• Dejvik

    Ahoj, vybírám krossové kolo do 10K (max. 2500km/rok). Jaké z těchto tří kol byste koupili? >>

    1. Pell's Crono Pro > http://www.mojekolo.cz/…ls-crono-pro
    2. GT Transeo 2.0 09 > http://www.koloshop.cz/…-model-2009/
    3. GT Transeo 2.0 08 > http://www.koloshop.cz/…-model-2008/

    PS: Chtěl bych ještě poděkovat lidem na fóru, co mi s výběrem kola pomohli a omluvit se moderátorům že zakládám další téma (v předchozím tématu bylo dost odpovědí a bylo by to nepřehledné)

    Anketa: Jaké kolo byste vybrali?

    0 0
    • Mr.Duck  

      No, ten pell's je oproti oběma GT vcelku slušně vybavenej, ale je to taky vidět na ceně. Vidlice ani na jednom asi nebude žádná sláva, ale přes crossový vidlice se nepovažuju zrovna za odborníka, nicméně co se týče ostatní výbavy, tak pell's už na tom je vcelku pěkně.

      Na druhou stranu rám se mě víc líbí ten od GT (a to sem, prosím, zaujatej, sám jezdim na razzeru od pell's), ten pell'sův trek mi přijde takovej nezajímavej, a naopak u treku mi ten podivnej rám GT přijde pěknej(na MTB se mě to tolik nelíbí).

      0 0
      • Dejvik  

        Vidlice by byla stejně většinu času zamknutá.

        Má ten rám u GT nějaký vliv na funkčnost, nebo je to jen z designové stránky (potom mi přijde lepší koupit Pell's)?

        0 0
        • marapara  

          Měl by líp tlumit rázy zadní stavby. Přenáší je do horní rámové trubky a částečně do sedlové. Klasické rámy to mažou přímo do sedlovky.

          0 0
          • Dejvik  

            Teď jsem chtěl napsat, jestli by to nevyřešila odpružená sedlovka, ale četl jsem, že se sedlovka vzdaluje od středu a dost to vadí.

            0 0
            • Dejvik  

              Zapomněl jsem napsat, abyste nekoukali na cenu, protože ty kola seženu za stejnou.

              0 0
          • Mr.Duck  

            No to zní celkem logicky, nikdy mě to nenapadlo :-) Žil sem v domění že to funkci nemá a je to jenom věc designu.

            Každopádně proč na to reaguju: Je to nějak znatelný pro jezdce?

            Jinak teda odpružená sedlovka myslim že neni problém, slečna to má a nepřijde mi to zlý, ale váží víc.

            Z mýho pohledu, jestli nevadí že pell's je dražší, šel bych do něj, rozdíl v osazení je celkem velkej, ale nevim jak je znát to co popisuje marapara.

            0 0
        • Hejdik  

          Sakryš,blebě jsem kliknul na anketu místo na odkaz.Jsem pro ten první Pells.-Je to čistě pocitovka -nejvíc se mi líbí…

          0 0
    • Mike Gaucher  

      Ehm … Hlasoval jsem omylem. Plomiň.:-)

      0 0
    • hradman  

      Ahoj Dejviku (muj názor znáš tak jen hlasuji :-) (rada z icq :-) )

      0 0
    • Dzin_CZ  

      Sakra, uklikl jsem se. Volil bych Pellse, protože je subjektivně hezčí, objektivně líp vybavený.

      0 0
    • Dejvik  

      Takže s těmi omyly to máme Pell's 7 vs. GT. 9 (výsledek by byl asi opačný kdybych se dříve zmínil o stejné ceně)

      Asi koupím Pell's :), protože mi ho i doporučilo více lidí přes icq. GT má sice lepší geometrii rámu, ale prý to nemá cenu řešit u kola za 10K, co spíš bude na silnici, než v lese.

      0 0
      • Dejvik  

        Tak já už vážně nevím, chtěl jsem si koupit Pell's a když jsem napsal prodavači jak ho vidí oproti GT, tak mi napsal, že by koupil GT :D

        0 0
        • Mr.Duck  

          No hele, jestli by tě to stálo stejně, tak komponentově je na tom Pell's rozhodně o poznání líp. Co do rámů nevim, bude to podobný, to bych řešil spíš jak otázku vzhledu, ale jinak je ten Pell's prostě lep­ší.

          Další věc je, jestli máš tu možnost, na obou se projet, je možný že se ti líp pojede na GT, a to je pochopitelně důležitý. Nicméně pokud v tom neuvidíš znatelnej rozdíl, a vzhledově tě GT nepřitahuje víc než Pell's, tak je Pell's jasná volba podle mě.

          0 0
          • Dejvik  

            Tak já už nevim :D. Napíšu že se mi líbí Pell's a všichni hlasujou pro GT, když už chci objednat GT, tak se zase ozvou lidi s Pellsem :D. Opravdu kolům moc nerozumím a nevím co si koupit. U GT je sice lepší vidlice (což je pro mě docela nepodstatný) a lepší rám, kolo se mi celkově líbí (bílý rám, ale nebude vypadat pěkně až se zašpiní :D). Pell's je zase vybavenější a dokonce i lehčí, kolo se mi líbí jen o trochu méně, ale zase je ve tmavé barvě.

            0 0
    • scalar  

      Každé z těchto kol má své výhody, u Pellse je to výbava (především 27 převodů), u GT zase rám – je oproti Pellsu zeslabovaný.

      Píšeš ale, že vidlice byde většinou zamknutá, v tom případě je nesmysl tento více než dvoukilový krám tahat. Podívej se na Pells Demon, ten už má rám ze zeslabovaných trubek, ideálně ve verzi Lite s karbonovou vidlicí, ta pochytá nerovnosti na hrubém asfaltu a v lehčím terénu lépe než ta odpružená…

      0 0
      • Dejvik  

        Demon lite je už docela drahá záležitost a i klasickýho Demona seženu dráž než Crono Pro 09 :D.

        0 0
    • Dejvik  

      Už jsem napsal E-shopům a tady jsou konečné ceny:

      Pell's – 10K

      GT – 9,5K

      0 0
    • Dejvik  

      Ptal jsem se přes víkend ještě jednoho člověka a řekl mi že nemám koukat na rám, ale na výbavu >> Pell's.

      Nemáte náhodou někdo, některé z uvedených kol? Jaké s ním máte zkušenosti, byl nějaký problém?

      0 0
    • šlapatko  

      Za mě pells.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.