UST - únik vzduchu přes dráty - páska

43 nepřečtených
  • Kureix

    zdravím,

    je normální únik vzduchu u bezdušáků přes dráty i přesto, že je tam páska uvnitř?

    díky za odpověď

    0 0
    • Rychlej turista  

      Není, musíš to udělat tak, aby to těsnilo :-)

      0 0
    • jIrI___  

      Když pásku nalepíš správně, tak to normální opravdu není…

      0 0
    • scret  

      to neni, zaprve ti tam je paska uplne k nicemu a zadruhe si zkontroluj utazeni a spravne usazeni ventilku…

      0 0
      • Rychlej turista  

        Za předpokladu, že má UST ráfky. Pokud má normální, tak ty díry ucpat musí :-)

        0 0
        • scret  

          jj, ale pise UST:)

          ..uz nemuzu za to, ze nevi rozdil mezi UST a TLR rafkama:)

          0 0
          • Rychlej turista  

            Vždy je třeba počítat s tou horší variantou a lidi zbytečně nepřeceňovat :-D

            0 0
            • scret  

              :D

              0 0
              • Kureix  

                může mi to někdo vysvětlit, nějak jsem ten rozdíl z ostatních vláken nepochopil TLR x UST

                0 0
                • Smazaný účet  

                  tu

                  0 0
                  • Kureix  

                    aha, takže ráfky wtb frequency i19 team jsou pro UST i TLR a tím, že mám pláště continental protection, tak je to komplet TLR?!

                    0 0
                    • akula  

                      Tvoje ráfky nejsou UST (jiná patka a nemá díry na niple – nedává se do něj páska, ale jen ventilek), jen maj patku kompatibilní s UST pláštěma a pro použítí bez duše vyžadujou pásku – TLR. Continental protection, nevím teda co máš za plášť konkrétně, nejsou ani TLR natož UST.

                      0 0
                      • Kureix  

                        ahá, už se v tom začínám orientovat potom co jsem mrknul na mavic obrázky, UST ráfky mají tedy na dráty závit? pláště mám continental race king 2.2 protection, nemají na sobě UST obrázek. No hlavně, že už to drží, ale sundavat se mi to nechce, abych zkontroloval pásku.

                        0 0
                    • Rychlej turista  

                      Lukáš ti dal odkaz na pláště, ale tebe zajímají ráfky. UST ráfky jsou zatočená a spojená roura s jedinou vnější dírou na ventilek (niple se do ráfku soukají touto dírou a na místo posunují magnetem). Ostatní (ne UST) ráfky krom té díry na ventilek mají ještě i vnější díry na niple. Ty je (v případě použití ráfku jako bezduch) nutno ucpat tou páskou. Ty TLR ráfky a gumy jsou hybrid, mající z UST ráfků a plášťů pouze takto upravenou patku. Aspoň myslím, bo jsem to nikdy neviděl :-)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        howgh

                        0 0
                      • jIrI___  

                        Ať z toho je ještě víc zmatený, tak třeba u UST Mavicu se niple šroubují do ráfku vnější strany, žádné čarování s magnetem :)

                        0 0
                        • Vilém  

                          Do Eastonu taky, akorat trochu jinak nez u mavicu, nejsou tam ty kalisky.

                          0 0
                        • akula  

                          Šroubování z venku jsou ještě dva systémy. „Klasický“ nipl ve vložce, která se šroubuje do ráfku, nebo speciální nipl, který je otočně nalisovaný na drátu, se šroubuje přímo do ráfku.

                          0 0
      • borda  

        Tak zas tak 100% bych to netvrdil, treba ma mavic crossland, ty byly ust a mely pasku :-)

        0 0
        • kubad  

          tak tak

          0 0
        • scret  

          jj, to byl ten shit od mavicu, co se objevil kdysi asi na par sezon… ale ano, mas pravdu.. kazdopadne dnes se s tim uz nesetkas…

          0 0
          • borda  

            Vsak si delam srandu :-)

            A jo, mas pravdu, byly to relativne levny kola. Neco jako dnesni crossridy, Rekl bych, ze byly ale lepsi nez crossridy.

            A UST tam fungovalo perfektne.

            0 0
            • scret  

              v poho, vsak ja to tak vzal:)

              jj, byly to tusim kola mezi CRidama a CTrailama, pokud me pamet nesali… A byly dooost tezky…:)

              0 0
    • McBlacky  

      to za chvíli stejně povolí, mlíko to lepidlo pomalinku narušuje.

      musíš to nalepit líp

      0 0
    • kubad  

      ne není to normální, a taky není normální se na něco ptát a nenapsat žádný konkrétní údaj o jaký ráfek a jakou pásku se jedná.

      ale pravděpodobně ji máš blbě nalepenou nebo ti to netěsní kolem ventilku

      0 0
      • Kureix  

        páska No Tubes a ráfek wtb frequency i19 team, kola jsem si nedělal sám, přišli už s nalepenou páskou, ten problém s únikem je po centrování, nevím jestli náhodou pásku nesundávali, jinak si to vysvětlit neumím, dovnitř jsem se nekoukal.

        0 0
    • Kureix  

      tak jsem to dnes rozdělal a zjistil jsem že jsem zničil ventilek, asi jsem jej moc utáhl a ten kus gumy se rozlomil, mlíko proteklo asi do prostoru k niplům a teklo to ven. páska vypadá ok. Jak moc ventilek dotahovat? protože utáhnout jde celkem dlouho lehce.

      0 0
      • Slavoš  

        Jak moc ventilek dotahovat? protože utáhnout jde celkem dlouho lehce.

        Lehce kudla, lehce , tak aby ti neutíkal tlak.

        0 0
      • Smazaný účet  

        tak treba priste:)

        0 0
      • McBlacky  

        když to utáhneš hodně moc, tak ti tam začne praskat ráfek o dost dřív než normálně

        0 0
        • Vilém  

          Zcela offtopic. Pokud plati ten mail co mas v profilu, tak jsem ti pred chvili neco psal.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.