• rosiny

    mám crossové kolo superior ted tam mám 622×19 ráfky s nějakými 35 plášti ale chtěl bych na výměnu silniční kola tak se chci jestli by tam pasovaly nabo mám koupit jen pláště s nějakým jemným dezénem na silnici

     
    0 0
    • Obi-wan  

      Tohle jsem řešil na singlu i jinde kde mám v podstatě crossový rám silniční kola rám pobere v klidu a pláště jsme bez problémů obul 700*38 širší jsem nezkoušel ale podle mě by zvládly i 42jky.Pokud chceš jen užší pláště proč nenasadit silniční pláště na stávající ráfky.

      0 0
      • rosiny  

        to jsem zkoušel ale mám pocit že na 19 ráfku to často píchnu nevím jestli je to tím ráfkem nebo mnou :) výrobce uvadí ráfky užší na plášt michelin speedium co jsem tam dával ale i tak bych chtěl dvě sady kol na lehčí přehození, podle toho kam zrovna jedu je to jednodušší než to úplně přezouvat a tak si myslím že bych koupil zrovna jako druhou sadu silniční kola

        0 0
        • radek.n1  

          Mám na motorku celkem čtvery kola. 2 terénní a 2 silniční a je to prostě paráda. Tvou volbu ti můžu jen a jen schválit :). Dopoledne si zajedu zazávodit na okruh a odpoledne už jedu se špuntama do hor :).

          0 0
        • drtyc  

          tak si jeste odpovez na to co s brzdama…

          0 0
        • dancing dog  

          Udelej to jako ja, porid si druhy kola a dej na ne plast 28 mm, jeste sem nepichl…

           

          mam v garazi puvodni kola na cross, naba Deore, rafky Alex, 9 kazeta…kdybys mel zajem napis na mail, byly by nedraho…ale jsou  myslim17 mm, musel bys vzycky po vymene kol upravit brzdovy lanko, ale to je tak na 2×10 s…

          0 0
    • Daf  

      Silniční kola mají užší zadní nábu 130mm cross 135mm. Na Shimano kola by měla jít použít delší osa + podložky (nebyla by to velká investice). Další řešení jsou silniční ráfky + MTB nába pro zadní kolo. V předu je rozměr stejný, takže tam silniční půjde použít.

      0 0
      • Singlespeed  

        Tohle už prosím, nepiš. Je to sice pravda, ale realita je taková, že je to jedno, jakou nábu použiješ. 2,5 mm na každé straně nehraje vůbec žádnou roli, takže nemá cenu se o tom vůbec zmiňovat. Aksia dáš na horáka a Crossmaxy do silničního rámu úplně bez problémů. Výměna osky je tudíž naprostá zbytečnost.

        0 0
        • jiri1975  

          Máš naprostou pravdu. Sám to jezdím na kole. Kolo LEADERFOX Ancona a kola :náby DURA ACE 7700 a RÁFKY AMBROSIO EXCELAIT. je tam jen zanedbatelný  rozdíl oproti nábojům LX co mám jako druhé kola.

          0 0
        • Obi-wan  

          Jj tak to je 2,5mm na každý straně nehraje žádnou roli.

          0 0
          • rosiny  

            dík za rady lidi koupím ty silničky a všem přeji hodně najetých kilometrů

            0 0
    • Peatreas  

      Jak maximálně široký plášť je reálné dát na 13 mm ráfek? Díky

      0 0
      • Smazaný účet  

        měl jsem kdysi Gary Fishera Dual Sport 229 r. 2004

        a ten měl z výroby silniční ráfky Bontrager Select a na nich IRC Mythos XC Slick 700×42c …

        0 0
    • puka  

      Už mi pomalu dosluhují schwalbe silento na crossu. Mám dvě kola a na tomto jezdím 90% silnice a tak by mě zajímalo, jaký byste poradili silniční plášť. Ráfek 622–19 tuším. Díky.

      0 0
      • t29  

        Slušná archeologie :) Na takový ráfek mě napadají crossové Schwalbe Marathon Racer nebo Marathon Supreme, případně široká verze (622–28 a širší) Schwalbe Durano a podobných.

        0 0
      • ms82  

        Jezdim na cyklokrosovem kole prave Marathon Racer plaste. Puvodne 35 mm, ted 32 mm. Je to pomale, ale nepichnes.

        0 0
        • Smazaný účet  

          já mám na krosce normálně Aksia a obutý buď silniční Vittorky, nebo CX RacingRalphy…proč to řešit složitě…

          0 0
          • ms82  

            Ja tomu nerozumel. Ted uz jen cekam, az se to sjede, Vittorky mam ve skrini :-)

            0 0
      • Honzis  

        záleží podle peněženky, dají se sehnat GP4000S II v 28mm (1000–1100Kč/ks), případně obyčejnější Ultra Sporty 2 v 28/32mm nebo ty Marathon Racery – určitě svižnější než 500–650g obyč crossové pláště s drátěnou patkou, nicméně na běžného crossa nemá cenu dávat úplně top věci, když jsou kola těžká a posed „neaero“.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.