• Reed

    I když jsme na Bike-foru, snad i tady se najde někdo kdo vlastní Škoda Yeti? Uvažuji o pořízení tohoto auta a zajímaly by mne malé a stručné recenze či poznatky případných vlastníků tady. Zajímá mne jak poznatek ovládání, motoru atd… Uvažuju o 2,0 TDI 81 Kw. Má někdo a doporučí? Případně řekne názor? Díky…

    0 0
    • felix.org  

      Budeš to kupovat nový? Já jen, že teď je za pěknou cenu Tiguan v 1.4 TSi a 2.0 TDi.

      0 0
      • Reed  

        jj, chci novou, otázka co je pěkná cena, Zajímá mne 2,0 Tdi. :-)

        0 0
        • felix.org  

          Tak samozřejmě nevím, v jaké výbavě uvažuješ o tom Yetim, ale ve 2.0 TDI 81kW je Tiguan v akci (rozšířená výbava) za 544k s DPH.

          0 0
          • kesu  

            Tiguan je navíc trochu větší a přijde mi uvnitř hezčí.

            0 0
    • kesu  

      pokud ti vyjdou peníze, vem 4×4 lépe se to chová a je s tím větší sranda. Zase to trochu víc žere..

      0 0
      • Reed  

        tak věc je taková, že na Yeti přijdou nyní hezké slevy, páč to bude výběhový model – přijde nové Yeti. V docela slušné výbavě a ve 4×4 mám už nyní nabídku na nějakých 480 S DPH. ( dodělávám Tempo, park senzor zadní, Repro, loket opěrka, Lité kola 17, metaliza, tonovana okna ) Toto vše už v této ceně a další sleva ještě bude…

        0 0
        • kesu  

          bez urážky, ale pokud to nebude řídit menželka/přitelkyně tak bych se na senzory klině vykašlal, stejnak to řve na posledních cca 30cm a to pozná každej. A nastavit to aby to řvalo až na 5cm nejde. Krom toho to stejnak nevyužiješ víc než na prvních 10 tis. km.

          0 0
    • Lance  

      z jakeho duvodu chces yetiho? pokud neberem v potaz tu slevu? to je neskutecne male auto, proc nevezmes octu v kombajnu?

      0 0
      • Kosta  

        z jakého důvodu chceš MTB HT? vem radši treka s nosičem, odvezeš na něm celou basu :DDDDD

        …asi ví, co chce

        0 0
      • RUSH  

        Módní trend je holt módní trend. Yeti 4×4 nějakou logiku má, ale jen pro toho, kdo to využije (alespoň v zimě).

        Yeti 2×4 je modní SUV se všemi negativy, které z toho vyplývají.

        Jsem také pro octu v kombajnu a pro náročné soudruhy ještě s 4×4.

        0 0
        • Jetson  

          Jenže když s Octou 4×4 f tdi a combajnu a super terénní verzi odjedeš mimo silnici, tak je vana raz dva děravá (věř mi). Ten Yeti je přeci jen myšlen trochu víc off.

          0 0
          • kOmE  

            Maj za priplatek plechovej kryt vany, pak to vydrží vic, u scoutu je snad standartne, ale ten ma proti yetimu jen vetsi zadni previs.

            0 0
            • notobi  

              1+ paket pro špatný cesty a ten plech hned tak nepromáčkne

              0 0
              • Pavel  

                Ten plech bych tam dal v každém případě – na ty naše silnice a dálnice…

                0 0
                • Jetson  

                  Víc než ten plech je u tohoto paketu k užitku, že jde auto výš o pár cm (doslova). Jinak ten plech je ochrana před nečistotami, ne před ránou.

                  0 0
                  • notobi  

                    Ty si ten plech a jeho tloušťku asi moc neviděl co?

                    Jinak je jasný že to neni offroad takže s tim logicky nesmíš jezdit bezmozku

                    0 0
                    • Jetson  

                      Škoda, že jsem Tvoje moudra neměl sebou v Ralsku, když se zvednul šutr a šel skrz ten plech (dodávaný jako součást paketu pro špatné cesty) o kterém tvrdíš jak je pevný i skrz vanu. V každém případě s Pajerem ani Hiluxem se mi to už nestalo, ale než firmě došlo, že to potřebujeme k práci, stálo to firmu celkem 3 vany (pokaždé někdo jiný, jsme holt banda bezmozků).

                      Mimochodem, taky jsem byl tak chytrý a vinil řidiče, než jsem to prorazil taky.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        hlavně ten plech nechrání výpustnej šrou, o který nejčstěji lidi prorazej vanu… ale wow efekt ten plech má :-)

                        0 0
                        • sodek  

                          a ten šroub je tam na co, když to většina magorů vysává přes nalévací otvor?

                          0 0
                      • cabbage  

                        No, pokud ste na práci pro hilux měli oktávky..

                        0 0
                  • kOmE  

                    No tak v maly rychlosti ho jen tak neprorazis, a to ani ten plast, vetsinou jsem ho utrhl ,ale nikdy neprorazil. A to G4 mel zatracene malou svetlost.

                    0 0
                    • Jetson  

                      Přesto to bylo v malé rychlosti a prošlo to skrz. Ten plech se deformoval. Plast, ten se rozerval na 2 kusy i když jsme letos tahali Fábku ze závěje zadkem napřed.;-)

                      0 0
                      • kOmE  

                        To jsem mel teda asi vic stesti nez vy

                        0 0
                      • tabib.lowkey  

                        Dá se vzít plech 2 (ferona nebo condor), naohýbat a udělat ochranu… ostatně, jakýkoliv velké a těžké plechy na břichoplazích jsou defacto khovnu, jelikož to auto sedí nízko… jediné řešení je nazvedat to, ale WHY – offroad to nepojede, a pochybuju, že někdo bude skákat lesem jako zajíc po zelí s tchyní & dětma, naložený až do kreténa.

                        k subj.: Když už – tak něco jako subaru forester / outback, má to i ok výbavu s rádiem a navigací, otázka zní, jestli někdo dovede vyservisovat opozitní motor.

                        0 0
            • Jetson  

              U Scouta je tam ta ochrana z výroby. Není to ale žádná ochrana. Prdne to i s tou vanou na první kámen. Trochu víc vydrží ta vana ocelová, ale po ráně se stejně musí řešit. Prostě světlou výšku nenahradíš a v tom je ten Yeti lepší.

              0 0
    • Monty74  

      V jednom z minulých Autosalonů na Primě testovali zrovna 2.0 Tdi a srovnávali 4×4 s předokolkou a testík dopadl docela zajímavě.Mrkni na to na netu Primy

      0 0
      • Reed  

        na test jsem koukal – docela zajímavé srovnání .)

        0 0
      • scret  

        tak jak jsem predpokladal uz nazacatku, samozrejme ani jedno nemohli pohanit, test jak prase:))

        0 0
    • Reed  

      Proč právě Yeti? Jako velké auto mám Renault Trafic Passenger Black Edition long version, tedy druhé velké auto nepotřebuju :-)Yeti chci hlavně z důvodu větší odolnosti, oplastování, větší světlé výšky a bezpečnosti. Je to hlavně pro manželku a jak víme, jí podobné moc některé věci neřeší :-) Takže někdy díra nedíra, kanál nekanál, a o nějakých škrábanečkách se nebavím. Druhou věcí je 4×4 – to by možná taková nutnost nebyla ale v zimě se to rozhodně hodí. naše vesnice je v údolí takže z domu do práce do kopce :-) Další věcí je i větší bezpečnost této konstrukce při havárce, atd… Chtěli bychom prostě vyšší auto i posedem, bezpečné a více odolné na naše moravské cesty, velikost je optimální a díky druhému autu stačí. Dvě děti dozadu dám a místa budou mít hodně. Tak proto Yeti a ne třeba Octa :-)

      0 0
      • Lance  

        jo tak to je jina, jako druhe auto super

        0 0
      • kesu  

        tímto beru zpět svojí poznámku o senzorech:-)

        4×4 určitě vem. V autosalonu dost opominuli, že při zrychlování je to 4×4 aniž by došlo ke ztrátě trakce. Tedy i při výjezdu ze zatáčky i na suchým asfaltu při vyšších rychlostech (pokud to na to motoricky má) je znát, že to zatáčí lépe než předokolka.

        0 0
        • Reed  

          jj, mírně vyšší spotřebu neřeším… Pořád doufám, že fakt nic lepšího asi pro uvedené účely není. Ostatní jsou dražžší a asi by i víc mrzelo při nějakém odření atd…:-)

          0 0
          • kesu  

            hele kamarad Yetiho má ve 125kw tdi, najeto asi 120 a je to ok.

            oproti passatu (superbu) je znát, že je to vyšší a ve vyšších rychlostech to víc žere(přes 150km/h). A protože je to octavie a tak to má teda trochu okradenější interiér. Ale jinak bych tomu nic nevytknul. Poté co jsem měl tu čest jezdit s Santafe či Kiou Sportage na sněhu už o tom nechci ani slyšet.

            V týhle velikosti byhc řešil akorát jestli Tiguana nebo Yeti a to pouze podle ceny. Korejce byhc nechal osudu. Protože u SUV rozhodně trvám na alespoň elektronických uzávěrkách obou diferenciálů (brždění druhýho kola) a funkční 4×4 nezávisle na rychlosti. Oproti tomu ma yeti v poslední verzi i mechanickou uzávěrku (elektronicky řízenou svornost zadního diferenciálu).

            0 0
            • Reed  

              mám pocit, že el uzávěrka je i 4×2 Yeti na předku? nebo se pletu?…

              0 0
              • kesu  

                hele určitě, to už měla jedničková octavie v silněších motorozacích. Ovšem první ML to třeba nemělo…

                0 0
              • kOmE  

                To ma i octavka ,ale s tim uz jsem zapadl a tocilo se jen odlehcene kolo

                0 0
            • kOmE  

              Jak je resenej ten diferencial vzadu. Co jsem jezdil golfa 4 4motion ,tak jsem mel pocit, ze se to vydrape snad kamkoli a to jeste ten zadni diferencial byl jakekoli funkce suplujici samosvor

              0 0
              • Reed  

                mam pocit, že zde je haldex 4. Tedy zadej je permanentně pořád na 5% záběru i bez prokluzu předku. Při prohrábnutí předku tam už nebude kopanec ze zadku!

                0 0
                • kOmE  

                  čtyřka byla už u toho golfu , ale me zajima ten zadni diferenciál.

                  0 0
                • kesu  

                  no ale spojenej ten mezinápravovej diferenciál je když zrychluješ, ve vztahu k ESP či ABS, popřípadě když příčný zrychlení přesáhne určitou mez. Reálně nejde poznat kdy to sepne.

                  0 0
                  • nzg  

                    Zadnej mezinápravovej diferenciál Yeti ani zadnej jinej Haldex nema, je tam pouha spojka.

                    0 0
                    • kesu  

                      každý auto s poháněnou zadní nápravou má diferenciál:-)

                      otázka je ta svornost, věř, že to Haldex 4 má

                      0 0
                      • nzg  

                        ano, ale ne mezinapravovej

                        0 0
                        • kesu  

                          no tak dobře, není to klasickej diferenciál ale lamelová spojka s různým prokluzem. Netvrdím, že je to nejideálnější řešení, ale v důsledku to při sepnutí nahrazuje uzávěrku mezinápravovýho diferenciálu. Hodnotím to ale z pohledu SUV a ne jako auto do těžkýho terénu. Zkusil jsem si co dokáže v bahně Patrol s dvěma uzávěrkama a pořádnejma gumama a to opravdu nejde s nějakým Haldexem porovnat. Ale na druhou stranu je na to, aby se to vyhrabalo ze „zasněžený zahrady“ a poskytlo to slušnou odezvu při řízení to stačí. Problémem haldexu spíš je, že při sundání nohy z plynu se to rozpojí, na rozdíl od torsenu v audi. Takže na hraně v zatáčce když člověk vyměkne a sundá nohu z plynu je poznat, že se to má tendenci rozvlnit. Ale narovinu, kdo si kupuje auto s haldexem na blbnutí v zatáčkách..

                          0 0
                          • nzg  

                            souhlas, haldex je system skupiny AVK = Aby Vyjel Kopec

                            0 0
                            • kesu  

                              no tak jasně, pokud to srovnáš s plnohodnotnou 4×4 s uzávěrkama tak je to opravdu hračka do města. Ale pokud to srovnáš s blbou bez uzávěrek, tak haldex vyjede víc. Když teda pomineš to odpojení při sundání nohy z plynu.

                              nicméně překvapila mě A6, která i bez uzávěrek (teda elektricky řízenýho zadního diferenciálu z Skovejch modelů) vyjede i v bahně docela dost v rámci pneumatik a pokaždý jí hrabou všechny 4. Zatímco třeba to vito to byl výsměch.

                              0 0
                          • Ruprt2  

                            uživatelé Lamborghini?

                            0 0
                            • nzg  

                              A take Veyron. Ale v techto pripadech je to naopak, pripojuji se predni kola, zadni jsou pohanena stale. Stejne tak to ma i BMW X-Drive a tam to jizdni vlastnosti prilis nenici.

                              0 0
                          • kOmE  

                            Me ten ctyrkovej golf to v zatackach prisel dobrej a proti predohrabu to bylo vyrazne jistejsi, mozna i diky lepsimu rozlozeni hmotnosti.

                            0 0
                          • Reed  

                            přesně – na rally to určitě nechci, potřebuju aby žena vyjela kopec :-) Ony dámy moc na hraní se šaltr pákou , plynem a spojkou moc nejsou… takže proto :-) Jak píšu, hlavní je pro mne zvýšená odolnost čepů a podvozku, výška a plasty…:-)

                            0 0
                            • Pavel  

                              Jen bacha, aby se to 4×4 ženě nezalíbilo až moc. Mé ženě jsme vyměnili Octu za Subaru Forester a nechce mi ho moc půjčovat. A v zimě, když je sníh, tak už vůbec ne… :)

                              0 0
                              • monkeyracing  

                                U nas je to obdobne. Uz mame druheho forestera po sobe v obdobi sedmi let a manzelka diky nemu ziskala cit k rizeni auta na kluzkem povrchu a v zime nechce jezdit v nicem jinem. Skoda ze cim novejsi subaru, tim vice elektroniky a mene zpetne vazby, velikost tohoto modelu kyne a stava se ztoho „konfekce“ :-( (soucasna generace uz neni ten puvodni agilni svihak) nejsem si jistej jestli pristi auto bude zase forester. (mozna XV, nebo impreza)

                                0 0
                                • Pavel  

                                  S elektronikou je to čím dál tím „horší“. Jeden z hlavních důvodů, proč šla z domu její Octa II a ne moje Octa 1. Já se svého kombajnu s 1.8T benzínem budu držet, dokud to bude jezdit; moc už toho nenajezdím, pracovně řeším 99% věcí přes vzdálený přístup z křesla doma v obýváku (výhoda programátora na volné noze) a když už, tak raději jedu vlakem (z Břeclavi je spojení vlakem skvělé, jezdím Praha nebo Ostrava), nenervuji se na dálnici a můžu cestou v klidu pracovat nebo prostě jen relaxovat:). A když jedeme na „čundr“, tak si můžu dát v klidu pivko;-). Auto (to moje) stojí na dvoře, na kole toho najezdím víc. Však mi taky loni 2 x totálně zdechla baterka :-D. Ale zase se mi díky tomu „opravilo“ turbo (problémy s turbem – naběhlo a pak se „vyplo“ – zřejmě vyřešil reset řídící jednotky; ale rozumím tomu jak koza petrželi).

                                  0 0
                                  • Foose  

                                    subaráci, jak to je se spotřebou u těchto aut? Dva kámoši mají/měli imprezu a to snad žralo i trávu u cesty…

                                    0 0
                                    • Pavel  

                                      Dvoulitr atm benzín. Žere kolem devíti litrů prakticky bez ohledu, jak se s tím jezdí… To je asi jediná nevýhoda.. Jinak supr auto na Slovensko – byli jsme tam v zimě v Tatrách, tak rozbité silnice jsem ještě nikdy nikde nezažil. Příští rok, pokud teda pojedeme zase, tak to budeme brát asi raději rovnou polama… :-D

                                      0 0
                                      • alinceb  

                                        V rodině je jedna hatch Imprezza s dvoulitrovou atmosférou/manuálem a za 9L teda chodí teda jen s hodně lehkou nohou na plynu. Spíš tak většinou 10–11L (LBC město) a když trošku blbneš v zatáčkách, tak není problém ani 14L.

                                        LBC-Praha za 8,5L při cestovní rychlosti 130–150km/h.

                                        Auto se ale kupovalo k „rodinnému“ 2.0TDCi Mondeu jako druhé auto na ježdění po městě a na běžku a tuhle funkci plní na 100%.

                                        0 0
                                • Reed  

                                  XV se nám líbí moc, jenze cena uz je hodně! Impreza XV 2011 by byla taky dobrá ale uz je z něj dnes drahá bazarovka :-(

                                  0 0
                                • Smazaný účet  

                                  S tou elektronikou souhlas – teď jsem četl test Outbacku, kde se po pár chvilkách v terénu přehřála lamelová spojka pohonu (mám pocit, že to byla verze s lineartronicem, ale nevím jistě, byly v tom testu outbacky 2). Takže už ani u subaru není ten pohon všech kol co býval u všech modelů.

                                  0 0
                    • kOmE  

                      Ale nekdy ta spojka funguje lip nez diferencial :)

                      0 0
              • kesu  

                mělo by to umět dát na jedno zadní kolo až 85% výkonu. Předpokládám, že to je řešený nějakým systémem planetového soukolí kolem..

                Každopádně to ale funguje, pokud to postavíš čumákem dolů a do příčnýho sklonu, tak tomu fakt hrabou tři kola (to el. brždění toho druhýho kola moc nefunguje). Narozdíl od třeba vita, kde hrabou dvě kola křížem a nehne se to z místa.

                Horší je, že haldex V to už nemá..

                0 0
            • scret  

              jake santafe mas na mysli?

              0 0
              • kesu  

                Hele ani nevim tak 5 let stary to bylo…

                0 0
                • scret  

                  meli jsme prvni Fecko a pak to dalsi (od r.tusim 07) – v r.2010? byl jen facelift… A ted to nove, s tim bohuzel nemam zkusenosti a na muj vkus uz to u Hyundaie trochu cenove prepiskli…

                  Tak jako tak jsme s tou !dvojkou" hodne spokojeny! Pri porovnani se Scoutem je to na muj vkus lepsi… Spotreba slusna, vykon taky… Celkove povedene auto…

                  0 0
              • Tomínos  

                Není to jedno? Když nepozná, že je to auto o kus větší. Taky jsem jezdil na sněhu se subaru justy a s tatrou 815 a člověče na to, že tatra je navíc šestikola mělo jenom čtyřkolový subaru fakt navrch :-)

                0 0
                • scret  

                  tak Justy je legenda:)

                  0 0
                  • Foose  

                    justy=swift ne? takže suzuki umí tereňáky! :D

                    0 0
                    • tomfree  

                      Záleží z kterého roku,něco bylo suzuki,potom daihatsu.

                      0 0
                      • Tomínos  

                        Tak správně, tohle už byla starší věc, ještě z minulýho století, čtyřkola se zapínala tlačítkem uprostřed řadičky.

                        0 0
      • mr.antik  

        Jak jsi spokojen s tím trafficem?

        0 0
        • Reed  

          jsem spokojen hodně, na dlouhé cesty je to hodně pohodlné – Založím tempomat na dálnici na cca 145 a na 6ku to brumlám. Jak říkám, pohodlné a musím říct, že i výkonově dostačující. S výkonem jsem spokojený… Black edition výbava a mám tam pěkný kola. Na autamoc náročný nejsem a levnější plasty v interiu mě nevadí. Za ty prachy zlatá kára . Mám ji půl roku a najeto mám asi 22000. Zatím vše ok – půjdu jen na nový olej…

          0 0
          • scret  

            mas ho novy? jakej motor? Ja jen, ze na 145km motor nebrumla:) To uz tam ma cca 2700 otacek…:) Ale pokud mas 2,5 DCIcko, pak by to mozne asi bylo…

            Jinak ja mam Passengera 2,0 DCI 115k 2008… Long… Posledni „okno“ plecharina, jen 6mist…

            Fajn auto…

            Jednou bych rad Generationa, libi se mi posunovaci sedacky, pripadne je muzes vyndat nebo udelat lezeni…

            To myslim nejde ani u Black Edition ne?

            0 0
            • Reed  

              Myslel jsem to samozřejmě obrazně :-) Motorově jsem fakt spokojen. Mám ho nový… Já mám 8 místo a druhou lavici jsem prohodil za třetí. Takže v případě potřeby třetí dávám pryč a druhou pak sklopím za přední sedáky. Rázem mám super auto na spaní :-) :-) Máš pravdu, ani u tohoto Blacka nejde posouvat řady na kolejích ale vytáhnout ano! Všude jsou koberce a tapecíry taky docela jdou. Za ty prachy pohoda…:-)

              0 0
              • scret  

                uaaa, datloval jsem tady docela roman a ono se mi to smazlo:(

                Tak znova a strucnejc:)

                Tzn. tobe se puvodne ta treti rada teda sklapi? Me ta druha (treti nemam)… A vysroubujes to klasicky z podlahy nebo je na to nejakej rychlo forichtung?

                Jinak doporucuju chipnout, pak to jede uz dobre… Ikdyz to da cca 20–25 koniku navic, staci to a na predjizdeni se to pak hodi… Ja jsem spokojen. Jestli budu kupovat nekdy zas Trafica, tak zas necham po nejakym poctu km chipnout…

                Ted jsem zjistil v Renaultu, ze uz prestali delat ten 2,5 DCI – prej byl malej zajem a vsichni stejne kupovali 2,0…

                0 0
                • Reed  

                  ..ta puvodní druha řada, sklapěla jen pravý sedák pro nastoupení do třetí řady. Byla i šroubovaná do podlahy. Třetí se sklápěla celá a šla vytáhnout. Takže jsem je prohodil. nyní je druhá řada celá sklopná, je našroubována ale tím že ji sklopíš tak zůstanou našroubovány jakoby jen lyže.Hlavně nic nezavazí… Třetí řada je nacvakána na hříbkách. Jde rychle vytáhnout a nebo nandat. Jen ji tam musí dávat dva. něco váží ale i ženská ji semnou unese :-)

                  0 0
        • Nerez  

          Občas jezdím v práci s Trafficem dci 150 a musím uznat, že je to děsná kraksna. Je to verze pro 9 lidí, nevozí se v tom žádný těžký náklady ani to nelítá po stavbách a v terénu. Ale převodovka nepřesná, nemá do aut. dojezd okna spolujezdce, sklápění sedaček tou páčkou je děs. Nehledě na to, že po 40 tis km v něm kdeco chratí, každou chvíli najdu odněkaď vypadenej šroubek.

          0 0
      • LáďaH  

        Když chceš bezpečné auto, tak Volvo XC60. Ojetinu do svého rozpočtu seženeš.

        0 0
        • Reed  

          určitě chci nové auto :-)

          0 0
          • LáďaH  

            Otázka je proč? Každý to vidí jinak, ale já bych do nového nešel. Kamrád má novou i30, záruka 5 let a každý rok 6 000 za servisní prohlídku. To si raději koupím 2 roky jeté auto za 50% ceny a budu se o něj starat svépomocí.

            0 0
            • scret  

              2roky jete za 50% ceny?:)

              Btw. 30tis za 5let mi neprijde jako horentni castka, ktera by nekoho polozila… To uz vic das za pojistku, palivo atd.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jenže u jiných výrobců, kteří sice nenabízí záruku na takovou dobu (během který se stejně hnujdaj kroutí když by měl něco uznávat) stojí prohlídky podstatně méně. Navíc jsou ty prohlídky většinou ob interval, čili se jednou mění jenom olej, podruhé se dělá celá prohlídka. Ne že zaplatíš takovou dardu jen za provedení prohlídky.

                0 0
                • tomfree  

                  Máš nějaké reálné zkušenosti,že tady píšeš,že se hyundai kroutí při reklamaci,nebo jsi to vycucal z prstu,já jsem zatím u téhle značky nezaregistroval sebemenší problém,úplně jiné zkušenosti mám z koncernem vw,tam uplatnit nějakou reklamaci byl vždy boj.

                  0 0
                  • felix.org  

                    S reklamací Korejce zkušenosti nemám, ale mám měsíc starou zkušenost s koncernem, kdy mi na Octávce po 4 letech odešel kompresor klimatizace. Samozřejmě po záruce. V servisu mi sami nabídli, že to zkusí na kulanci, Škoda to uznala, vzala náhradní díl na sebe a já zaplatil 50% práce (900,–Kč). Takže za mě s koncernem spokojenost :-)

                    0 0
                    • tomfree  

                      Patrně se jednalo o podařený kompresor zexel,který se montoval primárně do vozů určených pro český trh,těch vyměním mraky,seriozní automobilka by to stáhla na svolávačku a vyměnila jako vadnou sérii a vím,že to zkoušeli zákazníci řešit,přes škodovku a nikdo neuspěl,takže máš buďto štěstí,nebo jsi důležitý zákazník,že to vyřešili takhle.

                      0 0
                  • Smazaný účet  

                    Osobní ne, pouze jsem četl zkušenosti majitelů.

                    0 0
                    • Tomínos  

                      aneb kdo che psa bít hůl si najde… špatný zkušenosti budou u všeho a dost často to není problém automobilky, ale spíš lidí v servise, kteří buď chtějí vydělat víc peněz, nebo mít míň starostí.

                      0 0
                      • Papinak  

                        S tím se nedá souhlasit. Pro lidi v servisu je lepší, když to zaplatí automobilka a mají spokojeného zákazníka kerej přijede znovu. Ale jsou chroničtí vysírači, kterým se pomoct nedá. A ty pak křičí kde se dá. Spokojenej zákazník většinou mlčí…

                        0 0
                        • Tomínos  

                          Ty pracuješ ve značkovém servisu viď? Píár odpověď jak vyšitá. V servisu andílci, jen zákazníci jsou svině.

                          0 0
                          • Papinak  

                            Dělával jsme přejímacího technika 3 roky ve Fiatu a Mitsubishi. A co jsem napsal je pravda. Neříkám, že se vždy všechno povede, ale když se člověk snažil věci řešit, tak skoro každý odjel spokojený. A ten zbytek prostě jen řve a křičí viz:

                            Přijede neobjednaný chlápek s 1,5 roku starým vozidlem 23.12.2011 v pátek 5 min. před zavíračkou že chce vyměnit prasklou žárovku. OK. Všechny mechaniky jsem už dávno poslal domů, tak mu říkám ať chvilku počká, že mu jí vyměním na dílně já. Přijedu za 20 min (což jsem byl na sebe hrdej, jak jsme byl rychlej) s autem a vystavím mu účet na 100 Kč a on že nic platit nebude, že je to na záruku. Argument, že žárovky se po 1,5 roce používání těžko uplatňují na záruku byl marnej. Po hodině dohadování jsem mu dal auto a žárovku jsem si zaplatil sám (byla naskladněná na zakázce, takže to byl můj problém), abych moch jít domů. No a 4.1.2012 si pán na mě stěžoval na Fiatu ČR..

                            A takových vysíračů není málo…

                            0 0
                            • tomfree  

                              Hrdej můžeš být hlavně na to,že jsi ho potom neposlal do ****** s takovým chováním.

                              0 0
                    • scret  

                      nezlob se na me, ale pak bys tu tak nemel asi tak „velebit“ koncern…

                      Mame 3 auta od korejce a reklamaci, kdyz nejaka byla, resili v pohode…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Však to koncern taky bez problémů

                        0 0
                        • scret  

                          to netvrdim, ja jen, ze zbytecne hanis korejce a zkusenosti mas nula…

                          A nejsem nejak zaujaty, ikdyz je mame… Maj taky svy mouchy, ne ze ne… ale zrovna chovani k zakaznikovi alespon v nasem pripade je perfektni…

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Já nehaním korejce, já se jenom podivoval nad cenou servisních prohlídek…

                            0 0
                            • Tomínos  

                              A na yetiho stojí prohlídka kolik?

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Yeti 1.8 TSI 4×4:

                                30 tis. km = cca 6 800 Kč

                                60 tis. km = cca 8 500 Kč

                                90 tis. km = cca 10 400 kč

                                Ceny komplet prohlídka s výměnou oleje.

                                Ale srovnával jsem Superba s Hyundaiem i40, u kterého nevím jestli je to cena se vším všudy nebo jenom prohlídka bez oleje. U Superbu jsem v sobotu viděl cenu kolem 4 tisíc, což potvrzuje i následující:

                                Superb 2.0 TSI DSG

                                30 tis. km = 4 000 Kč

                                60 tis. km = 10 000 Kč

                                90 tis. km = 4 500 Kč

                                Ale nechápu tedy ten skok u 60 tis. km (možná se musí měnit olej v DSG?)

                                0 0
                            • scret  

                              mame zkusenost s hyundaiem, renaultem… a druha cast jsou skodovkari – nekolik superbu, fabek, roomsteru atd. znamy ma fauve…

                              Vsude mi to prijde plusminus stejne… a resit 500 korunovy rozdily je nesmysl…

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Jenže to bylo 6 tisíc vs. 4 tisíce a to už je celkem dost no ne? :0) Ano, řešit 2 tisíce u auta za 800+ je blbost, ale stejně. Ještě k tomu když i40 nemá motor :-P

                                0 0
                                • mr.antik  

                                  oni ti u škodovky v servisu taky něco vykouzlí neboj, taky potřebujou vydělat

                                  0 0
                                  • scret  

                                    presne…

                                    A jak jsem psal, ale ikdyby byl rozdil 2tis., tak v celkove cene auta a nakladu je to plivnuti! Nez abych kvuli tomu nekupoval korejce je nesmysl… za tu cenu zas oproti ty skodovarne dostanu spoustu veci, za ktery si nemusim jak tulpas priplacet:)

                                    0 0
                                • scret  

                                  ale alespon je ta downsizingova mrcha docela spolehliva…:)

                                  Btw. to mi taky vadi – nemoznost si vybrat – kdyby tam davali alespon i 2,0 CRDI…

                                  Ale ani ta 1,7ka neni zla… jen to neni na zadny sluzebni zavodeni…

                                  A co se mi nelibi je cena – postavit i40ku na cenu passatu, superbu, mondea atd. je velka odvaha…

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Mě se hlavně nelíbí převody u té 1.7. Aby to trochu jelo, tak jsou krátké a pak to na dálnici řve a žere. Navíc všichni víme jak je to s koncernem a udávaným výkonem.

                                    0 0
            • bleach  

              kdyby nebyli lidi jako reed, ktery kupujou novy auta, tak nemas co kupovat :)

              0 0
              • LáďaH  

                Však jo, psal jsem, že to každý vidí jinak. :-) Jinak auto nemám a neplánuji, ale kdyby na to došlo, tak ojetina.

                0 0
    • Reed  

      spíš by mne zajímal názor někoho, kdo má tento motor v 5 nebo 6ti kvaltu. Na 2×4 je 5ti kvalt a na 4×4 je 6ti kvalt. Jenže prej např při 130 máš stejně v obou případech stejné otáčky :-) Nebo je to jinak? To jsem jen někde postřehl… 81 Kw žádná raketa ale pro druhé auto bude stačit. Snad…:-)

      0 0
    • Mira2261  

      V záři sme se rozhodovali jaké auto yeti byl jednou z moznosti ale na 2,0 je tam strašně mrtvej motor cena je přehnaně vysoká a to nedají v základu ani rádio a ani rezervu nakonec vyhrál hyindai ix35 s neskutečně lepší výbavou packet style a výkonnějších motorem motorizace 1.7 crdi spotřeba okolo 5l na 100km

      0 0
      • scret  

        presne tak, kdyz vidim ty priplatky za zakladni veci, nechapu, proc si ty shade lidi imrvere kupujou…

        0 0
        • felix.org  

          Seděl jsi někdy v Kii Sportage nebo Hyundai ix35?

          0 0
          • scret  

            predstav si, sedel a jel:) V i20, i30, ix20, i40, ix35, SantaFe, ix55:) Ve sportagi jsem nejel, jen opravdu sedel…

            0 0
            • felix.org  

              Tak to přece musíš vidět ty rozdíly :-)

              0 0
              • Tomínos  

                No někdo řeší aby měl radost z kola a nad plastama v autě neonanuje…

                0 0
                • jIrI___  

                  Zas třeba plasty ve starším Ceedu jsou minimálně o třídu výše než v Altee. Minimálně tím, že jsou měkčené :D

                  0 0
                • felix.org  

                  A radost z kola souvisí jak s tímto vláknem a debatou o kvalitě interiéru?

                  0 0
                  • Tomínos  

                    Že pro každýho je důležitý něco jinýho? To ti musím všechno vysvětlovat jako malýmu?

                    0 0
                    • felix.org  

                      Jako malej se vyjadřuješ ty. To, že pro každýho je důležitý něco jinýho, ale pořád mi uniká smysl tvého výkřiku, resp. by mohl být aplikovatelnej na pár uživatelů bike-fora.

                      0 0
                    • felix.org  

                      Jako malej se vyjadřuješ ty. To, že pro každýho je důležitý něco jinýho je jasný, ale pořád mi uniká smysl tvého výkřiku, resp. by mohl být aplikovatelnej na pár uživatelů bike-fora.

                      0 0
                      • Tomínos  

                        A teď se budem hádat ty víc, ne to ty? To že nepochopíš psaný text, ani po vysvětlení je tvůj problém, ne můj. Takže ještě jednou, jsou lidé kteří ty rozdíly vidí, ale v autě jsou pro ně důležitější věci než řešit rozdíly v interiéru a naopak radši řeší blbosti na kole, protože z toho mají větší radost, takže si třeba radši koupí auto o pár tisíc levnější i když to není kvalita od koncernu VW a ty prachy vrazí do toho, aby mohli onanovat nad tím jak mají krásný kolo, někdo zase onanuje nad tím jak má německou kvalitu. Stačí ti to takhle?

                        0 0
              • deekay  

                Kdyz mas ve skodarne (Octa II, 2ks, jeden pred druhej po FL) sockaverzi tak je to taky hruza, hlavne ty PU vyplne, volant. Dela to bubliny, volant odrbanej tam kde o nejvic drzis po 50tis km atd. Takze jedine vyssi vybavu s kozenym volantem apod.

                0 0
                • mr.antik  

                  obecně se to dá vztáhnout na všechny škodovky. Půl mega už je slušnej rozpočet a je to k světu, jak máš míň, musíš šáhnout po korejci nebo o třídu níž. Aby to mělo aspoň rádio :-)

                  0 0
      • felix.org  

        Čekal jsem, kdo s tím první přijde :-) týden máme v rodině Sportage 1.7CRDi, 4×2, cca. 520k s DPH to stálo. Ale to, co KIA předvádí je parodie na interiér a kvalitní materiály… Pro někoho, kdo řeší cenu na prvním místě, je to jasná volba, ale pro někoho, kdo je zvyklej na určitej standard třeba z koncernu VW, to je zklamání. Ale proti motoru nemůžu říct za těch pár dní špatnýho slova. Tichej, kultivovanej a celkem to i jede.

        0 0
        • scret  

          mel jsem moznost porovnat Sportage a ix35ku a interier je nekde jinde… Nedivim se tvymu nazoru… Motor bude hodne podobny, ne-li stejny…

          0 0
          • felix.org  

            Ta Sportage mě zklamala hodně. Auto vyráběné od 2010 a takovej průšvih. Večer jsem ze zadního sedadla viděl, jak nelícuje kryt airbagu na volantu a prosvítá ním palubovka. A je víc, rádobychromový kliky dveří, prasácky vyřešený napasovaní továrních příplatkových prahů atd.

            0 0
            • scret  

              tak to ix35ka na me pusobila velice slusne… Sestrenka mela oktu za stejny prachy a pusobilo to na me hur, jak i30ka…:(

              0 0
        • tomfree  

          Jestli myslíš standart VW třeba to,že když si chci v touaregu zapnout pás,tak se musím posunout ke dveřím,abych viděl zásuvku,protože v tak malém voze je prostě málo místa,tradičně málo místa na zadních sedadlech i u vozů střední třídy,tvrdý podvozek,mizerné odhlučnění,slou­pávající se nápisy z ovladačů,atd,tak tenhle standart asi korejec nezajistí.

          0 0
          • kesu  

            Docela by me zajimalo v kterym aute stredni tridy z vychodu je vyrazne vic mista nez v superbu ci passatu:))

            Ano pokud je pro tebe dulezitejsi zakladni vybava a cena pak neni co resit. Ale konkretne touareg nabizi vybavu o ktery se muze koreicum jen zdat (podvozek se stavitelnou vyskou az skoro na 300mm, obe uzaverky, adaptabilni tempomat). Zajimalo by me ktery korejsky auto nabizi 8stupnovej automat porovnatelnej s ZF, 3,0 nebo vybornej 4,2tdi.. To auto bych do diskuze vubec netahal, je to cenove i kategoricky jinde. Mimochodem s pasem jsem problem nemel a to nejsem zrovna paratko:)))

            0 0
            • tomfree  

              Neberu současný touareg,ale ten předchozí,jinak k výtečnému autu,na servis mi jezdí s velkým proběhem kilometrů asi 10 těchto vozů a 6 těch nových a žádná sláva to není,při každé výměně oleje dostanu papír se seznamem elektronických pi… které se zase pokazily a třeba závěs zadních pátých dveří to je fakt lahůdka.

              Jinak současná i40 je dost povedené auto a může konkurovat passatu,navíc každý další model je výrazně lepší než ten předchozí,což se u vw říci dá jen těžko a k 8 stupňům,u žád­ného normálního auta vw to není a že se k nám nevozí například hyundai centennial za to já nemůžu :-))

              0 0
              • Smazaný účet  

                i40 dobrý až na to, že do něj nemají pořádnej motor ;0)

                0 0
                • deekay  

                  coz je bohuzel dneska problem valny vetsiny aut, kvalitni motory se prestaly delat kvuli ekologii a nutnosti splnvoat emisni normy…

                  0 0
                  • reza.traktor  

                    zkus dneska v Pze na jeden vsedni den nahradit kazde jednotlive auto skodou 105, pak si pri soucasnem objemu dopravy povi e, jak je ta ekologie spatna.:-) na Milade Horakove zhebnes myslim nekdy okolo tri ctvrte na deset rano.

                    bmw a jini dokazujou, ze se dnes naopak delaji motory fantasticke. 20d v libovolnem modelu jede lip nez moje 3,0 benzinova atmosfera, to je proste fakt. sezere polovinu. ok, hur zni a muze se vic ******…

                    0 0
                    • deekay  

                      A o tom muze se vic ****** se prave bavim, ze, jelikoz pisu v prispevku vyse kvalitni. Lip jede, protoze ma turbo, min sezere, protoze je to nafta, nevim co tu resime.

                      A zrovna u BMW bych volil benzin and naftou kdykoliv, prave kvuli spolehlivosti. U Mercedesu by to bylo asi naopak.

                      0 0
                      • reza.traktor  

                        ja resim, ze kvalita motoru ma vice hledisek a to tvoje a mozna i trochu moje fajnsmekrovske je dnes v drtive mensine. doba pokrocila, ale to neva, norma nenorma, par vyrobcu ti motor podle tveho gusta vzdycky nabidne – dukazem budiz treba BRZ/GT 86.

                        pro ostatni tu budou cim dal setrnejsi motory, ktere pojedou cim dal lip. technologicky jsou prave kvalitnejsi, kdyz vezmes, co pri tech neskutecnych narocich vydrzi.

                        0 0
                        • deekay  

                          Ano technologie je dal, bohuzel setreni a ekologie ma furt navrch, tudiz v globalu i pres treba technologicky lepsi postupy, ten motor nevydrzi zdaleka co driv.

                          U dnesnich aut to ani neni zadouci, protoze se stejne rozpadne zbytek auta…

                          a ke BRZ/GT86 (zrovna jsme se o tom nedavno s kamaradem bavili, ze parametrove je to jedno z mala reltivne tradicnich aut), predpokladam, ze vzhledem k tomu, ze jde o boxer, tak ma ten motor puvod u subaru a ne toyoty a vzhledem k tomu, ze poslednich par let maji bohuzel subaru motory velmi vazny problemy s vydrzi, tak ani todle auto bych si nejspis nekoupil :(

                          0 0
                          • reza.traktor  

                            celkem souhlas. u subaru zalezi na uhlu pohledu – otec a ja jsme jich za poslednich deset let provozovali uz dost, turbo i atmo benziny v ruznych modelech a ja dva roky i diesel v impreze. u toho jsem resil povestnou spojku, beru to jako detskou nemoc. u benzinu naopak nikdy zadny problem. pokud vim, maji z benzinu problemy vrcholne oturbene verze, ale je to predpokladam tim, ze tomu neandrtalci davaji kour za studena atp.

                            0 0
                          • reza.traktor  

                            jinak teda puvod motoru u BRZ je smiseny – zaklad konstrukce od subaru, technologie primeho vstriku od toyoty.

                            0 0
                  • Smazaný účet  

                    Pohřádné motory ještě jsou ;0)

                    Ale asi dlouho nebudou, chystají turbené čtyřválce :0(

                    0 0
                    • deekay  

                      Ale tak jasne, muzeme zabrousit do specialu, i kdyz i tady bych tipoval ze to nevydrzi co driv.

                      0 0
        • deekay  

          Rek bych zes videl naposledy nekdy VW do roku 2005, nebo mas zkusenosti jen s vyssima vybavama, kde ten interier precijen vypada trochu hodnotne.

          Po spolehlive Octe I TDI jsou ve firme dve OCty II (jedna pred, druha po FL), jezdi s nima vetsinu casu jeden clovek a delsi trasy a vydava to vic pazvuku nez muj Focus rv2000, ktery mam jako auto hlavne do mesta (takze praha=90% kilometraze) a jeste ma pritvrzenej podvozek. A to ford rozhodne neni branej jako nakej etalon co se tyka kvality interieru. Octavka dokaze byt jeste horsi :D

          A cim novejsi model tim vetsi hruza, zatimco stara se nekazila temer vubec (az na vuli v rizeni asi od 150tisic, ktera se neresila) a mrtvej ventil turba, tak ty nove dve obe problemy s prevodovkama a ta uplne nejnovejsi 2× menene vyhrivani sedacek, od nova drncici dvere a jako bonus, kdyz je hodne vlhko, po delsih destich tak se ji nekdy vubec nechce nastartovat.

          0 0
        • Nerez  

          Tak Korea. To nejde srovnávat s Německou precizností :)

          0 0
    • notobi  

      2,0TDI je dobrá volba. Já osobně bych spíš volil ten silnější, ale to je jen o tom co od auta čekáš. Upřimně 2,0TDI je jedinej použitelnej motor. Ty ostatní je spíš náběh do průseru.

      Přeju abys byl spokojenej a pokud možno bez závad

      0 0
    • 321910336  

      proč zrovna tenhle motor? ze všech co se do toho dávají mi přijde jako největší nesmysl

      0 0
      • notobi  

        naopak tenhle jedinej se koncernu nesere narozdíl od odstatních

        0 0
    • Drno  

      Nebyl by lepší volbou Mitsubishi ASX nebo Toyota Rav4? Případně osvědčený Nissan Qashqai? Všechny jsou hezčí, cena až na Toyotu podobná?

      0 0
      • Reed  

        dal jsem si strop kolem 450 tis…! víc za to nedám…:-)

        0 0
        • Mira2261  

          Jsi na B-F kup si pořádné kolo a rodinu taky vybav kolama :D.

          0 0
          • Pavel  

            To mu ten strop ale stačit nebude… :-D

            0 0
          • Reed  

            myslím, že s tím problém nemám…:-)Vím, že jsme na BF a proto se Vás všech ptám i na auta :-) Nebuď tak ortodoxní :-) Oddechni si trochu aspoň večer od pedálů :-)

            0 0
            • Mira2261  

              Neber to nijak vážně za mě bych doporučil hyuindaie dřív sme měli i30 2009 a bezproblémové auto najeto 53kkm od nova v záři sme se ho zbavily kvůli tomu ze to byl benzin 1.4(109koní)spot­řeba nad 7l na 100 přesedlali sme v záři na ix35 a bezproblému najeto 8kkm spotřeba se pohybuje okolo 5l na 100 precijenom diesel 1,7 89kw myslím (116koní).

              0 0
        • Drno  

          Benzinova ASX 2WD se vejde, nabízí i tovarni LPG. Je to prijemny auto.

          0 0
          • Reed  

            toť otázka, co je lepší. Mitsu by snad mělo být kvalitní ale pořád mě přijde výhodnější po stránce motoru Škoda. Přeci jen váha auta vůči 1,6 benzínu ? Ale nevím, nemám zkušenosti s benzínem na takovém autě…

            0 0
            • tomfree  

              Pokud ti jde o bezpečnost tak asx je na tom hodně dobře,a i ten 1,8 disel je povedený.

              http://www.autorevue.cz/…taly-jen-dva

              Jinak výkon yeti 81kw stačí,kdejaký slušný servis provede optimalizaci na těch 103 kw,nebo i více,určitě bych vzal 4×4 je to řekl bych ten povedenější ze skupiny suv.

              0 0
              • Reed  

                IX 35 nevypadá zle ale furt za ty prachy je stejná výbava u škody a s 4×4. Sic jen design asi horší ale to je věc vkusu. Mě se líbí …:-)

                0 0
            • Flegmatik  

              A kde s tím budeš závodit? Taková 1.6 (86 kW) v Nissanu je úplně cajk :-) Chrochtáka si nech pro dodávku (nebo pro Nissana 4×4). Kaškaj je best!

              0 0
              • Reed  

                když ale právě ten Kaškaj se nám moc nelíbí, kupodivu asi všem…:-)

                0 0
              • tomfree  

                Pokud Kaškaj tak verzi +2 s motorem 1,6dci a ta je drahá jak prase,normální verze je malá.

                0 0
                • Reed  

                  na tomhle něco je…:-)Ta 2ka je už docela v poho ale nad muj strop :-)

                  0 0
                  • tomfree  

                    Tvůj postoj schvaluji,člověk by to měl jasně vymezit na začátku a jít za tím co chce a ne tuhle přidat,támhle ubrat a nakonec má něco co vůbec nechtěl.

                    0 0
                  • Flegmatik  

                    Kdyby to udělali bez těch dvou zadních sklápěcích sedaček, tak jo. Takto člověk zaplatí za nějaké dvě sedačky, které jsou úplně k hovnu :-) a tahá je pořád s sebou. Stačí bohatě 5 míst + větší kufr. Snad v novém modelu.

                    0 0
            • Drno  

              Co se tyka provozních nakladu, tak LPG je vyhodnejsi nez TDI. A Mitsu 1,6 je fakt povedeny. A pak ta bezpečnost, Volvo je cenove nekde jinde, tak zbyva toto. Pripadne ještě Citroen Aircross, který by mel byt na stejnem zaklade jako ASX (ale ten neznam). Je to otázkou priorit.

              0 0
              • Smazaný účet  

                hehe a co po tom CNG, jezdím teď CITIGO na CNG a 1km vychází na 0,7Kč a to v denním pražském provozu…

                0 0
                • mr.antik  

                  po kolika km se to začne vyplácet?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    CNG není přestavba ale pouze tovární verze, asi bezpečnost, nevím.. Auto je tak i celé uzpůsobené (palivoměr, zastavěná nádrž, menší nádrž na N95) a cena konkrétně toho mého byla srovnatelná s pouze benzínovou verzí. Návratnost je tedy okamžitá, v porovnání s tabulkovou hodnotou benzínové verze jezdí na 50% nákladů (otázka je, zda to opravdu po praze na N95 bude takle lacino jezdit). V porovnání s předchozím autem to jezdí za míň 1/3 nákladů. Na dálky to samozřejmě není, při 140 (praha-brno) byla cena 1km 1,1Kč (spotřebu neumím, plyn se tamkuje na kila).

                    0 0
                    • tomfree  

                      Kolik km to najede na jedno natankovani plynu?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        něco přes 300km CNG, 250km prý benzím, jezdím jen na CNG takže tankuju 2× častěji než dřív (což je v praze jedno, stojany jsou samoobslužné, platba kartou, je to rychlejší než na „obyčejný“ pumpě). Malý auto, malá nádrž…

                        0 0
                    • Drno  

                      LPG u Mitsu ASX je taky primo od výrobce.

                      0 0
                      • Papinak  

                        Není od výrobce, ale dovozce. Navíc je to takové hodně polovičité. Při větší zátěži vozidlo jede na směs benzinu a lpg, protože motor nemá odolná sedla ventilů + mazání dříků ventilů…

                        0 0
    • Tyboo  

      Jedna Škoda Yeti mi od včerejška stojí před barákem. 2,0 TDI 4×4 DSG a jako bonus pomala dotyková navigace..:D

      Jízdní projev na úrovni, spotřeba nafty do sedmi litrů. Malý kufr, jinak je tam místa jak v královským paláci. Pokud by bylo po mým, tak za ten milion radši vezmu novou Octavii rovněž v plné výbavě a hlavně v té dokonalé tmavě modré barvě. Jedno z nejhezčích aut současnosti.

      0 0
      • tomfree  

        S tou navigací bych si nedělal hlavu,do měsíce ti ji stejně ukradou :-))

        0 0
        • Reed  

          +1 :-) Bohužel :(

          0 0
        • Tyboo  

          jo na tom neco bude. Mamka kamarada mela mesic noveho Golfa a za tech 30 dni ji navigaci ukradli dvakrat. Jednou to udelal profik, podruhe idiot, co u toho znicil pulku palubni desky a potrhal potahy..

          0 0
          • Pavel  

            Sousedka už taky jezdí bez navigace (Octa). A zaujala k tomu zajímavý přístup – sere už na navigačku a prostě tam vozí „ďuru“… :)

            0 0
          • Foose  

            To je pecka co ti zlodeji dnes neukradnou.. tady ve skotsku lidi před obchodňákem ani nezamykají auta když jdou na nákup… to by měli zloději žně :/

            0 0
          • kOmE  

            Kvůli takovejm mám teď v oktavce cirkusácký rádio sony. 2× po sobe behem 30 dnů, naštěstí to byl profík a nic neznicil, jen si půjčil airbag a rádio :).

            0 0
            • Kubas.1  

              sakra proč někdo krade airbag? :-D

              0 0
              • Smazaný účet  

                Protože:

                1. je to drahá věc
                2. při opravách havárek jsou sakra potřeba, aby pak áčka mohla psát:

                ve výborném stavu, nebourané

                0 0
              • kOmE  

                To je celkem drahej nahradni dil (myslim ze 6000kc) smazky mi takhle mi kdysi vybrali Polo, k tomu jeste prselo ,takze mi auta pres rozbity okenko chcala jeste voda. U Octavky uz to byli profici ,takze jen sebrali radio a airbak z volantu a nic neznicili.

                0 0
                • alinceb  

                  Mně takhle nějaká fetka vymlátila okno zadních dveří na Avensisu. Kkt se cihlou napoprvé netrefil, takže mi udělal ještě důlek do střechy pod hagusem.

                  Vzal si sportovní tašku, co ležela na zadní sedačce – v ní byly propocené věci z tréninku s nulovou hodnotou – v podstatě neprodejné. Moje škoda tak 5tis. a to sem koupil okno z vrakoviště a měnil si ho sám + důlek ve střeše sem nechal být. Fakt nechápu…

                  Od té doby nechávám věci vždycky v kufru pod roletkou.

                  0 0
          • Flegmatik  

            To je bohužel obecně známá věc. Vestavěnou navigaci do auta nebrat! (kromě toho, že nevím proč ji tam pořád dávají – kdyby místo navigace za 20–30 tisíc dali k autu lepší telefon, tak snad majitel bude mít větší radost a hlavně možnost instalace jakékoliv aktuální navigace dle potřeby). Možná na to časem přijdou a do palubky dají držák pro telefon tak, aby na něj člověk viděl a nemusel lepit nic na sklo.

            0 0
            • Foose  

              ja si zase rikam proc ta navi stoji 30K… kdyby tam dali radeji neco jako ipad, slo by to sundat, stoji cca 10K, urcite by se na to dalo stahnout hafo aplikaci atd atd atd…

              0 0
              • jIrI___  

                To je stejný paradox jako to, že výrobní náklady mechanismu elektrického stahování oken jsou v dnešní době nižší než u klasického ručního otevírání a přitom často bývá elektrika vzadu až v příplatkové výbavě :)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Co je pravdy na tom, že novější stahovačky už nejsou z plastu, ale slitina? Teď jsme se o tom bavili v servisu, že už se to nesere tak jako u oktávek..

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Ještě před rokem byly ty stahovačky u mechanické i el. verze od Oplu, přes Mercedes až po Aston Martin plastové. Jak je to teď netuším, už v té fabrice nedělám.

                    0 0
              • pepek  

                A na čem by pak ty tržby nahnali, když ne na příplatkových kravinách?

                0 0
              • Smazaný účet  

                v nový octě je už radio, navi rešena uplně jinak(střeva jinde než zobrazovací displej) a krást by se neměla.. starý modely koncernu mají ještě klasiku, vč. rapidu kde se šetřilo…

                0 0
            • Smazaný účet  

              nová octa má už navi řešenou uplně jinak, tak by se krást neměla. Na rapidovi se šetřilo tak má ještě starou koncepci (asi u vw konečně pochopili, že by s tím mohli něco dělat..)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Mě to pořád připadá jako jedna velká kiksna, která se vytáhne celá. To jak píšeš – ovládání/displej/stře­va má rozházený až audi.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  rozházený střeva by právě měla mít i oktávka, to co je vidět(jde snadno vyndat) je jen zobrazovací dispej

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    To je potom jiná, ale pořád je ovládání+displej velký lákadlo. Takhle když displej zajede do přístrojovky a ovládání je na středovým tunelu není lákadlo žádný.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      kamarád na tom u vw pracoval a tvrdí, že ten displej nejde spárovat s jiným zařízením. Slovo nejde je asi nesmysl, ale ne každej bazarník/garážník už tohle dovede.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Spíš jde o to, že dřív profíkovi stačilo 5 vteřin a měl navigaci.. Dneska už to bude složitější, jeslti je to jak píšeš. Ale stejně bych za to nepřiplácel.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          tak min. je to první vlaštovka, konečně to někoho u vw napadlo… co mají jiní léta…

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Mě by spíš zajímalo, jak to má třeba Porsche – tam taky mají ovládání na obrazovce – jestli je to tak jak píšeš u octy.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              takovejma autama nejezdím :-/

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Já taky ne, ale zajímá mě to :0)

                                BTW kdo pozná kde je tady naprosto zásadní fail u auta za víc nez 2 miliony? :0)

                                0 0
                                • raceman  

                                  ja ja ja, protoze sem ten clanek cetl :P

                                  0 0
                                • Foose  

                                  nema dvouzonovou klimu?

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Čert vem dvojzónovou klimu, to je stejně k hovnu, ale tohle je čistě manuální – nenastavuješ teplotu, ale jen horko/studeno tak jako u obyčejného auta za desetinu… Toho kdo tu testovačku konfiguroval (klimatizovaný sedačky + manuální klima) bych vyhodil :-D

                                    0 0
                                    • Pavel  

                                      Odkaz na článek by nebyl? :)

                                      0 0
                                • jIrI___  

                                  V autě za 2 mega se neposlouchá R-Žurnál? :)

                                  0 0
                                • l.smetana  

                                  To levé kolečko se mi nějak nepozdává..že by došla barva?

                                  0 0
                                • Jetson  

                                  Z fotky bych nepoznal že jde o manuální, ale já bych dole čekal popelník. Většina lidí co znám a mohli by dát za auto 2 mega, jsou kuřáci.

                                  0 0
      • Smazaný účet  

        Já bych raději tuhle :0)

        0 0
        • deekay  

          Skoda ze kdyz uz udelaj designove zajimavy auto, tak v dobe kdy se uz nedelaj auta kvalitni :))

          0 0
          • Smazaný účet  

            U 2.0 TSI bych se kvality nebál – sup 2.0 TSI (ještě starší verze motoru) v testu na 100 tisíc uspěl s přehledem.

            Jsem zvědavý jak RSku nacení, už při srovnání obyčejných modelů by neměli jít výš než Golf GTI, který za 642 tisíc není úplně špatnou koupí.

            0 0
            • deekay  

              100tisic je na motor prd, ale jo TSI (ne ty 1.2 pidimrdky) maj docela dobrou pvoest :)

              A jak jsem antikocernar (ne ze bych proti tomu vyrazne neco mel, spis mi to nesedi po ergonomickya jizdni strance), tak GTicko by vzhledem k naladeni mohla bejt dobra volba a mohlo by mi to i jizdne sednout. Standardni kocnern mi nesedne vubec, vsechno se ovlada jak blato.

              Docela by me na svezeni zajimalo i Scirocco R, ktery celkem chvali co do odezvy pro ridice.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Mě se nelíbí, že u koncernu se neustále zvětšuje vzdálenost mezi plynem a brzdou. To vidím jako velké mínus ovladatelnosti. Jinak ale ergonomii nemůžu říct ani ň, protože třeba ovládání světel na páčkách blinkru bych rozhodně nezkousnul (čímž vypadávají všichni japonci, korejci a francouzi a zbývá koncern, BMW, MB, asi Ford).

                Jízdně nevím, zase nějaké dlouhodobé zkušenosti s různými auty nemám, takže do tohodle srovnávání se s tebou pouštět nebudu. ;0) Vlastně jediný dlouhodobý srovnání (více než 40 tis. km na každém) mám oktávka I vs. fábie II (dva různé ročníky) a proti oktávce jezdí fábka jako motokára :0) Na limit jsem jí ještě nedostal, ani nejsem takový blázen abych to zkoušel (na to mám už moc velký strach) :0)

                0 0
                • deekay  

                  MB a jeho jedina packa pod volantem a jeste v pozici kde nemuzu blinkry ovladat pohodlne bez posunuti ruky na volantu me docela dere, i kdyz treba novy Cecko mi prijde suprovy (i designove zvenku).

                  Octa I je jizdne velmi svebytny auto, mozna by ji moh clarkson vymenit za to daewoo nebo ja nevim co to maj na tom testovacim okruhu :D

                  Fabia I je proti fabii II jeste vetsi motokara nicmene ze dvojky mam pocit, jako ze ridim nakupni vozik :D Ovladatelnosti je na tom lip jak octa I, nema to ten pitomej previs, tak se to da jeste slusne vratit do smeru pri pruseru, ale jinak celkove to auto (je to teda verze pred FL s TDI 77kw a hovno vybavou) mi prijde docela otresny :( Nepripadam si vubec ze jedu v aute.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Mám možnost porovnání před FL a FL fábky a jízdně je to něco naprosto rozdílného (stejná motorizace, stejná výbava). Po FL líp brzdí (před FL nebrzdí snad vůbec), podvozek je tužší, na hezké silnici sedí jako přibitý, ale na dírách víc bouchá a odskakuje. Na to možná má vliv to, že na před FL jsou plechy, na po FL mám těžké hliníkáče z octy I. Zajímavé je i srovnání stability, kdy o 5mm menší ET udělá docela divy se směrovou stabilitou a citlivostí na poryvy větru od kamionů atd.

                    Jízdně podle mě octa I na poFL fábku naprosto nemá, možná kdybych srovnal bližší motorizace tak by to bylo jinak, ale ten tříválec u fábky nic neváží, předek je lehoučký (oproti ingotu 1.9TDI určitě), celkově fábka váží 1090 kg, octa vážila přes 1200. Žádný zadní převis, rozvor skoro shodný, menší profilové číslo ale stejná šířka pneu z té fábie dělá ve srovnání se stejně vybavenou octou opravdu motokáru (fábii I jsem nejel, takže nemůžu soudit). Spíš se ale bojím, že jak to tak bývá když je limit daleko, tak bude hodně tenký rozdíl mezi ještě drží a už nedrží. Ale zase na nějaké eskapády nemám výkon :0)

                    Pokud ti fábie nepřipadá jako auto, doporučuju sjet si s Toyotou Aygo ;0) Za tu cenu co za to chtějí mi to přijde opravdu ubohost a fábka jako auto o dvě tři třídy někde jinde.

                    MB u nových modelů prohazuje páčku tempomatu a blinkrů, tedy tempomat už není nahoře, ale dole jako je to u normálních aut ;0)

                    0 0
                • jIrI___  

                  Zase u Seatu je ta vzdálenost mezi brzdou a plynem až moc malá, protože když mám trochu širší boty, tak sešlapávám obojí naráz (nechtěně :) ).

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Protože ten Seat má tuším ještě plyn uchycený dole ne? Zatímco u nových modelů (dokonce i A6, A8) je plyn zavěšený nahoře, navíc se zvětšuje vzdálenost mezi brzdou a plynem. S Pumami Pacecat není bezpečné sešlápnout brzdu a plyn současně, takže meziplyny jsou nemožné. V zimních střevících, které jsou širší brzdu a plyn bezpečně sešlápnu i bez vyhození kyčle :0)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Kde je uchycený plynový pedál jsem opravdu nezkoumal :D. Jen vím, že oproti Ceedu, kde jsou ty mezery mnohem větší, je to pro mě nepříjemné.

                      0 0
            • felix.org  

              Tipuju tak 719.900,– :-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Já tipuju jak jsem řekl – kolem 650, možná 680 (RS má mít v základu bixenony, což golf nemá, takže +30 tis u oktávky). Vím že to už není daleko od tvých 720, ale dát cenu přes 700 si podle mě nedovolí. To by pak nebylo co řešit a všichni by šli k VW, které navíc má paket performance se samosvorem, vyšším výkonem a lepšími brzdami.

                0 0
                • felix.org  

                  Stará začínala tuším dle ceníku na 705k za 2.0 TSI s manuálem. Pod to podle mě nepůjdou.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jenže OIII proti OII zlevnila snad u všech motorizací, Golf to samé.

                    0 0
                    • felix.org  

                      To je pravda, ale myslím si, že pod 700k nepůjde :-)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Uvidíme ;0) Podle mě nemůžou udělat RSo o 60 tisíc dražší než GTI, ale třeba se pletu já. Ceník bude určitě co nevidět ;0)

                        0 0
                        • felix.org  

                          Já mám jasno. Toto bude přes 700k určitě :-) Nevím, jestli by tomu neslušela i černá…

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Bílá sluší jen chladírenským dodávkám.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Tak slovinské ceny jsou venku – benzínový liftback s manuálem za 25 543 Eur (cca 654 000 Kč) – cituji ze spekulací na autoforum.cz: Ani přímý přepočet ceny není úplně od věci, Slovinsko má podobný daňový systém (DPH 20 %) a vůbec srovnatelné ceny aut na trhu. Zrovna Octavia vychází v jiných verzích jen o 20 až 30 tisíc korun dráž než u nás, což není podstatný rozdíl. Pokud použijeme procentuelní rozdíl u cen jiných verzí pro odhad české ceny obou eReSek, pak dojdeme k cifrám mezi 630 až 640 tisíci Kč pro obě provedení „liftbacku”, kombík bude zřejmě zase o 35 tisíc dražší.

                            0 0
                      • Smazaný účet  

                        České ceny liftback/kombi:

                        2.0 TSI 619.900,–/654.900,–

                        2.0 TSI DSG 669.900,–/704.900,–

                        2.0 TDI 629.900,–/664.900,–

                        2.0 TDI DSG 679.900,–/714.900,–

                        Takže jsi byl vedle jak ta jedle ;0)

                        0 0
                        • midlander  

                          mně i tyhle ceny přijdou vedle jak ta jedle. :-)

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Na nejlepší auto ve své kategorii (soudím dle žebříčků prodejnosti, přeci by lidi tak ve velkém nekupovali něco nevýhodného) mi ty ceny připadají fajn :)

                            0 0
                            • Tomínos  

                              Nemyslím, že v čechách prodejnost škody určovala její kvalitu, to by znamenalo, že třeba do francie dovážejí nějaký šmejd, protože (teď jen hádám) tam bude nejlepši renault :-) Tím samozřejmě netrvdím, že škoda je špatná, ale nový modely mi připadají poruchovostí horší a horší, i když to je asi problém většiny automobilek.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Ono si stačí přečíst zkušenosti majitele např. pětkového BMW a zjistíš, že s kvalitou jdou dolů naprosto všichni :0(

                                0 0
                            • 321910336  

                              něco jako tuzemák, rum to není, ale lidi si myslí že jo o koupí si ho radši než kvalitní rum :D

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Srovnání pokulhává. Tuzemák stojí oproti kvalitnímu rumu zlomek ceny, ale u Octy to tak bohužel není. To je v podstatě tuzemák za cenu kvalitního rumu :D

                                0 0
                                • 321910336  

                                  jsem ale rád že jsem se dožil toho, že lépe vybavený golf s větším kufrem je levnější než domácí škoda, teď už se nedá vymlouvat na to, že toho obarvenýho lihu je víc za menší cenu

                                  0 0
                          • Smazaný účet  

                            Osobně bych řekl, že 620 za tohle auto není zas tak moc. Navíc je to auto ve své třídě naprosto bez konkurence.