• midl

    Přemýšlím o silničce s rovnými řidítky a zatím mně vychází fitness kola. Nedokážu ale posoudit jaký je mezi nima rozdíl ve vybavení. Zatím se mně líbí:

    http://www.cannondale-bikes.cz/…t-bar-tiagra

    http://www.merida-bike.cz/…peeder-t5–09

    http://www.trek-bikes.cz/…0/trek-75-fx

    Anketa: Má s nimi někdo zkušenost?

    mm
    0x
    0%
    nn
    2x
    100%
    0 0
    • patman  

      k silnicce ma nejblize cannondale, naopak trek je v podstate cross s pevnou vidli, merida se pohybuje mezi tim blize k silnici (razeni a prevody silnicni 10 sp., brzdy pouzitelne i do terenu) co se tyka vybavy tak papirove ta vychazi nejhure u can. tady priplacis za znacku. jde o to jestli chces mit kolo pro kombinovane puziti silnice/lehky teren nebo pouze silnici. v prvnim vychazi jednoznacne trek, v druhem bych kvuli cene a vybave bral meridu, pokud netouzis po canonu.

      0 0
    • Houba2  

      Uvažoval bych možná i o tomhle kole

      http://www.superior.cz/…dy/bike.html?…

      nevím jak vložit odkaz…ikonky nemám :-(

      0 0
    • Mug  

      Za ty peníze co stojí ten Kanón můžeš mít i Ultegru se slušným rámem Stevens

      0 0
    • Smazaný účet  

      srovnavat meridu s cannonem :oD

      když už jsi u c-dale tak já bych možná mrkl i na nějaký Bad boy

      0 0
    • PKQ  

      a co tohle? Gary fisher mendota

      0 0
    • Jardaadraj  

      A proč chceš na silničku rovná řídítka? V čem jsou lepší?

      0 0
      • patman  

        nekteri, jako treba ja nevidi zadny prinos v beranech, spise naopak ;-)

        0 0
        • PKQ  

          aerodynamika :D

          0 0
          • patman  

            do kopce mi moc nepomuze a z kopce spise potrebuji aerodynamicky odpor, protoze nezavodim tak je mi jedno jestli kvuli posedu orijdu o par vterin, nizky uchop jsem na beranech nesnasel a pri jinem uchopu se neda spolehlive brzdit, tod moje subjektivni duvody

            0 0
            • Smazaný účet  

              tak tak, dej si tam co ti vyhovuje, dokonce jsem nedávno ve velu četl test o silničkách, porovnávali kolo za 20 000 s kolem za 50 a 90t a výsledkem bylo, že rozdíl mezi nejlevnějším a nejdražším jsou 4 vteřiny na kilometr, takže já bych to tak dramaticky neviděl.

              0 0
          • Lister  

            o tom to ale ani tak není, spíš o variabilitě úchopu. A proto zase někteří preferují je :-)

            Teď jsem si postavil něco na způsob „fitnesky“ ze starého HT a ta rovná řidítka mi tam vůbec nesedí.

            Takže z mého pohledu – pokud asfalt, tak klasickou silnici.

            0 0
            • patman  

              jiste, proto vetsina ziletkaru strida hlavne dva uchopy za paky a u predstavce, ja to na beranech take tak delal :-),ale jak rikam je to subjektivni ;-)

              0 0
    • JBeny  

      Takze pokud bych si chtel postavit fitness kolo, ktere bych pouzival prevazne na silnici a zridka kdyz bych usel projet nejae horsi cestu, tak muzu pouzit ram na silnicku, ale s rovnyma riditkama. Rad bych si postavil neco jako je Ghost speedline 7500. Takze jde pouzit ram na silnici,jo? Diky moc. Projizdel jsme uz hodne vlaken a nejak se v tom nevyznam. :-D

      0 0
    • 159753  

      ahoj, už jsi něco koupil?

      mám na prodej speedera T5, kupovaného v září, nic moc nenajeto, kupoval jsem jej kvůli dovolené, teď už je mi víceméně na nic..rozhodl jsem se totiž, že půjdu do scultury..

      bez známek použití a ještě rok a půl v záruce..

      pokud máš zájem napiš na ballek.daniel@gmail.com

      je to tohle kolo:

      http://www.cykloworld.eu/…der-t5–2010/

      naživo vypadá daleko lépe než na fotce..

      měj se,

      Dan

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.