Redukce na galuskovy ventilek, je spravna?

35 nepřečtených
  • MachrCZ

    Ahoj shanim redukci na galuskovy ventilek abych kolo mohl nafukovat u pumpy nebo pres kompresor a nejsem si jist zda jsem nasel spravny

    http://www.nakupni-dum-praha.cz/…y-gal-ventil

    prosim o odpoved zda diky teto blbosti nafouknu kolo u pumpy. Díky moc

    0 0
    • Vilém  

      Tohle je na hadici.

      Asi myslis toto.

      0 0
    • Richi  

      Však galuskový ventilek se dělá na kole proto, aby šlo jednoduše a bez námahy nafouknout a nepotřebuješ kompresor, jen pumpičku. Co je v tom tak složitýho?

      Neposlouchej hlouposti od majitelů autoventilků.

      0 0
      • Vilém  

        A kdyz se mu pumpickou foukat nechce?

        O jakych hloupostech majitelu autoventilku je tu rec?

        0 0
        • Richi  

          A když se mu pumpovat kola nechce?

          Nevím, na to nemám odpověď.

          0 0
          • Vilém  

            potom by asi neresil jakou redukci:)

            0 0
            • Richi  

              Jo takhle to myslíš. No jo, to máš vlastně pravdu. Jemu se jen nechce používat pumpičku a tak vymýšlí blbosti.

              Ale tak může si dělat co chce, klidně si nemusí zavazovat boty ani utírat prdel, každého věc. :-)

              0 0
      • Georrge  

        myslim ze typ ventilku je vhodne volit podle toho, jake pumpy doma mas :) je asi kravina kupovat galuskac, kdyz ma doma kompresor ci pumpu na AV :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Myslim ze je hovadina volit typ ventilku podle vybaveni dilny. Mnohem lepsi je volit typ ventilku podle rafku:)

          0 0
          • Lada,s  

            Vrták to jistí. Ale jinak jsem taky příznivec galuskáče. Nikdy jsem s tím neměl problém

            0 0
          • pepek  

            Typ ráfku přece volíš podle toho, jakého typu je těch 20 mnohokrát lepených duší, které máš už doma.

            0 0
          • Georrge  

            a neni to teda lepsi zvolit i s rafkem? :D jinak na MTB by mely byt rafky univerzal, at si kazdy zvoli co chce, u silnicek to jaks taks chapu.

            0 0
            • vysmátej bajker  

              a rovnou všechny na V aby sis mohl zvolit brzdu :D.

              0 0
              • Georrge  

                to uz je trochu neco jinyho :)

                0 0
                • standoslav  

                  Chce foukat u benzinpumpy, ale obávám se,že galuska chce víc ATM než ty krabice dovedou.

                  0 0
                • vysmátej bajker  

                  není,mavic to tak dělá a je to jeden z důvodů proč je nekupuji.ta redukce na gal. dělá neplechu při přechodu na bezduše.

                  když už tak vše na gal.,vrták když tak pomůže.

                  0 0
      • jIrI___  

        To je zas perla…

        0 0
    • MachrCZ  

      Celkem zbytecna diskuze ne? :D Ja se jen ptal zda co jsem si nasel bylo spravne a nebylo ;).. Koupil jsem tu redukci v servisu na Hanspaulce za solidnich 30Kč a konecne muzu kolo lehce a vklidu nafukovat kompresorem ci u pumpy.. je to paráda!

      0 0
    • dancing dog  

      ja jako cykloloser musim priznat, ze mam s galuskovym ventilkem problem s nasazenim koncovky pumpy na ventilek a driv nebo pozdeji ten tenkej vrchol ventilku ohnu. Takze osobne preferuju AV, ikdyz jsem spozoroval, ze se musi o poznani casteji nafukovat nez duse s galuskovym ventilkem..

      0 0
      • Smazaný účet  

        asi spatna koncovka…btw. pro tyhle rpipady vozim nahradni galuskovy ventilek s sebou..

        0 0
      • MachrCZ  

        Ja tez to se neboj.. ja ani nevedel pomalu co to je a byl jsem z toho ventilku tak nastvanej ze jsem nekolik dni proklinal cloveka co mi tam dal tuhle novou „paradu“.. :D Pak jsem si o tom precetl nejake clanky a pochopil jsem klady te srandy.. a s tou redukci je radost to nafukovat :) U pumpy se to zacvakne do jejich AV „hadice“ a na galuskovej se to v pohode nasadi.. clovek pak 2× zmackne + a ma kolo tvrde jak kamen… tak tvrde ze mam az strach zda jsem ho neprefouk :D

        0 0
        • dancing dog  

          No,asi zkusim nekde najit tu redukci a naucit se s ni. Vcera jsem si menil na dovolenou na svy pseudo29 plaste za sirsi a strcil si na zadni kolo krosovou dusi s AV od CST,kt. mi nejen udelala bouli,ale I zuzeni plaste v miste ventilku.Zkousel jsem vsechno mozny,ale nejde se toho zbavit,je to asi tou dusi,jestli je na tech 2.1'' mala,coz me stve,protoze od jiny znacky stejny typ duse funguje ok..tak asi pokorne nasadim normalni 29dusi s gal.vent.a budu tu redukci vozit sebou.Jestli teda budu schopnej I s ni foukat,pri my neschopnosti by tohle mohlo byt problem ;) musim si to zkusit :)

          0 0
      • borda  

        Ono to drzi i ohly.

        Ale jinak, to je prd. Ja pred mnoha lety po pulhodinovem neuspesnem pumpovani vzteky celej ricnej kopal a hazel pumpickou a rval, co mi to ty xxxxxxx (spousta hodne sprostych slov) prodali. Pak jsem se ulkidnil, zavolal kamosoj a ten mi rekl, zkusim vysroubovat hlavu ty pumpicky a otocit vlozku :-D :-D

        Zduraznuju, ze to bylo opravdu pred mnoha lety, ted jsem starej mazak a fouknu to klidne pusou :-D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.