Servis Radotín - negativní zkušenost

19 nepřečtených
  • C-ampari

    Cca před deseti dny jsem tu řešil nefunkční lock na vidlici Recon 335/SL SOLO AIR – 100mm.

    viz. http://www.bike-forum.cz/…4/forum.html#…

    Vidle by měla být ještě rok v záruce, ale při vidině cesty – reklamace=měsíc bez kola, jsem jí nakonec rozmontoval sám. Před tím jsem vyzkoumal, že je nejspíš málo tlumící kapaliny.

    Když jsem kapalinu vyměnil a doplnil, tak lock nakonec fungoval. Ale když už jsem se v ní vrtal řekl jsem si, že vyleju zbytek tlumičové kapaliny co musela prorazit dolu do prvé nohy, aby tam nedělala bordel i když jí musela být jen trocha protože na chodu vidle jsem to nepoznal.

    A teď se dostávám k tomu hlavnímu:

    Po rozebrání z vidle ta kapalina opravdu vytekla, ale pouze ta tlumičová co tam prorazila cca. 10ml. Levá spodní noha byla úplně suchá. Kouknul jsem i do horní levé nohy a tam taky ani kapka oleje. Množství tlumící kapaliny muselo být minimální, aby lock ještě fungoval.

    To mne poměrně dost zarazilo, protože vidle byla na podzim v AUTORIZOVANÉM servisu rock shox v Radotíně na prohlídce kterou je podmíněna záruka. (podotýkám placené prohlídce)

    Protože olej se jen tak nevypaří a z vidle neodkapával ani v minimálním množství, plyne z toho, že chyba byla na straně servisu. (doufám že neúmyslná). To mne docela zamrzelo, protože jsem tenhle servis považoval za dobrý a profesionální. Proto jsem taky vidli dával k nim i když to mám přes celou prahu.

    Původně jsem to ani nechtěl vířit. Napsal jsem do Radotína mejl ve smyslu, že tohle v servisu opomněli a díky nim jezdila vidle půl roku bez mazacího oleje. A jak se k tomu postaví.

    Bývalo by mi stačila omluva, že pochybili a už se to nestane. Týden utekl a odpověď nikde.

    Takže lehčí ověření co vám v jejich servisu s kolem/vidlicí udělali nebude na škodu.

    Jen doufám, že šlo skutečně o opomenutí a ne o úmyslné šetření.

    V anketě jsem se už přiklonil k poslední odpovědi, protože vidle byla do teď více méně poslední věc na kole ve které jsem se nevrtal. A tohle nebylá jediná věc se kterou mne servis zklamal (tedy ne ten Radotínský, ale ten na Kobyliském náměstí) Takže od teď kolo výhradně servisuju doma sám kde si to neodfláknu. :-) (btw. ušetřím)

    0 0
    • kycis  

      Kdyz se preneses pres flame s olkycem, skryva se tu i par zajimavych prispevku o radotinu.

      0 0
      • C-ampari  

        Jj. Už jsem to téma pře časem četl. Jen jsem si něják nezpamatoval i krtiku na servis.

        0 0
    • C-ampari  

      BTW. Znáte někdo opravdu dobrý servis v Praze kterému se dá věřit?

      0 0
    • kubad  

      je to divné, ale je to tak – olej se občas stratí aniž bys pozoroval stopy mastnoty :-)

      0 0
      • C-ampari  

        Během půl roku z obou dolních noh? :-o Úplně do sucha?

        0 0
        • kubad  

          a? tak někde pustilo těsnění

          0 0
          • C-ampari  

            Jak už jsem psal, z vidle nic neodtékalo, neukapávalo ani nevlhlo.

            0 0
            • Vilém  

              Nohy utiras? Pokud ano, tak myslis, ze jsou naprostu nemastne?

              0 0
              • Vilém  

                Jen dodam, ze je to ztratove mazani.

                0 0
              • C-ampari  

                Ano, nohy samozřejmě mažu a utírám. Je mi jasné, že olej ubývá. Nepřekvapilo by mne kdyby ho v těch dolních nohách bylo málo. Ale že noha byla úplně suchá, se ztrátovým mazáním prostě vysvětlit nedá. Tím spíš, že kolo většinu zimy stálo.

                Podle tvé teorie by se potom musel mazaci olej doplňovat po nějákych 500 km, protože by tam už žádný nebyl.

                0 0
    • Joseph de Sax  

      jezdím zásadně pevnou karbonovpou vidli a mám jistotu, že se mi olej nikde neztratí…

      0 0
    • kolda  

      no ja s Radotinem taky nemam uplne nejlepsi zkusenost.

      kupovali jsme tam bajk pro pritelkyni, na prvni vyjizdce vytocila spatne nasroubovany pedal, vysledek – klika v hajzlu.

      tak jsem tam dojel, reklamaci jsem resil s tim samym typkem, co to zprasil pri montazi.takovej blondacek, vek cca 18 let. navrhl prevlozkovani zavitu, s tim jsem samozrejme nesouhlasil. tak zacal pyskovat neco o 30 denni reklamacni lhute. kde vzal v sobe tu drzost?? durazne jsem mu pripomenul, kdo to cele zkurvil a at do par dnu vymeni kliky, zadna diskuze.

      normalne jsem docela klidnej clovek, ale chtel jsem ho tou klikou vzit po hlave :)

      je to asi negativni zkusenost s jednim clovekem (jeho chovani i pri prodeji bylo lehce znudene), ale kontakt s prodavacem dela z nejvetsi casti dojem z daneho shopu.

      0 0
    • Honza729  

      Ten na Kobyliskem namesti…myslis Eurobike ?

      0 0
      • C-ampari  

        Jj. To je on.

        Chodil jsem tam docela rad. Ale posledni dobou se mi tam přestalo libit. Začal jsem mít pocit, že když tam příjdu a něco chci tak je otravuju. Ale pravda je, že zaleži na ktereho prodávajícího narazím. Je to jak kdy.

        Nezkazili mi nic zásadního. Chtěl jsem loni vycentrovat kola mimojiné a když jsem odtamtud jel tak jsem musel dotahnout nějke draty, protože byly volne. :-( Stane se, ale už z jejich servisu nemam tak dobry pocit.

        0 0
    • C-ampari  

      Takže Radotín se „pochlapil“ a mně přišla odpověď na můj email. Přikládám i s mojí odpovědí:

      Dobrý den.

      Děkuji za odpověď.

      Vím, že množství oleje je minimální, přesto z dolní nohy vidlice nevytekla ani kapka.

      Ať už byla chyba kdekoliv děkuji vám za nabídku servisu. Nicméně vidlice v tuto chvíli funguje a po té co jsem jí už jednou rozebral je pro mne jednodušší ji servisovat sám.

      Vaše odpověď mi jako reakce na problém stačí. Psal jsem Vám spíše z důvodu zpětné vazby na Váš servis.

      S pozdravem

      Jiří Bouček

      -----Original Message-----

      From: Pavel Cvach

      Sent: Tuesday, June 30, 2009 11:45 AM

      To: Jiří Bouček

      Subject: Reklamace vidlice RockShoks-omluva

       

      Vážený pane Bouček,

      Předem se omlouvám za pozdní odpověď,

      zároveň nás velice mrzí Vaše nespokojenost s naším servisem.

      Množství oleje ve vidlici je minimální. Spodní nohy obsahují 15ml, levá

      horní 6ml oleje. Servisní interval kontroly oleje je v tomto případě 50

      jízdních hodin (viz. manuál k vidlici RockShox).

      Pokud by technik skutečně olej nedoplnil, tak je velice pravděpodobné,

      že by vnitřní nohy byly dříve jak po půl roce provozu poškozené a

      vidlice tudíž nefunkční. Ke ztrátě oleje z vidlice dochází jeho

      vzlínáním po vnitřních nohách při stlačení vidlice. Zároveň vlivem

      nečistot může dojít k poškození těsnících prvků (manžety, prachovky a

      „O“ kroužky).

      V každém případě, ať už byla chyba na straně našeho servisu, či došlo

      běžným používáním k úniku oleje, rádi bychom Vám nabídli, jako omluvu za

      vzniklé nepříjemnosti, servis Vaší vidlice zdarma.

       

      Pavel Cvach vedoucí servisního oddělení

       
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.