• mdk

    Ahoj..chcem sa spytat…Ohladom tejto brzdy chcel bi som ju dat na bike zo zdvihom 150/150..ale co ma trapi je ze na official web maju ze je urcena …maximalne pre mekky allmountain…Cize znesie to..vecsi kotuc mi nevadi..len ci sa nebude najk prehrievat alebo tak nejak…Ide my hlavne o to ze je cervena

    0 0
    • scret  

      spravne,honit vahu je treba vzdycky a vsude:))

      0 0
    • kubad  

      podle výrobce je max. 180/160 pokud ti to stačí tak proč ne :-) jinak počítej s tim že při prvním větším pádu ulomíš tu carbonovou páku :-(

      0 0
    • Karlos009  

      V testu kotoučovek v německým Biku byly s tím 180mm kotoučem 2.nejhorší v brzdné síle. Tak asi na enduro moc nebudou.

      0 0
      • kubad  

        nevim jaký test četls, ale ve většině těch co sem četl já patří spíš k těm lepším :-)

        0 0
        • Pi†el  

          Znam 2 lidi co maji martu a ani jeden s ni neni moc spokojeny..

          0 0
          • kubad  

            Netvrdím že to není možné, ale většinu problémů má na svědomi naznalost nebo špatný servis :-)

            0 0
            • Pi†el  

              jeden si toho moc na kole neudela, to je fakt, ale druhej ma 3 kola a „zpravuje“ si vsecko sam, centruje si apod..

              0 0
              • kubad  

                Na co konkrétně si ztěžují? Nic neni úplně bez chybičky :-)

                0 0
                • Pi†el  

                  Jeden myslim nadaval, ze ve sjezdech meknou, coz zavzdusneni nezpusobi. A druhej s nima mel nakej problem, tak byly v servisu a ted s nima jezdil nekde v alpach, semtam v pisku a brzdy se proste zadrely, tak sly zas do servisu..

                  0 0
                  • kubad  

                    měknutí ve sjezdu není opravdu typické naopak brzdy celkem tuhnou a to zadření v prachu pokud má SL tak tam se umí přídírat páka v těle to se lehce vyřeší :-)

                    0 0
    • OCG  

      Ja teda nejezdim SL, ale normal Marty, ale mam pocit, ze je tam jen vahova uspora a jina barva. Takze vlastne stejna brzda :o) No mam 96 kg, vepredu na kole 160 mm kotouc a zatim jsem ubrzdil uplne vsechno (je potreba rici, ze jezdim takove normalni XC, ale sjezdy me dost bavi). Vubec bych se toho nebal, teda tech brzd. Jediny, ceho bych se bal, jsou ty paky. Ja pri dost nevinnym padu zohnul pravou paku na normalni Marte a stalo me to fakt dost penez. Mel jsem to za VC a i tak nejakejch 960 Kc (MC asi 1400) jen za dva kousky hliniku, ktery sly namontovat do celisti brzdove paky. Na webu je to tak napsano mozna proto, ze jestli se nepletu, tak primo pro DH a Enduro je tam Gustav. Ale mozna se pletu :o)

      0 0
    • kesu  

      Ahoj,ja sem resil stejny dilema s tim,ze je chci na enduro 160/165mm a vazim 90kg.Marty SL brzdej uplne stejne jako luizy tzn malinko lip nez shimana a juicy-podle mejch zkusenosti fakt dost dobre.Problem je,ze se s tema nizkejma kotoucema silene prehrivaj,rekl bych skoro dvojnasobne co jiny kotouce.Pravde­podobne to ale budou resit normlani kotouce cimz ale zase odpada stranka designu.Co se tyka kotoucu daji se sehnat v jakekoli adapterove verzi a barve(stribrna,zla­ta,cervena).Tzn klidne s 203/180mm kotoucema.180mi­limetrove kotouce vypadaji jeste stejne jako ty 160,ale 203mm uz je derovana.Videt je to na Speslech a to na modelech stupjumper FSR(na fotce 180/160) a na modelu Enduro kde jsou 203/180.Ja po dlouhem rozhodovani a srovnavani pujdu do zlatejch 180/180mm a budu doufat ze se nebudou moc zapejkat a pokud budou pujdou normlani tezky kotouce

      0 0
      • mdk  

        Co sa tyka tej karbonovej packy..Mno skladam bike cize jazdit budem na tom as v neskorej zime..cize dovtedy asi budu „STRAITLINE CERVENE“ ..A kotuce k tomu budem mat 180/160 a pochybujem ze bi to stacilo a este jak hovoris „kesu“ tak to sa bude prehrievat…Ja us som teras spokojny ze bude tam pekne jasna cervena farba…Kotuc este neviem presne…ale nieco od formuly, avid mozno hayes ale do toho sa mi moc nechce..

        0 0
        • Dijck  

          Co za bike skladas? Celkom ma to zaujalo…zaujimave komponenty:)

          0 0
        • kubad  

          No jsem zvědavý jak budou sloužit, ať ti to klapne. Ale s kotoučema toho moc nevyřešíš, Marty mají úzké desky, takže výměna kotouče moc neřeší. Ty na obrázku sou tvoje? pokud ne vem radši verzi PM líp se ti budou řešit rozměry kotoučů. A Marta si dobře rozumí s kotoučema Hope

          0 0
          • mdk  

            No este strasne vela veci mi chyba…ale v podstate zatail ma kluky xt, zajtra magury sl, a chystam nieco na reigna 150mm..vidlicu 36fox popripade AM SL 1,rafky, predstavec, riadidla syncros !biele! ..vybava xt…v podstate style enduro..v cierno-bielej kombinacii…s cer­venymi sperkami

            0 0
            • kesu  

              pokud muzu radit s tou vidli na priti rok bude maruska 55 as ta v ty vrcholny edit nabizi 120–165mm a chodem bude urcite lepsi nez 36

              0 0
              • mdk  

                Farba super..design mi as tak moc nevadi…ale ma tie hnusne lacne chromove nohy..takze nic z nej..

                0 0
                • kesu  

                  jo ma cerny nohy to je pravda..

                  0 0
                  • tomfree  

                    Černy nohy nemá,on myslí toto,je to nikl a je to náhodou hezký,asi jediný na ní.

                    0 0
              • Dijck  

                Mozno bude chodit lepsie ako vzduchovy(talas, float) fox 36, no si1ne pochybujem. Ale asi tazko bude chodit lepsie ako 36VAN. V marz doteraz nezvladli vzduch.

                0 0
                • kesu  

                  jo dik za upresneni na Van 36 sem nejel nemuzu hodnotit

                  0 0
    • lodyh  

      Jezdím Marty SL stříbrný na 180/180, origoš kotouče.

      1. brzdná síla fenomenální, brzděj určitě líp než XT,XTR., s těma můžu srovnávat.

      2)Teď zkušenost s Alpama, to by mohlo být s tím endurem srovnatelný. Při dlouhym, prudkym sjezdu, to chvíli šlo, ale pak začala brzda poměrně vadnout, radši sem zastavil. Kotouč skoro do růžova, měly blízko k zapečení. Na tohle nejsou opravdu stavěný.

      0 0
    • monkey57  

      Mam marty (ne SL) s PILA kotoucema aligator 203 a pohoda. Krasne se da davkovat brzdna sila. Paka je ta hlinikova, dobre se ovlada jednim prstem. pouzival jsem je 2 roky s 160 kotoucema, vzadu vpohode, ale vepredu to bylo fakt malo. kdyz jsem jel delsi sjezd, brzda hur brzdila, divne hucela a hodne se zahrivala.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.