Zdravim daju sa uz niekde zohnat modely 2013 konkretne model durolux 160mm model este neviem to sa rozhodnem potom podla ceny.
Myslim ze to moze byt lacnejsia varianta lyrika.
Zdravim daju sa uz niekde zohnat modely 2013 konkretne model durolux 160mm model este neviem to sa rozhodnem potom podla ceny.
Myslim ze to moze byt lacnejsia varianta lyrika.
typl bych u nás tak konec unora, v německu možná dřív, ale ještě sem je nikde nepostřehl,
Jé v to doufám, ale moc jisté to asi nebude :((((
taky se už nemůžu dočkat :(
nejakej nazor na tuhle vidly? http://www.mojekolo.cz/…rl2-dla-2013
ve verzi se snizovanim zdvihu vazi cca o 400g min nez durolux
něco málo na té váze ušetřil menší zdvih oproti DL Rc2 (ten je 180/140 mm versus 160/130 Slant) a má i užší vnitřní nohy 34 mm Slant 35 mm DL a 15 mm osa proti 20 u DL
ja to myslel tak, kdyz nekdo uvazuje o zdvizich 130–160 a nepotrebuje 20osu, tak jestli tohle neni lepsi varianta.
spis jsem myslel jestli neexistuji zkusenosti na poruchovost systemu snizovani a na chod tehle vidle nebo podobne od x-fusion.
160mm vidla na 15 osu je ********* uz z princípu, ešte v kombinácii s 34mm nohami
Proč *********? :) Vyloženě bych to tak neshazoval.Je to sice škoda,že tam není 20mm,ale s 34mm nohama je to docela dobrej kompromis do tuhosti při váze necely 2kg.
Stejně je 20mm osa spíš placebo.Mlok tu psal výsledky nějakých testů a mnohem větší procentuální rozdíl v tuhosti dělá tapered sloupek proti obyč 1 1/8 (stejně snad jen cca 5% pokud si to vybavuju).Jestli pak sou 2–3% v krutu navíc pro 20mm osu (teď nevím jestli to bylo proti 15mm,9mm nebo dokonce RU),tak to už průměrnej člověk snad ani nepozná.Možná závodník v DH,nějakej profík v bikeparku apod.,ti by to možná pocítili.Další věc je HS expanze.Prý u slušně citlivé vidlice a ideálním chodem pro danýho jezdce nemusí být samotná expanze do zdvihu 150/160mm až tak podstatná,že by se bez ní nedalo jezdit.U vyšších zdvihů je to prý daleko víc potřeba.1–2mm na vnitřních nohách beztak udělají víc než 5mm průměru na upínací ose :)
Kdybych měnil svoji floatku,tak bych ideálně chtěl 150mm bez snižování (případně 160mm se snižováním),34–36mm nohy,tapered sloupek,20mm osu,váhu do 2200g,odtrh do 6kg,celkově slušnou citlivost a cenu do 10k :)
Když se ale dívám na toho X-FUSION SLANTa,nemusí to být tak špatná volba.Pokud se za rok sleví třeba na 10 tisíc nebo bude někde akce..Zajímala by mě u něj ta citlivost,chod…dala by se zkousnout i s tou 15mm osou,myslím,že to bude dostačující a nějakou dobu ji budu stejně limitovat já jako jezdec .)
Jestli bude cena top duroluxe 2013 přes 15k,tak se s ním budu muset rozloučit :) To už můžu rovnou vzít 2012 s Alu sloupkem nebo ještě starší a dodělat tam HS expanzi – ale přibrat na váze při ušetřených penězích..
Někdy se na ebay.de objeví aukce na Vengeance a není o ně velkej zájem, takže posledně se vzduchová prodala za necelejch 8 000,– s poštou k nám.
Řekl bych že není tuhost jako tuhost. Typ sloupku se projeví v tuhosti na ohyb a typ osy v tuhosti v krutu (vedení stopy v bordelu). Tloušťka nohou na obojí. Tím nevyvracuji co jsi napsal, spíš přidávám mojí myšlenku jak by to asi mohlo být. :)
Tak tak, nejtužší 32 vidlice co jsem jezdil byla RS 09 RVL 1 1/8 s 20 mm osou, to byly časy… Taky měla přes 2100 g.
To je dost zavádějící a hrálo by to kladnou roli pro RVL.Třeba by byla podobně tuhá i s 15mm osou a tapered sloupkem na stejné váze.Kdyby měla třeba 1800g,obyč sloupek a 20mm osu,mohla by být nějaká konkurenční 2200g vážící vidle s 15mm osou daleko tužší i v krutu,protože materiál že jo…
To jo :) Já jen říkám,co sem tu vyčetl,prakticky zkušenosti nemám s ničím jiným než s epiconem na RU a Floatem na 15mm osu.
Pozdravujem. Nahodou som cital tvoj prispevok,usudzujem,ze muzes poradiť. Mam epicona cca1500km je zatial ok. ale nerozumiem cislom, co su na korunke. Ak chces, tak daj vedieť. Nemozem to nikde zistiť. Pekne dakuje. Šajba.
Priemerný človek ozaj nespozná. Prešiel som z 1 1/8" na tapered. Rozmery nôh aj osi ostali a až taký veľký rozdiel to nie je, aby som to nejak extra pociťoval.
HS expanziu neviem či 44 má, chcel som to skúsiť ako tu Mlok radil, že sa to dá zistiť, ale zabudol som. Ak aj nemá, tak chodí podstatne lepšie a má aj lepší grip. V náklone oveľa menej odskakuje od nerovností. Tam kde sa mi predtým zdalo, že už idem hranu, tak teraz idem úplne na istotu. Ale to môže byť aj nastavením, že sa mi ju podarilo nastaviť kúsok lepšie.
Jojo :) Ono se to stejně musí blbe poznávat,když přejdeš na úplně jinou vidlici,která má totálně odlišnej chod sám o sobě…
Rozdiel medzi 15 mm a 20 je markantny. 9/15 skoro žiadny. 32/36, tam nie je o com. Jazdil som na 150 mm float 15mm osa, čisté blato. HS expanziu je pri 160 cítiť dost
Ono by to chtělo přímé porovnání čistě kvůli osám.Tys vzal Floata s nohama 32mm a váhou 1760g a postavil proti němu o skoro 30% těžšího Lyrika s 35mm nohama a váhou 2250g(asi?).Rozdíl zdvihu 1cm je skoro zanedbatelnej.Jasně,je to dany určením vidle,ale pochybuju,že kdybys mi na floata napasoval 20ku osu,tak bych byl unešenej jak moc se to zpevnilo v krutu.Určitě tam přínos bude,ale beztak ho 50% jezdců nezaznamená :) Spíš by mě zajímalo to,kdyby se Lyrik (nebo jinej typ) porovnal sám se sebou s 20mm a 15mm osou.
Názory sou různy.Scret tu třeba doporučuje minimálně 15mm osu na AM vidli,že je znatelně lepší než 9mm upínák.Ty říkáš,že je to skoro šulnul (pavlik říkal,že bohatě stačil i obyč RU).Jinej řekl,že tapered sloupek poznal hodně,druhej skoro vůbec.Mlok říkal o HS expanzi to,co sem psal,ty říkáš zase opak :) Tak já nevím..
Rozdiel klasický RÚ a 15 mm os dosť cítiť. Šiel som na Reign-e 24 hodinovku, lebo vtedy som už HT nemal. Posledné kolo som šiel na kamošovom Cube AMS 100. Zjazd, kde šiel Reign s 15 mm osou (Fox 32 Float RL 150) úplne stabilne som sa na AMS s RU (Fox 32 Float RL 100) bál ísť, lebo predok sa neskutočne krútil a plával.Je ale pravda, že 100 má ľahšie a menej pevné spodné nohy a mostík.
Hehe a teraz si vyber :D.
nemalou roli hrala i tuhost predniho kola, tzn. rafek+ tuhost vypletu
Môže byť, asi predsa len nejaký XC ráf na AMS vs. Mavic EN 321 nie je moc fér zrovnanie.
pokud vidle neporovna stejny jezdec na stejnem kole a stejnem useku, tak test moc nevypovi…
Neviem čo by ten jeho rám povedal, keby som tam miesto 100 nahodil 150 vidlu :D.
Ale chápem čo tým myslíš. Na jednom biku som možnosť vidlu s 9 a 15 mm možnosť skúsiť nemal.
Ďalšia vec, ak si niekto kupuje 160 mm vidlu, tak asi aj ráta, ze navštívi bikepark;) alebo si trosku zablbne.
Ale jo,v tomhle máš pravdu.Když už,tak všechny vymoženosti :)
A nebo to prdne na lajtvílu a bude jezdit okolo Hradce nebo Olomouce :)))))
:-D
U nás asi kolem března.Škoda jen toho vzhledu…modrý nápisy zrovna ke každýmu kolu nepadnout.Sou to nálepky nebo to je pod lakem? :/
ke každýmu asi ne, ale ta kombinace bílá s modrou vypadá dobře
nedate sem prosim nejaké linky od kial ich budete asi kupovať?
v tom mám vcelku jasno :) www.tuning-test.cz
Takze nakonec taky durolux:) Cekas na 2013?
Jj, bohužel není jiná možnost než čekat, momentálně TAD u Milana vyprodáno, jinak bych bral i 2012
Myslim ze to budu vidly za rozumny peniaz. Zatial som nemal ziadnu santurku zatial 2×mz a 2×RS ale teraz co mam na biku rs relevation a nieje to boh vie co ale kedze chcem trosku vecsiu resp. Odolnejsiu menej sa krutiacu vidlu a financna situacia mi nedovoluje ist do mz 55cr za 600€ tak si pockam asi na testy a ked tak pojdem do toho duroluxu. Pocitam ze ked predam prakticky noveho relevationa tak vela doplacat nebudem bude zalezat ci to bude model rc2 rc alebo R.
Nevim jakou mas verzi toho RVL, ale pocital bych s cenou 350E…o moc vic asi ne…
no ndelal bych si iluze ze ten durolux bude zas az tak extra levnej, druha otazka je kdy bude vubec dostupnej, ty 2012 byly buh vi kdy. Jako nevyhoda je ze Milan do tech novejsich jak chapu neni schopen dodelat HS expanzi, i kdyz i bez ni se ta vidle chova co jsem vycetl az prekvapive dobre. Otazka je taky jaka bude kvalita, Milan neco naznacoval ze duroluxy 2012 ho trochu zklamaly. Ale nevim, co jsem potunil lyrika jsem to prestal sledovat.
hodně štěstí, já ji zatím neprodal :(
no ja mam taký pocit, že durolux tiež bude stáť okolo 500€.
Proč tolik?Něco novýho bude (lepší těsnění, upravené možnosti, přepracovaný projev tlumení a navíc i vylepšená charakteristika vzduchové pružiny),ale že by to přidalo tolik na ceně? :)
Tak letošní stála 440 eur, při tendenci zvedat ceny bych se těm 500 eur nedivil.
katalogová cena 629 éček :(
Ou,tak to je pasé :) Zůstanu u 32 foxky…aspoň neutratím a nepřiberu na váze.
srovnatelná cena se X fusion Slant
Spíš vyšší u duroluxe,jestli mě nezlobí kalkulačka :)
nezlobí, ale ta katalogová cena je pro Italy, třeba u nás bude trochu příznivější :)
Tomu nevěřím,i když bych chtěl..to s takovou bude ještě dražší :D
No treba pockat a potom podla ceny sa rozhodnem mozno pride aj nejaka zlava na tu 55ku
55CR je *****.. To si radeji nech toho Revelationa
Někdo psal v tématu o odtrzích, že má odtrh něco kolem 6kg, což mi přijde hodně slušné, zbytek by taky nemusel být špatný, v čem je podle tebe *****?
To sa písalo o RC3 Ti.
Tak tak
Odtrh je sice fajn, ale neni vse… Pokud tam k tomu neni sofistikovany tlumic (coz pokud se neco vyrazne nezmenilo CR neni), tak na takovych zdvizich to bude sranda pri nastaveni
Keby si ale niekde našiel nejakú peknú MZ 55 RC3 Ti, tak ber. Mám síce 44, ale oproti predchádzajúcej Float jedna balada. Odtrh, trakcia, tuhosť. Všeto sa mi zdá lepšie.
Čo niekomu môže vadiť, tak absencia locku (nepoužíval som ani na Fox) a znižovanie (to som na Float nemal, takže mi ho netreba tiež).
Známy od ktorého som kúpil 44 mal na test aj 55 a veľmi si ju chválil.
Akorat 55 RC3 Ti je 2× drazsi vidla ;o)
Viem, preto píšem, keby našiel niekde peknú. Nemyslel som novú :). Uvažoval som o nej a na Ebay sa dali nájsť pekné kúsky okolo 400–450E.
lepsi priplatit 100E za rc3 ti …
O tom mi niečo vrav. Mám ju na biku miesto pôvodného Float-a 32. Ale 44, nie 55. Prezrel som a už vzduch nechcem vidieť. A RC3 tlmič tiež paráda.
Ona hlavně 44 pro rok 2013 je už jen a pouze 29"
Všimol som si. Zaujímalo by ma, čo ich k tomuto kroku viedlo. Či nezáujem trhu o pružinové vidlice pri takomto zdvihu alebo čo.
Přilepím to třeba sem. Můj Durolux 2012, RC2, TAD, tuning-test (bez HSE), klasikcý ocelový krk(seříznutý) má 2.7Kg…docela dost, ale funkce je paradni:)
Hmm, to váží totem na vzduchu
a?
A má ocelový krk :D nemáááá
ten nezávidím:)
až na to že durolux sotva snese to co totem :)
a?
Jenom že se tu porovnávají váhy dvou vidlic a každá je určená k něčemu jinýmu. Durolux je na EN, možná lehčí FR a Totem je potvora vyloženě na freeride.
Ptal jsem se třeba Milana na použití Duroluxe na freeride a nedoporučil mi ho. Třeba Veganovi se docela rychle udělal vakl, co si pamatuju z fora.
Asi tak, Totem je skoro „sjezdová jednokorunka“.
Hm…35mm nohy, 20mm osa…proc by nevydrzel? V krku se bude ohybat podobne…
Jo…taky mne to prekvapilo, cekam jsem o pul kila min…RVL predtim mel 1.9Kg a tech 600g navic za to proste ******** stalo:D Gramarit na ukor funkce proste nema smysl:) (a stoji to prachy:())
proto vozím pružinu:)
Tapered verze s alu krkem na tom bude váhově výrazně líp
To urcite…a dokonce by mi to slo i do ramu, akorat jsem to pri nakupu jeste netusil a ted nechcu opet utracet za vidlu(a az tam moc to resit nepotrebuju)
Prý Alu tapered sníží váhu o 200g proti rovné oceli.
jj i trochu víc bych řekl
Těžko říct,někdo to tu psal na gram přesně :)
není katalogová váha 2012 2400gr.?
je ale pro verzi tapered s alu krkem, ta se k nám ale tuším vůbec nedovezla
hlavní důvod proč čekám na nový model u Milana je váha. 2011 má 2600 gr., takže je pořád lehčí než u nás dostupný Durolux 2012
málem bych zapoměl i zdvih, takže čekám dál :)
No on RS taky pěkně kecá, páč můj totem coil má s uřízlým krkem 3kg. Takže to asi berou bez oleje
viz muj dvoukilovy RVL, ktery ma kataogove 1700g…
a verze s pevnym zdvihem ma mit dokonce 2200g
No a tu bych i bral.Ale cena nebude asi ideální,navíc mě sere modrá nálepka pod lakem :/
2012 nema nalepku, ale primo darevny lak…
Aha :) Ale to je pod bezbarv. lakem,ne?Takže to nepůjde asi nějak sundat chemikáliema,nebo oškrábat? :))
neni, mozna nejak pujde…
Nó,teď mi svitla naděje :) Tu modrou tam totiž fakt nechci tak moc,že bych si nákup duroluxe i rozmyslel a dojezdil svoji současnou :D
nekde se ta cena projevit musela …
Jinak smutny ze i domain s perem ma min … http://gewichte.mtb-news.de/…l-domain-318
http://www.kupkolo.cz/…2012_z93567/
takže tento váží taky těch 2,7kg? – ještě mají v popisu uvedeno – nová RC2 patrona s možností regulace odskoku a komprese – zaráží mě že nemají uvedeno nastavení high a low, na stránkách suntouru je ještě verze RC kde je štelování jen jedné komprese, není to právě tento model? a ještě dotaz – v originále je mazání Duroluxe vazelínou nebo olejem a negativka je pružina či vzduch?
Popisek by odpovidal te moji RC2 TAD ktera ma tech 2.7Kg jak jsme nekde psal…o mazani nevim, kupoval jsme TT verzi…
a TAD je tedy dual air? , myslím že už z principu tam pružinová negativka být nemůže, ale nvm. Zítra posílám RVL do světa a asi nevydržím než bude mít Milan naskladněné nové vidle a dopadne to tak že koupím neupravenou… kuwa to je zase dilema :) a pak se budu mlátit do hlavy
dual air být nemůže má jen jeden ventilek takže solo,s výběrem neporadím, počkal bych na 2013 model, ale zase ta cena :-(
To sem zvědavej jak dopadneš.Možná to vidím stejně jako ty…cena kolem 9tisíc za slušnou enduro vidlici ještě ujde :) Prý není špatná ani bez úprav…
Nějakej váhovej úbytek bude určitě i na tapered.Dělá se vůbec tapered cr-mo?Jestli ne,tak je to jasný… 2400g v tapered alu vs. 2700g v rovným cr-mo :) Ten rozdíl by mohl odpovídat..
tapered jsem videl jen alu -bral bych tuto verzi, ale ted nam ram s hlavovym slozenim klasickym 1 1/8 na ktery asi spodni tepered misku nedobastlim
Takže ona ta váha bude i na kupkole udaná pro Alu tapered – 2400g,což je dost slušných na 180mm zdvih :) Co budeš jezdit za rám?Je škoda,že ti to nepůjde,shození těch 300g se hodí..
prozatím ještě Force, ale s výhledem na koupi novýho rámu, který bude jako většina tapered se mi nechce kupovat vidlu s klasickým krkem, navíc když je o 300g těžší
A jak to máš teda vymyšlený?Máš toho Force prodat jako celek a rovnou koupit něco víc do endura ideálně i s X-12 zadní osou :)
asi to tak nakonec dopadne, musim zacit sledovat nabidky ramu a doufat ze na neco slusnyho narazim, netusim ani za kolik se da ta moje Force strelit : )
odpověď z kupkolo : „vidlice přijde někdy v druhý polovině února“.
Hlavně že u ní mají dostupnost 2–3 dny , dobrej joke :)
Dostupnost 2–3 dny mají u jakéhokoliv výrobku, který není skladem.
heh..tak to beztak dorazí 2013 a zvednou o pár tisíc cenu :D
je jasný že Kuk kecá, protože 2012 už se jen doprodávají, viz třeba TT..
solo..snizovanim se prepousti luft mezi pozitivkou a negativkou…
jsem vocas- tak jsem to myslel – negativka vzduch nebo pruzina, ne solo/dual air :)
Negativka u starších byla pružina, myslím.
Ne, asi blbnu, teď přemýšlím jak to tam je postavený a pružina asi spíš vrací nohy nahoru při otevření ventilku snižování.
TAD se snižováním zdvihu jsou soloair ostatní mají negativní pruzinu
však já mám tad. Pružina tam je taky, ale zřejmě bude mít jinou funkci :-)
Takže na 160mm máš všechny. Jen některá má změnu zdvihu na 180 nahoru, nebo až na 120 dolů.
http://www.srsuntour-cycling.com/index.php…
Cena od 620$ do 670$ v USA takže si to přecvakni 1:1 na € , protože v USA nemají záruku dva roky jako unás, clo a DPH maj taky jiné. Tak je tam cenový nárůst.
http://www.pinkbike.com/…ed-2011.html
Padlo tu už u osazení jedné Meridy ale základní Duroluxe mod 2013 za 12500,– fakt ne.
Co je tohle za model?Vypadá to jak 2011,ale divím se tomu,že má štelování obou kompresí.Vzhledově bych ji z fleku bral,cena by tam špatná asi nebyla a dala by se dodělat HS expanze.Ale už bude asi nedostupná což? :/
Docela by mne zajimalo kde bys tu HSE chtel dodalat:)
Myslel sem,že se dodělává ještě do 2011 a nešla až do 2012.Už v tom mám zmatky? :)
jo..ale TT nedela prestavby vidli z venku…
staci jen tlumak :) k tomu by se treba prekecat dal…
tezko soudit…
proč by to dělal?
ksefty
a jak by vysvětloval ostatnm zájemcům že vidle zvenčí neservisuje, musel by potom asi uvolnit embargo pro všechny…
jde jen o tlumak… pripadne muze upravene tlumaky prodavat, ja bych si ho koupil :)
brzo bude sezona bude kšeftu dost
to závisí hodně na ceně
to jo uvidí se
Hoši,a něco k té fotce by nebylo? :) Jaktože má obě komprese,když je to nejspíš model 2011 a na ofiko suntour webu to taky nepíšou?
echci mlži, ale na tom obrázku máš RCA variantu, ne RC2, takže by měla mít nastavení jen jedné komprese
zkus pohledat v recenzi :
No dyť,RC2 (ladění dvou kompresí) se v 2011 ani nedělala.Knoflíky nahoře sou ale dva,právě jak u RC2 a proto se mi to zdá celý nějaký divný.
že by spešl výstavní model ? fake? – odkud ta fotka je? :)
Je to z vitalmtb.com
Ona už i 2012 v černé verzi má modrou barvu kolem světlých písmen? :/
myslím že to je stejně fuk – co jsem hledal DX Tad 180–140 rc2 v českých shopech, tak ho (ač v nabídkách je) nikde za rozumnou cenu nemají
:-P :DDD
Kolik by sis jako rozumnou cenu představoval za 2012? :) Docela mě to ale suntour komplikuje..na webu nemají zrovna zobrazené černé provedení u 2012 a bílá vypadá přitom ve stejným dýzajnu nápisů..
Ta už je asi bez šance. Ale na bazaru se teď válí 36 Talas 2011 s Kashimou…
Špatně to nevypadá,ale má to rovnej krk a je to talas.Pokud Milan už netuní vidle z venku,asi bych nadšenej tou citlivostí nebyl :/
talas nebrat
Na 180mm vidli to docela ujde :)
jj super váha
to už je 2013?
no..muj 2012 TA RC2 s ocelovym sloupkem ma o 400g vice:DDD
jj to vím :D
ale zas je tuneny!:)
Kazdopadne skoda tech zmen vyrobce a s tim spojene komplikace pri instalaci HSE…jinak je to hoodne horky kandidat v tehle tride (po vytuneni m*dat fox:)))
jasné, ale pokud tě Fox v setu za OEM cenu vyjde jen trochu dráž :D image je sfiňa no a poladit se dá samo taky
hodně bude záležet jak nasadí 2013 SR ceny
nooo…pak bych zvazil ceny pripadneho servisu („milane pokazilo se mi to, muzes to opravit“)…a pripadne zvyseni kundolapivosti a podle toho volil:DD
Jaka je to verze?
To budes davat na reigna? huh
Není moje – zatím.Tohle sem našel na německým fóru a je to údajně verze 2012 RC2 s pevným zdvihem 180mm a tapered alu sloupkem.Divím se trochu těm šedým nápisům,myslel sem,že to mívaly modely 2011.Já si objednal tuhle stejnou sníženou na 150mm,tak uvidíme,co navážím.Snad to nebude propadák nad 2,3kg :)
jestli to není tajný, odkud jsi objednával?
Není,v T-T jedna tahle s pevným zdvihem ještě byla.Snižování nutně nepotřebuju,protože co nevyjedu na 150mm,nevyjedu vůbec kvůli fyzičce a budu raděj letos víc tlačit :)
Je něco nového? Už jsou vidle na trhu?
v ČR oficiálně ne…
Pořád žádné nové info?
Ani předběžná cena?
Tuším že v nejbližších dnech bude dostupný Durolux 2013.
Viz.: http://www.facebook.com/…281257291136?… kde už je dostupné Duro 2013. A potvrdili mi, že už je dostupný i Durolux.
U dovozce již jsou pár dní k dispozici :) Se stavitelným zdvihem v rozsahu 140–180mm.
Jsou známy ceny? Nebo si máme počkat až na oficiální nabídky eshopů, včetně toho tvého? Díky
Oficiální ceny máš tady SR SUNTOUR 2013 Pokud by si chtěl více info, o cenách nebo dostupnosti, neváhej mě kontaktovat, nebo přímo dovozce…
No ceny pěkně vyšplhaly, si asi nechám zajít chuť…
Ono tak tragický zase nebude, je otázka času kdy tu cenu někdo podrazí…(:
Nejlevnější Epicon za 6k? Docela hustý. Ale zas Durolux sem čekal horší.
Jsme tady celkem noví a už jsme za nabídky na forech dostali řes prsty :) Čili nabídky pouze mailem, eventuálně na dotaz na eshop. Domluva je samozřejmě možná :)
V tom případě bych poprosil nabídku na Durolux RC2 s hliníkovým tapered krkem na 160mm pevném zdvihu.
Email mám v profilu, případně jackliveshere[zavináč]seznam.cz.
Děkuju.
Nebo jestli mi někdo doporučíte jiné řešení v ceně kolem 8.000,– na tento rám:
http://www.bike-discount.de/…hmenset.html
Napadl mě i mnohem lehčí Epicon, ale ten nevím, jestli dostanu vůbec alespoň na 150 mm.
v tom případě by sis to asi měl řešit mejlem, nevím proč to píšeš tady
A jo, teď mi to došlo, že jsem měl rovnou i dotaz formulovat mailem. Škoda že je to tak špatný forum, kde nejde smazat vlastní příspěvek.
Tak jsem včera sondoval, nejde sehnat DUROLUX TA RC2 20QLC se stavitelným zdvihem v rozsahu 120 – 160. Sehnat lze pouze 140 – 180.
Tak se chci zeptat, lze to doma nějak snížit? A co se vůbec týká TA v případě SUNTOUR, je to spolehlivé? Není to jen nějaké kurvítko, které zbytečně sníží životnost vidlice?
Chtěl bych to dát na Radona Slide ED co má uživatel Pavlik… (160 mm zadního zdvihu). Nechci to do parku, na žádné velké skákání. Čistě přírodu (přejezdy hor) + nějaké singletracky. Rozhoduju se mezi Giant Reign 2, kde bych neměl tak tuhou vidlici a zadní pevnou osu, takže bych musel časem zainvestovat. Tohle bych složil rovnou tak, jak bych si přál a přitom se vešel do 50ky.
Napiš Tomínosovi, ten ho má.
Díky za tip, napsal jsem a napsal jsem taky Milanovi. V průběhu týdne bude v nabídce na stránkách tuning-testu už verze 2013.
To už sliboval minulej týden a pořád nic…
Asi má moc práce, dejme mu čas :)
Už tři týdny a pořád nic… :(
Tak ale na konkrétní požadavek Milan zareaguje myslím. Já se ho chystám oslovit s požadavkem na Epicon X1 RC tapered ve 150 mm :) A pak Durolux RC2 tapered ve 160 mm. Ale ne dřív, než koupím rám :)
A ty ceny budou fakt kolem 15tisíc za durolux? :) To sem rád,že sem stihl 2012..
Kdepak, to je zcestná cena :) Milan mi psal do 10.000,– Že už jsou dostupné 2013 ale že v nich není žádný rozdíl od 2012.
Ono to i vyplývá z cen, za které se dá koupit DX netuněný.
Hlavněže byly články o předělání patrony,kde upraví i charakteristiku pružení.Divný :) Ale tak tím líp,že cena zůstane tam,kde byla :)
No uvidíme jak to skutečně bude, kdoví. Třeba sám Milan neví, když to pořád nevisí na webu a lze žádat pouze mailem nebo formulářem.
a pořád nic… :(
Kdo si počká… :D
zdechne hlady…
Asi tak…
výdrž máš ale slušnou :)
Já to vzdal,páč sem tušil jak to přesně dopadne :) Pro tebe hraje ale aspoň počasí..jinak bys byl asi víc na nervy,kdyby bylo už 15+ stupňů..
já to vzdal taky, ale pořád ve mě hlodá myšlenka ho vyzkoušet, takže Lyrik možná půjde do světa:)
Tak vyzkoušet můžeš ten můj.Kolik si říkal,že tě stál včetně pošty ten Lyrik z ciziny? :)
chceš ho? :)
Spíš ne,jen mě to zajímá..právě se podivuju,že chceš měnit.Nespokojenej seš u něho s čím? :)
Můj durolux šlape jak hodinky..asi si nedokážu představit lepší vidli v poměru ceny/váhy/citlivosti/nastavení.
mám pružinový U turn s nastavením jedné komprese bez HSE. Původní plán byl , že jak budou prachy navíc, vyměním MoCo za rc2 DH tlumení, jenže nevím jestli tu změnu nějak výrazně poznám.. Nejsem úplně spokojený s citlivostí na počátku zdvihu. Mám teď doma kámošovýho DX, sice starší model TAD na 180 a vcelku se mi ta vidle líbí – Na DX z TT je všechno hotové a velkou výhodou je i servis u Milana
Tak to se divím.Že by to tak kurvila ta komprese?I při max povolené je ta citlivost špatná?Kámošův lyrik R Coil má odtrh i citlivost parádní.Kolo si samo zajede do zdvihu bez dalšího zatížení.Moje duroluxka si nezajede sice sama,ale při jízdě to je hodně luxusní..podobný odtrhu Lyrika coil/Vana,kterej sem zkoušel.TAD by měl taky ****** citlivost,jak tady píše dole pod náma rexy.To máš i HSE na tom pučeným DX?
Co si měl za vidlu před DX?
V sérii tam byl Float RL 150.Předtím Epicona z T-T na HT.Zkoušel sem taky jinýho Floata na 120mm,pak upravenýho Talase z T-T na 150mm…
Float špatný? Mě teď čeká premiéra na
Fox 32 TALAS (150), tak su zvědavý, při nejhorším po sezóně půjde do světa a mrknu po něčem od RS.
Špatný přímo ne,ale citlivost a odtrh znatelně horší než u epiconu/duroluxu z T-T.Taky byl float dost progresivní,ale to se dalo částečně vyřešit použitým množstvím oleje nad pístkem.Zdvih při 5ml (a tlaku 70–80psi) už využívala celej vzhledem k ideálnímu ságu,kdežto při původních 25ml (a tlaku jen 40psi!!) sem nebyl schopnej jít nad 11cm z 15cm :) V praxi float ale nežehlil malý překážky/kameny a na komfortu to bylo znát.To poladit nešlo,komprese ubrat taky ne..Durolux tohle všechno umožňuje,navíc 20mm osa a 35mm nohy pro pořádný chlapy :D
Talase máš funglovku nebo bazar?Jakej ročník?
hmm to zní lákavě. Až tak moc do světa by nemusel,možná bych měl zájem. Jelikož můj lyrik R je na reklamačce,jsem bez vidlice a jestli by se stebou dalo domluvit.. rád bych Uturna zkusil a třeba se pak domluvili na ceně :)
Ok, budu na to myslet, ale můžu to řešit až bude v nabídce TT nový model DX
Mám Epicona TAD. TAD bych už ale znova nekoupil. Spolehlivý je. Štve mne ale, že pružina se záklopkou v pozitivní komoře (zastavuje snižování zdvihu se v konečné fázi zdvihu) na spodu zdvihu přidává odporu ke vzduchové komoře a hodně zvyšuje progresivitu. A to až tak, že i pří nízkým tlaku, kdy je sag dost přes 30% nevyužiju celý zdvih 150 mm. Dalším problémem je nepřítomnost negativní pružiny v plném roztažení vidlice. Je tam pouze nějaký tvrdý gumový válček, na který pístek při roztahování naráží a klepe, což je docela nepříjemé. Citlivost zkraje zdvihu je pak taky nic extra. Tot jsem částečně vyřešil natlakováním pozitivky na vyšší tlak, přepuštěním tlaku do negativky a snižením tlaku v pozitivce na vhodnou hodnotu. Tím se klepání omezilo. Ale jak chce člověk snížit a máčkne páčku tak se tlaky vyrovnají a je po kompenzaci :(
Jinak při snížení vidlice se mi do kopce opravdu hůř šlape, čemuž jsem předtím nevěřil, ale je to tak :(
Takže TAD vůbec nevyužívám. Vpodstatě mi zhoršuje vlastnosti vidlice a efekt snížení mi nevyhovuje. Psal jsem to také tady a tady
obavam se, ze prehozeni rozsahu snizovani mozne nebude. Resil jsem to s Milanem, kdyz nebyla dostupna vezce 140–180 a vysledkem bylo, ze je tam nejaka vnitrni konstrukce (asi nejaka dirka navrtana nekde v pistnici) a jeji pozice je nemenna.
ta 120–160 jde ale predelat na 120–180:)
TAD mi chodi spolehlive, citlivost vytunene vidle je paradni:)
Zhorsenou citlivost na pocatku zdvihu pri 180mm jsem nezaznamenal, protoze s timhle zdvihem mam kolo v DH modu a tedy jedu z kopce pri vyssim sagu:)
Vychval mi tu vidlu trochu prosím, pořád mi to vrtá hlavou, že bych si udělal radost:) A nevíš jestli půjde koupit u milana ta 160 nebo 180mm verze bez TAD ale jinak v plné palbě i s HS expanzí? Nechci mu kvůli tomu psát, dokud se nerozhodnu, že tu vidlu budu pořizovat.
toz mohl bych ti ji i ukazat nekdy…ale jsi daleko:)
ohledne verzi netusim, ale je temer 100% ze HSE nepujde…uz rocniky 2012 mely jiny tlumic a na dodelani HSE tam nebylo misto:( Sam HSE nemam, protze predchozi rocnik 2011 nebyl dostupny ve verzi 140–180 (byla jenom 120–160) a to mi nevyhovovalo (a predelani na 140–180 nebylo mozne)…
Tak teď jsem z toho vojta. Má představa je DX 160/180mm, to je už celkem jedno, ale bez těch kurvítek na snižování zdvihu, na Talasu to stejně nevyužívám. Mám teď toho ghosta ERT, a ten je ofiko na 160mm, ale myslím, že by 180 snesl, podle testů má vzadu 173mm reálného zvihu. Na delší štreky bude HTčko, takže o něco více tlačení u endura vadit nebude. Tož až Milan zaktualizuje stránky, tak mu napíšu, co vymyslí.
naštěstí ale ročník 2011 bylo možný předělat na verzi 120–180 s HSE, což mám a zatím si chrochtám :-) i když teda snižování jsem postupem času skoro přestal používat a po urvání páčky na řídítkách ji teď ovládám už jen z korunky (což je ale za jízdy skoro nemožný…)
a jinak je pravda, že posledních cca 1,5cm jsou opravdu hodně progresivní ;-)
No..pro mne bylo prave tech 120 malo a predelat to na pevnych 140 neslo…casem jsem zjistil, ze nepotrebuju snizeni do vyjezdu, ale zvyseni do sjezdu:)
tož asi dobrý no :D
no, je kke konci progresivni…pri nepovedem skoku jsem rpistal na cumak takovym stylem, ze jsme protocil grip, natloukl si kule o horni ramovku, ale vidle se zastavila kousek pred dorazem. Casem to mozna zkusim nejak poresit s Milanem, co by se s tim dalo delat…
Ale to je dobře pro takovy použití,ne?Tak proč to řešit :) Mě se zdá s povolenýma kompresema lineární až k dorazu – ale na 150mm :)
Co všechno půjde u Duroluxe 2013 tunit, jestli to má teda smysl? Mám v tom trocha zmatek :(
To je hrozný, to čekání mně zničí…
S takovou to dopadne tak, že promažu starou Toru a budu se snazit sní vydržet ještě rok.
tora jk se promaze, tka chodi krasne:)..ale ta vaha:)
Váha? :-D Stejná jak durolux…
zdvih a průměr nohou, pevná osa , to je u Tory taky stejné?
Vidíš toho smajlíka? To znamená, že si dělám srandu…
vaha na to, ze je to jenom xc vidla s 32mm nohama a 130mm zdvihu…
jsem rád že jsem toho smajla neviděl jenom já :)
Lítá jak splašená :D
No, vidíme, že to pruží, ne? :))
Z toho videa mi to prijde, ze na naky lesni pesince pruzi extremne moc a je nedotlumena :)
Tak není to tam úplně uhlazený,i když to tak vypadá.Mně se právě zdá od samýho začátku,že je vidle až přehnaně lineární.A to sem Milanovi tehdy psal,že bych chtěl trochu vyšší progresivitu.Tady sou povolený obě komprese a skoro na max. povolenej odskok.Sag pouhých 20% ve stoje.Na tohle XC jěždění to je ok,pozobe to fakt hodně,ale kdybych se naučil někdy jezdit a chtěl přitvrdit,asi bych musel jezdit sag do 5% :) Dá se tady zvýšit progresivita chodu přilitím oleje nad pístek jak u foxu?
sag 20procent ve stoje osobne vozim na lyriku a to ho oproti ostatnim vozim hodne natvrdo.
Co s tim udela pritazeni kompresi? (asi tu ted zase budu za vyvrhele).
Takhle aktivni vidle by byla moje nocni mura :)) (a nemyslim tim citliva, ale aktivni)
U duroluxe nevim, jak je to udelany,takze neproadim.
Rád bych vozil 25–30% ve stoje,ale to už se pak dost boří vidle i při brždění.
Spousta lidí tu psalo,že to vozí víceméně povolený,aby to bylo krásně žehlivý.Já zatím zkoušel přitažení víceméně jen mimo terén.Pokud dotáhnu samostatně LSC,vidle je míň citlivá,tolik se neboří do zdvihu ani při brždění a když k ní přitáhnu i HSC,tak se ten efekt ještě umocní a udělám z toho na pomalu pevnou vidli.Samostatny přitažení HSC moc nevnímám a k dorazu to chodí podobně (myslím využitím zdvihu,ale jinak ochotně) na všech módech.Dneska zkusím natočit různý nastavení na stejným úseku.
Me vyhovuje tech 20 ve stoje, protoze stejny procento mam vestoje i vzadu.
Je otazka, jestli to chces mit nastaveny jako litajici koberec, co pozere vsechno, co mu prijde do cesty, nebo jako Hispeed vidli, ktera sice nebude tak pohodlna. ale do druhe pulky zdvihu se bude dostavat jen pokud je to opravdu potreba.
HSC a LSC napr u lyrika maji na sebe vliv (i kdyz vyrobce tvrdi ze jsou uplne nezavisle), takze tak tom u bude asi i u DX.
Natoč jak funguje nezatížená v nějakém prudkém rozbitém výjezdu,to ukáže jak funguje.
Takovy věci už skoro nejezdím,nějak mi to bez nášlapů nejde :)
Vytahnu treba tohle vlakno…
Durolux mi zacal klepat a po precteni epiconovych vlakem jsme docel k tomu, ze se mozna jenom ulovlnipa patrona. Bohuzel at cumim, jak cumim, tak na modelu RC2 jsem nevykoukal jak patronu utahnout/vysroubovat.
Obracim se tedy s prosbou o radu.
jak a kde ti klepe? mám pocit, že mi taky klepe, tak jsem ho projistotu posílal milanovi z tt(mám ho z tama) a tvrdí mi, že neklepe :-) tak by mě to jen tak zajímalo…
kdyz dostane trochu nazrat tak po chvili klepne ve chvili, kdy se zacne vracet ze zdvihu…s TT jsme to resil a muze to byt jenom povolene…prot jsem to chtel zkusit poresit doma…
Ale na netu jsem nikde servisni manual nenasel…ani nevim jak oddelat RC2 stelovatka…
Pokud ma byt uvolnena tad patrona, tak ji dotahnes jen matkou na korunce nebo na spodu vidlice, teoreticky jeste muze klepat pruzina na vymezeni snizovani uvnitr patrony, ale k te se dostanes jen po uvolneni zatky s ventilkem na spodu patrony. Mel jsem to rozdelane uz hodnekrat /nefunkcni tad/ , ale nenapada me co by mohlo klepat jineho..
No…a jak se teda dostanu k matce na korunce, kdyy jsou tam ty dve stelovatke LSC HSC a na nich nei zadny sroubek na oddelani?
Kladivem :-D Nejde to LSC nějak „vyloupnout“?
dokud nebudu znat postup, tak „loupat“ nechcu:)
ha. ja mam na mysli vzduchovou nohu s ta patronou. nepostrehl jsem ze ti klepe RC2, tu jsem jeste rozdelanou nemel, ale mrknu se ti doma jak oddelat ty ovladace
diky…jestli k tomu mas nejaky manual, tak mi ho pls posli na maila..ja nikde na netu nenasel jak to rozkuchat…
takze podle mtbr je treba to „odpacit“…jeste radeji pockam co mi napise Milan z TT…
tak to si myslim, ze mi klepe ta pruzina, ta je v noze s tlumici patronou, ze? muze mi tam udelat nejaky bordel nebo to muzu nechat byt?
Nevi nekdo jaky by mel byt minimalni objem vzduchove komory pri maximalnim stlaceni vidlice? Vim, ze je to hodne individualni, ale tak baj ocko… Hraju si trochu s prubehem (chci progresivnejsi). Zatim jsem tam nechal 10cm3 pri dorazu. Misto 110psi uz staci jen 70, ale jeste by to trochu chtelo. Kdyz nad tim premyslim, tak cim mensi objrm komory tim vetsi tlak tam bude. Nicmene pri mensim objemu nemusim tolik foukat, tak je to asi ± nastejno, cimz jsem si asi prave odpovedel. Nicmene radsi se zeptam – byl by objem komory 5cm3 pri dorazu jeste v norme? Matne si vybavuju rebu, ktera mela snad jeste min, ale mozna se pletu, tak se radsi ptam… Jinak objem te komory menim mnozstvi oleje v ni. Mam jeste starsi durex bez kompresnich stelovatek (jen na ventilek, RCA tusim)