Poradíte mi MTB v hodnotě od 15000-20000

53 nepřečtených
  • Floowwee

    Zdravím,

    jsem úplný začátečník a v kolech se vůbec nevyznám. Vím, že budu jezdit rekreačně tedy cca asi 100km měsíčne. ( silnice, lesy, polňačky, cyklostezky.. )

    Nevyznám se v jednotlivých komponentech a ani moc ve značkách kol. Díval jsem se na pár kol , ale je to taková různá směska. Dole dám odkazy , co se mi vzhledově líbí asi.

    Měřím cca 180cm, 80–85kg.

    Kolo by nemělo stát víc jak 20000, nejraději bych něco mezi 15000–20000kč.

    Děkuji za všechny rady a připomínky.

    Pár kol co jsem našel.

    GT Avalanche 2.0 http://www.sterba-kola.cz/…/mtb-ht-2012#…

    Haibike RC : http://www.haibike.cz/…26–2013.html

    Ghost SE 4000: http://www.ghost-bikes.cz/…ey-blue-2013

    ( ten ghost už je trošku přes , ale líbí se mi )

    Ahojte

    0 0
    • abado  

      A co nechat si postavit kolo..? O tom neuvažuješ?

      0 0
      • Floowwee  

        Zatím jsem o tom neuvažoval, jelikož nemám žádnou konkrétní představu o tom, jak by to mělo být složený :(

        Myslel jsem, že v této cenové kategorii najdu model, co se mi bude líbit vzhledově a nebude to úplný šunt.

        Ale popřemýšlím o tom, děkuji.

        0 0
        • Pajas04  

          Šunt to nebude, ale většina bude předražená – šetří se bohužel na těch nejdůležitějších komponentech a těžké :(.

          0 0
    • Azmir  

      Nejlepší je z nich asi hai a pak ghost, gt bych vyloučil úplně kvůli vidlici. Za ty prachy není ani jedno dobré, jejich cena tak max odpoívdá 15 tis. být tebou bych kontaktoval v users místní uživatele: Hnoj, scalar a domluvil se s nima na individuální stavbě a za své peníze dostaneš to nejlepší co můžeš.

      0 0
      • Floowwee  

        Díky za odpověď a za tvůj názor ohledně těch kol co jsem zde postnul.