Jakou vidlici FOX 160mm na enduro?

144 nepřečtených
  • strapal

    Hoj chlapi. Chtel bych se zde zeptat zkusenych borcu na rozdily ve vidlicich FOX. Stavim Ibise HDR na 26" kolech a chci VZDUCHOVOU Foxku – 160mm, 26" kola, taper krk, uprava kashima. Mam na vyber napr – FOX Racing 34 Talas 26 Factory CTD-ADJ 160/130mm, ale tady mi vadi moznost nastaveni zdvihu. Nepotrebuju nejake nastaveni zdvihu, navic je to udajne na ukor citlivosti a nespolehlive. Takze tu mam tri moznosti od cyklosvec:

    FOX 2013 36 TALAS 160 RC2 FIT QR20

    FOX 2014 34–26 TALAS 160 CTD-ADJ 1,5T QR15

    FOX 2014 36–26 TALAS 160 RC2

    Vsechny tri stoji zhruba stejne, maji 160mm zdvih (aspon se teda podle oznaceni domnivam…), jenomze netusim, co znamenaji jejich oznaceni. Tusim ze FIT znamena, ze ma nejakou patronu co se da vymenit (vhodne – nevhodne?), QR15–20 vubec nevim co znamena, 1,5T je zrejme taper krk, ktery potrebuju, coz ma i RC2 zrejme… no proste gulas. Divam se, ze prvni jmenovana je taky s nastavitelnym zdvihem a navic pomerne tezka. U dalsich dvou neni preventivne zadny popis…

    Pomuzete mi prosim se spravnym vyberem abych predesel nespolehlivosti a podobne?

    0 0
    • AleZ80  

      Pokud je to Talas, tak to znamená stavitelný zdvih, takže hledej Float.

      QR15 je 15 mm osa náboje a QR20 je 20 mm osa.

      O Manitou Mattoc nebo Rock Shox Pike jsi neuvažoval ?

      0 0
    • scret  

      Talas znamena zmena zdvihu… osobne bych nechtel 36 Talase… MOzna az novy model, tusim od r.2015 byla lepsi citlivost… Do ty doby peklo…

      Navic bych v dnesni dobe nekupoval 26 vidli… teda pokud by nebyla fakt za hubicku… 27,5ka tam pujde taky a alespon budes moct v budoucnu, az budes treba menit ram, vidli nechat…

      0 0
    • Mr.Duck  

      abych predesel nespolehlivosti

      Tak proč Fox? :)

      0 0
      • strapal  

        Jo taaakle je to s oznacenim… hm hm.

        Proc Fox? Fox protoze mam tlumak fox s kashimou a tak mi prijde zachovat znacku i kashimu i na vidli. Ale to neni podstatne. Manitou Mattoc je v klidu?

        0 0
        • tonik666  

          Kdybs mel zajem, tak muzu nabidnout fox float 34 performance 160mm na 27,5 kola, rok a pul jezdena na mem bansheem. Je to rocnik 2014. Byla spolehliva, nepropada se do zdvihu, pekne chodi, i kdyz pocatecni odtrh neni az tak super. A neni nikde odrena.

          Napis zpravu, poslu fotky a cenu k jednani.

          0 0
          • strapal  

            Ja potrebuju 26", jinak si omezim zdvih ramu, coz nelze.

            0 0
            • scret  

              ???

              0 0
            • tonik666  

              Nepotrebujes 26 vidlici. Ja take na 26 kole vozil 27,5 vidlici. Ostatne jediny rozdil mezi 26 a 27,5 vidli je 1cm navic na delce nohou a celkove vysce vidlice. Pri jizde bys rozdil nejspis nepoznal.

              Takze jak bylo psano vyse, je lepsi rovnou vzit 27,5, kdybys chtel nekdy daz vetsi kola.

              0 0
          • goofy  

            Performance asi nemá Kashimu ne?

            0 0
            • tonik666  

              To nemá. Na druhou stranu, nestojí to co kashimová vidle u švece :)

              0 0
    • strapal  

      Kdyz dam kola 27,5 tak musim pouzit adapter pro tlumak a tim se mi snizi zdvih zadni stavby ze 160 na 130mm, coz je pro mne jako byvaleho uzivatele DH techniky naprosto proti srsti. Takze vyhradne kola 26". No a jelikoz stavim enduro i s ohledem na vahu, tak vidla pro 27,5 je proti tomuto umyslu. Ale jinak to chapu, 1cm navic je v klidu, pro sjezdy v podstate i prinosem, ale zatim to vidim striktne na 26 komponenty.

      0 0
      • Mysee  

        Nikdo po tobě nechce dávat tam 27,5 kola. Jen vidli. Fakt poznáš těch ± 50 g navíc na 27,5 vidli?

        0 0
      • scret  

        jak pise Mysee, das jen vidli, vse ostatni bude stejne!!!

        Krom toho, ze se ti zvysi zastavbova delka vidle cca o 1cm se ti nic nezmeni… Vetsine kol to i pomuze:))

        0 0
    • strapal  

      Nepoznam, ale bude to na mne mit strasny psychologicky dopad… :-))))

      Takze to prubezne shrnu: U Foxu potrebuju vidlu s oznacenim float – vzduchovou. Takze zadna s uvedenych neni vzduchova ale pruzinova a tim padem prichazi v uvahu pouze bud Mattoc nebo Pike. Takze kterou?

      0 0
      • Mr.Duck  

        Pike, ale vzduchové jdou všechny :)

        0 0
      • Atilla  

        Kupovat dneska 26" vidli je imho kravina.

        koukl bych se na další značky. X-fusion, SR suntour, formula…

        0 0
      • novas752  

        Vzduchovky jsou vsechny uvedeny, ale Talas = vidlice s kurvitkem schopnym menit zdvih mezi 160 a asi 120.

        0 0
    • strapal  

      Aha, takze Talas tak nebo tak nebrat. Dobra, pripustme, ze by se dalo jit i do 27,5. Pak jen porovnat vahu a narust rozmeru. Budiz. Ono je taky dost mozne, ze ram nevydrzi me pocinani a 26" vidla se bude hur prodavat nez 27,5. Nicmene se v tom motame stale dokola.. :-)))

      Ono to vypada, ze sehnat novou Foxu NE TALAS snad ani nejde, nebo mate nekdo nejaky typ? S Pike 160mm se pod dvacet nedostanu, teda co jsem ted tak polomrtvy po nocni sichte aspon nasel, takze asi Mattoc 15QR Pro to vypada. Ale uvitam jakekoliv vase pohledy a nazory ::

      0 0
      • Atilla  

        Rozdíl ve váze je tak asi 30g, tak nevím jestli to má smysl řešit.

        Třeba durolux R2C2 se dá sehnat už za 12500,– ale je těžší než pike asi 2300g, zase nohy 36mm, obě komprese i expanze, 20mm osa a zdvih až 180mm.

        0 0
      • AleZ80  

        Nejde ani tak o nasledny prodej vidlice, ale o to, ze casem zjistis, ze uz se v dnesni dobe na 26" neda jezdit. :)

        Hmotnost neres, rozdil bude minimalni. Foxy 34 performance se obcas objevuji na bazaru, sundane z novych kol. Jinak ebay.de, bike-discount.de, bike24.de…, jestli chces radsi najit Foxe nez Mattoca.

        0 0
      • AleZ80  

        Pike za 15, ale nepíší, pro jaká kola. Zdvih se dá vnitřně přenastavit na 160 mm.

        0 0
        • scret  

          o tomhle shopu bych ani neuvazoval, je silne nespolehlivy! Nekolilkrat jsem vyzkousel:) Nikdy uz vice.

          Ad Pike – vnitrni prenastaveni znamena v tom, ze musis dokoupit dil v cene cca tisicovky…

          0 0
          • tonik666  

            Navíc je lepší kupovat novější vidli, protože prvním ročníkům prý víc křupaly nohy.

            Nejlevnější 27,5 pike je tady na bike components, ve 160mm za 669EUR, ve 150mm za 649EUR

            0 0
            • scret  

              nerekl bych, ze to byly prvni rocniky… spis patecni smena prurezem cele doby vyroby:)

              0 0
    • alinceb  

      Taky bych nekupoval novou vidli na 26". Mmmch Mattoc, o kterém píšeš výše, je stejně pouze 27,5" a z důvodu mizerné spolehlivosti bych ho teda nechtěl.

      Pokud koukáš po vidli do 20k a neuráží tě spojení Ibis&Suntour, tak bych koukal po SR Auron v úpravě od Tuning-Test. Za sebe pak můžu doporučit Marzocchi – jezdil jsem loni 350CR, ale citlivostí je spíš pro těžší jezdce. Letos mám vyšší model 350NCR v úpravě od Tuning-Test a zatím maximální spokojenost.

      0 0
      • AleZ80  

        Mám necelých 70 kg a odtrh mojí Maruny mi pocitově přijde srovnatelný s Epiconem z T-T, takže na nedostatek citlivosti si nemůžu stěžovat, ale třeba se na tom také trochu podílí to, že mám espresso vnitřní nohy.

        0 0
        • alinceb  

          Měl jsem sériovku (ten první model s oranžovýma nohama) a citlivost s čímkoliv od TT, co jsem měl v ruce, naprosto neporovnatelná. To samé, co jsem zkoušel Mattoc, Pike a BOS. Teď ji vozí smizo, kterej je ještě těžší než já, takže mu nižší citlivost nevadí.

          Současná NCR už má nohy Cappuccino, čemuž ale nepřikládám ohledně citlivosti žádnou váhu. Důležitá jsou low-friction gufera SKF a úprava od Milana.

          0 0
          • Vencik  

            K tý 350 NCR to má štelování komprese jako třeba FLOAT 36? nebo to funguje jinak..

            0 0
            • AleZ80  

              NCR i CR mají nastavení LSC.

              HSC se dá přenastavit jen interně.

              0 0
          • AleZ80  

            Stíráky nevím, jaké mám, ale o espresso coatingu psali, že je „klouzavější“.

            0 0
          • goofy  

            Mattoc, Pike a BOS jsou nesrovnatelné s TT nebo Marunou?

            0 0
            • alinceb  

              Mattoc, Pike a BOS byly nesrovnatelně citlivější než sériová 350CR i NCR (tu jsem ale zkoušel jen „v ruce“).

              Aurona TT jsem v ruce neměl, ale po tom, co Milan udělal z mojí NCR, bych do něj klidně šel.

              Pokud bych měl srovnat citlivosti na nějaké škále, tak by to bylo takhle (čistě subjektivně – od nejhorší k nejlepší):

              350CR, sériová 350NCR, Talas 26 110–150 TT, Pike RC, Mattoc Pro, 350NCR TT a BOS.

              0 0
              • alinceb  

                Ještě teda dodám, že všechny vidle porovnávám nafoukané na podobnou váhu – všichni jsme cca. 90–100kg oblečení.

                0 0
              • AleZ80  

                Auron z T-T bude určitě žehlit parádně, ale vzhledem k výdrži povrchové úpravy vnitřních nohou u Epicona nevím, jestli bych ještě do nečeho od Suntouru šel.

                Docela by mě zajímalo, co vše Milan s tvojí Marunou udělal i když citlivější bych už ji snad ani nechtěl. Už takhle to je slušná houpačka.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Nechápu jako někdo může zmiňovat problém povrchovky ocelových nohou u Epiconu, který je už starý opravdu hodně let a už se dávno žádné vidlice netýká (Ani u toho Epicona nepoužívají ocelové vnitřní nohy už asi 7 let).

                  Jestli si to dobře pamatuju, tak to byl problém ročníku 2008. Je to tak starý problém, že už si to ani přesně nepamatuju.

                  Tedy opravdu zásadní důvod…

                  0 0
                  • alinceb  

                    Co tvůj Auron? Milan říkal, že jsi mu ho vychválil až do nebes…:D

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      To je pravda. Stručně lze napsat: nejlepší vidlice, co jsem kdy měl v ruce.

                      Citlivost výborná jako skoro každá upravená vidlice od Milana (skoro každá píšu pro některé vyjímky na trhu, kde ani úpravou se na skvělou citlivost nedá dostat, jako třeba některé ročníky Talasů).

                      A průběh přesně jaký potřebuju.

                      To by ale ani zdaleka samo o sobě nestačilo, protože upravené jsem měl vždy úplně všechny vidlice co jsem jezdil, takže v tom byly srovnatelné a sem tam některé dokonce i o chlup lepší (třeba upravené DPC je ještě o malý chlup citlivější než upravený Auron).

                      Průběh bych označil za perfektní pro moje potřeby (a ještě lepší než DPC, kde jsem s průběhem dost spokojený). Ten se z části dá poladit na skoro každé současné vidlici. Ale nemusí to jít vždy úplně. Jedna věc je progresivita (ta vyřešit vždy půjde) a druhá počátek zdvihu daný negativkou (a ten už jít vždy nemusí ideálně vyřešit).

                      Auron má ale jednu věc navíc. Nevím tedy, jak to Milan už bude běžně osazovat. A tím je nově upravená expanze, která je řešena jiným přístupem než LS + HS expanze. Pro můj styl ježdění hodnotím funkci výrazně lepší než LS + HS expanze.

                      A k tomu to není zabité kompresema jako se u některých vidlic stává.

                      A ještě, že jsem té Foxce nedal šanci celou sezónu. Oproti té je rozdíl propastný, ani úprava ji nezachránila (při úpravě ale nebyl žádný zásah do tlumení a FIT patrona prostě není nic pro mě). Tu Foxku tu ale nesmím příliš hanit, protože ji budu potřebovat ještě prodat :-)

                      0 0
                  • AleZ80  

                    Epicona jsem měl ročník 2011 a vnitřní nohy byly tuším hliníkové. Po dvou sezónách bylo na levé vnitřní noze několik tmavých fleků (většinou ve tvaru příčné čáry) a to najezdím cca 2000–2500 Km/ročně a vnitřní nohy jsem poctivě čistil + mazal Brunoxem po každé vyjížďce.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      V okolí mi tu jezdí několik upravených Epiconů, všechno už hliníkové vnitřní nohy. Nejstarší bude 2009–2010 a ani jeden nemá problém s povrchovkou. Nájezd u toho nejstaršího odhaduju tak na 20tis. km. (a jeho majitel předtím zrušil 2 Reby).

                      Tím nechci tvrdit, že nemůže existovat kousek, který nějaký problém měl, takových se ale najde spoustu u všech značek.

                      Zvlášť vydřené vnitřní nohy se tu řešili u všech značek opravdu hodněkrát, to je ale téměř vždy zanedbaná údržba (to nemyslím utírání vnitřních nohou a pravidelné mazání, ale kompletní rozborka a případná včasná výměna stíráků, pokud jsou poškozené).

                      U těch ocelových to pak vypadalo sice trochu hnusně, jak to šlo postupně dolu, ale na funkci to vliv nemělo žádný.

                      0 0
                      • AleZ80  

                        Tak jsem měl třeba jen smůlu na vadný kus. Na servis jsem ji dával k Milanovi (byla od něj). První rok až po sezóně (2000–2500 km) a druhý rok jsem mu to vezl už v půlce sezóny, protože mi po půl dni jezdění family line na Monínci začala skřípat a unikal z ní olej.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Pokazit se může cokoliv. Po 2000–2500km může být jak zcela dostačující, tak i dost pozdě dle podmínek ve kterých se jezdilo a také stylu jízdy.

                          Ten jeden upravený Epicon, co mi tu v okolí jezdí, tak u toho majitel na servis už nějaký čas kašle a tam se naopak hodně divím, že to vidlice už dávno neodnesla (a pokud odnese, tak to nebude nic překvapivého).

                          Problémů jsem měl nejvíce u Foxek (z vidlic, co jsme měli nebo ještě máme doma). Ale to není žádný reprezentativní vzorek pro statistiku. Na to by bylo třeba tisíce kusů a ne těch cca 15 co jsme doma zatím měli/máme.

                          0 0
              • goofy  

                Díky za srovnání. ;-)

                0 0
    • strapal  

      Tak to je drsne. Ja snad nic nesezenu. Z venku nic kupovat nemuzu, jelikoz mam ponekud omezeny rozpocet, protoze tohle je treti Ibis ktery za posledni 2 roky stavim a tudiz jsem chtel koupit vidlu od nekoho v CZ pekne v klidu na splatky a za zbytek financi na ruce nakoupit starsi kola, pohon, sedlovku atd. nebo to podobne zkombinovat a postupne vymenit za nove vyzkousene komponenty, ale ted hlavne tak, abych do mesice vyjel, coz je podstatne.

      0 0
      • alinceb  

        Pokud máš omezený budget, tak nechápu, proč koukáš po FOXu. Vzal bych Aurona a vyřešeno.

        A nebo to vem vyloženě jako „budget stavbu“ a vem od Tonika toho Floata a k tomu kola, která prodává ve vedlejším vlákně – upgradovat můžeš pak, až na to budeš mít prachy…

        0 0
      • scret  

        priklonil bych se s cistym svedomim k Auronu z TT… za ty prachy to bude bomba vidle…

        0 0
        • Tomínos  

          On ten auron už bez TT chodí dost hezky :-) Zvlášť pokud nejsi úplně nešikovný a dáš mu zčerstva olejový lázně :-)

          0 0
    • wilda81  

      Talasu se vůbec neboj. Pokud je to verze s přepracovaným systémem snižování (tuším 2014 a novější), tak je to lepší vidlice než starší Floaty. To jen někteří na BF nezaregistrovali, že je rok 2016 a pořád melou písničku o zhoršené citlivosti apod. Osobně bych preferoval RC2 verzi před CTD, ale musíš vědět sám jestli využiješ spíš jednoduché přepínání mezi CTD módy nebo spíš možnost nastavení HSC.

      Pokud řešíš peníze, tak bych se klonil též k Suntouru – poloviční náklady na pořízení + jednoduchý a nenákladný servis.

      edit: novou verzi Talasu poznáš podle jiného tvaru víčka

      0 0
      • scret  

        nez starsi Float bych se mozna i hadal… ikdyz vlastne ne:) Zena ma na LV Floata RLC v kashime a musel jit k Milanovi, prtze to bylo scheize neskutecny! a to prosim byla zajeta vidle…

        Jinak 36ky Talase byly od modelu 2015 ne? ale uz v tom mam taky trochu hokej…

        0 0
        • wilda81  

          Je to možné, proto jsem psal o tom ovládání – podle něj rozliší starý/nový 100%

          0 0
          • scret  

            jj

            0 0
            • tonik666  

              Mám Float 32 R 2009 a chodí výborně :) Takže asi záleží :)

              0 0
              • scret  

                predpokladam jeste s OB? zena mela na Giantu F120 RL a ta vidle ma citlivost jako muj Pike! neskutecny…

                A pak dostanes do ruky jinyho foxe a za to bys nejradsi nekoho nakopal… Neskutecny, jak tohle muzou prodavat za takovy love…

                0 0
    • strapal  

      Jen takovy lama dotaz – jmenovany Milan je kdo? Co to je za demon? :-))) Jsem ze Vsetinska. Neni nahodou odnekud „z tudyma“ ? Ze bych mel stesti a mel to do ladicske firmy blizko…

      Takze mame dalsiho kandidata – Auron. No podivejte se, mili sportovni pratele, zatim to vsechno speje k nakupu vidlice na splatky a tudiz spis neco lepsiho. Auron za 10 litru je lakava volba, ale vzhledem k mym DH tendencim se obavam abych ji nevyrazil dech po par naletech. Blbe receno, cerny Fox v kashime proste vypada fantasticky. I ta Maruska 350 NCR je opticky povedene dilo, ta by se mi taky libila, ale nekterym z vas se nezda. Co znamena u ni to oznaceni TT ?

      0 0
      • AleZ80  

        Že byla ta Maruna upravena v tuning-test.cz (to je ten Milan). Jestli by byl u Milana možný nákup na splátky nevím.

        0 0
      • scret  

        vidlice na splatky? wtf? co dovolenou, tu na splatky neresis?

        0 0
      • Atilla  

        Tak jestli máš DH tendence, tak se ti spíš vyplatí koupit Duroluxe, aurona,… za půlku foxe, páč třeba ta krásná a úžasná FOX 36 i s celým slavným pikem dost trpí na vrzání ve sloupku(u fox vlastní zkušenost u piku kámoš) a jestli máš sedřít vidlici na DHčku tak proč tu nejdražší(obzvlášť když na ní ani nemáš)? Už vůbec nechápu proč na DH řešíš pár gramů mezi velikostmi vidlic a nekoukáš radši na odolnost a tuhost.

        0 0
      • goofy  

        Hele Foxka je sice pěkná, ale pokud se nebudeš dívat po bazarech třeba v Německu, tak stojí prostě ranec. S tím se smiř. Nového 36 Floata asi levněji než za cca 25000 neseženeš. Něco o tom vím, protože jsem teď taky po nich tak trochu pokukoval.

        0 0
    • strapal  

      Co je na tom divneho ze chci na splatky? Takze mam koupit vidlu a dve kola za 40 a do konce roku cumet jak mi stoji bajk v rohu bez brzd, pohonu, sedlovky a pod? Nechapu ze nechapes. Ja jsem delnicka luza, ne ministr kultury a sportu… :-)))

      0 0
      • scret  

        nechapu to, ze se tu bavime o Foxu za bratru treba 25 klacku, za coz nema 60% lidi ani cele kolo:)

        a zaroven ofrnujes nos nad stejne funkcni vidli za polovinu!

        Kdyz ti i tady lidi pisou, ze vidlice od Tuning-test (TT) neboli od Milana je po funkcni strance stejna… A je asi uz jen na tobe, jestli vezmes Aurona nebo novyho Duroluxe…

        0 0
      • Tomínos  

        Nemyslím, že nechápe vidlici na splátky, nechápe proč fox, pravda je taková, že nová vidlice od suntouru v ničem, mimo wow efektu před kamarády, nebude výrazně horší. A pokud chceš jezdit jakože DH, kde hrozí pád a podření vidlice (tedy pokud to DH chceš jezdit jako DH a ne jako výletní XC), tak už proto, že jsi dělnická lůza, je lepší mít vidlici, která funguje stejně a stojí půlku, ne?

        0 0
      • alinceb  

        Nákup na splátky beru jako vhodný prostředek pouze u věcí, které nezbytně potřebuješ k životu (bydlení a nebo auto, pokud ho potřebuješ na ježdění do práce). Kupovat na splátky dovolenou, vánoční dárky a nebo zbytné věci pro zábavu (třeba kolo nebo televize) – to je podle mě blbost. Ale co – je to tvoje volba.

        Upřímně, když jsi teda ta „dělnická lůza“ a chceš kolo na bombení v parku, tak nechápu, proč sis koupil zrovna Mojo. HDR mi nepříjde zrovna jako parková „zbraň“ – je to poměrně krátká a vysoká koza, navíc s krátkou zadní stavbou. Na tohle použití bych vzal radši momentálně velmi oblíbeného Bandita s Duroluxem, jako má Atilla a k tomu pořádná kola. Nestavěl bych na váhu, protože to se ti vymstí a pokud nemáš peněz nazbyt, tak dvojnásob.

        0 0
        • scret  

          *1

          0 0
        • strapal  

          Jezis, ty tady vedes rozpravu nad mym nakupem na splatky. Nevim kde jsi vycetl ze chci provadet nejake bombeni po parku nebo co. Kritika na HDR, to je k pousmani a bez komentare. Kasli na to JAKYM zpusobem si neco koupim, resime CO koupit. Pokud k tomu nemas nic konstruktivniho, dekuji, zachovej rozvahu.

          Ano vim, nahanet gramy je osidna vec, ale poznat rozdil vidly 1800 nebo 2200 gramu to snad zvladne i muj ogar.

          0 0
          • alinceb  

            Troufám si říct, že ogar otupělý z DH kola 400g rozdíl na vidli nepozná. 400g poznáš na kolech, na vidli těžko.

            O „DH tendencích“ tu píšeš sám a opakovaně. Mojo na to prostě není a mysli si co chceš. Navíc, kromě špatné geometrie, není ani pořádně tuhé u středu.

            To s těma splátkama byla jen taková poznámka k zamyšlení. Utrať si svoje, teda, ehmmm, draze vypůjčené peníze, za co jen chceš. Hlavně, ať to vypadá co nejvíc kůůůůl…;)

            0 0
            • mirabike  

              hele není každej takovej „Mirek Dušín“ navíc sám k sobě jako ty… nic ve zlým tebe to šlechtí a lidi jako já si tě třeba za tyhle názory váží, jiní tě můžou obdivovat, ale někteří taky třeba poslat do p… myslím, že je každýho věc na co a kolik si chce půjčit, třeba má jasno a priority má posunutý od bydlení a rodiny víc k biku a dobrodružstí a chce prostě koupit to nerjlepší..... a soudit někoho podle svých priorit a předjímat názor, že chce „kvalitu“ jen pro coool efekt mě nepřijde zrovna fér..

              0 0
              • alinceb  

                Míro, on to ale výš přesně takhle píše. Co píšu já o Moju, je neoddiskutovatelnej fakt a TJK, kterej na něm jezdil 2 sezóny, ti to potvrdí. Mirka Dušína v sobě rozhodně nevidím, ale co kolem sebe vidím, je spousta lidí, kteří jsou v pořádných sračkách, protože si půjčili na tohle a na tamhleto.

                Upřímně já třeba na Kashimě nic pěkného a ani super Kvalitního nevidím. Hodí se k ní zas jen Kashima a jinak nic. A co se týká kvality povrchu, tak to taky není žádnej šlágr…

                0 0
    • strapal  

      Atilla, pokud jsi nekdy sedlal delsi dobu DH, tak urcite vis, ze to jsou navyky, ktere proste nevymazes z hlavy. Uvidis diru do zeme a okamzite tam chces padnout. Chci mit proste kolo, ktere nebude vazit tunu, vydrzi nejaky ten odpal, dokonce se s nim bude dat vyjet i na kopec a bude navic vypadat k svetu. Nesnasim jizdu do kopce, ale kvuli zraneni musim DH techniku opustit a zacit se kochat. Proto chci kolo MOJO kolo. :-)))))

      0 0
      • wilda81  

        pokud jsi nekdy sedlal delsi dobu DH

        stačí se podívat Atillovi do profilu ;)

        0 0
        • strapal  

          Bavim se o DH, ne o FR. RB je i moje srdcovka pochopitelne. Ale ja tu nejsem proto abych s obavama odpovidal, jen reaguju. :-)

          0 0
      • Atilla  

        Sedlal, hele klidně si kup vidli za 30 na kterou nemáš:) Mě to nevadí, tobě to udělá radost a bankéři budou mít co žrát:)

        0 0
    • strapal  

      Scret, sak prave proto jsem tady abych to zesiroka problal s lidma, kteri tuto techniku pouzivaji. Pokud bych sel do bordelu, tak se taky nejdrive podivam jak vypada nasrany netopyr abych se pak LIVE nepolekal…

      0 0
    • alinceb  

      Přiseru se s dotazem ohledně Talase:

      Mám Talas 26" FIT110–150mm a potřeboval bych udělat doraz cca. 15mm před koncem zdvihu. Nenapadá někoho, jak by to šlo udělat, aby doraz té vidli ale neublížil? Napadlo mě vložení nějakého gumového dorazu do vzduchové komory (což by mělo zárověň zvýšit progresivitu). Tohle řešení by nemělo mít vliv na funkci snižování.

      Nějaký jiný nápad? Nebo je to blbost?

      0 0
    • strapal  

      Tak po cca 3 tydnech s Auronem na HDR (dalo by se rici, ze mu tato vidle dokonce slusi) az na pomerne velky odtrh naprosta spokojenost i bez tuningu. Hlucnost pri odskoku je hodne zajimava, naprosto neobtezujici, spis pusobi jako kontrola spravne funkce. Nebyt mlaceni stazene sedlovky Giant (coz mne hodne nasr… a nevedel jsem ze se takto chova pri min. vysce) tak je Auron i pri sjezdech po sutrech i korenech v podstate nejhlucnejsi komponent na kole (1×11 XT) ale to je na teto vidli pouze zabavne. Az se holka rozchodi za tyden v Koutech, Spindlu a pokud stihnu i Rychleby, tak pak potunim a dam vedet. Zatim se da rici, ze je to vyhradne chlapska vidle, nic pro damske tlapky. Vysokorychlostni kompres min – max beze zmeny, nastaveni nizkeho pouzivam spis na vyjezdy jako rebound. Na max pusobi spis jako zamek.

      Nastaveni zdvihu pouzivam sporadicky, zatim bez potizi. Akorat kdyz zamacknu a pridrzim ventil na nastaveni zdvihu na leve noze a na cca 2–3 sec. zaroven pribrzdim predkem, tak zaleze az skoro na doraz a zustane. Nevim jestli ji to zrovna prospiva, ale jinak pouhym zamacknutim snizi zdvih o avizovanych cca 40mm.

      0 0
      • Spider_29  

        Pockej, tys chtel 36 Floata Factory a vzal jsi nakonec Aurona :-)?

        To je jako chtit BMW M5 a koupit si Fabii RS.

        0 0
        • pavlik6022  

          řekl bych že si vybral dobře

          0 0
          • Spider_29  

            Ta spravnost vyberu vzdycky zalezi na mnoha parametrech, takze je mozny, ze vybral spravne i pres (pro me) dost podivne chovani vidle, viz popis vys.

            0 0
            • pavlik6022  

              nechce se mi o tom rozepisovat, ale float 36 co mám na kole teda zrovna není ethalonem spolehlivosti a funkčnosti, tolik se ani zdaleka nesral předchozí durolux

              0 0
              • Spider_29  

                Kazdej ma svy zkusenosti. Ja jsem s Floatkou naopak na max spokojenej – suverenne nej v kombinaci vlastnosti z toho, co jsem doted jezdil (Marzocchi, RS, Durolux, Talas…). Ale taky suverenne nejdrazsi.

                Spis me prekvapilo, ze chtel top vidli a poridil co poridil. A taky ta problematicka funkcnost hned u novy vidle.

                0 0
                • goofy  

                  No tak Suntoura si člověk kupuje s tím, že ho prostě ještě doladí, dá se tam mazací olej (což je třeba dělat i u výrazně dražších RS) a podobné serepetičky. Ale když si vezmeš, ze za to dáš méně jak polovinu co za Fox…

                  0 0
                  • Spider_29  

                    No tak kdyby doplneni oleje byl jedinej rozdil…

                    0 0
                    • vojtechposmourny  

                      Hele dolil jsem olej, vyhodil žlutej elastomer ze vzduchový komory, a alespoň z mého pohledu to šlape super.

                      Víc nebylo třeba.

                      0 0
              • MlokCZ  

                29" 2015 130mm 32mm Float jsem vyhodil a nahradil upravenym Auronem a konecne zase paradne funkcni vidlice.

                A to jsem dal Foxce sanci a nechal upravit. To trochu pomohlo, ale porad bida, trvale bych ji na kole nesnesl.

                34 a 36 Foxky jsou o neco lepsi, stejne bych si byl ochotny za upraveneho Aurona i priplatit i kdyby byl drazsi. Kdyz navic stoji polovic, tak neni vubec co resit.

                I kdyz tedy jak uz jsem psal v jinem vlaknu, tak mam na Auronu specialni upravu expanze.

                K tomu jsem po uz 5. jezdene Rebe presel na upraveneho Epixona opet se specialni upravou expanze a zase o hodne lepsi nez Reba.

                0 0
                • Spider_29  

                  V čem konkrétně to byla bída (takový popis chápu tak, že vidlice byla oproti ostatním téměř nefunkční)?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Uplne ve vsem:

                    • horsi prubeh: s tim by jeste trochu slo neco delat, krome ladeni progresivity by to bylo na jinou negativku ktera se standardne nenabize; novejsi varianty Foxu se vzduchovou negativkou mi stejne jako solo air nevyhovuji uz vubec;

                    U upraveneho Auronu/Epixonu je prubeh idealni dle mojich pozadavky, ocelova negativka presne na moji hmotnost a pozadavky.

                    • citlivost naprosto tragicka, tohle uprava u Milana vyrazne zlepsila ale porad o tridu horsi nez upraveny Auron/Epixon
                    • u 2015 32mm Foxky je to pak zavrseno mizernym tlumenim, chybi dokonce HS expanze kterou drive vsechny 32 Foxky mely nebo je tak blbe nastavena, ze neni vubec znat; aktualne upravena expanze co vozim je ale pro me stejne lepsi reseni nez spravne fungujici HS expanze (kterou jsem drive na vice vidlicich vozil); u 34/36 Foxek je HS expanze ok (i kdyz porad peo me o neco horsi reseni)
                    • komprese je vyresena pouze jako kurvitko, tohle je u 34/36 Foxek vyreseno mnohem lepe
                    0 0
                    • Spider_29  

                      Z mýho pohledu a zkušeností blábolíš naprosté nesmysly :-). Zvlášť s tou „o třídu horší citlivostí“. Současná vzduchová negativka je geniální tím, že bez ohledu na tlak ve vidlici zajistí nulovou hranku na začátku zdvihu. Co je o třídu lepší citlivost? Že se na vidlici podíváš a ona jde do zdvihu :-)?

                      Nadužíváváš expresivitu.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Za mizernou citlivost u Foxe mohou velke pasivni odpory a FIT patrona. Nulova hranka, dobrej vtip.

                        A bavme se konkretne. Vyborna citlivost=odtrh 5kg (tzn jen vahou kola jde vidlice do zdvihu). 10kg+ je bida. 15kg co mela ta Foxka pred upravou byla tragedie.

                        Debatu s tebou dale koncim, nesmysly si muzes strcit nekam.

                        0 0
                        • Spider_29  

                          :-D aneb přístup JÁ JÁ JÁ MÁM PRAVDU a nikdo jiný neví, o čem mluví…

                          Brát za pozitivum, že se vidlice zanořuje do sagu jen když kolo stojí, je takové svojské :-). Nehledě na fakt, že na kole, u kterýho na korunku vidlice působí v klidu 5 kilo hmotnosti (tzn. jen hmotnost kokpitu, přední – suverénně nejlehčí – části rámu, korunky a vnitřních nohou vidlice), by nikdo z nás jezdit nechtěl… To by vážilo hodně přes 15 kg…

                          Opíjej rohlíkem někoho jinýho :-).

                          0 0
                          • goofy  

                            Chlapče chlapče… Jen se zesměšňuješ… :-)

                            0 0
                            • Spider_29  

                              Škoda, že nenapíšeš víc než jen tenhle bezobsažný štěk. Třeba něco jako argument, čím konkrétně a především proč. To už je ale o dost složitější než jen vykřiknout… ;-).

                              0 0
                              • goofy  

                                A co chceš víc psát? Mlok tu má co se týče pružení jedny z největších zkušeností na fóru a moc dobře ví co od odpružení požaduje.

                                Všechny své vidlice (v tom několik Foxek a RS) si nechával ladit přímo na míru, protože mu v něčem nevyhovovaly a nakonec dospěl k tomu, že mu nejlépe vyhovuje jeho stávající Auron a důvody ti vypsal. Co víc chceš k tomu napsat?

                                0 0
                                • Spider_29  

                                  Viz druhá věta mého příspěvku, na který reaguješ ;-).

                                  0 0
                                  • goofy  

                                    ?????

                                    Vždyť ti to tady vypsal!

                                    0 0
                                    • Spider_29  

                                      Od tebe, co ty považuješ na tom, co jsem napsal v příspěvku, na který jsi reagoval tím výkřikem do tmy, za nesmyslné…

                                      Jak malý děti.

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        Tobě přijde dobrá citlivost vidlice jako svojská. Já ji stejně jako Mlok vyhledávám, proto do teď jezdím ještě prastarého Vana, na kterém se z dnešního pohledu už v podstatě nedá jezdit. Někdo velkou citlivost nepotřebuje a já si myslím, že to je vlastnost, kterou by měla mít každá vidle. Jestli ti tedy jde o tuhle druhou větu. Nebo pak nechápu co jsi tím myslel.

                                        0 0
                                        • Spider_29  

                                          …další, kdo neumí číst, resp. citovat, co jiný napsal. Nikde jsem nenapsal, že „dobrá citlivost mi přijde svojská“. Když už udílíš ty rady, tak bys měl pozornějí číst…

                                          Kua chlapi, co je to s váma :-)? Nic ve zlým.

                                          0 0
                                          • goofy  

                                            Je pěkné, že se z toho snažíš vybruslit, ale to už je pozdě.

                                            Co ti tedy vadí na tom, že se vidlici zabořuje do zdvihu když kolo stojí? Mlok se pouze snažil přiblížit situaci tím, že udal jev, který se stává u běžných kol při odtrhu ± 5 kg. Jenže ty jsi musel mít zase své pindy navíc. každému asi kromě tebe je jasné, že je to přibližná hodnota a kdo chce, tak si odtrh své vidlice změří. Je to jednoduché jak facka. Dalším faktem taky je, že odtrh pod 5 kg se v podstatě přestává udávat, protože už je v domácích podmínkách prakticky neměřitelný. Ano, u kol kolem 9 kg se vidlice s odrthem kolem 5 kg asi nepohne z klidu, ale stačí, že na řidítka jenom křivě podíváš a voala. Navíc kolo kolem 9 kg je v podstatě chrtí stroj a tam se takových citlivostí nedosahuje a je tam mnohdy na houby, protože jsou ty vidlice stejně hrozně domrvené kompresemi.

                                            0 0
                                            • Spider_29  

                                              Z ničeho se nesnažím vybruslit. Lépe čti a míň podléhej své fantazii.

                                              Za mě jsou tam nesmyslné dvě věci. Zaprvé odpružená hmota přední části dnešních běžných kol vážících 11–13 kg nemá 5 kilo. A za druhé je irelevantní, jak se vidlice chová na prázdném kole. Podstatný je, jak se chová, když na kole sedíš. Do jistý míry to spolu sice souvisí, ale není tam ani zdaleka přímá úměra. Dobrej příklad je starej VAN a Talas (obě 36 a 160 mm, tuším že to byly 2011). VAN šel do zdvihu i když ses na kolo křivě podíval, jak vtipně píšeš, ale i s měkkýma pružinama byl progresivní tak, že pro plnej zdvih jsi musel dát fakt ránu. Talas měl odtrh snad 100 kilo, ale jak jsi vlítnul do rozbitý pasáže, byl mnohem pohodlnější a lineárnější než VAN. Díky tý citlivosti měl VAN větší sag (lineárnější začátek zdvihu) než Talas, tzn. celkově menší reálně použitelnej rozsah zdvihu…

                                              Takže nelze izolovaně vnímat jen jedinou veličinu (odtrh na prázným biku) a to vyzdvihovat do nebes. To je k ničemu, páč to nemá nic společnýho s reálným použitím.

                                              0 0
                                              • goofy  

                                                Ach jo. Poslední můj příspěvek.

                                                Mlok nikde veličinu odtrhu do nebes nevychvaloval, jen to byla jedna z věcí, co ho štvala. Mě osobně špatný odtrh taky štve.

                                                A tím druhým odstavcem jsi vlastně ukázal, že ani nevíš co na čem závisí, kde je vliv pružící a tlumicí části, a prostě tady není třeba dále diskutovat.

                                                A tohle je fakt asi nejúsměvnější pasáž:

                                                Díky tý citlivosti měl VAN větší sag (lineárnější začátek zdvihu) než Talas, tzn. celkově menší reálně použitelnej rozsah zdvihu…

                                                Tímto končím.

                                                0 0
                                                • Spider_29  

                                                  Potíž je v tom, že si oba pletete diskusní fórum s cílovou rovinkou. Tam je smyslem druhého přespurtovat, závodit za každou cenu či dokonce druhé různými prázdnými výkřiky zesměšňovat. Smyslem diskuse je něco jiného.

                                                  Mě osobně špatný odtrh taky štve a není to v rozporu s ničím, co jsem doposud napsal. A že ti text zvýrazněný italikou připadá směšný svědčí o tom, že jsi dle všeho neměl možnost přímýho srovnání těhle dvou vidlic. A taky o tom, že to neumím vysvětlit tak, abys to ty pochopil. To tak ale taky někdy bývá.

                                                  Trochu nadhledu ;-).

                                                  0 0
                                                  • goofy  

                                                    Věř, že tu možnost jsem měl. Dokonce znova před nedávnem. Talas je opravdu tragická a necitlivá vidlice. A možná tě překvapí, že Vana dávám na doraz docela pravidelně a to vozím záměrně SAG jenom 20%.

                                                    Ono by tě totiž mohl překvapit ještě více ten fakt, že Van je výrazně lineární vidlice a Talas je poměrně progresivní. A právě ta progresivita způsobuje, že se ti zdá, že chodí výrazně více, ale on se jenom v určité části zdvihu propadá a dost lidem včetně mě to právě vadí.

                                                    0 0
                                                  • Spider_29  

                                                    Tímto končím“ :-D

                                                    Aneb je hezký sledovat zdejší těžkou nadvládu ega nad rozumem a dokonce vlastníma názorama…

                                                    K tomuto za mě HOWGH.

                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    Promiň, že jsem chtěl ti objasnit pár věcí, se kterými mám docela zkušenost a nechtěl se jenom hádat. Neboj. Už tuhle chybu neudělám.

                                                    P.S.: aby se nehádali zbylí. Ty Talasy byly starší kousky před úpravou systému změny zdvihu. Toho nového jsem ještě nezkoušel.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    U Talasu hodne zaviselo na rocniku. Jezdil jsem 4 ruzne a snizovat progresivitu jsem nechaval jen u dvou, tam to bylo opravdu prepalene hodne. U dvou jinych rocniku uz se to dalo.

                                                    Samozrejme linearni jako pruzina to nebylo, i daleko mene i nez DPC, kde diky konstrukci dvou poziticnich pruzin s jednou s omezenym chodem je ve 2/3 zdvihu zlom a posledni 1/3 je v akci jen ta tvrdsi pruzina.

                                                    Ted u Epixonu i Auronu mi Milan trefil prubeh tak dobre, ze je to prvni vzduch co mi prubehem sedi vice nez DPC.

                                                    0 0
                                                  • goofy  

                                                    Je fakt, že jsem zkoušel jenom 36 a všechny byly asi ± stejný ročník.

                                                    0 0
                                                • MlokCZ  

                                                  Jeste ze jsi zareagoval prvni. Ja uz nemam vydrz reagovat na prispevky, kde nerozumi ani zakladum odpruzeni. Kdysi jsem se tu vzdy snazil vse vysvetlovat porad dokola, ted uz na to nemam cas ani naladu.

                                                  A neco k veci. Fox postupne sel cestou velkeho navyseni pasivnich odporu jak se chtel zcela vyhnout castejsim problemum tekoucich vidlic. A kam se ubira komrese obecne u vidlic je kapitola sama pro sebe.

                                                  A za me skoda tech soloairu. Tim si Fox i RS usnadnili situaci aby to pouzitelne fungovalo kazdemu, ale moznosti nastaveni (dual air) a vyborny prubeh ocelove negativky je fuc. A jeste navic castejsi problemy.

                                                  Kdyz si ale hodne jezdcu neumi nastavit ani zakladni veci, tak ten pristup vyrobcu chapu. A resit treba vymenu ocelove negativky je pro vetsinu scifi.

                                                  0 0
                                • MlokCZ  

                                  Jen doplnim, ze jedine co jsem presneji nepopsal je ta specificka uprava expanze, kterou pro sebe povazuju za lepsi reseni nez dobre provedenou HS expanzi a ze to posouva vidlici dale od tech nejlepsich, ktere jsem drive jezdil.

                                  Tady vim presne jak to funguje a jak se to projevuje v praxi, ale nevim jestli je presny popis reseni volne k sireni, tedy to muze pripadne jen Milan. A ten sem asi uz moc chtit prispivat nebude.

                                  0 0
                            • kocers  

                              Taky se docela bavim:-) Tady zas chce nekdo ucit litat orla.

                              Spider29: Mlok je clovek, ktery toho na BF vi o odpruzeni troufam si rict nejvic(ne jen teoreticky a podle pocitu), zakze tady se krasne hodi hlaska o soupani nohama;-)

                              0 0
                              • Spider_29  

                                No, v tomhle vlákně se projevil jako urážlivá primadonka, která si klidně vymyslí nějaký nesmysl, co nikdo nenapsal a snaží se jím druhého jako že setřít.

                                Ale zbytečně to rozmazáváte. Stalo se a prožíváte to víc než je zdrávo :-). Klidně to nechme být.

                                0 0
                                • scret  

                                  ten, kdo tu nejvic krici, jsi ale ty…

                                  Trochu sebereflexe…

                                  0 0
                          • Smazaný účet  

                            Udeluji zpetne titul „blbec tydne“:)

                            0 0
                      • kubad  

                        Kolego debatujes s člověkem, který o vidlicich a jejich chování toho ví z BF asi nejvic.

                        Takže bych doporučil zklapnout a pečlivě číst co píše, má pravdu a ty se něco priucis!!!

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      Jeste jsem zapomnel na pro me daleko lepsi lock u Auronu/Epixonu. Tohle plati i pro neupravene. Lock je dostatecny na dupani na asfaltu ze sedla, pritom ale umoznuje pomaly prutok oleje a diky tomu zamcena vidlice neztraci sag (ztrata sagu negativne ovlivni geometrii ve vyjezdu kde se lock nejvic pouzije).

                      V tomhle jsou nejhorsi Foxky, RS jsou o trochu lepsi ale porad vyrazne horsi nez mam u Auronu/Epixonu.

                      0 0
                      • Spider_29  

                        No, pokud si někdo kupuje 29'' bike se 130mm vidlí pro to, aby dupal na asfaltu, tak je něco špatně v primární volbě kola :-).

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To jen ty umis jezdit 100% mimo asfalt, ja tak dobry nejsem.

                          0 0
                          • Spider_29  

                            Prosím, dej sem odkaz na příspěvek, kde píšu, že umím jezdit jen 100% mimo asfalt.

                            Demagogie v plné síle :-). A falešné pozérství s údajným ukončováním diskuse… :-D.

                            0 0
                            • scret  

                              doporucuju ti se krotit… Na to jak jsi tu kratce, tak jsi dost suveren. Ver tomu, ze v tomhle proti Mlokovi nemas sanci:) To nevyhrajes ani teoreticky, ani z praktickych zkusenosti!

                              0 0
                              • Spider_29  

                                Já nechci nic vyhrávat. Jen když někdo plácá pitomosti a snaží se mě shazovat za věci, který jsem nikde nenapsal, tak mu odpovím stejnou řečí. Délka registrace je v tomhle irelevantní. Jako blbec se může chovat i někdo, kdo tu je 1000 let :-).

                                0 0
                                • Tomínos  

                                  Bavím se tím, jak jsi defenzivní přispěvatel, co nechce za každou cenu nic vyhrávat, za mě se v tomhle vlákně jako velkej arogantní blb chováš ty, ale ber to jen jako názor který jsem si udělal z tvých příspěvků, osobně proti tobě nic nemám.

                                  0 0
                                • scret  

                                  osvet nam, jakou pitomost ze to Mlok napsal? ja si niceho nevsiml.. A jak uz tu nekdo napsal nade mnou, neuc orla litat!:)

                                  Znovu ti dam radu, nauc se, co a jak se ve vidlici deje, co je ktera funkce a pak se muzes bavit s Mlokem…

                                  Nejen ze ma perfektne zmaknutou teorii, ale navic to dokaze prefektne prevest do praxe a hlavne je to maniak do testovani a sledovani… Takze znovu, tohle nevyhrajes…:)

                                  0 0
    • File12  

      Tak jsem to procet :) chlape vem Aurona z TT a neres blbosti. Kor kdyz nemas prachy momentalne. Jasny chapu ze na Ibisu se to nebude vyjimat. Mam za 2 roky druhyho pikea na druhym kole. Prvni krupal v korunce, tenhle uvidime. Ale kdybych si mel skladat kolo? Tak prachy za Pike nebo Fox s Kashimou vynecham. To se vyplati jen kdyz kupujes cely kolo a uz to tam je. Co vim z okoli tak auron i ta nova rc2c nebo jak se to jmenuje, fungujou krasne. Jestli na tom budes drtit to co na DH, tak za 2roky je stejne na vymenu. A je jedno jestli fox nebo suntour.

      0 0
    • strapal  

      Ja teda mistni kapacity zde na foru neznam, takze si nedovoluju komentovat cokoliv, co tady nekdo rekne. Proto narazku prechodu z BMW na Fabku beru s usmevem.. :-)) Pro Aurona jsem se rozhodl ze dvou duvodu. Z financnich a praktickych. Mel jsem nekolikrat moznost vyzkouset na DH technice vidle radove od 10 do cca 40 litru a poznal jsem, ze pro „standartni DH“ ucely je uplne jedno, co tam je. Pokud budu jezdit v republice elitu a nakladat bajku na hranu, pak ano, vyuziju vseho, co predrazene vidle dokazou. Poznal jsem, ze zasadni problem je ten, ze jen hrstka opravdovych strelcu umi vidlu vubec nastavit. Pak je druhy pruser – naklady na nekonecny servis. Takze proto v mem pripade Auron. Chybi jen doresit odtrh. V tomto napriklad je zatim neprekonatelna stara ital 888 Marzocchi RV a jeji nasledne, ovsem vyhradne italske klony. Jak bylo receno – sezere i jehličí.. :-)) To je zas muj nazor.

      0 0
      • Atilla  

        čus, doplnil jsi olej ve spodních nohou a na vzduchovém pístku? To udělá hrozně moc. Jestli jo tak pardon.

        0 0
        • strapal  

          Nene, jeste jsem na ni vubec nesahnul. Popravde ani nevim jak na to, jelikoz jsem vzdy menil oleje v jinych vidlach vrchem a ted sleduju ze Auron snad prijde nalit spodem udajne. Je to tusim 50ml do kazde nohy (spodem?), ale s tím pístkem co pises nevim vubec.

          0 0
    • Radus  

      Do spodních nohou přijde 15ml 10 tlumičové nad pístek nic nelej tam olej je nebo aspoň u moji byl a zrovna vyndej token je nasazený ve víčku vzduchové komory

      0 0
      • strapal  

        No ja mam 2016 tku, a tam pry neni nic, jen nejake podlozky. Nekde mam link kde to popisujou.. ted makam, doma pohledam…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.