Merida Matts HFS XC 3000-D 2010 vs. Cube REACTION RX 2010

11 nepřečtených
  • Domiinoo

    Ahoj,

    prosím vás o radu při výběru kola. Jsem úplný začátečník a většina mých „znalostí“ v tomto oboru vychází z pročítání různých diskusí.

    Rozhoduji se mezi Meridou a Cubem viz nadpis. Info o kolech je zde http://kola-sport.stratilek.cz/…00-D-P7.html a zde http://www.cyklofaltynek.cz/…azs/1/id/175

    Především mě zajímá kvalita rámu, vidlice, ale i názory k ostatnímu osazení, případně Vaše zkušenosti

    Podle mého názoru je na tom výbavou lépe Merida, ale třeba přehlížím něco zásadního, proto Vás žádám o radu

    Měřím 168 cm a vážím 69 Kg

    Obě kola mohu mít za podobnou cenu

    Velice děkuji za jakýkoliv názor, Milan D

    Anketa: Jaké kolo byste si vybrali?

    0 0
    • Smazaný účet  

      celkem se divim, že je ještě mají, HFS 2000 šla hned do pryč :D

      takže dílově: Merida je komplet na XT, Cube jen něco, navíc se liší v brzdách, což bych řekl, že má také navrch Merida, ale největší rozdíl bdue ve vidlích: Magura i Fox jsou super vidle, ale za posezonní vyčištění vidle a její servis dáš u Magury tak 6–800 a u Foxe 3000 (nidko v ČR ho kromě servisu Fox v Písku vůbec neopravuje kvůli náhradním dílům a dementní záruce, teď ho mám a na podzim půjde do pryč výměnou za Sida… Trochu smůla za značku) Merida bude pod hranicí 11kg, Cube o něco vejš asi váhově díky ráfkům

      Co se týče rámů, HFS 2010 vyapdjí skvěle mohutně (viz můj profil), mají tušim 1450g v L, ale to bude asi i s Cubem stejný, jde o to, co se ti víc líbí, bíla třeba moc prtaktická není, ale zase je to kolo pojištěný proti krádeži, což se v ČR hodí ;)

      přeju ať tojezdí a snad mě nesežerou za to, že doporučuju Meridu :D

      0 0
    • Alcaf  

      Ahoj,

      tak už jsi si vybral? Já mám Cuba, sice LTD Race 2011, ale jsem nadmíru spokojenáááá. Tak dobře vyber:o)

      0 0
      • Domiinoo