• artorie

    Jaké sebou vozíte ptřeby na silničním kole? Já vozím pumpičku montpáky a náhradní plášť.

    Napadlo mě, že si pořídím i multiklíč s nýtovačkou. Má to na silničním kole smysl? Nebo to jen sebere několik desítek gramů.

    0 0
    • Martin  

      gramy které ti zachrání vyjížďku. zrovna loni v létě mi v jednom stoupání asi 70 km od baráku rupnul blbě snýtovaný řetěz. nemít nýtovačku a spojku tak mám po akci

      0 0
      • Necris  

        70 km od domova máš nejen po akci, ale i po prdeli. ;)

        0 0
        • vsn  

          proč? to rozveď

          0 0
          • Martin  

            třebas potkal homosexuálního servisáka :D

            0 0
        • Martin  

          mou prdel nedám lacino :) – raději vozím nářadí…

          0 0
    • BigKarel2  

      Nejtovačku sem nikdy nepotřeboval, až před tejdnem se mi za jízdy přetrh řetěz… :D :D

      0 0
    • Joseph de Sax  

      já bych to tipnul na Avii s pojízdným servisem a plaveckým bazénem.

      0 0
      • Martin  

        spíš dvanáctsettrosku

        0 0
        • Pavel  

          Do 1203 by se ale nevešel ten bazén…

          0 0
    • nox159  

      na silnicce je to jedno tam klidne i velkou brasnu do ramu :)

      0 0
      • blisterexist  

        asi tak, tam nic nelítá a nemlátí

        0 0
        • nox159  

          ja o te velke brasne do ramu celkem dost uvazuju, na jare se bude menit pocasi človek bude furt mokry… takze na najizdeni idelani…

          s batohem se mi jezdit nechce ale i tak jsem to praktikoval a taky bez problemu :D

          0 0
          • Martin  

            já na jaře radši vozím batoh. brašna do rámu je imho na hovno bo se do ní nic moc nevleze – jakmile tam dáš náhradní triko a mikinu, tak kolo vypadá jak těhotný kůň :)

            0 0
            • nox159  

              to je mi celkem fuk jak to vypada, silnicari na me stejne blbe hledi i tak :D

              ale jinak jo do batohu se toho vejde asi vice ale mam jen asi 6–8l a pak 28l a do toho maleho tez moc nedam… a velky uz je moc velky :D

              0 0
              • Martin  

                mi osobně to dost vadilo mezi nohama :)

                mi vyhovuje hydrapak laguna – ani malý, ani velký, hader se tam vleze dost a dost.

                0 0
          • artorie  

            já jsem si sehnal komplex kapsičku za sedlo. je v tom duše, mobil, kartička pojištěnce, montkáky a místo ještě na nýtovačku. Je to udělaný tak, aby to zabralo minimum místa nic jiného bych nechtěl

            0 0
          • blisterexist  

            já si teď koupil camelbak, a je to to nejlepší na zimu co může být, pití máš pořád teplé a aj tam můžeš něco přihodit:-)

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Otázka zněla – NA SILNIČCE !! Na biku je to trochu o něčem jiném. Na silnici je batoh na zádech dost opruz, zvlášť když jezdíš delší švihy …

              0 0
              • blisterexist  

                já ho vozím na silničce:-) uvidím vlétě jestli se s tím bude dát vydržet třeba 8 hodin

                0 0
              • Martin  

                ale hovno (:

                0 0
      • artorie  

        na tréning klidně ale na závody ratši ehm ne

        0 0
        • nox159  

          na zavod nema cenu brat ani tu pumpu…

          staci tel do kapsy a jedes :)

          0 0
    • mr.nikdo  

      Mozna bych vzal nahradni dusi misto plaste (pokud nemas galdy)…

      A pridal bych nejake lepeni, kdyby jsi nahodou pichnul znovu… A nejake penize na autobus, kdyby se tam neco urvalo :)

      0 0
    • Jery01  

      Pumpu a tufo tmel. Na kole zásadně nepíchám! :)

      0 0
    • skorpion  

      Ti, co vazia kazdy gram, asi budu obracat ocami, ale ja vozim toho dost: pumpicku, sadu lepeni, imbusy, lanka, stahovacie pasky, klieste, nozik, nitovacku, mini skrutkovac, termoizolacnu foliu. No ma to nejake to kilo :) Zatial som v terene nevyuzil iba foliu a nitovacku. Vsetko sa to vojde do malej ramovej brasny a este tam obcas narvem aj kluce a mobil :)

      0 0
      • Pavel  

        Ty vyrážíš bez kladiva a kovadliny?!? Tak to je docela vodvaz!!! ;-)

        0 0
      • nox159  

        tak kdybys jezdil na silnici po ceste tak bys mohl vozit toho naradi mene ona ta silnice v tom terenu asi celkem trpi potom je vycerpana je ji zima a musis ji balit do te folije a to se podle me nevyplati ;-)

        0 0
      • Kubas.1  

        nechápu lanka a tu fóliu(ta je na co?), jinak je to docela praktická výbava

        0 0
        • Smazaný účet  

          I lanko se muze pretrhnout…navic ja spise nez abych vozil veci pro sebe, tak delam safety – bike pro kamose.

          Folie s emuze hodit kdyz nekde fest prosity prochcijes a potrebujes se aspon trochu zahrat nez sezvykas tatranku…

          0 0
          • se-se  

            nojo taková horká tatranka dobře zahřeje – vozíš jí asi v termosce co.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo, v termosce..spo­lecne s nanukem aby se neroztopil:)

              0 0
              • se-se  

                No proč ne – to je dost známá informace, že termoska udržuje jak teplo, tak i chlad ne.

                0 0
          • Kubas.1  

            jasný že se lanko může přetrhnout, ale to už sebou rovnou můžeš vozit i náhradní plášť kdyby se říznul, nebo ráfek kdyby prasknul…nedejbože kdyby ti rovnou rupnul rám, radši si jeden taky vzít pro sichr :-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              nevim co hrotis…lanko je male klubicko ktere se vleze vsude…utrzene lanko od hazky/smyku je blbost, ktera ti muze solidne ****** vylet v horach…rizly plast se necha zprasit obalem od tycinky:), na rma staci montpaky a bzz pasky:)…na rafky fintu jeste nemam…

              0 0
              • pepek  

                Lanko nikdy nepraskne (při aspoň trochu údržbě), rám praskne často. Navíc bez lanka se dá jet

                0 0
                • Smazaný účet  

                  nepraskne lanko, vytahlo se mi z toho culibrku na konci…ale jak pisu, spise delam safetybike kamaradum:)

                  0 0
                • skorpion  

                  Lanko mi prasklo uz niekolkokrat. Ci uz na prevodoch, alebo brzdach. Jazdit sa tym sice da, ale ist 30–40km na jeden prevod nie je moc prijemne. Eventulane bez brzdy.

                  0 0
                  • pepek  

                    Tak děláš někde chybu. Mně tedy prasklo už uplně všechno ale lanko nikdy.

                    0 0
                    • RomanH  

                      At to nezakriknes, znas to ;-)

                      Jinak, osobne mi prasklo 1× lanko u presmyku a 1× u prehazky (oboje u upinaciho sroubu), ale bez problemu jsem dojel.

                      0 0
                      • pepek  

                        No ale tu hranku musíš přece předem opíliť, Kulásku. V tvém věku. . . .

                        0 0
                        • RomanH  

                          Klid soudruhu, to bylo oboji pred 20 – 15 lety. Jednou na starem favu a podruhe na ocelovem Rock Machinu s Altusem. Tam nikde zadna hranka jako u novyho XT saltru snad ani nebyla.

                          0 0
      • shark.jd  

        Tak ještě billboard „Pojízdnej cykloservis“ a máš to komplet. :)

        0 0
    • Pavel  

      Nýtovačku vozím jen na bajku; na silničce jsem řetěz ještě nepřerval…

      Na silničce vozím pumpičku, montpáky, dvě duše a lepení. Já když píchám, tak pořádně, rekord mám 4 x v jednom dni (poslední defekt byl pár set metrů před barákem, to už jsem ale neměníl a nějak to došmrdlal na prázné)

      0 0
    • Gronholm  

      Na kole tam, vlakem zpátky :D

      Já vozím malou pumpičku a lepení, na delší štreky i duši. Plášť sundáš i bez montpák.

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Mininářadí+lepení vpodsedlové brašničce:) Víc s sebou nevozím.

      0 0
    • Ondry  

      Na jedničce jen pumpu duši a multiklýč.

      Na zimákovi duši, laty, multiklýč, pumpu, hadičku k pumpě, padesáti korunu kdyby přišla krize a papírový kapesníky kdyby přišla jiná krize :)

      0 0
    • winter78  

      Klasika – pumpa,montpáky,dve duše,rýchlospojku. Tento rok som sa rozhodol (aj po kamarátových skúsenostiach,kedy pichol 2 krát počas jedného výjazdu a minul tak obe náhradné duše ) nosiť aj aspoň dve záplaty (buď normálne alebo samolepiace).

      Nosievam aj multiklúč, ktorý sa mi hodil vtedy keď som na ceste spadol a nemať vtedy imbus, tak posunuté riadítka a predstavec nenapravím.

      0 0
      • Smazaný účet  

        dve duse mi prijdou jako zbytecnost…staci jedna a lepeni…

        0 0
      • mr.nikdo  

        Co za samolepici zaplaty beres na silnic? Ja mam nejake Topeak, ale na silnicku jsou moc velke ⇒ nedrzi…

        Ale na biku zatim pohoda :)

        0 0
    • black.horse  

      Malý multiklíč, duše, lepení, montpáky, pumpička.

      0 0
    • vsn  

      kamarády …

      0 0
    • witmar  

      Duši, montpáky,pumpič­ku,multilíč… a kolikrát vezmu sebou na švih i sebe…

      0 0
    • winter78  

      Čavte borci, potrebujem radu. Dostali ste už na cesťáku defekt tak že vám ostala v plášti dierka (diera,trhlina,špá­ra…) cez ktorú pri nafúkaní kolesa vyčnievala duša ??? Čo je najlepšie voziť v takom prípade ?? Nejaký kúsok starého plášťa na prekrytie tej trhliny z vnútra ?? Alebo niečo iné ??

      0 0
      • Miches  

        Nějakou tyčinku. Obsah sníš a obal použiješ na podložení, provizorně to musí stačit.

        0 0
      • Kubas.1  

        lepení a zalepit to zevnitř?

        0 0
        • winter78  

          Raz som kúpil zlacnený plášť na ktorom bola výrobná chyba…na boku bola asi 3mm ryha, ako keby zmetok od výroby. Trčala cez to duša. Tak som to kúpil (no nezober to za cenu 3€ keď to stálo predtým 18€ :-)))) s tým že to niečím doma podlepím. Lenže nebolo to také jednoduché ako to vypadalo…žiadny lep ktorý som skúšal, mi na vnútornej strane plášťa nedržal.

          Tak som sa na lepenie vykašlal a začal som riešiť ako to niečím z vnútra podložím,ale ani to nebolo také jednoduché…jedna záplata mala asi ostré hrany a prerezala mi dušu, druhá bola asi dosť pružná,lebo mi ju cez tú dieru vytáčalo vonku.

          Na MTB by som to neriešil, tam nafúkam na 3 atm a je pokoj, ale na cesťáku,kde sa fúka na 8 atm, by mohol byť problém že to bude pretláčať.

          0 0
          • Kubas.1  

            nevím, nikdy sem to nezkoušel…teď mě napadá co třeba nějaký lepidlo na gumu?

            0 0
          • nox159  

            a bezdusaky se lepsi cim? a drzi to? :)

            0 0
            • winter78  

              Ja neviem, ja som skúšal klasický lep z lepiacej sady na defekty ,ten lep sa mi normálne vpil do plášťa a na povrchu neostalo nič , to isté sa mi stalo aj s klasickým sekundovým lepidlom. Nakoniec som skúsil Chemoprén na gumu, ale ten po vytvrdnutí odpadol spolu so záplatou , ako žuvačka ;-))).

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.