Zdravím, chci se zeptat jak bych měl starat o vzduchovou vidli Rock Shox Reba RL. Co všechno je třeba dělat a jak často.
Zdravím, chci se zeptat jak bych měl starat o vzduchovou vidli Rock Shox Reba RL. Co všechno je třeba dělat a jak často.
Pravidelně čistit kluzáky a občas promaznout slikonem. Jednou za rok hodit do servisu na výměnu oleje nebo eventuelně stíráků.
Často jsem tu zřejmě v rámci údržby epicona četl „lití oleje nad pístek“ . Moc tomu nerozumím. Kam se co leje ? (ano olej ale kam ? když jsem viděl „píst“ z XCR tak tam to nebylo kam lét :) takže poradí někdo ? :)
plati to pro vzduchove vidle, kde je pruzina nahrazena komorou s pistem, ktera je natlakovana vzduchem…a bo je tam bumove tesneni a vsechno se to po sobe soupe, je dobre snizit treni aby se to nevysoupalo…a to casme poznas, ze je lepsi primaznout.)))
dobře tomu rozumím. Ta vzduchová patrona vypadá stejně jako LOCK z XCR ? nechcu epicona rozdělavat dokud nebudu mit všechno objasněné ale už jdu do historie hledat foto :)
Zle tomu rozumies, tam kde je lock/nastavovanie kompresii, tak to je tlmiaca časť . Pri doplnení oleja nás vzduchovy piest sa jedna o druhu nohu, kde máš hore ventil kade fukas vidlicu.
To vím , měl jsem namysli tvar. ale nejlepší bude si to ověřit v praxi
Melo by se to delat i u Reby.
Já bych ze startu vyměnil olej v nohách (skoro nic tam nebývá) a olej v tlumiči bych dal řidší (2,5–5W)
Viz manuál !
Načerpat horský vzduch. Lépe to pak pruží ;)