• iceek

    Dlouhou dobu se rozhoupavam koupit prvniho fulla. Vlastnim pouze dva HT a vlastne si ani moc nestezuji. Nicmene bych rad vyzkousel fulla. Nechci velke zdvihy. Mam rad kolo lehke a jezdive. Laka me myslenka, ze bych nemusel ze sedla tak casto jako na HT, kdyz jedu ve vetsi rychlosti po trochu rozbite ceste.

    Jsem na 90% rozhodnut koupit ramovou sadu Haibike Sleek 2012. Presto me zajima, jaky jiny podobny ram (do cca 40tisic) by jste doporucili (proc).

    0 0
    • Tomcat  

      A jseš si vědom co je firma Haibike zač? Kde si asi na trhu stojí, kde a s jakou kvalitou se vyrábí a co potencionálně může nabídnout?

      0 0
    • mcking  

      jen pro info… zkus si schválně půjčit v prodejně RB IQ, je to full pro XC, možná by ti sednul. Nic za to nedáš a vyzkoušíš. Cena toho fulu se pohybuje od 35k-54k takže si vybereš i model podle peněženky.Já mám RB IQ6 Race s jsem s ním sakra spokojený. Půjčují tam kola třeba na celý víkend, takže si ho můžeš dost odzkoušet. Jen rada, samo záleží na tobě.

      0 0
      • iceek  

        S tim pujcenim mas pravdu, asi to vyzkousim. Problemem u RB je vzhled. To kolo (ram) se mi nelibi tak jako jine ramy. Jak tu bylo mnohokrat napsano. Pokud si koupim kolo, ktere se mi nelibi, tak toho budu asi casem litovat a nebudu na nem jezdit tolik, jako na kole, ktere se mi libit bude.

        0 0
    • Jones  

      Z vlastni zkusenosti doporucuju koupit neco bazaroveho kolem 30–35 (rok-dva stary) a zbytek doladit. Da se narazit na hodne slusne malo jete kousky.

      0 0
    • bluma  

      Počkej, ty jsi ochoten dát za rámovou sadu, (tzn. rám + tlumič, popřípadě HS) 40 tisíc Kč a uvažuješ o Haibike?

      0 0
      • iceek  

        Presne tak. Proc je to tak zarazejici? Presne kuli takovedle reakci se ptam se na alternativy. Tebe to prekvapuje, tzn co by jsi zvolil ty?

        0 0
        • Hadra  

          Cau.Ja koupil lonskyho a je to supr raketa za super prachy,mrkni do profilu..

          0 0
          • iceek  

            Diky, moc. Jak dlouho ho mas a vytknul by jsi tomu kolu neco?

            0 0
            • Hadra  

              Takže moje pocity ze sleeka rc po cca 500 km.Předtím jsem jezdil Ht Scotta Scale.Výhody:Je to rychlejší v terénu,vyjede to víc,sjede to víc,je to lehký/chodím s ním pěšky do 4 patra /Má to super odpich.Musel jsem koupit Camelbak což se projevilo jako velké plus.Jo a hlavně čím dál tím víc hledáš nové dříve nepohodlné trasy,teďka jsou zábavné a pohodlné :-))

              Nevýhody:Lehce se povolují šrouby v čepech/vyřeším lepidlem na závity/.Práce s nalepením samolepky na ochranu rámu :-))Jo a hůř se čistí jak ht,je tam víc záhybů.Jinak mám kolo Z Haibike.cz ve Vyškově a i když jsem tam to kolo nekupoval já,tak super domluva a ochota …

              0 0
              • iceek  

                Diky moc za tydle informace! Muzes jeste poreferovat o velikosti ramu a kolik meris a jestli ti to vyhovuje, pripadne zda-li bys volil mensi nebo vetsi?

                0 0
                • Hadra  

                  Mam velikost 49,měřím 183cm.Sedí akorát.

                  0 0
                  • iceek  

                    Super, merim stejne :-), takze info mam ted kompletni. Jeste jednou diky moc.

                    0 0
        • bluma  

          S takovým rozpočtem se můžeš mrknout i po něčem jiném, než přelakovaném taiwanském katalogu. Santa Cruz Blur XCc už bude cenově vysoko, tak třeba Intense Spider 2 – můžeš nastavit od 110 po 130mm. Liteville už 301 na 120mm přestali dělat, tak to nic. Popřípadě nějakej Yeti, Tomac… I v klasických značkách (Specialized, Trek, Scott…) by se dalo s takovým budgetem třeba koupit celé kolo, co se nehodí rozprodat a dostavět.

          0 0
          • iceek  

            Diky za reakci. Zajima me lehky full (karbon) s nizkymi zdvihy (100, max 110). Jak pises, po klasicke znacce typu scott, trek, specialized bych treba i sahl. Diky renome, ktere znacky maji, jsou ceny ramu v kombnaci full-karbon uplne jinde (cca 2× tolik). Z tvych reakci mi prijde, ze jsi na znacky Haibike z nejakeho duvodu vysazeny, skoro jako by to bylo to vubec nejhorsi. Mas nejake zkusenosti, nebo ji jen nemas rad?

            0 0
            • bluma  

              Pokud celokarbon je podmínka, pak už je výběr horší. Ano, přiznávám, nemám tyhle značky, co si cucají vývoj z prstu, rád. Chápu, že je to otázka taky ceny, protože někdy ve výprodeji nabízejí neodolatelné komponenty za neodolatelnou cenu (třeba i ten karbon Polygon za 20), ale pokud už člověk uvažuje investovat větší sumu, pak už to nechápu. Je pravda, že jsi nenapsal, za kolik bys ten rám od Haibike měl…

              0 0
              • iceek  

                Zadnou slevu nemam, tzn cca tech 40tis (ram, tlumic, hs, sedlovka, sedlo).

                0 0
          • McBlacky  

            problém je v tom, že Sleek jako minumum rámů je i v Lku s tlumičem pod 2kila.

            takže tam má na výběr: 96, 99, Spark, Scalpel

            0 0
            • bluma  

              OK, jako chrťárna na závody a gramy co nejníž to beru.

              0 0
            • iceek  

              Myslis, ze je sance neco z uvedeneho (96, 99, Spark, Scalpel) sehnat v cenove relaci blizke 40tis?

              0 0
              • McBlacky  

                99 jsem ještě neviděl prodávat

                96 stojí ofiko na Meridě 41190kč s tlumičem, tak by to asi bylo možný stlačit pod 40

                Scalpel za tuhle cenu vůbec a Spark by musel mít slevu i jen na základní carbon provedení (SL a RC jsou přes 70tkč)

                0 0
                • iceek  

                  Co by jsi vzal ty :-), tu 96-ku nebo Sleeka?

                  0 0
                  • McBlacky  

                    já 96, protože to co jsem viděl, že vydrží mě přesvědčilo, že i tak lehký rám je dostatečně odolný. U sleeka nevím, neznám nikoho kdo by mu nakládal přes rysku. Má vyšší zdvih, ale zase geometrií tak nepadne do ruky. Nejvíc mne odrazují ty horní zadní šavle u tlumiče, tam to je fakt až strašidelně odlehčovaný.

                    0 0
                    • iceek  

                      Dela se ta 96-ka v karbonu i v jine barevne kombinaci nez v te cerno-zelene?

                      0 0
                      • McBlacky  

                        dělala se černo/červená pár jsem jich viděl, dokonce různé provedení. A pak možná černo/bílá ale to si nejsem jist na 100%

                        0 0
    • Jorge 50  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
      • iceek  

        Diky, to by tay slo. S Canyonem, sice hlinikem, uz zkusenost mam, a celkem spokojenost.

        0 0
    • Rubi  

      a proc si nekoupis za 40K rovnou cely haibike sleek 2011 na cyklobazaru se jeste jeden novy vali… jinak ho vlastnim a ram mi prijde paradni, lehky, pro me dostatecne tuhy a zpracovani mi prijde na hodne dobre urovni, dokonce lepsi nez mnohe znacky, ale stejne co si budem povidat, mistnim tady vadi jen ta nalepka a kdyby se na tom svezli tak ani nepoznaji rozdil :P

      0 0
      • michalscupak  

        přesně … si kup rovnou celý … http://www.haibike.cz/…sl-2011.html

        0 0
      • iceek  

        Na cyklobazaru ty Haibiky 2011 prodava pan V., od ktereho sice ram, potazmo cele kolo koupite, ale vzhledem k tomu, ze ma nejake financni spory s Haibike, tak ten ram je fakticky bez moznosti vymeny pri poskozeni. Koupil jsem od nej ram 2011, mel vyrobni vadu, reklamace nesla vyridit, tak mi vratil penize. Tolik k Haibike 2011 na cyklobazaru.

        0 0
        • michalscupak  

          o něco výš sem ti ho poslal v obchodu a ne v bazaru… sice 48K ale když dáš za rám 40K …

          0 0
          • iceek  

            Taky reseni, ale znamena to starost s rozprodanim prebyvajicich komponentu.

            0 0
            • michalscupak  

              pokud máš aspoň nějaké solidní komponenty jeté nebo bys prodával ty nové sundané z toho kola tak to si myslím že to určo prodáš …

              0 0
            • McBlacky  

              myslím, že když to odstrojí tak mu za 8 tisíc za vidli, sadu a kola urvou lidi ruce…

              0 0
    • hary jablonec  

      přesně stejný problém jsem měl v zimě. chtěl jsem karbon, bo jsem jezdil author revolt a chtěl jsem fulla, ale ne šílenou houpačku. na Sleekovi mám cca 3 tis. km a paráda. na rovinách nejede tak, jak revolt, ale kopce mu jdou. taky bych se chtěl zeptat Tomcata, kolik toho ročně najezdí a jak moc „vidí“ do výroby, že tak jednoduše soudí. o značce kola je vlastně jen rám a chtěl bych vědět, jestli tady někdo „žíznul“ karbon, nebo jak pozná vlákno, počet vrtev a pod., aby mohl říct fundovaný racionální názor. jinak to jsou kecy.

      0 0
      • iceek  

        Dik za nazor. Co prosimte myslis tim, ze to na rovinach nejede jako revolt. Je to opravdu tolik znat?

        0 0
    • TIR  

      Vůbec se toho neboj, na podzim jsem koupil rám 2011, nastrojil co mám doma, celková váha kola je 9,7kg, já mám nad 100kg a nijak to nešetřím, zatím na něm mám najeto 4800km a maximální spokojenost, všechno drží, dokonce se mi ani čepy nepovolují.

      0 0
      • iceek  

        Moc diky. Taky bych te poprosil o informace o velikosti ramu, kolik meris a jestli jsi s velikosti ramu spokojen nebo bys volil jinak. Dekuji.

        0 0
        • TIR  

          Měřím 178, rám mám 19", představec 11cm – otočený negativně, rodla vlajdy SLK carbon 66cm, geometrie mi sedí, kolo je super ovladatelné a klidné, měl jsem předtím hardtail RM Team carbon, geometrie byla rozměrově stejná, ale kolo bylo nervóznější a v prudkých výjezdech se dost zvedalo, tady ve stejných místech jen sedím, šlapu a nic neřeším, po naladění zadního tlumiče se kolo nijak nehoupe ani vestoje v záběru a přitom skvěle bere i menší nerovnosti, měl jsem z toho při mojí váze strach, že to nepůjde naladit a budu mít houpačku.

          Mám ještě Spešla FSR 120/120 a to je proti tomuto fakt houpačka, teď už jsem na něm dlouho nejel, na Sleeku se mi jede líp a je fakt rychlý.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.