Silniční plášť (levný, nebo drahý )

37 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Ahoj všem, jezdím na silničce 2 rokem a jen tak pro sebe, žádné závodění. Vždycky jsem si kupoval jen levnější pláště. Když si koupím nějaký dražší, řekněme 1200Kč a víc, opravdu v tom poznám rozdíl ? Když tak prozraďte výhody, budu rád za rozumné vysvětlení. Děkuji.

    0 0
    • adam1  

      1200,– to je ještě levný :))

      0 0
    • novas752  

      Ano poznáš. Lehčí, lepší přilnavost, rychlejší. Pláště jsou to jediné co je v kontaktu se silnicí, neni moc dobré na nich šetřit.

      3 0
    • psbiker  

      Dražší míň vydrží. Není nad to mít pláště s pořádnou vrstvou tvrdé poctivé gumy, lepší než všechny protiprůpichové ochrany. Nevýhodou je, že jedeš na zahradní hadici.

      0 0
      • hcrevize  

        Za mě dražší vydrží více.

        Tj. Pak to vyjde i cenově levněji.

        Z mé zkušenosti levné pláště cca 400,– za kus, najeto cca 350km musel sem je vyhodit byly totálně KO.

        Takové Continental 5000, najdeš podle váhy cca 8000km, cena kolem 1000,–Kč.

        Dale ten dražší plášť prostě funguje daleko lépe viz příspěveky výše.

        0 0
        • psbiker  

          Ty Continentaly se za 2 roky rozpadnou samy, ani není nutné moc jezdit :)

          0 0
        • adam1  

          Ty contiky 5000 jedou dobře -mám je jako bezduše ,ale ty jejich parající se nitě to je hnus :)

          0 0
        • Jáchym 1  

          Na Conti 5000 najedeš 8000km?

          0 0
          • hcrevize  

            Jo možná i více momentálně 6500km vpředu a 4500km vzadu a vůbec nevypadají že by byly opotřebené.

            Ani nitě nevidím nic se nepárá......

            Mimochodem cca 2 roky na kolech

            0 0
            • Jáchym 1  

              Byla by fotka?

              Já mám po 2000km na zadním celkem plochu a důlky už moc vidět nejsou .

              0 0
              • hcrevize  

                Foto, zadní / přední

                Na těch fotkách to není moc vidět......

                0 0
                • Jáchym 1  

                  Dík za foto.

                  Mě by asi už vylezla duše,po tolika km.

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Jestli mě zrak a rozlišení obražofky neklame, tak je tam ploška a začíná být zteřelý…

                  2 0
                  • ladys  

                    Ploška tam je. Pokud budeš fotit z blízka sebe, to se asi budeš divit, jak si zteřelý…

                    0 0
          • Melvin  

            Conti 4000 to daly v klidu, tak pokud novější verze není nějak moc jiná, tak by to mohly dát taky.

            0 0
          • Fazzy  

            Na gp5000 dám cca 2500–3000, pak přehodím předek dozadu a najedu téměř to samý. Když začíná být ploška na zadním široká, vyhazuju. Nicméně minimálně 5000 km sada vydrží.

            0 0
            • jonti  

              To je prave to, ze dost lidi dava 10000, ale jezdi az po platno.

              0 0
        • Nějakej Vena  

          Za mě výborný pláště. Najel jsem na nich to co mají v názvu, přední by ještě chvíly vydržela, víc jsem ani neočekával.

          0 0
        • Espen  

          Gp5000 loni necelých 6000km. Čekal jsem, že vydrží dýl. Na letošek jsem pořídil Ultra sport III. Citelně levnější plášť, ale pocitově nějak rozdíl nevnímám.

          1 0
    • jirkaRS  

      Já na Continental GP5000 TL 25mm najel 2× jen cca 2500km, pak vždy praskly u patky, jak se říká 2× a dost! Stály cca 1800kč, ale už nesmí do baráku. Od tý doby jezdím Hutchinsony za 1000kč a maximální spokojenost.

      0 0
    • 106Paja  

      Za sebe můžu doporučit Tufo Calibra, vydrží a jsou levné.

      0 0
    • Doyle  

      Za mě PIRELLI P Zero Race TLR, nic lepšího jsem zatím po všech stránkách nejezdil a na Pirelli jsem přešel i na bike.

      0 0
      • HKou  

        SL vzadu na platno po 2800 km, vpredu zivotnost zatim neomezena (driv se to rozpadne), ale super guma, uz mam treti sadu. Lepsi grip nez GP5000.

        0 0
        • Esi  

          Nebylo by v tom případě lepší po sezoně dát na zadek ten přední který tam vydrží stejně jako nový a na předek dát nový? Než ho nechat po 3 sezónách rozpadnou i když gumy by na něj bylo pořád dost?

          1 0
    • skaj  

      Lepsi plast ma nejlepsi pomer cena vykon pri upgrade kola co muzes udelat. Koukni, kolik by te stalo usetrit koupi jinych kol treba 200g na jednom kole. S plastem toho dosahnes za hubicku.

      Takze za me ano, ma to obrovsky smysl a urcite to poznas. A to nejenom lepsimi jizdnimi vlastnostmi. Mluvim z vlastni zkusenosti, kdy jsem menil nejake drataky za Conti GP 4000. Poznas i latexove duse, pokud bys rovnou nesel do bezdusi – ty prinesou jeste dalsi zlepseni v komfortu.

      3 0
    • PLATYPUS3  

      Hlavně aby šel v případě defektu dobře sundat, aby byl čitelnej, ne zbytečně tvrdej, ochrana proti defektům samozřejmost, aby nebyl přestárlej, spolehlivej aby se něco neodlupovalo nebo nedělala boule, výdrž kolem 4–5 kkm ok. Pláště se dělí na tréninkové a na závodní použití, kolu zdar.

      0 0
    • K2  

      Měl jsem na kole levnou drátovou verzi MAXXIS WORMDRIVE 700×42 a plavaly v náklonu na asfaltu.

      U dražších verzí širokých MTB plášťů jsem nic takového nepozoroval

      0 0
    • K2  

      Měl jsem na kole levnou drátovou verzi MAXXIS WORMDRIVE 700×42 a plavaly v náklonu na asfaltu.

      U dražších verzí širokých MTB plášťů jsem nic takového nepozoroval

      0 0
    • tyler250  

      Zdravím, chcem sa opýtať, aká je životnosť nerozbalených, skladacích plášťov? Konkrétne pirelli cinturato velo, skladované v izbovej teplote

      0 0
    • roupik  

      Začínal jsem na Specialized Espoir nebo jak se to jmenovalo a ty stály za prd, defekty, slabá výdrž, pak Conti Ultrasport ještě s drátem a byly neskutečný, výdrž, bez defektu, krásně jely, super cena, pak jsem s novým kolem „přestoupil“ na GP 4000 a musím říct že jízdně to zas tak brutální rozdíl nebyl, vzhledem ke dvojnásobné ceně, ovšem na těch jsem opravdu nalítal 8000km a to mám metrák, vyhodil jsem je jen proto že už zteřely, ale plošky už samozřejmě taky nějaké měly, no a v současnosti nástupce GP 5000, jedou stejně jak GP 4000 akorát tolik nevydrží, ale přes 5 tis. dají a vše bez defektu, vlastně jsem silniční Contiky za cca 20tis. km co je jezdím nikdy nepíchnul, ťuk ťuk

      0 0
      • jirkaRS  

        Asi jsem měl špatné kusy, ale Kontíky GP5000 mi dva (přední i zadní) po pár stovkách km praskly na bočnici, takže jsem oba zahodil a Kontíky už na kole nechci, teď jezdím Pirelli Cinturanto, sice o trošku pomaleji než na Kontíkách, ale bez problémů.

        0 0
        • keymaker  

          Jezdim GP 5000 a drzi. Defektu jsem ale mel uz celkem dost :-) Na jejich obranu s tim jezdim i gravel sekce a dvakrat se s tim nemazu

          0 0
        • jezour  

          Já najel na GP4000/25mm 10tis km, posledních 1000km bylo ale peklo, bočnice na hadry, dost defektů. Před tím to bylo v pohodě :-)

          Teď jezdím GP5000/28mm a zatím 6tis km bez jediného defektu.

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.