• scalar  

      Zkus doplnit důležité údaje – v jakém terénu s tím chceš jezdit (pouze asfalt nebo i lesní a polní cesty, šotoliny případně lehčí terén), kolik vážíš.

      0 0
    • zichis  

      Důležitý je, aby se dalo upgradovat. Například u přední vidlice si budeš chtít časem dát lepší vidli a kotoučový brzdy. Tudíž je nutný aby krk rámu byl typ Ahead 1+1/8"

      Když vyškrtám všechno co má zastaralý 1" závitový krk vidlice, zůstane Superior RX500 a Apache Indian2009

      Superior je sice o 7 stovek levnější a má „odpruženou“ vidlici, ale zdá se mi jakoby tam ani na ten rám nepatřila – je to s ní takový moc nadzvednutý. Možná bych ho bral, ale za tu vidli by tam okamžitě šla lehká pevná.

      Apache má sportovněnší geometrii – oproti Superioru bude jezdit rychlejc, hlavně ve stoupání je tahle geometrie výhodná a zatáčet bude výrazně svižněji. Ale né každýmu taková geometrie sedne. Jestli ti jde o pohodlnej posez s napřímenejma zádama a poklidnou jízdu po rovinkách, tak si ho taky škrtni.

      Ještě obecná rada, kdybys se díval ještě po jinejch: Pohlídej si aby zadní vidlice rámu náhodou nebyla jen na náboje délky 130mm. Potřebuješ, aby měla vnitřní šířku 135mm, abys tam mohl časem dát 7mi,8mi, nebo 9ti kolečko.

      0 0
      • zichis  

        Kdyz to vemu z hlediska penez, tak bude fakt nejlepsi vzit Superiora. Pevnou ocelovou sezenes zadarmo, tu puvodni odpruzenou si od tebe nejakej blazen za stovku koupi, no a usetreny penize dej za http://www.kupkolo.cz/…C9_2349.html

        Mozna ti to bude pripadat jako blbost, davat na lowendovy kolo tak drahej retez, ale ver tomu ze neni. Diky nemu vydrzi prevody nekolikanasobne dele, takze mas dalsi uspory za servis. Musis ho tam dat ale ihned, jeste pred prvni jizdou !!! Staci totiz aby ten originalni retez omackal zoubky o par setinek mm a uz ten novej C9 nebude dobre nabihat.

        0 0
        • maajkee  

          No, řetěz, to ho asi uplně nejvíc zajímá, navíc na tom supu není ani 9ti kazeta. je tam jen nějaká sedmička.

          0 0
          • zichis  

            Jistěže to jako začátečník považuje za nepodstatnou záležitost, proto se mu to snažím vysvětlit, že další náklady za zdánlivě levný kolo mu hrozí hlavně kvůli mizernýmu origo KMC řetězu.

            A co jako, že tam není devítikolečko? Jestli jsi nikdy nejezdil kombinaci sedmikolečko + acera kliky + C9 tak mlč!

            0 0
            • maajkee  

              nejezdil, protože je to jako lejt vysokooktanovej benzín do felicie…

              0 0
              • PatrikL  

                tak tak, navyše pri tých 2000–3000km ročne by mu stačilo vymeniť raz reťaz za 150kč (nejaká hg50) a aj kazeta a prevodníky by boli v pohode :)

                0 0
                • zichis  

                  Jsem přesvědčenej, že na 2–3Mm nezůstane. S jídlem rozte chuť :-) No aji kdyby – ta výdrž HG50 co píšeš, je nadsazená. Skutečnost je poloviční. A to ještě za předpokladu že se s ním jezdí v suchu. Ve vlhku odchází ještě tak třikrát rychlejc.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    Ale kdeže. Vozil sem HG50, KMC Z72 a všechno možný, a že by něčim po třeba 1000km propadla měrka to ani náhodou, max na druhej zoubek. A že bych to ňák moc šetřil si nemyslim ;)

                    0 0
    • scalar  

      Asi bych trochu navýšil rozpočet na Pells Crono, verze Zero nebo raději First:

      http://eshop.blizzard.cz/index.php…

      0 0
    • Fuglsang  

      K tomu kde budu jezdit: bydlim v casti mesta ktera vyrostla na poli, takze prvni stovky metru bude polni cesta rozjezdena od kamionu a obcas vysipana sterkem pak uz bude asfalt. Miry mam 183/74 a vaha jeste urcite pude nahoru. Geometrie: spis tu rychlejsi, rano kdyz pospicham do skoly tak to potrebuju profrcet hodne rychle. Odpoledne bych pak ale chtel mit spis ty naprimeny zada a uzit si tu jizdu. Navic je potreba rict ze minimalne v 50% jizd budu mit na zadech batoh. Mou peclive vybyrana kola jste mi pekne proskrtali :) Ja bych byl spis pro toho Apache, navic kdyz jsem ted zahledal tak jde sehnat o 5 stovek levnejc i s dopravou zdarma. Upgrady: mate pravdu, opravdu by me nenapadlo jeste nez poprve slapnu do pedalu menit retez, asi Vas zklamu ale nebudu ho menit ani potom co jste mi to rekl :) nejsou na to proste penize muj limit byl 6 tis a se skripenim zubu jsem ho teda jeste o pet sest stovek navysil.. prvni vylepseni budou nejdriv pres zimu kdy bych teda vymenil rezez a pripadne tu vidli

      0 0
      • stan99  

        Za tu cenu radši něco jetého.Například tady je dobře vybavený Author Zenith.Deore LX,průmyslová ložiska,bytelné ráfky atd.

        http://www.cyklobazar.cz/…ith-doplnky/

        Ještě jak to máš daleko.

        Nebo bazaru BF nabízí Meridu matts tfs 300d za 6800Kč.Když stlačíš cenu tak ještě vyjde na hladké užší pláště.A máš bytelného „crosse“ nebo MTB podle nálady.

        0 0
        • zichis  

          když vedle sebe postavím ty bazarovky a toho Pellse za 6990 co navrhuje scalar za 6990 tak se ty ojetiny propadnou hanbou :)

          0 0
    • umpalumpa  

      V téhle cenoví kategorii je úplně jedno co koupíš, stejně to leze ze stejné továrny a akorát na tom jsou jiné nálepky ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.