• enrico

    Nie som milionár, takže nič karbonového za 50 litrú :-) 

    … celkovo by sa mi pozdával tento, vaha 1480g, cena do 10 litrú, odmyslím si ten nápis a je to v pohode, len či to nebude oproti atrhuru z bláta do kaluže :-( www.merida-bike.cz/…s-Pro---2006

    0 0
    • Meesha  

      KHS Alite Team – cca 9000 Kč a cca 1,4 kg

      0 0
    • mr.antik  

      Kona Kula Primo

      0 0
      • enrico  

        ta kona je vcelku fajn, easton trubky, váha 1381g (2005, 19"), ani cena nie je špatná 9890 KČ

        0 0
        • goofy  

          Kona neni vcelku fajn, Kona je super ;-)

          0 0
    • gobike  

      Jsem ve stejne situaci. Nevi nekdo, kolik ta Matts pro presne vazi v 18" velikosti? Jinak mam vyhlidlou Katastrofu od RM za 7k…

      0 0
      • enrico  

        sedlovka 31,6, to asi nepujde, to by som si musel tu moju sedlovku dat akurat tak do rajčat, alebo na zimák :-)

        0 0
        • cabbage  

          aspoň si konečne koupíš pořádnou, případně redukci…;-)

          0 0
        • Lister  

          no blběj důvod, proč nekoupit tenhle rám, přitom je to asi nejlepší rešení !!

          0 0
    • cejny  

      jeste kellys ma ramy za 10 litru v tehle cene

      0 0
    • McBlacky  

      Fuji mt. fuji ale cenü nevím – má okolo 1400gr

      superior je taky lehkej a hlavně levnej

      0 0
      • petebike  

        co si pamatuju tak to bylo nejak 16–17 tis.

        0 0
    • jecnak  

      Tohle by ti pri vyberu mohlo pomoci weightweenies­.starbike.com/lis­tings/componen­ts.php?type=har­dtailframes

      0 0
      • enrico  

        tuto stránku mám otvorenú dosť často, resp. denne :-), dík (gramohonič forever)

        našiel som niečo velmi zaujímavé, čo hovoríte na tento výber? www.koloshop.cz/index.php?… resp. na túto značku

        0 0
        • McBlacky  

          spyder malinko kecá s váhama, dřív psaly že jejich easton3× má 1380 a měl v reálu 1600 v 19" ale ceny má mírný to jo

          0 0
          • nadrazak 2  

            To je pravda,můj easton elie 2003 21" má 1690g

            0 0
          • MARIN  

            keca jako vetsina jinych znacek , ktere take udavaji vahu tak v 16" bez laku

            0 0
      • ydaho  

        hodně dobrej link

        0 0
        • McBlacky  

          neznáš jo ? :) to je základ!

          0 0
          • ydaho  

            nejdřív do kopce, pak rovina, pak technika, pak z kopce a nakonec teorie :)

            0 0
    • jecnak  

      Sup XP 940 z roku 2004 mel 1620 pri 20.5" (da se stale sehnat v 19") Sup XP 960 r 2005 mel kolem 1560 ve 20" Sup Racing Team SC ma mit kpod 1500 ve 20"

      No Saint Luzifer – vahy udavane vyrobcem sedi ±10g (v ramci vyrobnich toleranci)

      0 0
      • jecnak  

        Sup XP 960 r 2006 mel kolem 1560 ve 20"

        0 0
      • Ruprecht  

        SUP 940 z ´04 měla tuším v katalogu uvedeno 1360 g (samo v té nejmenší velikosti, takže asi 16´´. Mám ji v 19´´ a má určitě pod 1600 g. Až mi bude mechanik dělat údržbu, požádám o zvážení, sám jsem na to zvědav. Každopádně ale při poklepu na ty trubky to ve mě nevzbuzuje důvěru v dlouhou životnost rámu…

        0 0
        • Ruprecht  

          tak sorry, byla to 950 a váha 1360 byla v 17´´.

          0 0
    • Vilém  

      Vahu te Meridy si vycet kde?To je udaj vyrobce?Pokud ano tak driv, nevim jak ted,dost kecali.

      0 0
      • enrico  

        stranka výrobce, nepáči sa mi neserióznosť niektorých firiem, že udávajú váhu len napr najlahčieho 15" rámu ale čo taký chudáci čo si kúpia 22" a má to o pul kila více

        0 0
    • jecnak  

      Muzes hledat taky tady light-bike.com/forum/ obcas se tam najdou velmi zajimavy veci.

      0 0
      • enrico  

        dobra stranka, najviac sa mi tam páčia tie crash testy light-bike.com/forum/al­bum_cat.php?cat_id=­41

        0 0
        • Vilém  

          Pekna sbirka.Pobavi par Kellysu,Author atd

          0 0
          • Brzdič  

            stejně jako pobaví přítomnost několika kultovních značek …

            0 0
      • zirecek  

        NEkupuješ No Saint Luzifer, případně proč?

        0 0
        • jecnak  

          Ano. Vaha, cena, geometrie, je na Vcka, prumery trubek – zustane mi presmyk, sedlovka, objimka, vidlice, hlavovka.

          0 0
          • cabbage  

            ty uvažuješ o kotoučích?!8-O

            0 0
          • zirecek  

            Rám mě hodně zaujal, prvně záruka 5let, druhotně, že 22" je o fous menší než dosavadní rám, délka rámu ok. Váha no comment, povrchová úprava taktéž. Divné, že v tom není nějaký háček… .

            0 0
          • zirecek  

            Kdyby tohle dělali v 29", tak to beru i za dvojnásobek ceny.

            0 0
            • jecnak  

              Nekde je jeste jedna „recenze“. Nejvic je toho ale na weightvenies.com na foru. Par lidi tam tyhle ramy ma a jsou nadmiru spokojeni.

              Jediny co me stve a to dost je vedeni bowdenu vrchem – budou tam muset prijit bowdeny k brzde a prehazovacce vcelku, protoze jinak by se dovnitr dostaval bordel.

              0 0
              • kubad  

                Nokony a máš klid, dovniř neproleze nic. A ta další recenze je o příspěvek níž

                0 0
                • Jenda  

                  proc zrovna Nokony – stejny utesneni si udelam za par korun – koncovkyna bovdeny s brckem od cykloprofi a pretazeny to mam nejakou buzirkou. Neleze do toho fakt nic

                  0 0
                  • kubad  

                    Jo jo máš pravdu, někomu stačí Trabant, někdo potřebuje Porsche, ale obojí přece jezdí.

                    0 0
                    • cabbage  

                      ..stejně dobře?

                      0 0
                    • Jenda  

                      no rekneme ze tve prirovnani je zajimave ale kvalitnejsi normalni bovdeny s mnou popisovanym utesnenim (vozi to tak taky myslim treba Bulda) rozhodne nejsou zadnej trabant ale v porovnani s nokonama bych rekl tak volvo S70. Mel-li bych se rozhodnout mezi Porsche a timto Volvem volil bych volvo :-)

                      0 0
                      • kubad  

                        Cena Nokonů je velký problém s tím souhlasím, můj názor je, že to za to stojí, ale nikomu ho vnucovat nebudu.

                        0 0
                        • Jenda  

                          hele jak je tam presne udelany to utesneni – je ta trubicka v ktery jezdi lanko z jednoho kusu takze si nameris protrebnou delku a na patricna mista pak jenom navliknes ty koralky nebo mas pospojovany koralky a trubicku v jejich delce a mimo (kde je lanko bez vedeni) je navlecena dalsi trubicka?

                          0 0
                          • kubad  

                            Ideál je trubička z jednoho kusu, ale to se strašně blbě montuje,měl sem to tak původně a navíc ji ještě musíš koupit zvlášť. originál se to dodává trubička dělená, ve spoji je převlečena další těsnící trubička viz. foto. Tak to mám montovano, smyk děleno 1×, přehazka 2×, Lock 1× Ale není to jen o těsnosti, je to i o ohebnosti a lehčím chodu.

                            0 0
                    • cabbage  

                      omho je Trabant vs. porsche podobný leda bovden vs. hydraulické řezení;)

                      0 0
    • kubad  

      Nevím kolik chceš do toho rámu nasypat, ale co tenhle: www.bikebase.cz/article.php?…

      0 0
      • zirecek  

        O tomhle rámu už se tu mluví část thread výše.

        0 0
        • kubad  

          Vím, tady má v tom článku i nějaké praktické zkušenosti

          0 0
        • kubad  

          Asi sem to měl jinak zařadit :-(

          0 0
          • enrico  

            16" má 1200g! a to ešte v akcii za 10 litrú :-)))))))))))))))

            0 0
    • JMT  

      asi trochu mimo, ale nechces kouknout na rb 1300

      0 0
      • jecnak  

        A vazi tolik kolik chce? REALNE

        0 0
        • Meesha  

          eSko bez laku by se do toho mozna veslo :-)

          0 0
        • JMT  

          nevim jak je velkej,moje l vazi cca 1600 a hlavene sem psal ze sem asi trochu mimo…

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce