• oggy

    ahoj chtel bych se zeptat jakej full spis tak pod 40000 by ste mi doporucili azaroven zhodnotit tenhle cube v pomeru cena /uzitelnost dekuju

    www.cube-bikes.de/…d_12352_.htm

    0 0
    • gobike  

      Ten Cubik urcite bude pouzitelnej a po designove strance uplne bez chyby!

      0 0
    • maly bob  

      treba tento trinnity.cz/De­tailPage.asp?DPG=18988 a este zbyde na lepsi vidli a treba nove kliky

      0 0
      • oggy  

        a myslis ze ten ram bude lepsi?

        0 0
        • maly bob  

          to nevim protoze sem ani jeden nejezdil, ale dal sem to tu jako moznost

          0 0
      • Lister  

        po té slevě neodolatelné, za cenu něco málo přes 30 tis funkční full se slušným osazením…no a navíc jako bonus ty brzdy, to by mě hodně lákalo, vyměnit vidlici za něco lehčího a skoro 100% závoďák :)

        0 0
    • MlokCZ  

      Pokud chceš koupit ještě letos, tak to jdi úplně jinak. Zkus zjistit, jestli vůbec je nějaký full v tvojí velikosti k mání a pak se ptej, protože letos už téměř nic nikdo nemá. A pokud až příští rok, tak počkej, až se objeví modely 08 od více značek.

      0 0
      • oggy  

        koukam ze mas taky cube v mnohem lepsi verzi sice na ten cube sem psal a ve velikosti jeste je no

        0 0
        • MlokCZ  

          Nevim jak se to bude chovat s tím tlumičem co tam je, ten neznám. S RS MC 3.R je to hodně svižné kolo, ale je to s tím tlumičem skoro moc progresivní (za to může ale ten tlumič). Za ty prachy to je slušné kolo, ale já už bych teď do něj nešel, má to malý zdvih. AMS 125ka je pak úplně o něčem jiném a ty kola jsou mnohem více rozdílná než by se mohlo zdát z těch 2,5cm rozdílu zadní stavby. Pocitově i díky jinému tlumiči AMS 125ka má tak dvojnásobný zdvih. A přitom nemám pocit, že by AMS 125ka jela nějak výrazně hůře než AMS Pro. No a pak třeba Canyon XC má také pohodlnější zadní stavbu. A to nejen díky těm 15mm navíc, ale opět zase kvůli tlumiči (je tam také RP23 v délce 190/51). Já bych asi už obecně nechtěl moc kolo, kde je tlumič 165/38, i když samozřejmě jsou vyjímky, kde to nevadí.

          Pokud chceš určitě jen těch 100 zdvihu, tak je to slušná volba, s tím, že třeba Trance je při stejném zdvihu o něco pohodlnější.

          Určitě bych ale popřemýšlel o tom vzít o něco větší zdvih.

          0 0
          • vlk  

            Zdar, jak jsme se bavili o těch tlumičích. Mám teď ten tlumič RS sid 165/38 na tom novém rockmachinu a je to s ním vpohodě.Přesto, že je rám podle linkage trochu progresivní, tak s to běhá pěkně, využívá plný zdvih. Progresivita docela malá.Dokonce už byl nadoraze a raději jsem ho trochu přifouk. Na minulém kole jsem ten tlumič kritizoval, ale jak se ukázalo bylo to progresivnějším rá­mem.

            Toto u tebe je jasně dané tlumičem a né rámem, který máš degresivní, to mi je z linkage jasné. Ale od své nové zkušenosti bych všechny 165/38 tlumiče nezatracoval. Si myslím, že čím více ten tlumák má nastavovátek, hejblátek apod, tím méně zbývá pro vzduchovou komoru místa. Takže tam máš Motion control, všechna možná nastavování-tak v tom bych viděl asi ten problém. Ale jen odhaduji. Ale obecně je to jak píšeš, delší tlumič=větší pozitivní komora= menší progresivita.

            0 0
            • MlokCZ  

              Máš pravdu, určitě to nejsou všechny kratší tlumiče. Ten MC 3.R je bohužel progresivní fakt hodně. Na AMS 125ce má ta stavba průběhe naprosto stejný a tom už by to pro někoho bylo progresivní málo a ten tlumič by dával častěji na doraz. S MC to téměř jistě nesouvisí, protože Pearl 190/51 tak progresivní není a MC má úplně stejný. Spíš jen, že u krátkého tlumiče se ten problém může stát u více tlumičů a je třeba ho více hlídat. Ale zase někdo dává pořádný dropy a naopak má problém úplně opačný, takže se nedá paušalizovat.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ale u toho Pearlu (190/51) sice vim, že je progresivní o hodně méně než MC 3.R (165/38), ale pořád nevím jak moc přesně oproti RP23 (190/51), jestli vůbec více nebo dokonce méně. Nemůžu nikde sehnat graf a ani dvě totožná kola s oběma tlumiči.

                0 0
                • vlk  

                  Pearl-A nebo se s někým domluvit a na chvíli si je vyměnit, na testování-stačila by jedna vyjížka. Co vím, tak ten pearl měl Thief na Canyonu.Pokud toho Canyona ještě má.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Za pár dní dorazí kamarádovi ES6-ka, takže budu moct vyzkoušet přímo na Canyonu, což bude nejlepší (když to chci z důvodu, jestli případně 08 Canyona koupit s Pearlem, tedy pokud něco nezmění nebo zkoušet je přemlouvat, ať mi tam daj RP23).

                    0 0
                    • vlk  

                      Tak pak se nezapoměň pochlubit se srovnávací recenzí.Tak ať to jezdí.

                      0 0
                    • Matony  

                      ES6 pak se určitě pochlub, můj favorit ve výběru.

                      0 0
    • Jenda  

      ja bych si stejne jako loni vybral tady:-) www.velohanak.cz/zbozi.aspx?…

      0 0
      • oggy  

        otazka je v jakym stavu ta to kolo po testovani bude no

        0 0
        • Jenda  

          no ja tam koupil testovacku I-Drive4 loni a to kolo bylo skoro netknuty – retez puvodni vytahanej na 1 zoubek merky

          0 0
    • Lister  

      no na první pohled to vypadá dobře, ale full má hlavně fullit a tady bych viděl hlavní problém právě v tlumiči. takže počítat s výměnou za jiný a s tím že tenhle těžko prodáš, takže peníze navíc, jedině že by ti to přímo osadili něčím jíným......

      0 0
    • stan.zak  

      … mám tento, za méně než 35,– (ostatní v profilu).

      0 0
    • RADO77  

      Mám Canyon XC4. I s dopravou do cz nějakých 1425 EUR. V závislosti na kurzu je to v tvojem limitu. Prozatím najeto nějakých 1.500,– (v tom Malevil a Silesie) a naprostá spokojenost. Jen vidli jsem dal teď doladit + přehodit zdvih na 115 k Milanovi. www.canyon.com

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.