jaké vybrat 29palcové celopéro do 50 000kč

24 nepřečtených
  • hlahul

    Ahoj,

    chtěl jsem se zeptat odborníků, jaké kolo mi doporučí.

    Jelikož mám 198cm a 100kg tak bych rád 29palcové celopéro na XC.

    optimální nějaký starší model (cenově levnější) na hliníkovém rámu

    díky za tipy

    Tomáš

    0 0
    • svobikk  

      mám taky fulla 29" MTB rock machine vortex 50 2013 a spokojenost největší.

      http://jizdni-kola.heureka.cz/…tex-50–2013/

      0 0
      • Dag  

        CANYON určitě jo, ale ty kola na 115kg nejsou. CrossRide bych hned prodal a nechal něco zaplest. Myslím že kolem 5–6 tis by se něco dalo co by více vyhovovalo na 115kg.

        0 0
        • vili  

          Tak já čtu 100 kg a jelikož mám taky tak a kola sem jezdil jak v 26", tak v 29" verzi si dovolím tvrdit, že za málo peněz dostatečná muzika. Samozřejmě jak s tím naloží on je druhá věc… (já bych je střelil a nechal si zaplést za 10 kkč klasiku, kdybych měl finance a nebo je jezdil a šetřil na nová. Za 5–6 kkč si imho téměř nijak nepomůžeš)

          0 0
          • Hnoj  

            Pomůžeš, budeš mít 32 klasikých drátů a bezduš ráfek… Sice to nebude nejlehčí, ale vydrží to.

            0 0
            • Luk02  

              +1

              0 0
            • vili  

              Každej to má zřejmě jinak, takže tazateli poradím za mě:

              1. máš na to peníze? Prodej hned cridy a nech si uplést klasiku na

              kvalitních ráfkách, drátech a nábojích (± 10kkc)

              1. nemáš peníze navíc nebo prostě nechceš lepší kola? Nech si cridy a

              jezdi. Časem třeba našetříš a pořídíš lepší.

              Ať tak nebo tak, pominu-li estetickou stránku kola bude ten canyon imho dobrá volba. čest

              0 0
          • šlapatko  

            Všeobecná fáma zde na fóru. Slušná kola zapletu do 3–4 tisíc.

            Dražší kola budou jen lehčí.

            0 0
            • maajkee