Silniční plášť - je už sjetý?

33 nepřečtených
  • nalim63

    Zdravím. Jak poznám na hladkém plášti, že je zralý na výměnu? Mám Swalbe Lugano najeto 2100 km a v jednom místě prosvítá ta spodní çervenà vrstva co je na bokàch. Viz foto .Je už na vyhození nebo se na něm ještě dá bez obav jezdit? Je to moje první silniçka i plàšť tak nemàm zkušenost . Prosím porađte. Dík

    0 0
    • Jakobo  

      Vypada to tak. Mam je taky na jednom kole. Nejlepsi by bylo sundat a zkusit rukou.

      0 0
    • Rychlej turista  

      Když ho sjedeš až na podšívku (zpravidla se nejprve objeví na jednom místě), tak se něm v pohodě dá dojet domů. S přibývajícími km pak guma mizí i na více a větších místech.

      0 0
      • nalim63  

        Ta çervená vrstva je už podšívka nebo další vrstva gumy? Potřeboval bych na něm o víkendu odjet asi 150 Km

        0 0
        • tromboonen  

          Pro klid duše to dej dozadu, kdyby Ti v rychlosti prdnul vpředu je to horší.. a klidně jezdi dál, až budeš píchat Xkrát za vyjížďku, tak už nemá cenu výměnu odkládat… co to je zjisti pohmatem z druhé strany, ale objel jsem kdysi půlku Dánska na plášti z Fava, kde už bylo plátno vidět všude, pravda strčil jsem tam takovej ten pásek na ochranu proti defektům..

          0 0
        • tromboonen  

          Ale jinak jestli nemáš prázdno na účtu, udělej si časem radost a pořiď nějaké top pláště (cena kolem tisícovky, co nejvyšší TPI, doporučuju min 25 mm), mnohem líp to pak jede a je to i pohodlnější, při stejném nebo lepším odvalování uvezeš nižší tlak.. budeš mít pocit, že máš nové kolo.

          0 0
          • nalim63  

            Máš nějakej k doporučení a opravdu je lepší 25 než 23 já si na23 nepřipadám nepohodlně. Nepojede to tíž?

            0 0
            • tromboonen  

              Spousta lidi vozi Continental GP4000, s tím určo chybu neuděláš.. já jsem nadšený z Challenge Strada open 25 mm, (v reále skoro 27 mm) jiný materiál, nevulkanizovvaná směs, pocitově i při testování na válcích mnohem líp odvaluje, tlumí a drží, ale asi tak dlouho nevydrží, plus je to ruční práce, můžou se vyskytnout chybky, vyhledej si Challenge tady na fóru, ale mě se Strady osvědčily, ty problémy byly s jinými, plus prodejce je rozumný a oprávněné reklamace uznává.. jo a dej si tam taky latex duše Michelin A1, líp jedou, o poznání

              Re 25, to musíš zkusit, ale valivý odpor je u 25 mnohdy menší, (u těch mých 27 i na 5,5 bar myslím o řád lepší než máš Ty na Luganech, porovnával jsem to s 23 mm Stelvio) plus jde spíše o kombinaci valivý odpor-pohodlí-přilnavost/grip.. nabušené 23jky kupodivu v praxi nejedou rychleji než správně nafoukané 25tky (správně je aby když na tom sedíš byla deformace asi o 10–15 %).. je o tom dost článků, i profíci jezdí dneska už skoro pořád 25 mm.. jediné, kde je výhoda 20 nebo 23 mm je časovka na absolutně hladkém asfaltu, ale ten u nás tam, kde se dá jezdit není..

              0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Podsivka je platno. A dojet domu znamena u RT 150km :-)

          Bez obav. Jedine muze byt plast lehce nachylnejsi na pichnuti.

          0 0
    • pesimum  

      Dobře si to rozmysli jestli to šetření za každou cenu stojí zato. http://www.bike-forum.cz/…n-cca-5000km

      0 0
      • ememem1  

        suhlas, neni nadto vydrbat sa niekde z kopca v 70-ke pri predbiehani autobusu.

        btw ja som z takym srdcom vyhodil toto doslova po par desiatkach km. asi by to drzalo ale zivim moc ludi…

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Jeden projetej skrz platno, druhej riznutej- ale to je jina situace. Me ten plast na ktery se pta pripada v pohode.

          0 0
          • nalim63  

            Žádný řízance tam nejsou, jenom v tom jednom místě už není ta černá vrstva. Tak tu víkendovou 150 tku s tím snad odjedu a pak objednám novej. Akorát teda nevím, jestli mám koukat po 25ce. Co kdo preferujete 25 nebo 23 ?

            0 0
            • Breakpain  

              Mas 23? Tak si pro zmeny kup 25 a otestuj ;). Jezdim 25 a schvalne ted jdu do 23, abych si sam otestoval, co mi vyhovuje. Kdyz nebudu spokojeny, vezmi priste opet 25 ;) …

              Osobni zkusenost je neprenositelna ;)

              0 0
    • fargo.  

      Když jsem viděl nadpis vlákna, hned vyplavala vzpomínka na film Na samotě u lesa a scénku: pane Lorenc uvezu to? Prosím Vás, kam se to řítíme? Omlouvám se všem, ale musel jsem.

      0 0
    • nox159  

      Kdyby to řesil 13ti letý kluk tak bych to pochopil ale v 50ti letech to nechápu …

      0 0
    • adam1  

      Zdar chlapci v cca září 2019 nasazeny vredestein fortenzza senzo ,foukám na 7,5 bar

      Při dnešní kontrole viz.foto

      Dá se na tom jezdit nebo se to může rozpadnout a nábiju si kokos v lepším případě ?

      Dík

      0 0
      • Tom-T45  

        Takhle podobně mi popraskal povrch Pythonu TLR na biku. Vypadalo to divně, ale na funkci to nemělo vliv. Rozpadnout by se to nemělo, plášť drží pohromadě kord. U silničního pláště bych hlavně řešil, jestli neztvrdl a neztratil přilnavost, aby neustřeloval.

        Nicméně pokud píšeš, že ho tam máš půl roku, tak bych ho poslal na reklamaci, protože to opravdu moc důvěry nebudí.

        0 0
        • adam1  

          Kupoval jsem v cyclologi co jsem se díval tak tyto už skladem nemají jen na objednávku .Jestli mi poslali nějaké které jim tam dlouho ležely -netuším .Poslal jsem jim fotky tak uvidím co oni na to ?

          0 0
      • Jáchym 1  

        Jezdit se na tom dá,ale ta ploška(foto č.3)už tomu plášti ubírá na útlumu a taky můj subjektivní pocit,že jakoby plaval.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Vypadá to nehezky, ale ta guma to pohromadě nedrží, drží to tkanina. Možná to leželo delší dobu někde ve skladu a guma trochu vyschla a popraskala. Jednou jsem nechal přes noc otočený gumy na pákách, když jsem měnil omotávku a ráno koukám, obě páky mastný a potečený jakoby silikonem. V místě toho otočení došlo k nějakému pnutí a vytlačení tekutiny, kterou ta guma obsahuje…

        Plášte jsou spotřebák. Jednou jsem si chtěl udělat radost a koupil jsem si Vittorku Corsa Evo, stála na kupkole 1200, dal jsem ji na předek, že to bude pohodlný. Bouchla sama od sebe během druhé nebo třetí jízdy, nafoukaná na 6bar, rana jak z děla, malík šel tou dírou prostrčit, od té doby si ji schovávám jako relikvii v krabičce. Reklamovat jsem to ani nezkoušel…kdo by věřil, že to bouchlo samo od sebe…

        0 0
      • platypus  

        Taky bych řek že tenhle plášť už má svúj horizont za sebou, jako kdyby byla ňáká krizovka tak chvilku než přijde novej.

        0 0
      • Mig_all  

        Jezdit se na tom dá uplne vpohodě, ale je potřeba říct, že bud je to z vyroby strašné šméčko tahle značka, nebo to nekdo kokotsky skladoval.

        0 0
    • Cavendish  

      2000km je celkem mizerná životnost. Ultra Sport Kevlar najel v pohodě 6000km a ještě na vyhození nebyl…Stojí 400Kč a je to podstatně lepší plast

      Edit: datum kua!!!

      0 0
      • klobrch  

        Já mám nyní na TUFO Calibra 25 najeto 13 000 km a ještě to nějakou stovečku určitě dá. Za tu dobu ani jeden defekt.

        0 1
        • Maka123  

          Já Tufo Calibra 28mm řízl po 100km. Teď zkouším Continental 5000 a je to celkem velký rozdíl. Uvidíme co životnost.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.