Kotoučová zapletená kola na silnici/gravel

50 nepřečtených
  • MiroHo

    Ahoj,mám silnici(gravel/en­drurance…nazý­vejte si to jak chcete) s továrníma zápletama na kotouče,které váží 2300g a rád bych je vyměnil za něco lehčího,ale zase né moc drahého.Je to levná silnice,kterou používám na dojíždění do práce a když je v lese hodně mokro a nechce se mi zasírat bajk. Jezdím hlavně silnice,rozbité lesní cesty,polňačky…ur­čitě ne žádné velké terény,na to mám bajka.Vozím max. 32mm pláště s duší.Vážím 75kg.

    Požadavky:

    pevné osy

    cena do 5000,–

    váha ideálně kolem 1800g

    Předem díky všem za tipy.

    0 0
    • nitraq  

      1900 gramů za 3600.

      https://www.kupkolo.cz/…2mm_z103539/

      0 0
    • ripal  

      Ahoj,

      Pripojuji se k dotazu mam gravela a chtel by si poridit druhy set kol, na kterem bych mel uzsi plaste tak do 30c-32c. Cena by mela byt tak do 10tis.

      0 0
      • Pista.Wassermann  

        Záplety.cz a poradit se. Mám jen pozitivní zkušenosti. Zeptej se na ráfky ryde. Na cx kolo se dají do desítky podle mě poststavit kola pod 1600g.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • TK75  

      Taky jsem pořizoval na záplety.cz kola na gravel a vše OK.Poraděj ti a nabídnou varianty, co si vybereš pošlou na dobírku.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lubka6  

      Zdarec. Koukám po kolech na gravela, protože to, co dává Specialized na základní karbon, je trochu tezitko.

      Dt 1800

      Nebo Dt 1600

      Vyplatí se připlatit?

      0 0
      • Cavendish  

        Kromě toho že jsou 1600 lehčí, tam používají vyšší radu nábojů. Tady by ten příplatek smysl měl.

        Jinak za 10k jsme postavili gravel kola pod 1500g. Jen to nemělo DT náboje

        0 0
        • Lubka6  

          Z čeho byly ty kola poskládány? Mám cca 85 kg

          0 0
          • Cavendish  

            Bitex náboje. Stejně jako mají kola Pancho. Ráfky DT XR331 plus jejich ALU niple a podložky. Dráty CN Spoke 424. Jen majitel měl 75kg, tak jsme dali 28 drátů. Tady by se dalo 32 a 3× křížené.

            0 0
      • jIrI___  

        Nedávno jsem řešil podobné dilema. Jen jsem teda váhal mezi C 1800 a CR 1600 . Nakonec jsem vzal CR 1600 kvůli lepším nábojům, hlavně mě lákal zadní s rohatkou. Definitivně rozhodnuto bylo ve chvíli, kdy se mi podařilo najít v Německu výprodejový model CR 1600 Dicut (který je o něco lehčí než Spline) za cenu pár korun přes 10000 Kč :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vt  

      Nemate nekdo zkusenosti s redukci zadniho naboje na QR u silnicnich 11 speed zapletu C 1800 SPLINE ? Mel by to tedy byt naboj DT 370.

      Je tohle spravna redukce? DT Swiss 240/350 koncovky zadního náboje 135/QR

      0 0
      • milan.v  

        Dle mého tam bez problémů půjde, raději ať ale potvrdí vlastníci těch kol…

        0 0
        • vt  

          Pan Utinek z Bottica mi promptne odpovedel, tak doufam, ze ty co mi radi budou ty spravne ;-) Je to magie.

          Dobrý den,

          Ne ty nejsou správné, vy potřebujete koncovky, aby prvá byla pro silniční 141sp kazetu!

          Naše číslo koncovek je :

          Levá 118520 – 470 Kč.

          Pravá 118556/2 – 470 Kč. ( 11sp Road )

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Jen do konce října na mtbiker.cz