• batmanBS

    Zdravím,

    již pár měsíců uvažuji o nákupu silničky. Vyjížďky z Prahy cca do 100km občas ňákej kopec cca tak 2,5tis km/sezóna. Budget max. 40tis. Mám 86kg.

    Zřejmě mi budete doporučovat bazarovky :) Našel jsem tyto 3 kousky, do čeho byste šli Vy?

    Scott se mi zdá nějak podezřele levnej, na to že má karbovovej rám. Connondale má rám z duralu, hmotnost kola 7,6kg. Slušný ne? Dural neznám… nějaké výhody oproti Alu???

    Trek Madonne 4,5 C, gloss bl.

    http://mujsport.cz/…5-c-gloss-bl.

    Scott CR1 COMP 20-sp (105)

    http://mujsport.cz/…mp-20-sp-105

    Cannondale CAAD10 Ultegra Compact

    http://mujsport.cz/…egra-compact

    0 0
    • Smazaný účet  

      Těžko hodnotit. Scott je komponentově i na kolech ošizenej, odkaz na Trek nefunguje. :-P

      0 0
      • batmanBS  

        TREK

        Rám: TCT Carbon

        Vidlice: Bontrager Race Lite, Carbon

        hlavové složení: Aheadset w/ cartridge bearings, integrated, sealed, alloy, 1.5" Bottom

        přehazovačka: Shimano 105

        přesmykač: Shimano 105

        řazení: Shimano 105 STI, 10 speed

        brzdy: Shimano 105

        kliky a převodníky: Shimano R-600 50/34

        řidítka: Bontrager SSR VR, 31.8mm

        představec: Bontrager Race Lite, 7 degree, 31.8mm

        sedlo: Bontrager Inform R1

        sedlovka: Bontrager Carbon

        kazeta: Shimano 105 12–27, 10 speed

        ráfky: Bontrager SSR

        pláště: Bontrager Race Lite 700×23c

        0 0
    • yetti  

      Ten Cannon je jednoznačně nejlíp vybavenej, ale chybu neuděláš ani jedním z těch kol. Časem bych akorát vyměnil Aksia za něco lepšího, ale i na nich se dá jezdit naprosto v pohodě. Jinak určitě si zkontroluj geometrii těch kol, protože z vlastní zkušenosti je třeba mezi tím Cannonem a Scottem dest velkej rozdíl.

      0 0
      • batmanBS  

        Na geometrii se zaměřím, díky. Co ten dural??? V čem je to jiný?

        0 0
        • yetti  

          Většina uživatelů tady Ti bude přísahat, že nic jinýho než carbon nemá smysl, ale Cannon hliník opravdu umí. Sám jsem od Cannonu jezdil celohliníkovej CAAD5 a kombinaci hliník/carbon Six13 Team a ani na jedno nemůžu říct křivý slovo. I ta CAAD5 byla lehká a úžasně pevná. Můj názor je, že bych raději jezdil na dobře vybaveném kole s cenově odpovídajícím kvalitním hliníkovým rámem, než na mizerně vybaveném kole na karbonu, kde rám dělá 3/4 ceny kola

          0 0
          • batmanBS  

            To zní rozumně. Já nikdy nic karbonovýho neměl. Nejsem na karbon moc těžkej? Nemám zkušenost, ale tyhle levný karbonový rámy asi moc tuhý nebudou, co? Není karbon jako karbon :)

            0 0
            • yetti  

              Tak zrovna u kol co sis vybral to rozhodně není případ levnýho carbonu. Jak ten Trek, tak Scott budou mít rámy perfektní, ale právě díky tomu, že rám tvoří podstatnou část ceny je zbytek osazení ošizenej. Se svojí vahou si rozhodně nedělěj starosti – sám vážím o dost víc a jezdím na krbonovej silničce. To jsou jenom takový babský pověry :-)

              0 0
              • karliner  

                Fakt si myslíš, že na 2500 km/rok a zhruba 100 km vyjížďky je kolo vybavené 105 ošizené a že to nestačí? Doporučil bys tedy levnější rám vybavený 105 nebo dražší komponenty na podobně kvalitních rámech. Já v tom mám hokej, páč si myslím, že si vybral dobře a kdyby začal jezdit víc, komponenty nebo kola může upgradovat, s rámem to je složitější, ne?

                0 0
                • yetti  

                  Ten Cannon sice neni karbonovej, ale je to špičkovej hliníkovej rám s hmotností 1150g ve velikosti 56, což je plně srovnatelné s carbonem. Osobně jsem zastánce vyváženého vybavení kola, kdy kvalita rámu koresponduje s kvalitou ostatního vybavení a z mého pohledu je ten Cannon výbavou jinde než ty dvě ostatní kola a dovolím si tvrdit, že jízdní vlastnosti všech tří rámů budou velmi podobné.

                  A jestli 105 stačí na 25000km ročně nebo ne, to můžeš brát i tak zda by na to třeba nestačilo kolo na Tiagře za 20. Osobně nemám zkušenost s desítkovou 105kou, ale jezdil jsem devítkovou 105ku i Ultegru a tam byl značný rozdíl v tuhosti klik a přesnosti řazení a také hmotnosti. Desítkovou Ultegru jsem jezdil a považuju jí za nejlepší volbu cena/kvalita vůbec.

                  0 0
                  • karliner  

                    Jo, tomu rozumím. Jen mi přišlo (z mého pohledu, páč najezdím zhruba dvojnásobný objem ročně na silničce v ceně pár piv..) to tvrzení, že je ošizený trochu neuvěřitelný. Ale taky bych si z toho výběru vybral toho cannona…

                    0 0
                  • nooski  

                    A copak hmotnost rámu určuje jeho kvalitu? Pro mě je kvalitní rám ten, který je už od výrobce perfektně rovný, závity protažené a co má být zafrézováno, tak zafrézované je a nemusím to nechávat někde v servisu dodělávat. Očekávám, že mi vydrží několik sezón, neb kolem něj se všechno staví, tudíž má i kvalitní lak a musí se mi líbit no a nakonec veledůležitá věc u silničniho kola a to je geometrie a osobní preference co se komfortu/tuhosti týče. Tím neříkám, že Cannon kvalitní není, vím že Caad 10 by měl být super. Jen osobně na rámu gramy nehoním – raději na kolech ;-)

                    0 0
                  • Lepra Z Metra  

                    Podle mě by ti stačilo něco mnohem levnějšího. Minulou sezonu jsem najezdil na nejlevnějším silničním scottu na soře asi 7000 a jak mi to stačilo. teť mám levného hliníkového focuse na 105 za 25000 a jsem s ním nad míru spokojen, dokonce se na něm bez problému dají úspěšně jezdit závody, na konec sezony počítám asi 12000. Podle mě zbytečně vyhazuješ peníze…

                    0 0
                  • prvniodkonce  

                    25000 km ročně na 105ce, to už bych viděl jako závažnej problém.

                    0 0
    • Kamikaze 591  

      Koupil bych tohle plus k tomu pořídil nějaké pořádné kola. Kdyby si se rozhoupal rychle tak něco dolů.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Za 35 litru ti strelim svou silnicu, ktera je vybavena lip ;-)

      0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Lehce pres, ale dle me zajimavy Williery

      0 0
      • batmanBS  

        pěkný, přes ale ne moc :)

        0 0
      • batmanBS  

        To by mně zajímalo jak by se tvářili z pojišťovny, kdyby věděli, že za úraz, co jsem si způsobil letos na kole si plánuju koupit silničku :)

        0 0
    • funkatron  

      za mna cannon :)

      0 0
    • Zdenda CUBE  

      Osobně bych šel do SCOTTa, to kolo je momentálně v prodeji prakticky za cenu rámu, nová 105ka chodí bez problémů a časem až ta kola odjedeš, není problém vyměnit je za lepší …

      0 0
    • zzabak  

      Koukni na toto, velikost je presne na tebe

      http://www.cyklobazar.cz/…r-izoard-xl/

      vcera jsme ji videl, byla sice pouzivana (nejaky ten sram tam je) ale vse chodi celkem dobre, mi uplne nesedla velikost nebral jsme ji. Urcite lepsi nezz ta nova kola co uvadis v uvodu.

      0 0
    • jerryx  

      Vsechny tyhle znacky stejne jako Spesl sou desive predrazeny. Willier by byl urcite rozumna volba a najdou se i jiny vyrobci (napr. Canyon), kde dostanes dobry kolo za rozumny prachy.

      Jinak kolo na 105 je podle mne ok na tvoje predpokladany vyuziti. Jednoznace ti doporucuju jit do karbonovyho ramu, protoze to je proste modernejsi a vsech smerech lepsi material a technologie vyroby (nechci to vic rozebirat). Treka sem jezdil a je to dobrej a docela pohodolnej ram, takze bych bral jeho, ale asi bych se stejne podival jinam. Bazarovej karbon na ultegre by taky nemusel bejt spatna volba.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.