• pee.tr

    Prosím o zhodnocení. Které byste zvolili a proč? Udivuje mě, že na karbonu je o 0,8kg těžší. Že by kola? nebo vidle? Sice chápu různý obchodní tahy, ale i tak je mi divný, že u 915ky píšou Použití: Jakýkoli horský terén; a u 920ky píší jen Lehký a střední terén. To jako by mělo nezasvěcenému říci, že těžší kolo bude lépe polykat rozbitější cesty? :-)

    Předem díky za názory.

    0 0
    • Azmir  

      Budeš se holt muset rozhodnout jestli budeš chtít upgradovat a budeš mít carbon nebo se spokojíš s hliníkem a všechno necháš tak, já bych šel raději do toho hliníku, u kterého bych se ani nedivil že ve výsledku bude lehčí, sup mívá lehké rámy, máš pohon XT, Rebu, dobrý rám a jediné co bys měnil jsou kola. U toho carbonu taky není nic špatného, musel by ses ale spokojit s vyšší hmotností, horší výbavou, horší vidlicí. Je to na tobě, být tebou bych se podíval třeba ještě na Haibike, kde za cenu kolem 27 tis koupíš carbon na rebě a SLX.

      0 0
      • pee.tr  

        Osobně, ač jsem nikdy nezkusil, bych se karbonu trochu i bál, že ho někde položím a něco praskne. Co se mi na té 915ce ale líbí je barva :-) a pak to vedení lanek. Způsob, jak to má ta 920ka jsem měl před lety a moc výhodný mi to nepřišlo, především pak v zimě a v bordelu a namotávají se na ně přejetí slimáci :-D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.