• bk2601

    Ahoj, brzo mě čeká výměna plášťů, tak se jdu poptat na čem aktuálně kdo jezdí a jak je spokojen.

    Na kole mám aktuálně pláště Bontrager XR2 a už bych do nich znovu nešel. Dva defekty vzadu a jeden vepředu po necelých 2500 km.

    Přemýšlím o MTB Continental Race King ProTection 2.2, vozíte je někdo? Případně jaké byste doporučili?

    Závody jezdím často, bahnu písku a jinému peklu se snažím vyhýbat.

    Díky

    0 2
    • esmo  

      Bontragery XR1 / XR3 :-)

      0 4
    • Wodnik  

      Ahoj,

      měl jsem Bontragery XR2 pak i XR1, ale tam bylo defektů ještě více. Dlouho jsem se rozhodoval a nakonec po přečtení všech diskuzí tady, jsem koupil právě Continental Race King ProTection 2.2. Jsem maximálně spokojený a navíc rozdíl v časech je docela extrémní. Takže je kup a už nic neřeš.

      2 0
      • bk2601  

        Dík, na ten plášť jsem četl celkem dobré recenze, tak uvidime. Jen je trochu dražší no.

        0 0
    • Tomcat  

      Proc né Maxxis ,nebo Schwalbe?

      Chcete jeden typ na předek , zadek . Nebo rozdílné?

      Jak široký tam aktuálně máte ráfky?

      0 0
      • bk2601  

        Neřikám, že nechci žádnou jinou značku, jen že mi nejvíc libi ten Contik.

        Rád bych asi jeden typ na předek i zadek. Nejsem až takový technický profík, abych poznal rozdíl v použití jiných pláštů. Jezdím spíš po jednodušším terénu a závody. Většina těch závodů má „normální“ terén. (Chřibská 50, Drásal, Slezká Harta, Cyklomaraton, Zlínká 50, Čeladná, Authorcup…)

        Ráfky mám Bontrager Elite 23.

        0 0
        • Slavik  

          Rozdíl poznáš min. v zatáčce na štěrku, ale to bude už trošku pozdě. :-)

          3 0
        • Tomcat  

          Tak rozdíl jestli kolo vede stopu pozná nejen profík.

          Ten rozdílný vzorek u pneumatik pro přední a zadní kolo má svůj význam nejen v samotném výkonu.

          0 0
        • scalar  

          Nechápu, proč chceš rozdílné závody v rozdílných podmínkách odjezdit na jedné sadě. Je přece něco jiného jet za sucha šotolinový závod nebo za mokra a bahna závod v terénu. Za mně dvě sady nebo jako minimum jedna sada rychlých (Race King) a k tomu aspoň jeden na předek (Cross King), když je hůř.

          4 0
          • tomxxx  

            Možná se v hloubi startovního pole mění gumy jak na formuli 1, ale nevim o nikom, kdo by to řešil. Maximálně tak na nějaký specifický závody, řekněme Salz, Sudety, Trilogy atd.

            1 3
        • tomxxx  

          Kup si prostě cross king protection a neřeš.

          Šířku 2.2 nebo teď už se většinou vozí 2.3, otázka je, jestli na ty tvoje 23mm ráfky nebude vhodnější 2.2

          0 0
    • pumpy  

      Já jezdím Vittoria syerra, ale dělají je jen 2.4 sirku

      0 0
      • TK75  

        a jak si vedou?

        0 0
        • pumpy  

          Vedou si celkem dobře, ale jezdím s tím od xc až po lehčí traily. Zatím vím že se na ně mohu spolehnout, ale na mokrých kořenech dost kloužou, ale to spíš většina plastu. Co jsou uni. Ale mám jen srovnani s rekonem. A hdr2 vepředu co jsem jezdil a musím říct že jsou na to stejně ale rychlejší.

          0 0
    • racker  

      Maxxis Aspen – https://www.koloshop.cz/…evlar/136317?…

      Překvapivě nejen rychlá a relativně lehká ale přes nízký vzorek dobře vedoucí i do boku a v šikminách drží fajn.

      Já jezdím ve předu v rozměru 2.4, ale na to máš úzký ráfky. Vozím je jako bezduše, mlíko Joe´s – nejlepší zkušenost.

      Ještě lepší Maxxis Aspen XC, 170 TPI – ale ty se blbě sháněj. (jezdí Schurter, Pieterse a další)

      1 0
      • novas752  

        Akorát do měkkýho a do prašnýho je trochu naprd – pidivzorek uprostřed moc dobře nebrzdí a nezabírá.

        0 0
        • racker  

          Líp, než by člověk podle vzhledu čekal… třeba v hlubším písku už zaberou boční výstupky a plášť zabírá výrazně líp (dřív jsem jezdil Mitas Scylla) než kupodivu běžnější IKON.

          Na svěťáku je ASPEN z Maxxisů nejběžnější…(poh­říchu ve variantě ASPEN XC, neměl jsem tu čest…)

          0 0
          • jonti  

            drzi excelentne, ale taky az tak super nejede. treba ve srovnani s renegade drzi o dost vic a vyrazne hur jede. 2.4 na 30mm rafku.

            0 0
    • snas89  

      Barzo/mezcal.

      7 0
    • Sinpa  

      Tufo XC 11 a 13

      1 0
    • Kaizr  

      Bontrager XR2 / XR1 – bez defektu – minimálně sezónu

      Tufo 14 / 11 – bez defektu – minimálně sezónu

      Barzo / XR2 – bez defektu – celou sezónu

      SchRay / XR2 – 1/2 sezóny a taky OK

      vše bezduše a rozměr 2,2

      po zimě připravený na nahození zase Tufa 14 / 11 béžový boky.

      Láká mě ještě otestovat ty XR3– přijdou mi ale užší, a 2,4 je zase váha trochu moc / XR2

      Aktuálně TBurt 2,1 + duše made in Ali / XR1 – jemnější verze, připraveno na silniční závod. 3 jízdy v terénu a taky bez defektu :-)

      0 0
    • cft  

      Bontrager už mi na kolo nesmí. Jestli chceš conti, dobra volba je race king + cross king nebo vittoria mezcal a barzo nebo specialized fast track sworks t5/t7 a renegade control t5 ostatní ideálně ve verzích s nějakou ochranou. Vše jsem jezdil a kromě bontrageru se na všem jezdilo dobře. Tufo bych už znova nekoupí, zrovna tak rubenu/ mitas. Jestli stejný vzorek dopředu i dozadu, asi bych bral conti race king protection. Muj názor.

      0 0
    • roman 3D  

      RR 2,6

      0 0
    • Makovan  

      Conti Race king protection 2.2 jsem měl, najel na nich ±6tis km a musím říct, že rychlejší pláště jsem nikdy neměl. Teď mám Pirelli scorpion XC RC a kromě pohodlí, jsem byl s Conti spokojený více.

      1 0
      • Edwin  

        Kdo neměl cikánku, neví, co je sex. Stejně je to s Vittorkama.

        0 1
        • fk3  

          Cikánku jsem neměl, ale teď jsem po rekon race 29×2,4 nahodil právě Vittorky peyote xc race 29×2,4… Jsou o dost rychlejší na asfaltu, ale v terénu, kde jsem Rekony dojezdil s pár menšími defekty na konci životnosti z Vittorek po 1. jízdě chcalo mlíko z předku. 2. jízda – dofukoval a knotoval jsem zadek… Jestli to takhle půjde dál, asi je za chvíli zahodím.

          0 0
          • Lachtis  

            Peyote je hodne slick, taky jsem na nove vittorky 2,4 koukal, jezdim nekolik let osvedcene tnt verze barzo/mezcal a tam defekty neznam. Nove kombo mezcal/peyote v 2,4 bych testnul, ale po tvem prispevku bych asi radsi vzal mezcal/mezcal…

            Prosim, kdyz uz je mas, jakou maji real sirku? A jakou mas vnitrni sirku rafku? Diky

            0 0
            • fk3  

              Doma změřím, tady v práci nemám šupléru. Metrem od oka cca 6,5cm, ráfek vevnitř 30,5mm.

              1 0
            • ceo  

              Na i25 mají 58mm

              Musím potvrdit, že jsem hned na nějakém 150km měl prupich asi 2mm. Mlíko to vzalo, ale tlak spadl na 1,4. Od té doby o ničem nevím.

              Aktuálně maji 475km a středový běhoun už je lehce opotřebovaný. V těch V- shape ve středu byly příčné zářezy a ty už jsou pryč. Pocitově bych řekl, že to přestalo ještě daleko víc brzdit. Člověk po tom nesmí chtít zázraky, ale na uježděné hlíně to aktuálně vůbec nebrzdi. Ale jakože tam nemá smysl vůbec zadní brzdu používat, jen se to blokne a rozhodí vedení kola.

              Celkem v pohodě je pořád grip na výjezdy i v terénu.

              Takže za mě – na rodinné výlety, gravelovani, případně trasy typu KPŽ je to dobrá guma. Na nějaký DC, terennejsi XC stačí pouze úplně nová, lepší vzít něco jiného.

              Ten průběžný středový běhoun je zajímavý nápad, ale v terénu omezuje. Hlavně brzdění, ale i grip přes kořeny.

              Poslední poznámka – tire pressure calculator od Viktorky mi píše doporučený tlak 1,4, vozím tak 1,7–1,8. 1,4 jsem dojížděl po tom prupichu a to je o ráfek. Guy Kesteven taky v recenzí mluvil o tlacích nad 25psi

              Aktuálně bych dozadu volil nejspíš Schwalbe Rick. Prý jede i má i grip. Podle Kesteven nejlepší XC plášť. Doufám, že ho neotrham na 1. trailu jako Thunder Burt. Nebo nové Conti uvidíme. Všude ale mám problém co párovat dopředu.

              Teď bych na XC/DC asi nejvíc chtěl vyzkoušet GC/ Rick

              0 0
              • JakeF  

                GC/Rick je trochu nevyvážená kombinace, ne? Předek poctivá trailová guma a na zadek superrychlá závodní XC guma. To není div, že ten zadek otrháš.

                0 0
                • ceo  

                  Vpředu business vzadu party…

                  Teď mám Ardent/Peyote…

                  Už od dob kempu Toma a Fikiho v Mastalich vozím takové kombo. Tehdy NN/Ralph.. a vyhovuje. Jede to na v technice to ubrzdim předkem.

                  Ardent btw pořád nevím, co si o něm myslet. Chová se tak nějak že o něm nevím , dokud není na určitém úhlu, kdy mám pocit, že se zbortí transition nobs, podjede a chytnou to až boční špunty.. a to mám chuť ho z kola vykopat. Tohle dělal i starý NN…

                  Jako jestli někdo nechce nic vymýšlet, tak rekon/rekon race a GC/FT jsou odzkoušené komba.

                  Mě by zajímal nový lineup GoodYear. Vypadá dobře. Escape inter/peak/peak sl

                  0 0
                  • JakeF  

                    Jasne, taky vzdycky davam dopredu agresivnejsi gumu, ale tohle uz mi mezi nima prijde hodne velky skok… Ke GC bych cekal od Schwalbe spis Ray nebo Ron.

                    0 0
                    • ceo  

                      Myslíš Ralph. Ray vzadu byl za mě čiré utrpení. Nejhorší co jsem kdy vzadu měl. Ten vzorek je udělaný a vedení a zatáčení a právě na trailu nefungoval vůbec, nebrzdil a ani nedržel směr (zřejmě se dostatečně neodvaloval).

                      Ano, papírově by Ralph byl blíž, Rick je ještě o jedno patro níž.

                      Za mě ale jsou současné gen Ray + Ralp mimo. Zkoušel jsem jen Ray a ten nepřesvědčil. Obecně nemám rád zaoblené figury a prapodivné lichoběžníky. Peyote byl taky pokus, a podstatně lepší než Ray, ale za mě už nebudu vymýšlet kraviny a chci dezén s čtverečky a obdélníky, ideálně vzadu s náběhovýma hranama. Žádné organické zakulacení tvarů už na kolo nechci (Ray/Ralph), proto je v nabídce Schwalbe přeskakuju…

                      Jo a se Schwalbe mám teď docela problém. IMHO strašně šetří na směsi a minimálně staré generace tuhnou v zimě a rvou figury. Mě baví Schwalbe casingy, ale kvalita gumy fakt ne. Byl bych ochoten ještě podruhé vstoupit do stejné řeky, jestli se právě něco nezměnílo u Rick, Albert Radial … ale trochu se bojím, že budu zase naštvaný, až budu fotit orvané/zteřené pryže… Oproti Maxxis i Bontrager imho degraduje guma tak 2× rychleji

                      0 0
                      • Slavik  

                        Nemám sice Ray, ale Schwalbe jej doporučuje dopředu a dozadu Ralpha. No, jestli to vozils Raye vzadu a Ralpha vpředu, se vůbec nedivím, že to nedrželo ani na asfaltu.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Já vozil Ray jenom vepředu, ale kdysi u starýho 26" Rona (což byl v podstatě ekvivalent dnešního Ray), tak ho bylo potřeba otočit obráceně, pak byl na zadku geniální guma.

                          Dnešní Rick i Ralph bych právě dával s Ray vepředu. GC mi k nim přijde moc trailová guma.

                          0 0
                        • ceo  

                          Novýho Ralhpa jsem nikdy nevozil. Ray jsem vozil vepředu s TB vzadu a v i vzadu s GC (starým) vepředu…

                          0 0
                      • jonti  

                        Na svetaku se hodne za mokra vozi Ray i na zadnim kole.

                        0 0
                      • Lišák  

                        Albert radiál ultra soft teď jezdím na předku na Carmě a lepší plášť jsem tam neměl. Fakt to drží neskutečně.

                        Ale Ty jezdíš asi o dost agresivněji, tak výdrž asi neposoudím.

                        0 0
              • Lišák  

                Doufám, že ho neotrham na 1. trailu jako Thunder Burt. Nebo nové Conti uvidíme.

                Líbí se mi, jak se snažíš najít svatý grál – aby to na trailu drželo a přitom aby to jelo ;-)

                Já se na to vybodnul, mám kolo na traily a druhý kolo na to aby to jelo. A mám klid.

                0 0
                • ceo  

                  Tak já mám taky k XC ještě enduro…

                  Akorát TB jsem orval na ofiko trailu v Mariánským… Tam enduro fakt tahat nebudu a XC plášť to musí vydržet…

                  Jak mám Kupkolo docela rád, tak všechny Schalbe od nich byly *******.. loupaly se nápisy na bočnicích (NN), TB orvanej. Jestli fakt neberou nějake zbytky 3. Kategorie.

                  0 0
    • Doyle  

      Pirelli Scorpion XC RC

      0 0
    • JakeF  

      Já mám teď na kole vepředu Racing Ray Snakeskin a vzadu Maxxis Aspen EXO, defekt neměl jsem ani na Trilogy, takže spokojenost.

      2 0
      • Gru  

        Na Procalibru vozim plaste Specialized. Fast trak a Renedegade. 2,35 a 2,30. Na 30 mm rafcich

        1 0
        • bk2601  

          Díky za tip, vzhledem k ceně o nich budu uvažovat.

          1 0
        • jfk  

          Na Epicu HT jezdím kombinaci Fast Trak vepředu t7/ vzadu t5 v zimě/na jaře a Renegade opět vepředu t7/ vzadu t5 v létě/na podzim, vše verze Control 2.35, na ráfcích vnitřní šíře 25mm, zatím spokojenost, směs t7 je přilnavější a nemám pocit, že nějak znatelně pomalejší

          3 0
    • Raf  

      RaceKingy jsem po cca 2000 km vyhazoval na Mílích. Orvaný hrany figur, pocit ze řízení absolutně mizerný, vedení stopy nulový. A to je defakto turistika, samá šotolina a asfalt, v terénu spíš limitovalo rozbitý tělo :D

      Na závody ok, ale jen jako nový plášť.

      0 0
      • tomxxx  

        Měl jsi protection, nebo nějakou „kevlar“ základní verzi?

        0 0
        • Raf  

          Tu nejvyšší, Black chili protection

          V servisu pak měli jen maxxise, tak jsem z předku dal RK dozadu, a novýho Ikona dopředu. Od tý doby jsem se nevyválel :D

          Fotka, jak to vypadalo před spaním, kdy jsem se snažil všechny odřeniny schovat, abych nezadělal povlečení a prostěradlo :D

          0 0
          • tomxxx  

            Tak to je na prd. Já teda Race King nevozim, přijde mi, že je to jen pro ty blázny na svěťáku, co mají super techniku, taky bych se na tom zabil.

            Continentaly se za poslední roky dost změnily a přijde mi, že alternativa k Fast Traku a Ikonu je 2.2 CrossKing – má nižší figury než býval X King.

            2.3. Crossking je kromě šířky i hrubější.

            0 0
            • Charlie_R  

              Vozím RK vzadu i vpředu. Za sucha úplně v pohodě, Black Chilli směs. Vzadu výdrž kolem 5.000 km a jak už někdo psal výše – nejrychleší plášť co jsem kdy vozil. Do bláta samozřejmě celkem danger :-)

              1 0
            • Raf  

              Kdyby RaceKingy dělaly aspoň 2.3 nebo 2.4, tak to vozí půlka lidí za normálního počasí :)

              Nový se imho dají jet i za mokra.

              Nic tak rychlýho jsem nikdy nejezdil, jak píše i Charlie_R, možná starý šlupkový RocketRony se tomu rychlostí/ „univerzalitou“ vyrovnaly. Každopádně do bahna / ostrýho kamení to moc není.

              0 0
              • nomecz  

                a co TBuřt ? nepřijde mi nějak zásadně pomalejší

                0 0
                • Raf  

                  Taky jsem ho vozil, ale to je imho už na amatéry moc slick.

                  1 0
                • TK75  

                  burt je fajn ale fast trak drzi lip a jede taky vyborne…a lip se s nim zataci

                  0 0
              • TK75  

                renegade 2.35 grid T5 mi prisel jeste lepsi nez raceking protoze je odolnejsi ale i vic upaluje

                1 0
      • cft  

        po 2000 km žádnej plášť nemůže fungovat jak novej.

        0 0
    • jonti  

      Vetsinou to je jednoduche:

      Stejna sirka a nizsi hmotnost = min materialu a nizsi odolnost.

      Konkretne jsou fajn soucasne modely Schwalbe, Maxxis i Tufo.

      0 0
    • ceo  

      Schwalbe Ray vozím vepředu na HT a problém s nimi nemám, ale znova už ne. Schwalbe IMHO šetří na silice a všechny jejich směsi, co mám – Ray 2,25, HD 2,35 a NN 2,35 – oproti jiným hrozně rychle stárnou, zteří. Faktem je, se třeba NN vydrží podstatně dýl než dřív. Přes 1000km vzadu dají při xc použití co se vzorků týká, jenže odejde směs…takže reálná použitelnost- životnost je podobná, jen člověk vyhazuje pláště ještě se slušným vzorkem.. akorát zteřelé, jak 20 let staré Barumky????

      0 0
    • GGW  

      Mám na Twostroke Maxxis Rekon Race ve velikosti 2.40 Nějaká podobně široká alternativa, co má možná lehce lepší grip a přitom je stejně jezdivá? Vozím to na cca 20 psich. Vittoria Mezcal je podstatně užší, díval sem se na Schwalbe Thunder Burt nebo Pirelli XC RC. Nějaké srovnání někdo?

      0 0
      • jonti  

        zkusil bych jen na predek aspen nebo ikon.

        0 0
      • pumpy  

        Já jezdil rekon (ale ne verze race) a teď má Vittoria syerra a je rychlejší i drží lépe.

        0 0
    • nomecz  

      vzhledem k tomu ze jsem tak nejak ztratil prehled co se aktuálně prodává a jak to vypadá tak poprosím o tipy na náhradu za

      SCHWALBE Tire Rocket Ron 29 × 2,35 Super Ground ADDIX SpeedGrip

      ta guma mi maximálně vyhovuje ale v 2,35 už se dá dost blbě shánět a navíc je to docela užovka, hledám něco podobného možná s trošinku lepším gripem na takové to techničtější XC/light trail

      díky za tipy

      0 0
      • Slavik  

        Pak je další level MTB Schwalbe Wicked Will Super Trail Addix Speedgrip TL-easy.

        Teď ho dočasně vozím místo Rocket Ronu, který je rychlejší.

        0 0
      • TK75  

        2.35 Fast Trak Grid T7

        61mm na 30 rafku, okolo 830 g vaha

        Rychlejší a lehčí než Ground Control, grip na xc/trail tedko v pohodě (na zimu a mokro asi radši GC).Nechytá se moc na strmejsi věci, kdyz se to rozjede, brzdit tam už to funguje blbě a já musel k němu na predku vyměnit GC za Eliminator, protože GC to sám nezvládne.S E­liminatorem vepředu to je ale paráda.Rychlost vzadu a dost gripu vepředu )

        0 0
        • nomecz  

          me prijde RR i GC jako hodne podobna guma, tam bych uvazoval spis o Purgatory ale je pravda ze Eliminatora v T7 mam doma vzadu na endurku tak bych ho dopredu mohl testnout jak moc to poznam

          0 0
          • TK75  

            Od pohledu se tomu RR fakt GC podoba asi víc…těžko říct.Nemel jsem RR

            Ja byl s GC vzadu vždy spokojenej.Akorát jak jsem začal jezdit na platformách tak jsem chtěl ten FT na léto zkusit abych nespadl do takového stylu „plácam se po lese a užiju si jen z kopce“ …ponevadz bez spd to tak nejelo :)) Navic na druhym kole mám Butcher a GC

            0 0
      • TK75  

        Aha …tak sorry, ja si nějak v hlavě přeložil ze hledas jen zadní gumu :) proto ten FT

        Ty ale jezdis obě stejný RR

        To ten FT ne…jen dozadu a teď

        GC na obou funguje, jestli chceš obě stejný na Gianta.Mě teda teď přijde lepší vzadu párty a vepredu business))

        0 0
        • nomecz  

          ono je to jedno :-) hlavne nekde je to combo zbytecne pomaly a nekde zas brzdim i usima :-)

          kazdopadne kdyby mel nekdo tip i naneco dalsiho co sem nikdy nevozil (Tufo, Pirelli, Vitorky …) tak sem s tím

          0 0
          • TK75  

            Jojo…klasika co se spolu furt porovnává GC vs Wicked Will vs Rekon vs Aggarro

            Buď na obou kolech nebo s rychlejsi gumou vzadu nebo s víc gripem vepredu.No..co k tomu taky vymejslet ze jo :))

            0 0
          • Slam09  

            Já vozím na zadku Vittoria Mezcal 2.4 a na předku teď zkouším Vittoria Syerra a nevypadá to špatně. Dřív jsem na předku vozil Barzo, ale nedrží v zatáčkách – vůbec..Mezcal je za mě skvělý plášť.

            0 0
            • Lišák  

              Já teda od Vittorky vozil / vozím akorát Mazza, ale o tom ustřelování Barzzo vs. Mezcal jsem to vždycky slyšel naopak.

              1 0
          • Jan D.  

            Tufo jsem zkoušel. XC14 vepředu a XC11 vzadu na xc ht. Na ráfku s vnitřní šířkou 30 mm to byly pěkný balony, ale grip nic moc. Hlavně se v zatáčkách se jak kdyby žvejkaly. Pak jsem dal dopředu Fast Trak T5 Control a dozadu Renegade T5 Grid. Pro mě o poznání lepší. Zbavil jsem se toho žvýkavého projevu v zatáčkách a grip se zlepšil. Když loni hodně pršelo, hodil jsem dopředu Fast Trak T7 Grid a Fast Trak T5 dozadu a chvíli na to dopředu Ground Control T7 Grid a dozadu Fast Trak T7. Grip se zlepšil radikálně, ale taky to jelo už znatelně pomaleji.

            Letos mám na trail ht vepředu Bontrager XR4 a vzadu Fast Trak T7 Grid. Pro moje okruhy kolem komína ideální dokud bylo sucho. Co teď prší tak jsem na tom ještě nejel. Kořeny tu ale nemám. Jen šutry, tak by to mohlo fungovat i nadále. Na xc ht mám opět Fast Trak T5 Control + Renegade T5 Grid. Minulý týden když ještě nebylo tak mokro jsem si dal i nějaké rychlejší sjezdy co jinak jezdím na trail ht a kupodivu Fast Trak T5 na předku držel moc pěkně a renegade vzadu ani nešel moc do smyku. Zato přejezdy jsou rychlejší jak s tím gc na zadku. Na delší vyjížďky s občasným technickým sjezdem/výjezdem určitě lepší.

            0 0
            • J1RKA  

              kolik foukas ty tufa?

              0 0
              • Jan D.  

                To už si nepamatuju. Už je víc jak rok nemám. Ale vím, že mi nešlo najít ideální tlak, že se buď žvejkaly anebo byly naopak moc tvrdý.

                0 0
                • J1RKA  

                  jo tak toby sedelo :) kdyz jeto v terenu ok tak jeto na asfaltu tragedie, hlavne teda predek ta < 14 >

                  0 1
            • Jan D.  

              Jo a na trail ht jsem přes zimu až donedávna měl na zadku gc t7 grid a to pro moje účely mělo super grip. Jen jak jsem nedávno nahodil na zadek FT tak to jede o poznání svižněji a minimálně v suchu byl grip dobrej na to moje šmrdlání. Uvidíme za jak dlouho v tomhle mokru nahodím na zadek opět to GC:)

              0 0
              • TK75  

                Tak on na korenech neni ani gc zazrak ze jo…je hranatejsi a funguje.FT ma kulatejsi profil, ale celkem me překvapil.Není to ten starej FastTrak co pamatuju.Tenhle novej (dělají tak tři roky?) mi přijde zubatejsi a líp drží.Starej mi spíš připomíná soucasnej Renegade

                0 0
            • TK75  

              A na grevlu Thunder Buřty :)

              0 0
              • Jan D.  

                Jojo, ty jedou krásně:) Ale na sebemenším blátíčku už to hned ustřeluje.

                0 0
                • TK75  

                  Teď si nejsem jistej, jestli na tom zadním kole ode mě nemáš zrovna ten Burt s ustrihanejma bočníma spuntama:)) stříhal jsem to na zadním.Ale možná to není on

                  Možná jezdis Burt a ještě sestrihanej do rychla )))

                  0 0
                • Tomas_82  

                  Loni jsem na vzadu nově nasazeném TB jel dva rozbahněné závody (poprvé průtrž těsně před startem) a jel úplně v pohodě, subjektivně o dost lepší než Racing Ralph…

                  0 2
                  • Pepe72  

                    To určitě :-)

                    0 0
                    • Tomas_82  

                      No… určitě, jsem si tím víc než jistý!

                      0 0
                    • Tomas_82  

                      A to, že novej TB má lepší grip než novej Racing Ralph mám mnohokrát vyzkoušené…

                      0 0
                      • Slavik  

                        Porovnaváš pláště, které mají rozdílná použití.

                        Tatra uveze víc písku než Oktávka. Ta zase jede rychleji.

                        0 0
                        • Tomas_82  

                          To si asi trochu pleteš, oba jsou to rychlé xc pláště.

                          0 0
                          • Slavik  

                            Jo, ale jeden je pouze na asfalt a druhý i na šotolinu a možná i se zamhouřením očí i občasné traily.

                            0 0
                            • Tomas_82  

                              Máš pravdu Racing Ralph se mimo asfalt moc nechytá.

                              0 0
                            • TK75  

                              Burta jsem měl jako zimní pneumatiku na grevlu.Převážně les…stezky takovej klasika singl (ono to na asfaltu kolikrat v zimě klouže víc mi prijde).Jenže (velký jenze:)) pomaleji a jinej způsob jízdy než kterým se da jezdit na mtb.

                              Asi každej dovede na slicku jet opatrně po ledu…no tak asi tím způsobem to jde s Burtem :)))

                              1 0
                            • JakeF  

                              Blbost, na obou se jezdi svetak v XC a i bezni smrtelnici tady na BF vozi oba na XC a maratonech s velmi peknymi vysledky. Kdyz clovek umi jezdit, tak nechapes, co se na tom da jet a jak rychle.

                              0 0
                              • TK75  

                                Na maraton bych burta v klidu dal.Taky to určitě je rozdíl když to je 2.4"

                                Ja jezdil jen 2.1.Ona je to dost podobná pneumatika Panaracer Gravelking SK

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Jenom pro upresneni, kdyz rikam maraton, tak nemyslim sotolinovy strelby, ale veci jako DM, Most, Stolovy Hory…

                                  0 0
                                  • Tomas_82  

                                    Mám na něm několikrát odjetýho krále šumavy a Sudety… Samozřejmě ho vozím jen vzadu.

                                    1 0
                                  • TK75  

                                    Jé jsem vždy rád za tyhle názory ze závodního ježdění.Ono je to fajn o tom vědět i když ja jezdím pro „Fun“ takže bych nešel takhle úplně nadoraz na minimum gripu.Jezdim s tim, s cim mi to jde.Zas ale dobrý nejít ani opačně na moc vahy v kolech/gripu…zdvi­hu atd :)

                                    0 0
                                    • JakeF  

                                      Na BF je obecne trend doporucovat hodne predimenzovany gumy… Na zavodech je to samozrejme vic o kompromisu neztratit cas na lehcich usecich, co na vyjizdkach neresis, ale porad se jede ve sjezdech pila.

                                      Ve vysledku to stejne je tak 90 % skill a 10 % gumy.

                                      2 1
                                      • Jan D.  

                                        Předminulý víkend na gravel závodě (Gravel Epic Šternberk) jsem předjel celkem dost jezdců, co mělo defekt a opravovalo. I knoty jsem daroval jednomu, co si ani nevzal náhradní duši. Zrovna v tomhle případě to bylo dost i o těch gumách, protože řadu z těch co jsem takhle předjel, bych jinak určitě nepředjel:) Za buřty jsem byl fakt rád:)

                                        1 0
                                        • TK75  

                                          Spíš to bude díky objemu, nízkému tlaku.Na těch 50 mm gumách jsem na grevlu nikdy neměl problémy.S 38 mm uz sem tam jo

                                          Ale teď píšou všude novej směr…mtb pneu na grevl :)) takze si jen předběhl dobu.

                                          Novej Diverge co teď sem tam utečou info ma mít místo pro 29×2.2

                                          0 0
                                          • Jan D.  

                                            To ty jsi ji předběhl:)

                                            29” mtb gumy by na mě už bylo moc, to vezmu radši to xc ht. 27.5×2.1” je na gravel akorát. Jen na tom divergi pak sem tam škrtnu klikou o kámen. Možná by to chtělo 170mm kliky.

                                            0 0
                                            • TK75  

                                              Speslacka finta, proč se lidi po nasednuti před kramem cítí tak prijemne je velkej bb drop okolo 80 mm

                                              0 0
                                        • Harmassan  

                                          Jo těch defektů tam bylo dost. Já to na bezduš Ramblerech EXO(Z) a Shiled(P) 40mm šíře proletěl bez problémů, ale příští rok bych se vůbec nestyděl to jet na XC HT.

                                          0 0
                              • ceo  

                                Dám to pod tebe.

                                TB drží nový nečekaně. Kdyby to po jedné vyjížďce nedopadlo jako na fotkách, nemám s ním vzadu problém.

                                Tyhle semi-slicky obecně nové jsou nečekaně dobré. Jedou, hodně podrží boční špunty. ******* je, když se figury trochu otupí, pak už není čím držet.

                                0 0
                                • J1RKA  

                                  tak bud rad, zes nekterou figuru nevytrhnul tak, ze zacalo prosakovat mliko, tj potom dekektivka :)

                                  0 0
                                • JakeF  

                                  Trhani figur je dost individualni, nekdo na to trpi, nekdo ne, faktoru tam asi bude hodne od podminek, tlaku, vahy, jizdniho stylu.

                                  Ale jasne, obecne Schwalbe nevydrzi moc, semislicky jeste min.

                                  1 2
                                • TK75  

                                  Ustrihnout a trhat se nebude )

                                  0 0
                                • TheJD  

                                  Pro zajimavost… Jaky tlak, pri jake vaze, na jakem kole?

                                  0 0
                                  • ceo  

                                    77kg, 1,7–1,8, ocelový HT, ráfek Spank Oozy i22

                                    0 0
                      • Pepe72  

                        ,, TB jel dva rozbahněné závody (poprvé průtrž těsně před startem) a jel úplně v pohodě,, Mám oba pláště TB i RRalph jedním nevyjedu kopec za barákem když je po dešti, ale Ty bys to vyjel ve stoje na TB :-)

                        0 0
                        • Tomas_82  

                          Taky mám oba, dokonce v několika verzích, aktuálně vozím 2,35" bezduš tlak 1,5–1,8bar. Pokud jsou oba pláště nové, tak např. na mokré trávě na TB vyjedu víc. Jaký máš kopec za barákem netuším.....

                          A vážně nemám důvod si něco vymýšlet, distributor ani prodejce Schwalbe nejsem:-) Ze závodů bych asi sehnal i fotky, když bys náhodou nevěřil:-)

                          0 0
                          • JakeF  

                            Kdyz to nezvladne Pepik, tak to nemuze jit nikomu, to da rozum.

                            0 1
                        • Dejv0  

                          Jakože na ralphu nevyjedeš rozbahněnej kopec za barákem? :D

                          0 0
                          • Lišák  

                            Když ten plášť vypadá takhle, tak je jedno, jestli je to TB, Ralph, DHR II, nebo MAZZA. ;-)

                            0 0
                            • Dejv0  

                              Tak tomu přizpůsobím styl jízdy, těžiště, převod. Podle tvého měřítka “je jedno…” by se na maratonech chodilo po dešti pěšky.

                              1 0
                              • Lišák  

                                Jakože na ralphu nevyjedeš rozbahněnej kopec za barákem? :D

                                Byla to reakce na tohle.

                                Pokud se ti bahnem zalepí vzorek, tak máš slick ze všeho.

                                Počítám, že na marathonu se pojede i víc, než kopec za barákem, takže je docela pravděpodobné, že se plášť jízdou pročistí.

                                1 0
                          • Pepe72  

                            Nejde o bahno, je to hlína a trošku kamení. S ralphem to vyjedu, ve stoje už to prokluzuje. Psal jsem že podkluzuje TB.

                            0 0
                  • Pepe72  

                    Sorry, ted koukám na fotky na netu, ale asi mám jiný vzorek TB.

                    0 0
                    • mrozu  

                      To asi tezko, TB ma odjakziva stejny vzorek. Muzes mit maximalne historickeho Ralpha, ktery se ted jmenuje Rapid Rob.

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Nesmysl, TB je od začátku výroby pořád stejný.

                      0 0
                      • Pepe72  

                        V tom případě je to pořád plášt na pevný povrch.

                        0 0
                        • Tomas_82  

                          Každopádně tě nikdo nebude nutit s ním jet mimo asfalt:-)

                          1 0
                          • Pepe72  

                            No jo. Sem se holt chytnul. Jsem pro, ať každý jezdí svoje :-)

                            0 0
              •  

                Není pro tento účel Lepší Conti Race King?

                0 0
                • TK75  

                  Měl jsem starej 2" Fastrak s-works, Raceking i Burt

                  Fastrak byl fajn vepredu, ale plaval …boky moc papir

                  Raceking byl během chvilky celej deravej

                  Burt byl nejlepší

                  0 0
                  • jonti  

                    Staré generace těch plášťů vůbec nemá smysl srovnávat, tam je stejné jen jméno, ale chování úplně jiné. Teď jsou širší a mají jinej vzorek, kostru i směs.

                    0 0
                    • TK75  

                      Jasný…to už tenkrát ty pneumatiky v 2.1" (co se to veslo do grevlu) byl starej mtb rozměr a starý generace pneu.Výprodej…

                      0 0
                  • Tomas_82  

                    Vypadá, že bude stejně jako RaceKing ustřelovat v zatáčkách:-)

                    0 0
                  • TK75  

                    Vypadá na kole, že to je ještě víc slick než Rekon Race nebo Renegade )

                    1 0
                    • ceo  

                      O ou, tak to ho škrtám. Když vzadu semi-slick, tak aspoň slušně boční figury a dozadu hranatější profil. Tohle je kulatý a boční figury se od středových liší jen mírně. To držet nebude.

                      0 1
                      • TK75  

                        Drobný to je. Fastrak si teď měl?Ma sice nízký ale masivni, siroky ty špunty.Větší mezery …to treba neotrhas

                        0 0
                        • ceo  

                          FT jsem nikdy nejezdil. Jen GC a Butcher.

                          TB je jediný, co se tak otrhal. Jinak s tím nemám problém

                          0 0
                    • mrozu  

                      Vzdyt je to uz od pohledu jen evoluce Race Kingu, stejne jako Trinotal vychazi z Cross Kingu, tak cos cekal? Uvidime, jak se povedly nove smesi.

                      0 0
    • Yetti84  

      Jezdím takovou cross country kochačku lesem, polem, šotolinkou, s novým kolem jsem zařadil i flow traily, nejezdím žádný mordor a nic nehrotím.

      Na starém kole jsem měl Race King Protection Black Chilli a vyhovovaly mi hlavně kvůli nízké váze, nízkému valivému odporu a nikdy jsem nemusel řešit defekt. Ovšem jízda po šotolině ve vyšší rychlosti do zatáček byla občas o držku.

      S novým kolem jsem přešel na Bontrager XR2, jejichž jízdní vlastnosti jsou podle mě mnohem lepší, než Race King, Tam kde to bylo s Race King o držku to projíždím ve větší rychlosti naprosto bez problému.

      Mám na XR2 najeto 550 km a měl jsem dva defekty. V obou případech jsem po jízdě z pláště vytáhl trn, jednou to mlíko vyřešilo a podruhé bohužel ne. Může to být i problém použitého tmelu, ale zdá se, že Bontragery jsou náchylné na defekt.

      Máte někdo zkušenost s Rick XC PRO ADDIX Speed TLR 2,4"? Potřebuji něco spolehlivého, nemusí to být moc do terénu, spíš aby to jelo.

      0 0
      • jonti  

        Tmel musi zalepit diru po trnu, tam nebude problem s plastem.

        Me se osvedcilo divat se na hmotnost plastu – kdyz to ma v rozmeru 2,35/2.4 pod 720g, bude tam malo materialu a odolne to nebude. Za me doporucuji Maxxis Aspen/Rekon Race.

        Rick XC vypada zajimave, ale jeste jsem ho nezkousel.

        1 0
        • libisenuj  

          Jezdim ted na HT tohle kombo (Aspen vzadu, Rekon Race vpredu). Oboje 29 × 2,4 WT a nemuzu si vynachvalit Aspen, mozna ho dam priste i na predek. Nezalepuje se tolik blatem jako Rekon Race.

          0 0
          • JakeF  

            Akorat na to jak vypada, tak az zas tak hvezdne nejede…

            0 1
            • libisenuj  

              Prave nedokazu posoudit jak velky je rozdil mezi tema dvema plasti. Jezdil sem dlouho na jinych kolech Rekon Race vzadu a rozdil moc nevnimam. Ale subjektivne byl stary Racing Ralph rychlejsi…a to dost…

              0 0
          • jonti  

            Me prave pripada Rekon Race rychlejsi nez Aspen. Zkus je vymenit – Aspen predek a Rekon race zadek.

            0 0
      • Tomas_82  

        XR2 je sice lehký plášť s dobrým gripem, ale na defekty náchylný je a hlavně je strašně pomalý…

        S Rickem zkušenost nemám, ale bude to podobné jako Thunder Burt.

        Pokud chceš něco odolného, rychlého a s dobrým gripem co ti nebude tolik ustřelovat v zatáčkách, zkus třeba Vittoria Peyote XC Race, nebo Mezcal TNT

        0 0
      • embi  

        Rick XC je asi nejlepsi zadni guma na trhu. Jenom ma teda kolem 750g. A kdyz to umis, tak i predni:-)

        0 0
        • ceo  

          Co k němu vozis vepředu?

          0 0
          • embi  

            Schwale Racing Ray Super Race 2.35" nebo Racing Ralph 2.35" kdyz je dobra podminka. Ale chtel bych nekdy prave zkusit i Rick XC dopredu.

            A chystam se na Dubnital.

            1 0
            • ceo  

              Srovnání s Rekon Race nemáš?

              0 0
              • embi  

                Rekon Race je všechno, jenom ne Race. Jezdil jsem ho docela dlouho přes zimu, než jsem ho před závody vyměnil za Schwalbe

                1 0
                • ceo  

                  Ty Mavic crossmax tě neiritovaly? Mám je na Chrono Carbon DC R a mám pocit, že moc tuhosti nepobraly. Trochu mi plave předek a nevím, jestli za to může víc Mavic nebo F32

                  0 0
                  • enjoy  

                    Crossmaxy to nebude:-))

                    Taky je mám…

                    0 0
                    • ceo  

                      C-MAX je víc druhů

                      Mně přijdou měkký. Těm 24 drátum úplně nevěřím. Když se podívám na zadek, co dělá, když zatlačim, tak rock-solid to stranově není.

                      U toho předků to bude kombinace – měkčí vidlice a měkčí zaplet a 36+dT Swiss prostě vedou výrazně přesněji a neplavou

                      Žít se s tím dá, ale když člověk přesedá, tak si menší tuhosti všimne

                      0 0
                    • ceo  

                      Nejspíš jsi měl pravdu. Vyměnil jsem Fox 32 Rhythm za Ohlins 34 a kromě ztráty 200g na váze zmizel i pocit měkkého předku.

                      0 0
                      • enjoy  

                        Vzhledem k tomu, co jim dělám a jak drží, tak bych to na ně fakt netipoval:-)

                        Za mě nejlepší kola za 7 tisíc.

                        0 0
        • JakeF  

          Svět už nebude stejnej, když nedorazíš na nejtěžší závody v ČR s Thunderburtem :D

          0 0
    • Chlebovnik  

      Čest. Vozíte někdo kombo Air Trak P+Z? Přemýšlím, jestli nahodit klasiku Fast Trak dopředu + Air Trak dozadu nebo rovnou dva Air Traky.

      Prioritou spíš je, aby to jelo. Akorát přemýšlím, jestli to na předku bude poznatelný rozdíl, jestli tam Air Trak stačí, nebo jestli radši sáhnout po jistějším Fast Traku. Všechno Flex Lite a samosebou 2.35".

      Do bordelu plánuju druhou sadu „tréninkových“ kol, na kterých budou Ground Controly Grid T7.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.