      • gargamel  

        Jak to?! Už nejde sehnat?

        0 0
        • Lister  

          Původně slíbeno, že ve skladu ve Francii je, ale nakonec to nějak neklaplo – jestli opravdu není nebo se někdo rozhodl, že dovoz jednoho kola nemá smysl nemá cenu moc řešit.

          A přitom plán byl tak hezký…

          Takže do toho jdeme znova, jen přemýšlím co s těma nakoupenýma věcma – Hnoj by neměl radost, kdyby mu zazvonil pošťák s balíčkem :-)

          A jsem v tom spolu – jaký trailbike :-)

          0 0
          • gargamel  

            Hmm, tak to nasere:(

            Já už nevím, kdy mi hlava stojí :)

            Trošku jsem zúžil výběr, ale furt nevim. Zrovna jsem ve fázi, kdy se mi dost zamlouvá tohle

            0 0
            • deekay  

              Panove, vubec vam to nezavidim, ja vybiral vicemene skoro rok :)

              0 0
              • gargamel  

                Hmm, ale když kouknu do profilu, tak to stálo za to :)

                0 0
                • deekay  

                  No ve vysledku jsem da se rict „vymenil“ lepsi ram za „horsi“ komponenty + drobnosti pouzil ze stareho biku, takze to nevyslo financne nijak tragicky. Dodelavat si to budu ted postupne, je to ostatne taky zabava :)

                  0 0
      • deekay  

        Ajaj :(( Oni ti to potvrdili a pak uz neni? nebo jak?

        Otazka jaka by byla cekacka na LV. A predpokladam, ze bys chtel i custom barvu.

        0 0
      • MlokCZ  

        Pokud jsi ochotný dát ty prachy za LV, tak bych do něj šel.

        0 0
      • jIrI___  

        Že tys na to v koutku duše tak trochu spoléhal, abys pak měl důvod vrazit prachy do LV? :-D

        0 0
        • Lister  

          No vzhledem k tomu, že mám doma přehazku X0, Hope kotouče, kazetu Sram 990 se zlatým eloxem a k tomu sedlovku taky se slatou grafikou a ještě jsem chtěl objednávat ty rodla Truvativ Noir (opět ve zlaté), tak ti můžu říct, že ani ne :-D

          Asi to budu muset nějak udat.

          Zase na druhou stranu mám i kola, pláště, kliky, takže stačí jen rám, vidlice a brzdy a bylo by komplet kolo – a LV ve zlaté tady ještě nikdo nemá, to je pravda :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.