• Sajpres

    Zdravím všechny bikery:-))..Prosím o radu.Asi před 2 roky jsem koupil Supa 829Disc,byl to totál propal,který jsem mohl udělat,nepřeju nikomu..Šíleně neobratné kolo,sice pohodlnější a neuseknuté jako klasika horák,ale jinak nic,brzdy pištěly,přesmykač nezvládačka,pře­hazka neseřízená,prostě škoda peněz,vše jsem musel vyměnit..Možná to bylo tím,že jsem ho kupoval v Juvacyklu v Uherském Hradišti,kde kola skládají brigádníci bo nevím..Podařilo se mě ho zbavit za šlušný peníz a ted' přemýšlím nad koupí něčeho jiného,ale už se bojím jen tak bez rozmyšlení koupit kolo.Měřím 178 cm,96kg,dřív jsem jezdil na silničce,ta je mi asi nejblíž,je rychlá a super na delší trasy,ale bojím se častých defektů a hlavně toho,že se s ní může jezdit jen po rovině..Horák se mě zdá zase hodně useknutý,krát­ký,29 mě vyhovovala,že jsem měl super posed,záda nic nebolelo,ale zase žádná obratnost,valivý odpor,špatné schánění užších plášt'ů a dílů..Chci prostě něco obratného,rychlej­šího,abych nešlapal a nestál na místě a hlavně kvalitu..Jen žádného celopéráka.Cena do 40–50 tisíc.Předem díky za rady:-)).David

    0 0
    • scalar  

      Třeba Kona PHD:

      http://www.n1shop.cz/…868,phd.html

      0 0
    • Smazaný účet  

      možná by nebylo špatný napsat kde a po čem jezdíš (% asfalt/terén)…

      0 0
      • Sajpres  

        Jj, nějak mi to vypadlo:-))..Přavážně cyklostezka,sil­nice,převážně delší trasy..Sem tam nějaký nerovný terén,žádný HC:-))..Hodně mě to táhne k silničce,ale jak jsem psal,bojím se častých defektů a taky nevím co by na to říkaly záda:-))..

        A taky nevím,jestli by mě silnička uvezla..

        0 0
        • nooski  

          Záda se musí potrénovat (a hlavně pořádně nastavit posed) a silnice tě rozhodně uveze, uveze i daleko větší kousky.

          0 0
          • Sajpres  

            Takže myslíš,že silničce nebudou vadit sem tam nějaké hrby atp?Jsem se ptal a odrazují mě od toho,že bude hned defekt,osmice atp..

            0 0
            • nooski  

              Jo myslíš rovinu, jako dobrý povrch – to jsem špatně pochopil :-) Silnice se tváří, že je křehká, ale vydrží dost. Na větší váhu bych něco nechal zaplést s větším počtem drátů a bude to v pohodě. Kola na zimáku mám 11 let a za tu dobu se „centrovaly“ jen jednou, protože jsem nechal měnit náboje a rozhodně je nešetřím. To není jak staré favoritky, na které se člověk křivě podíval a zkroutil se ráfek, upadly kliky a zlomila se vidlice.

              0 0
              • Sajpres  

                Jj,je pravda,že se tváří,že je křehká,právě proto se toho obávám..Mrkl bych na nějaké videa,nevíš o něčem?Jakou by jsi mi tak doporučil?Tvá silnička,velká krasavice:-))..

                0 0
            • Kaco  

              hrby jako terenni nerovnosti nebo s tim chces jezdit po sotoline? jinak ja vozim na silnicce plastovky od Tufa. Zatim mam 1000 km bez defektu, no problem. A nafoukas vetsi tlak nez u plaste. Castych defektu na silnicce bych se nebal.

              0 0
              • Sajpres  

                Sem tam hrby určo budou a nějaká ta šotolina taky,nechci být pořád v servisu,takže něco s čím se nebudu bát i když najedu do nějaké díry,naše silnice jsou totálka..

                0 0
              • Sajpres  

                Sem tam hrby určo budou a nějaká ta šotolina taky,nechci být pořád v servisu,takže něco s čím se nebudu bát i když najedu do nějaké díry,naše silnice jsou totálka..

                0 0
        • Smazaný účet  

          Pokud tě to táhne k beranům a chceš odolné kolo i do mírnějšího terénu, nabízí se také cyklokros :-)

          0 0
          • Sajpres  

            O cyklokrosovi jsem taky uvažoval,právě že mě berou berany,ale nevím jak se budou tvářit záda..

            0 0
    • nooski  

      Na silničce se nedefektní nijak více než třeba na MTB. Pokud se na MTB jezdí i tam, kde bylo původně určeno, tak se při klasické duši defektní ještě mnohem více než na silničce. A co je to za hovadinu, že na silničce se jezdí jen po rovině? To je kec dne :-D

      0 0
    • Ma7ous  

      než jsem si vybral silnicku tak jsem se rozhodoval pro tohle kolo

      http://www.marinshop.cz/…-valley.html v praze je distributor co má letošní model i skladem

      0 0
    • t29  

      V Juvacyklu UH jsem před čtyřmi lety vybíral mezi Supem 829 a GF Cobií, Cobia vyhrála na první tři šlápnutí do pedálů, to kolo jelo a fungovalo, Sup byl strašný…

      Co se týká seřízení, jsi tady v průběhu pár let druhý nebo třetí, kdo stejným způsobem nadává na Superiora koupeného v Juva, počítám že se tam (ne)starají stejně o jakékoli kolo, jenže zatímco GF je (IMHO:) seřízený ještě v továrně, před sbalením do krabice (a v Juva stačí srovnat řidítka a nasadit pedály), tak Superior na tomhle šetří (a čeká že to seřídí prodejce a ty si pak oprávněně stěžuješ, že to neseřídil). Na podporu svého tvrzení mám kámoše, který na moje doporučení koupil GF Marlina Disc a nemusel na něj šáhnout, všechno od začátku funguje :)

      829 je takový polotovar devětadvacítky, kde bych většinu komponentů hned vyměnil.

      No, já jsem při hledání něčeho svižnějšího na dlouhé cesty po udržovaných cestách zatím skončil u sestavení vlastního prasopsa, tobě doporučím zkusit Pells Demon Carbon XT – třeba to bude ono.

      Případně shánět už nevyráběný Superior Dragon/Speedster/Dar­kFace (DarkFace se ještě dělá, ale od letoška je z něho rádoby stylový singlespeed, takže hledat starší ročníky) a osadit rám dle chuti.

      0 0
      • scalar  

        Toho Demona Carbon určitě ne, s normálními Demony nemá nic společného, má zoufale krátkou horní rámovku. Označují to jako Fitness Geometry, rozuměj „necyklistická geometrie“.

        0 0
      • Sajpres  

        V Juvacyklu šílený přístup,koupil jsem kolo,ujel 30 km,upadl mě šroubek od kliky,příjdu na reklamačku,prodavač říká,no my to nedotahujeme úplně bo nechceme poškrábat lak,jedu do práce,zjistím že mám uvolněný střed na zadním kole,přehazka neseřízená,přes­mykač kalvárie..O brzdách ani nemluvím,místo brzdění jen pištění..Tak jsem zašel do jiné prodejny s koly,nechal jsem vyměnit co se dalo a hned to bylo lepší,jenže jsem si na kolo nemohl nějak zvyknout,vážně šíleně neobratné..Jsem moc rád,že už mi neříká pane:-))..Jak říkáš,tohle byl od supa polotovar!!!!Vyz­koušel bych i jiné 29,už kvůli tomu,že mě zajímá,jestli jsou i ostatní tak neobratné a šlapání na jednom místě..Po zkušenosti z Juvacyklem už se bojím jít do jakékoli prodejny s koly, víš jak je to přísloví,když ptáčka chytají,pěkně mu zpívají..Kolům moc nerozumím a nechci dopadnout jako se Supem..Nevíte někdo o nějaké prodejně kde mají kola bez problémů a hlavně se řídí heslem náš zákazník náš pán:-)?Nobo doporučit ještě nějaké to kolo do 50 klacků?Jinak moc díky všem za rady:-))..

        0 0
        • t29  

          Až se vyléčím ze senné rýmy, tak tě posadím na svoji Cobiu a potahám tě trochu po Chřibech :)

          Jinak na Salaši je Lysoněk, na kterého jsem slyšel spíš chválu než stížnosti, ve Staráku Číhal (snad neprodává jenom Kellys), staroměstský Cykloworld prý taky celkem funguje, narozdíl od brněnského :) vyhnul bych se Krystovi na rohu Malinovského a Smetanových sadů.

          Nejvíc možností bude mít asi Cykloworld, možná i nějaké testovací kola.

          0 0
    • rasto  

      silnicky se urcite neboj. na mavic ksyrium sl jsem cetl recenzi od 120 kg manika, za 3 roky jizdy po rozbitych silnicich s nimi nemel zadny problem.

      odolne dela i campagnolo. ja vozim venta na zimaku, nalitano cca 40k km. bez jedineho rozcentrovani. navic po ceskych silnicich. (vim, vazim 69 kg/ 180 cm, ale…).

      0 0
      • Martin  

        já míval 120 kilo, na silnici jsem vozil (a vozím dál) mavic ksyrium elite a centroval jsem je jenom jednou, když jsem přehlídl díru jak vrata, kde jsem prosekl zadní duši

        jak píše nooski výš, silnička se křehce jenom tváří. nebál bych se jí.

        0 0
    • op  

      Mam jednu otazku pro znale (nikdy jsem CX kolo nemel ani na zadnem nejel).. Pojede CX kolo po instalaci silnicnich plastu jako silnicka? Nemohl by to byt vhodny univerzal do mirneho terenu i na silnici? Daji se na CX nainstalovat rovna riditka (jakoze fitness) (nebude to pak uz bude moc velka zruda)? Dik.

      0 0
      • MlokCZ  

        Na CX kolo se rovná řídítka nehodí, na to nemá geometrii. Na rovná řídítka vyber místo toho vhodný cross.

        A někomu bude CX kolo na to perfektně sedět, někomu vůbec. To se nedá poradit.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Ridley cosi zkoušel…

        0 0
      • Smazaný účet  

        Při použití silničních převodníků pojede CX jako silnička.

        Ovšem na druhou stranu, co to je mírný terén?

        CX je dobrý na polňačky bez větších kamenů, lesní cesty bez kořenů, ideální je na takové ty lesácké poloasfaltky…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.