• POC74

    Tak už se to blíží… První úniky fotek… 35h výdrž bez solaru. Metriky stamina, Dual GPS a spousty dalších. Vypadá to parádně. 8.6 budou snad už na trhu.

    0 0
    •  

      Unikla už cena? :D

      0 0
      • milan.v  

        ne

        0 1
      • POC74  

        Do 18t se vejdeme bez Solaru.

        0 0
        •  

          Chápu, že je to novinka a nejnadupanější model, ale zároveň je to dost šílený. Vždyť to stojí víc než nějakej prémiovej telefon (ajfoun a hipstery vynechme). Nebo notebook.

          1 0
          • cyklista86  

            Je to dost komicke, kdyz si clovek srovna co dokaze telefon za 15 tisic a co bude umet tahle krabicka na riditka.. Kdyby ale ta cena byla diky tomu, ze to je vyrobeno nekde v evrope, americe.. a ne nejakyma chudakama nekde v Asii, tak to chapu..

            2 1
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Archik  

              Jako je to ranec, ale člověk si musí občas udělat radost. Já budu teda spíš asi útočit na 840/540. Ale když Ti pak vykládá někdo jak sis mohl koupit něco na kolo za deset tisíc sám vyhulí krabičku retek denně tak je to úsměvný :)

              Tak hlavně aby nám to šlapalo a kloudně vše fungovalo.

              1 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • cyklista86  

                Tak jiste je to o prioritach, Ja nemam problem na neco nasetrit. Ja mam spis problem, ze me pak stresuje, ze tu pro me drahou vec mam, a ze ji muzu rozflagat, ztratit, nekdo me ju ukradne a pod.. Mam proste takovou povahu a vic a vic se snazim byt totalni minimalista a vlastnit minimum veci. Bohuzel me do tehle filozofie leze cyklistika. Neskutecne me sere, ze nemam radsi treba hiking/behani. Jedny lepsi boty bych nesl mnohem lepe nez kolo, tretry, hadry a pod.. :D

                0 0
                • Archik  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován moderátorem.
                  0 0
                • tomfree  

                  Já s tím taky nemám problém, jen když už něco stojí peníze, tak nechci být beta tester, chci aby to fungovalo, což se garminu moc nedaří.

                  0 1
                • jmaselnik  

                  No až začneš běhat, tak zjistíš, že srovnatelně funkční hodinky této značky stojí o polovinu více. Asi tolik k levnému sportu. Vůbec neřeším, že pár párů bot stojí pomalu co kolo a vydrží teda kratší dobu.

                  0 2
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • JachymP  

                    To bych musel pořídit fakt hodně párů bot, aby stály jako moje kolo + všechen ten servis co je nutný do toho neustále cpát. Nejspíš by se mi ale ty boty nevešly do baráku ;)

                    0 0
                • deny-pooh  

                  …no a potom by si řešil hodinky od Garmina a jseš na stejně nebo hůř ????????

                  0 0
        • RomSva  

          kolik to bude cca stát se solárním dobíjením? (tak jako třeba fenix solar)?

          bude to mít už konečně USB-C?

          0 1
          • ememem1  

            idealne ziadny, ale asi az 1050…

            0 1
          • tiarko  

            USB-C je silně nevhodné pro zařízení do extrémních podmínek (prach, déšť, bahno). Nejlepší řešení mají asi čelovky fenix. Takový kruhový magnetický konektor.

            0 5
            • yaourt  

              Proč mají tedy IPxx certifikovaná zařízení USB-C konektor, pokud je tedy podle vás nevhodný? Proč tak usuzujete? Micro-USB je dead

              1 0
              • ladys  

                1040 má IPX7 může se tedy i krátkodobě potopit. Proti blátu je tam krytka. Řeší kravivy…

                4 0
            • ememem1  

              este raz – akykolvek konektor je dnes pi co vi na.

              1 4
              • J1RKA  

                souhlas

                0 1
              • ladys  

                Když bydlím jak rychle nabíjí bezdrat, tak zlaté USB -C …

                2 0
                • ememem1  

                  to mas blbu nabijacku. a keby aj ne preveco odchadza su konektory.

                  0 3
                  • ladys  

                    Jasně, jaká je účinnost? Minimálně 10% powerbanku 20000mAh nabiju za 90minut s indukční za půl dne. Dříve než konektor ti odejde baterie. Konektory odcházejí jen slabším jedincům. Bez nich nefunguje ani žádný počítač…

                    1 0
            • StuntJ  

              Hmmm můžete trošku rozvést svoji teorii, proč je USB-C nevhodné? máte k tomu nějaký důvod či výzkum co provádíte?

              2 0
      • milan.v  

        Tak už – 1040 $600,– / 1040 Solar $750,–

        1 0
    • KRoser  

      Podle tvého popisu to vypadá fakt dobře. Máš info jestli bude v první vlně uveden taky 840/540, nebo se na ně bude čekat trochu déle?

      1 0
    • Alojs01  

      Kdyz vidim, kam se ceny posunuji, doufam, ze mi stavajici F3 budou slouzit jeste hooodne dlouho…:-)

      0 0
    • jecnak  

      Pořád stejný pididisplay. Nechápu.

      0 0
    • studenak  

      Ja jsem na tohle hroznej uchyl, takže ja do toho pravděpodobně půjdu. Bude to sice raketa ale když prodám 1030 plus, tak to nebude tak hrozný.

      0 0
    • krabica  

      Jaký bude rozdíl oproti 840, krom velikosti a výdrže? Tipujete nějaké funkční rozdíly?

      0 0
    • jarouš2  

      To je dobré když ti budík řekne jestli ještě můžeš :-D jinak samozřejmě že si to lidi budou kupuvat i když to bude stát 20tis kč..

      0 0
    • cyklista86  

      A predpokladam, ze k tomu je jen drzak na riditka. Nejaky cidla nebo nedej boze hrudni pas to pak vyjde dohromady na 25 tisic ne? Za to bych radsi koupil peckovni kola a dal tam tachometr za 500kc at vidim jestli neprekracuju povolenou rychlost.. :D

      0 2
      • milan.v  

        Člověk už většinou stejně všechno má od předchozích modelů, já už dnes jen kupuji přístroje… Kdybych neměl, stejně bych dokupoval jen něco, protože nechci/nepotřebuji mít vše od Garminu…

        0 0
        • jmaselnik  

          Tak teď jenom doufejme, že nezmění držák a novej radar je jenom úkrok stranou.

          0 0
      • DDDD  

        Vzhledem k tomu, že nemají v podstatě konkurenci, tak si klidně 20t říct můžou a stejně budou prodávat. Modely neměním s každým novým, tak to hold jednou za čas dám. Uvidíme, jak moc lepší oproti 1030 bude…

        0 0
        • milan.v  

          Oproti staré 1030ce o dvě galaxie jinde, už 1030ka Plus je o jednu galaxii jinde…

          0 1
          • DDDD  

            Pardon, myslel jsem 1030 plus. Chtěl jsem ji teď pořídit, ale počkám na srovnání s 1040. 1030 je tragédie.

            0 0
    • studenak  

      Jako čekal jsem, že to bude mít v sobě světlo. Když to mužou dát do hodinek, tak proč ne do 1040?

      1 0
      • jIrI___  

        Tohle by za mě byla pecka, aspoň jedna silná kolimovaná LED na „čelní“ straně použitelná jako blikačka. Snad v příští generaci :)

        0 0
        • orm  

          Ale to bys predpokladal jen jedno uchyceni garmina a jeste k tomu jen v te jedne spravne poloze. Lidi maj garmina ruzne – na riditkach, na predstavci, na predsazenem drzaku a maji ruzny sklon. Nekdo to ma rad vodorovne, nekdo vice natocene k sobe. Jak by podle tebe ta blikacka fungovala? Narozdil od svetla v hodinkach v tom nevidim zadnej smysl.

          2 0
          • jIrI___  

            Jak by ta blikačka fungovala? Úplně normálně, protože na rozdíl od světla není tak citlivá na úhel natočení. Upřímně jsem snad ještě nikdy neviděl blikačku. která by měla jasně definovanou svoji pozici. Prostě by byla optika designovaná tak, ať pokryje vyklonění dejme tomu –5° až +15° od horizontální osy a vyřešeno. Ostatně Garmin toto umí, viz blikačka na radaru :). Já v tom vidím smysl veliký zvlášť ze svého pohledu, kdy blikačku z 80 % využívám při jízdách do práce – ušetřil bych místo na řidítkách a nemusel myslet na nabíjení. Ale jak píšeš, záleží na úhlu pohledu, mi zase nedává smysl světlo na hodinkách.

            2 0
            • orm  

              radar je samostatne zarizeni, periferie, ktere vzdy smeruje dozadu. uz z principu. cyklocomputer je vypocetni zarizeni, ke kteremu se periferie pripojuji a ktere muze byt umisteno ruzne. Pokud by ta tvoje imaginarni blikacka pokryla to co rikas, tak by pri nejakem nastaveni blikala primo do obliceje? co garmin na predstavci, kam by svitil? Na hodinkach to smysl ma, protoze se ruka pohybuje nahoru dolu podel tela a je to u vsech lidi stejne.

              0 0
              • jIrI___  

                Nemá smysl nad tím diskutovat, každý si to představujeme pravděpodobně úplně jinak. Osobně neznám nikoho, kdo by vozil garmina tak vztyčeného, že by koukal na nápis Garmin na čelní straně (tzn. kdyby na jeho místě byla blikačka, blikala by přímo do tváře).

                0 0
                • Barak  

                  Mě by to taky vyhovovalo. Často vozím blikačku jen pro případ, že bych se někde zapomněl a dorazil domů za šera/tmy a málokdy jí využiju a často je to tedy „zbytečný“ krám. Takhle bych to nemusel řešit a měl jí v případě potřeby po ruce. Tak jako u všech funkcí, kdo nějakou nechce využívat, nemusí.

                  0 0
              • Jirra  

                Tak možná myslel Jirl, že by se dala blikačka vypínat a zapinat a tak by si zapnul jen ten kdo by měl garmina předkem dopředu a ti co by jim blikala do obličeje by ji prostě nezapnuli :-)

                0 0
              • jIrI___  

                Jo a k tomu Garminu na představci…Jelikož ho tam sám vozím, tak naprosto přesně vím, kam by blikačka svítila – dopředu, úplně stejně jako každá jiná blikačka chycená na řidítkách :)

                1 0
                • orm  

                  Podivej se jak mas nastavene svetlo. Takze ty, bojovnik proti oslnovani, by ti to tu najednou nevadilo?

                  0 0
                  • MaPa  

                    Vždyť píše o funkci blikačky. Mě to tedy přijde vcelku užitečné, stejně jako že to můžu použít pro odemykání apod. Na druhou stranu je ale otázka, zda bych radši o ten kousek neměl přístroj menší než vybavený touhle fičurou. U hodinek je vyloženě miniaturní ledka, tady už by muselo být něco většího a žravějšího.

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Vyargumentoval jsi mě. Byť od začátku píšu o blikačce, ne o světle.

                    1 0
                    • krabica  

                      Nevzdávej to… :-D

                      0 0
                    • orm  

                      Jako ze blikacky neoslnuji a neni potreba je mit spravne nastavene? Asi chodim po jinych stezkach nez ty :-).

                      0 0
                      • DDDD  

                        Asi jo. Protože jestli tě oslňuje malá led blikačka, tak je asi špatně něco u tebe. Mě max oslní světlo v režimu blikání, ideálně ve strobo. Malá blikačka fakt ne

                        0 0
                        • orm  

                          Tak zde bude problem v tom co povazujeme za blikacku :). Vem si jak svitej zadni. Nikdy te zadni neoslnovala?

                          0 0
                          • DDDD  

                            Tak je vidět, že ty bys cílovka nebyl. Jiní by ocenili

                            1 0
                  • DDDD  

                    Tvl blikačka a světlo je sakra rozdíl. A jako Jiřího by mě tahle fičura v 1040 potěšila. Přesně jen na takovýto denní blikání.

                    0 0
                    • orm  

                      V cem je to rozdil? Blikacka neoslnuje a neni nutne ji spravne nasmerovat?

                      0 0
                      • virtualcop  

                        Ne a ne::) Blikačka s 10–20 lumeny fakt noslňuje (pokud si jí nepíchneš přímo do voka, nebo nemáš nějakou světloplachost či jinou oční chorobu) a vzhledem k tomu, že 99% „blikaček“ je osazeno buď všesměrovou LED či COB diodou/diodami, tak směr nastavení je jen o tom, aby ta blikačka byla zepředu vidět (což obrácená třeba kolmo dolů většinou nebude).

                        Co tam máš dál ty praktiku?

                        A můžeš mi zase odpovědět – hovno o tom víš, nevíš, kolik mám najeto… :) )

                        3 1
                        • milan.v  

                          Prima, že jste si tu pokecali a zase zpátky k 1040… ;o)

                          1 0
                          • virtualcop  

                            Sorry no… :)

                            Já už na odborníka na pláště i blikačky reagovat nebudu, slibuju :)

                            K tématu:

                            rasto: to s tím držákem se domníváš, nebo máš nějaké lepší info (v pondělí se to snad dovíme :) )?

                            Ne, že by mne to nepřekvapilo, ale odkud tuhle informaci máš?

                            0 0
                            • rasto  

                              čistá dojmologie. podle foto. působí na mě dojmem chromového bazmeku, podobně, jako na tom novém radaru.

                              0 0
                              • rasto  

                                právě jsem zhlédl video o pár řádků níže. bajonet bude pravděpodobně identický se stávajícím. ale hezky jsem vás vycukal :-)

                                0 1
                          • orm  

                            Asi ma nejaky mentalni problem, kdyz ma potrebu pretahovat veci z jednoho vlakna do druheho, kdyz uz na nej v tom vlakne nereaguji.

                            Kazdopadne i blikacky dokazou oslnovat. Chodim v Brne pesky podel reky, je to asi 2km rovny usek a kdyz jede nekdo proti, tak to oslnuje dlouho a je to neprijemne. Nemyslim si ze jsem svetloplachy. Oparvdu zalezi na nastaveni toho svetla, coz u cyklopocitace nenastavis. Podobne neprijemne jsou garminovske radary v dennim blikacim modu pustene vecer.

                            Osobne opravdu nevidim pro blikacku v cyklopocitaci smysl, narozdil od fenixu. Pokud ji tam garmin nekdy da, tak doufam, ze porad bude verze bez ni :-).

                            1 5
    • sohaj  

      S ohledem na tu nemalou cenu by mě zajímalo, jestli něco udělalo s tím bajonetovým mountem, viz příspěvek od fifa2 ve vlákně k 1030. Lidem se to dost lámalo vlivem vibrací a hmotnosti computeru.

      0 0
      • virtualcop  

        To už bylo posíleno u 1030 Plus (pokud se nemýlím, ten se nikomu nelámal). Tudíž je slibný předpoklad, že ani u 1040 to nebude problém :)

        0 0
        • DDDD  

          Spíš je otázka, jestli tam nebude nový systém, co představili u radaru.

          0 0
          • virtualcop  

            I to je možný. Sice by tím na*rali asi všechny, co maj nakoupený spešl extra držáky, ale kola průmyslu se tak budou točit dál :)

            Jestli ten novej bajonet z Varia 715 bude jako novej standard i pro kompjůtry – to asi uvidíme až za pár dní :)

            0 0
            • DDDD  

              Tak většina lidi to používá na 1–3 kolech, tak by se nic hroznýho nestalo. Jeden držák bude asi zase v balení…

              0 0
    • kliiima  

      Už tento odkaz někdo dával i do novinek

      https://the5krunner.com/…irst-images/

      0 0
      • virtualcop  

        Dával. Ale všechno jsou to rendery (asi přebíraný z jednoho zdroje) a nemusí to být odpovídající reálnému přístroji (Garmin si zatím evidentně dost hlídá, aby se nikde neobjevila reálná fotografie).

        Takže ani bych se nedivil, kdyby realita pak byla trochu jiná, mount nebyl třeba ten zacvakávací (jako má Varia s kamerou) atp.

        0 0
      • BB  

        na mě to vzhledově působí jako nějaké staré zařízení, vím, že vzhled není z hlediska funkcí rozhodující, ale osobně bych dal přednost vzhledu odpovídající roku 2022, tady na mě dýchlo minulé století.

        2 2
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 1
        • virtualcop  

          Uvidíme za pár dní, jak to bude reálně vypadat :)

          Ono i kdyby takhle (že ty rendery nekecaj), tak zase nutno říct, že třeba „bezrámečkovej“ displej je na cyklopočítač asi ne úplně vhodnej (kvůli uchycení různých bumperů a obalů), přeci jen by byl daleko náchylnější na „ťuknutí“ někde u hrany atd.

          Já bych třeba uvítal i mechanická tlačítka z boků (podobně jako u Karoo 2), kterými by se dal alespoň částečně počítač ovládat – někde na špatném povrchu či za deště je to ideální.

          0 0
    • RomSva  

      no tak jsem na netu našel fotky verze solar.

      nějak nerozumím tomu proč solární panel pokrývá asi jen 40% čelní plochy(mimo displej). Jako jo, beru že okraj musí nechat pro případné gumové návleky, ale tolik? Jestli teda není důvod ten že i tak to zvládne provoz bez nabíjení.

      Taky jsem nikde nedohledal jestli bude konečně USB-C konektor

      Taky jsem nedohledal jestli bude mít multifrekvenční GPS (tak jako fenix 7) a zobrazení více datových polí

      pokud solar s výdrží dost pomůže, bude USB-C, více datových polí tak už by to možná za měnu stálo.(mám 830ku)

      0 0
      • virtualcop  

        Tohle už většina zdrojů potvrzuje – USB-C, multiband GPS Mediatek Airoha (jako 7X Solar) a predikce výdrže u verzí se solar rámečkem je taky známa, viz třeba zde

        https://www.zivotsgarminem.cz/…-delsi-vydrz

        Našel si reálné fotky nebo rendery? Já teda opravdu reálnou fotku zatím neviděl, všechno, co koluje internetem a přebírají si to mezi sebou všechny obvyklé zdroje, ukazují podle mne „fotošopové“ výtvory, jak to asi bude vypadat.

        0 0
        • RomSva  

          tisícerá omluva, našel jsem jen rendery.

          jinak teda 30% výdrže navíc se solarem, osobně pro mě dost zklamání. U Fenixe to chápu, tam je to jen malý proužek okolo ciferníku, plus teda asi i displej (i když ten dá minimum)

          Edge má, pevně věřím, větší potenciál.

          0 0
          • virtualcop  

            Solar není úplně samospasitelnej (furt je dnes dobrej jen jako doplněk a na hodinkách s daleko nižší spotřebou má myslím větší smysl), protože aby se stačil dobíjet cyklopočítač v reálném čase, při odběru i jen pár mA, tak bys při současné účinosti těch nejlepších solarů musel mít stejně někde „desku“ velikosti cca. A4 formátu, možná i o dost větší.

            Na druhou stranu – deklarovaná životnost kolem 35 hodin (se solarem a nějakými ideálními světelnými podmínkami až 45), případně v šetřícím módu cca. dvojnásobek – to by asi mělo stačit už opravdu každému. Pokud ještě budou fungovat přídavné baterky (jako u 1030 řad), pak asi výdrž nemá cenu řešit vůbec – kdyby pak byla třeba až kolem 200h v úsporném módu, i ty ultra šílenosti přes 1000km na jeden zátah by se na tom daly zajet úplně bez nabíjení.

            I ty „ultras“ blázni si musí dávat alepoň po dvou dnech pauzu, aby neumřeli :)

            Takže naopak výdrž (pokud bude opravdu v běžných podmínkách reálná) je celkem super, že Ti může pár procent ještě navíc „dobít“ solar, je jen perlička na závěr…:)

            Pro lidi, co najedou i přes týden opravdu dost (třeba 20 hodin) to je furt nabíjení třeba jednou za 14 dnů, tedy opět významné zlepšení a těžká pohoda.

            2 0
            • VojtaXY  

              V realu vetsina lidi nejezdi bezne hodne dlouhe trasy. Muze se stat, ze to zvladne leto bez nabijeni. Pokud to bude nekdo mit v mistnosti s dostatkem svetla, tak to muzeza dopoledne nabit vic, nez kolik si to vezme na odpolednim svihu.

              0 0
              • jmaselnik  

                Solar funguje jenom na přímém slunci a nemyslím si, že bude fungovat při vypnutém budíku.

                0 0
            • ladys  

              200h asi určitě ne, jinak ty magoři či jezdí ultra jedou v kuse10 – 14dni s přestávkami na spaní a dokoupení jídla…

              0 0
              • virtualcop  

                Tak moje počty jsou takové, že deklarovaná výdrž v úsporném režimu pro Solar je až 100h, „baťůžek“ baterie na 1030 přidával v podstatě jednou tolik. Takže těch 200h (samozřejmě v ideálních podmínkách) nemusí být nedosažitelných.

                Pokud jedou „ultras“ v průměru tak 20h denně (protože ty 3–4 hodiny fakt spát a odpočívat musej), tak mi to pak vychází na cca. 10 dní tohohle provozu.

                Samozřejmě, že každej rozumnej „dálkáč“ asi nebude vyjíždět s 10% na primárním navigačním budíku, ale nabije si dostatečnou rezervu, nicméně jde tu o ten princip – že prostě nemusíš řešit každej den nabíjení a přesto víš, že třeba dalších 20h s velkou rezervou v pohodě vydržíš.

                0 0
                • ladys  

                  Deklarovaná výdrž je jen teorie, za nějakých podmínek. Ale i tak jsou to super čísla 100h +70 pack (ten se solarem asi nebude nabíjet?) Na ultra se tyto zařízení stanou pro ty nejlepší povinností.Tedy až to Garmin vychytá, do Vánoc by to mohl alespoň zkusit :D

                  Pokud by dobíjení fungovalo i při vypnutém zařízení, tak už by bylo dobíjení jen občasná formalita ;) 100h je pro většinu lidí takové číslo, že na to mají několik měsíců…

                  0 0
                  • virtualcop  

                    Deklarovaná výdrž je u Garmina za poslední roky celkem jediný spoleh, co opravdu funguje (jak na Edge řadách od XX30), tak na hodinkách. Ty výdrže jsou samozřejmě „až tolik“, ale ze zkušenosti uživatelů je známo, že jak Edge počítače, tak hodinky opravdu tyhle parametry výdrže vcelku dodržují (za těch ideálních podmínek).

                    To dobíjení u vypnutých počítačů asi fungovat nebude (jde to přes elektroniku, která musí být zapnutá a pochybuju, že se to u 1040 změní), nicméně pokud bude mít „zapnutej“ počítač, s vypnutým displejem v nějakém „stolním“ stand by režimu hodně minimální spotřebu, asi nebude problém ho nechat třeba někde na sluníčku (v tomhle stavu) a třeba se trochu dobije (ale opravdu bych předpokládal hodnoty příměrem – nechám ho půl dne na sluníčku, dobije se mi o 5%.

                    Ohledně packu asi žádné info zatím není – zda bude stejnej bajonet s konektory, zda bude pack funkční ze starších verzí, nebo zase úplně novej, jinej (jestli tedy vůbec bude).

                    No uvidíme, pomalu se ty termíny blížej :)

                    Nicméně třeba S800 od Brytonu vypadá rovněž velmi schopně (zvlášť v rámci navigace a rovněž „teamové“ sdílené komunikace a výdrž má uváděnou 30h (což už je taky výborné). Takže nejen Garmin může být v hledáčku „ultras“, kteří možná víc, než další nové metriky ocení třeba možnost si (po dohodě) hlídat další kolegy na cestě online, případně s nima rychle komunikovat přes počítač.

                    0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        2 1
    • Kos_CZ  

      Já jsem tedy příznivec Wahoo, ale pokud by deklarované časy výdrže byly reálné, tak si kvůli ultra-jízdám 1040-ku snad i koupím…

      0 0
      • Hykal  

        1030 + s baterkou vydrží 3 dny je to sice monstrum, ale funkční

        0 0
    • POC74  

      Bylo mi řečeno, že USB-C by mělo být…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • POC74  

      To by byl.. Naštěstí je už 2022 rok a oni to pochopili co chtějí kupci.

      0 0
    • BikeClubKovacek  

      Uz ho někdo ma ? Je nekde jiz skladem či recenze ? :)

      0 1
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • rasto  

      vypadá to na zacvakávací mechanismus identický s novým radarem. staré držáky pravděpodobně nebudou kompatibilní

      0 0
      • petyn  

        Tak to by bylo v prdeli. Mam to na vsech kolech

        0 0
      • orm  

        Chapu, ze obchod se musi tocit, ale take by mne to nepotesilo. Znamenalo by to menit drzaky na 4 kolech. Pokud zmeni i ten spodni bajonet na kterem je zavesene svetlo, tak to bude jeste drazsi.

        0 0
    • neji  

      Někdo byl rychlejší a už rozbaluje. Já musím čekat až do pondělí.

      https://youtu.be/rcJu_rk5q9c

      0 0
      • Barak  

        K čemu je dobre triminutove video, ve kterém se rozbaluje krabice?:-)

        0 0
        • milan.v  

          To je pro závistivce, aby u toho pukli…

          2 0
        • Pikaču  

          K cemu je to dobre. No k nicemu ale to ze jsme blbci a na to cumime. Nejlepsi cast je otoceni krabice asi 10× a slowmotion pohyb než si vezme nůž :)))))

          Jinak ten přístroj vypada lacine s tim chromem. Jako činska kopie. Bud bilej nebo černý lesk.

          1 0
      • petyn  

        Ještě že to uchycení zachovali stejné.

        0 0
    • Lasky  

      Unboxing a menu zde: https://youtube.com/playlist?…

      0 1
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 1
    • Dumbíček  

      Pokud je to opravdu finální podoba, tak mi přijdou ty mega rámečky dost retro. Mám 530ku a čekal jsem, že nová generace, už bude v trendu dnešní nositelné elektroniky prakticky bezrámečková.

      Každé zboží si najde svého kupce, ale i ta cena mi přijde absurdní.

      Samozřejmě, co člověk to názor, nikomu koupi nerozmlouvám.

      2 0
      • Kos_CZ  

        Cena nic moc, ale rámeček… Pokud tam chtějí mít solární panel a současně mít i „levnější verzi“ bez panelu, tak přece nebudou vyrábět dvě verze extra jen proto, aby to bylo bezrámečkové…

        0 0
    • POC74  

      Pokud ještě někdo neviděl tak toto je solar verze

      0 0
    • KRoser  

      Nevíte někdo jak to bylo s předchozí generací a softwarem? Když garmin uvedl 1030, dostal později 1020 (nebo co bylo před tím) nějaké nové softwarové funkce, nebo nový vzhled z nového modelu? Nebo garmin starší zařízení okamžitě zařízne?

      0 0
      • milan.v  

        Předtím byla 1000, ta dostala jen nějaké funkce, byla to předchozí generace čipu, takže něco zkrátka už nezvládá…

        Ani 1030 nedostala všechny funkce co 1030 Plus, to je zase další generace čipu a obrazovky…

        0 1
    • neji  

      Tak už je doma. Zatím trochu k ničemu, protože se nejde připojit k účtu. Čekal jsem od ní více a kdybych si před 14 dny nepřejel 830, tak se to snad ani nevyplatí. Připadá mi, že Garmin trochu zaspal dobu. Procházení v mapách je pořád trhavé, i když je pravda, že méně než u předchozího typu. Uvidím, jak bude fungovat po připojení k účtu a první projížďce.

      1 0
      • milan.v  

        To jako fakt z toho Kolokrámu dorazilo už teď? :-o

        0 0
        • virtualcop  

          Asi dorazilo, ale garmiňáci to (asi pro tyhle případy předčasného zisku krabičky před termínem) odřízli od účtu (nebo i od connectu), takže to plně začne fungovat stejně až pravděpodobně od pozítří :) )

          0 0
        • neji  

          Dorazilo a už to má za sebou prvních 50 km. Grafika hezčí, rozlišení u map stejné, rychlost orientace u křižovatek stejná, přecházení mezi jednotlivými datovými obrazovkami rychlejší, dotykové ovládání lepší než u předchozí verze, ale to může být nalepenou krycí folii u předchozí 830. Celkově z ní mám už lepší pocit, než při rozbalení.

          0 0
          • virtualcop  

            Tak alespoň něco pozitivního :)

            Jinak se nemůžeš s 1040 přihlásit jen třeba do Expressu, nebo vůbec do Conectu?

            0 0
            • POC74  

              Ještě ofiko nevyšel tak nemůže být ještě v connectu. Gratuluji… Mám asi špatný zdroj :D.. Ale já chci stejně solar verzi…

              0 0
              • virtualcop  

                V Connectu (kterej na to musí bejt softwarově připravenej a může a nemusí vyjít nová verze až 8.6.) to právě už může chodit, zatímco pro připojení třeba k Expressu (kde je kontrola HW na úrovni kontroly sériového čísla a firmware), tam to může bejt zatím bloknuté.

                Ale nevím, tak proto se ptám…

                0 0
      • ememem1  

        Procházení v mapách je pořád trhavé, – to akovazne? na 1040?

        0 0
        • BB  

          Posouvání mapy je stejně plynulé jako na telefonu. Je pravda, že telefon transparentně vykresluje novou část mapy, 1040 to transparentně nestíhá a vždy se na chvilku objeví kousek prázdné obrazovky, než to stihne vykreslit. Nepřekáží to a dojem z posunu mapy je plynulý.

          0 0
          • Raf  

            Funguje to takhle dobře i ve chvíli, kdy máš načtenou nějakou dlouhou trasu, po které naviguješ? Třeba na 830 to je unreal :/

            0 0
            • BB  

              Zkusil jsem trasu 326 km a funguje to úplně stejně jako bez trasy.

              0 0
              • jenda95  

                zalezi v jakem meritku posouvas mapu. Pokud behem jizdy, tak mas meritko neco jako 120m a Garminu staci nacist par kilobytu. Pokud si prohlizis trasu, tak budes mit meritko neco jako 5km – a i male posunuti znamena nacteni par MB ne-li vice – a to proste trva.

                Pokud jsem teda pochopil tuhle diskuzi dobre.

                0 0
                • BB  

                  zkusil jsem posouvat mapu Garmin EU v měřítku 2 km a trvá to, to máš pravdu. Na druhou stranu je takhle zmenšená mapa tak nepřehledná, že to nedává žádný smysl. Pro takový přehled je lepší si tu trasu zobrazit na base map a tam je ta manipulace při tom zmenšení ok.

                  0 0
    • berczo  

      https://www.youtube.com/watch?…

      před chvílí jsem narazil na toto

      0 0
      • milan.v  

        Takže ta solární verze má dvojnásobnou operační paměť oproti klasice…

        0 1
        • jmaselnik  

          nic neočekávaného, řekl bych.

          0 0
        • tomo_111  

          myslis asi ulozny priestor (storage), operacni pamet sa obvykle oznacuje RAM (a tento device asi nebude mat viac ako par GB predpokladam :) )

          1 0
          • milan.v  

            Ano, teď se dívám na specifikace, storage, úložný prostor, moje chyba, převzal jsem tu informaci od člověka, co to sám zkomolil…

            Rozdíl mezi operační pamětí a úložným prostorem mi je dobře známý…

            0 1
    • milan.v  

      GP Lama před pár minutami…

      https://youtu.be/RtpCIIKdmzU

      1 0
      • milan.v  

        Asi nejlepší detailní recenze všech funkcí a vlastností, za mě je to posun opravdu dobrým směrem, hlavně i menu a celý ten systém je opět o kus dál…

        1 1
    • Feďa  

      A nebo zkusit… stránky garminu

      0 0
    • POC74  

      Po dnešním updejtu garmin connect už jsou obě 1040 v nabídce.

      0 0
    • milan.v  

      Test dotykové obrazovky…

      https://youtu.be/U1UQPQ8AQqk

      0 0
      • Charles2k  

        Nějak se mi nechce věřit, že v pořádném dešti by fungovalo takhle dobře. Co mám zkušenost v dešti třeba s iPhone 8, což je sice starší model, ale přece jen vyšší třídy, tak v dešti s mokrými prsty byl naprosto nepoužitený, nešlo dotykově zvolit nic…

        0 0
        • ladys  

          Tak asi to nebude upravené video… V reálu to funguje jako ve videu. Za silného deště když voda poteče proudem to fungovat nebude, ale kdo by se ve slejvaku stoural v nastavení… Pokud bude hodně vody zřejmě se bude aktivovat zhasnuty displej jako u 1030..

          0 0
    • ladys  

      Vypadá v reálu pěkně, displej je o dost lepší. Ovládání je dobré a super je možnost nastavení z mobilu. Konečně!

      Přenos neproběhl úplně korektně,chybí jeden profil a je lepší prolézt nastavení. Čidla to našlo,radar se musel spárovat.Po první aktivitě zámrz(nutný restart) a zátěž 0. Wi-Fi jsem přidával už podruhé. Segment na trase se nezobrazil,ale těsně před jízdou proběhla aktualizace FW.

      Ty pochromovaná tlačítka jsou asi moc. Naštěstí se moc nepoužívají,tak snad vydrží… Velikostně sedí ochranné sklo z 1030, +1.

      2 0
      • Kos_CZ  

        Kéž by něco s podobnou výdrží vydalo Wahoo – to bych měl jasno. Tady váhám – přeci jen je to ranec peněz. Ale uznávám, že nabídkou funkcí je to moc hezké zařízení!

        0 0
    • POC74  

      Novy FW 12.14

      Changes made from version 12.11 to 12.14:

      Fixed sensor dropouts when using Connect IQ data fields

      Fixed Power Guide not working for users with high FTP

      Fixed workout page being removed from the timer loop

      Fixed segment data screen data fields

      Improved product stability

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
    • koko0925  

      špatně zařazeno

      0 0
    • BB  

      Garmin forum

      https://forums.garmin.com/…-connections

      Tak to vypadá, že si tu jízdu zase zopakujeme. Těším se, už mám objednáno 

      2 0
      • virtualcop  

        Ale tak do půl roku na to zase přijdou a opravěj, dyť to určitě znáš :)

        Popravdě jsem ani nepředpokládal, že by se jim povedlo udělat novou „vlajku“ s prvními firmwary bez větších problémů (jako se to nepovedlo asi u žádného Edge doposud).

        Objektivně nutno podotknout, že konkurenční značky na tom byly a jsou podobně…:)

        0 0
        • ladys  

          Možná by stačilo zablokovat nekompatibilní doplňky…

          0 0
          • virtualcop  

            Když si pročteš celý ten thread, tak nestačilo – někomu pomohlo odinstalit některé IQ aplikace, někomu to pomohlo chvilkově a pak se jim čidla zase ztratila. Spíš se tam řeší, zda za to nemůže celé CIQ rozhraní a jeho implementace, řeší se tam, že se namají přenášet profily ze starších Edge (někomu taky nepomohlo).

            Nicméně co za to může je pro majitele asi jedno a i pokud by to vyřešilo třeba kompletní odinstalování všech IQ App., tak to opět není pro mnohé z nich optimální řešení, když jsou na ty aplikace léta navyklí.

            Časem to asi zase vyřešej (noý firmwary, nový CIQ).

            Ale nějak to nekoresponduje s některými názory, že Garmin vypouští jen věci maximálně s marginálními chybami a jinak je hned od novoty naprosto použitelné zařízení. Odpojení všech základních čidel a jejich „nezáznam“ pro mne úplně marginální chyba není…:)

            1 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              1 0
        • jmaselnik  

          Jenom tak na okraj, reportováno a do 24 hodin public beta s opravou. Navíc teda zjištění, že problém asi způsobuje použití některých IQ datových polí. Za mne dobrá práce teda ;)

          0 0
          • virtualcop  

            Jenom tak na okraj – tenhle problém údajně „vyřešili“ v Garminu až včera (full release 12.15, funkční beta ještě dříve)? Je problém skutečně vyřešen a nebude se situace opakovat?

            Ano, na odpověď je brzo, ale opět bych připomněl ty doby minulé, kdy se podobné věci řešily po x měsíců a x firmware a které tu někteří zpochybňují.

            Opět opakuji – nejsem nepřítel Garminu a jsem rád, že na tom makaj.

            Ale tleskat jim za to, že 14 dní po oficiálním uvedení, řeší tak zásadní věc, jako odpojování základních senzorů?(přičemž asi hodně batatesterů ty počítače mělo už minimálně několik týdnů, možná měsíců, s embargem na jakékoliv info pro veřejnost).

            Když si koupíš novej, extradrahej telefon a budou Ti 14 dní vypadávat hovory, nebo se nepřipojíš k hotspotu – budeš taky tak nadšený, že Ti ho za 14 dní možná novým firmwarem „opravěj“ do stavu, kdy už ho budeš moc reálně používat?

            Ano, 1040/solar je dnes asi bezkonkurenčně nejnašlapanější počítač na kolo – o tom žádná. Taky si ho nechaj luxusně zaplatit – o tom taky žádná. Ale vcelku mi připadá, že tohle nejsou ty marginální chyby, nad kterými se má mávat rukou a v podstatě být nadšený tím, že to Garmin (jako obvykle) zprovozňuje až za chodu :)

            A do zblbnutí opakuji, že vím, že to u jiných značek cyklopočítačů není minimálně po uvedení podobně (že to více nefunguje, než funguje)

            2 0
            • jmaselnik  

              no průšvih srovnatelnej s tím, že Ti celej trénink nefungují snímače si teda fakt nepamatuju a rychlost bety mě potěšila, nic víc. Že je to blbý je ovšem bez debat.

              2 1
        • blue  

          do půl roku? vždyť to nedokázali doteď vyřešit ani u 830

          0 0
          • POC74  

            No chyb je tam technicky stale asi dost. problem se sensory je ted ve vsech jejich zarizenich temer…ale zase myslim ze budou tlacit ted na pilu at je to ok. uvidime v zari :D

            0 0
          • jmaselnik  

            tohle byla jiná chyba, ne krátkodobé bliknutí, ale odpojení a nepřipojení. Fakt *******, když podle toho trénuješ

            0 0
    • POC74  

      Změny provedené od 12.11 do 12.15 :

      Opravené výpadky senzoru při použití datových polí Connect IQ

      Opravená stránka cvičení byla odstraněna ze smyčky časovače

      Opravené vyskakování stránky segmentu, když jsou segmenty zakázány

      Zvětšete maximální velikost zadního převodu

      Zlepšete stabilitu softwaru

      0 0
    • Schyzza  

      Čusbus, rychly dotaz. Nova navigace, vše funguje jak ma, ale ten krám mě neupozornuje HLASOVĚ, kdyz odbocim mimo naplanovanou trasu. Muj starej dobrej 520 to delal a ikdyz jsem spal, tak jsem nesjel moc daleko a mimo. Tady hrozi klidne kilometrove záseky a to fakt nechci. Nekdo prosim vi co delam spatne? Urcite ano. Dekuji. :)

      0 0
      • milan.v  

        Návod máš načtený?

        0 0
        • Schyzza  

          Jasne. Nenasel jsem to. V nastaveni mam moznost zvolit pouze >> Hlasove navigacni jizdy >> pouze textove

          Neni tam jina “option”.

          Proto se ptam

          0 0
          • MaPa  

            Off course warnings se vždy nastavovaly v Courses → Options.

            1040 to má jinak?

            0 0
          • Jeka  

            Ahoj,

            mám nový 1040 a vylekala mě hlasová navigace. Udělal jsem to přesně jak jsi psal. To jsem o víkendu našel přímo za jízdy. Tak jsem dal pouze textově a nebo i s mapou, ale pořád ta sviňa mluví :-( :-D

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • petyn  

      Mate uz nekdo Solar? Ja objednano od 10.6. a porad pisou na ceste. Diky

      0 0
    • Scicon  

      Hele nechci Vám brát iluze nyní jsem na jihu celý den a slunci včera přes 230 luxhodin na FX 7× a jako že by to nějak dobíjelo, spíše to podrží ať to nevybijí a proč to tady píšu proto, že dle mě v českých podmínkách bych asi ušetřil a bral verzi bez solaru ono v CZ no nevím to využití moc dle mě nebude, ale jen můj názor po zjištění F7 .

      1 0
      • Kos_CZ  

        Tak i výrobce tvrdí, že za hodinu osvícení může solární nabíjení prodloužit výdrž o až 40 minut = nenabíjí to, ale zpomaluje vybíjení. Ale pořád je ta doba provozu v kombinaci s funkcemi nepřekonatelná. A to říkám jako zastánce Wahoo. O nabíjení se dá mluvit jen v případě, že jednotku necháš v době nepoužívání na světle a ona se za pár dní dobije (tedy v případě, že nebudeš těch pár dní jezdit).

        0 0
        • Schyzza  

          Je to presne, jak pises. Vcera jsem to testnul na plnem slunicku (tzn prumerna intenzita byla 100%) a za hodku a pul mi to „sezralo“ 2% z celkove kapacity (jel jsem na navigaci+pripojen i radar). To je, jakozto vlastnika 520+, baterkove „porno“ :) …takze ano, neco to zpet dobilo, ale furt se to vybiji, presne, jak pise vyrobce.

          Ja jsem naprosto spokojen, konecne nemusim na zavodech resit dobijeni/power­banku.

          1 0
      • jmaselnik  

        no pokud vím, tak jediný zařízení, který umí udržet solar „na živu“ permanentně, jsou instinct dvojky. Samozřejmě bez GPS. Jinak to bylo vždycky jenom o zpomalení resp. prodloužení výdrže a o ničem jiném se tady taky nikdo nebaví.

        1 0
      • POC74  

        Neboj, my co je mame vime …ale 1040 solar bude jina liga. S FW 12.16 uz odpadne dalsi trabl snad :D

        0 0
    • Scicon  

      Já jen mě překvapilo, že to i tak žere jsme v Maroku jsi říkal žádná aktivita nespustena a 4 procenta za den v haji, být tam rozdíl tisíc tak cajk ale za 4ku jen že vosí brzdí, no nevím já spíše tu klasik variantu, to ještě nedíval jak držáky jestli nutno měnit no.

      0 0
      • milan.v  

        Tak si to pořádně nastuduj, je to všude stokrát zmíněné, no…

        0 0
    • petyn  

      Tak solar je na ceste. Zitra dorazi. Jsem hodne zvedavej na tu vydrz.

      0 0
    • Jeka  

      Ahojte,

      nemá někdo reálnou zkušenost s přechodem z aplikace MapMyRun do GarinConnect?

      O co jde.. doposud používám TasiOne 4 a za ty prachy paráda, ale podpora skončila a tak se chci přesunout ke Garmin 830 nebo 1040 a přjde mi zbytečné používat obě aplikace najednou.

      Tak hledám způsob jak přemigrovat všechny data z MapMyRun do Garmin Connect.

      Děkui všem :-)

      0 4
    • Troulitak  

      Ma nekdo uz nejakou zkusenost s Garminem 1040 Solar?

      Ma prozatimni zkusenost:

      • cidla se neodpojuji
      • navigace podle Topo map V4 Pro mi neprijde spatna
      • udrzovani baterie pres solar neco do sebe mit bude. Pri vcerejsi vecerni jizde jsem vyjel s 95% baterky a po 40 kilometrech (2,5 hodiny jizdy i s pauzou) Garmin hlasil stale 95% baterie
      • nejsem schopen prijit na ztlumeni pipani radaru pri detektci auta (je to tak hlasite, ze se toho leknu)
      • pri najeti do stinu (pri vjeti do lesa), je displej ve slunecnich brylich temer necitelny. Cidlu automatickeho jasu trva velmi dlouho nez se prizpusobi
      • stale je potreba rucne v Garmin connect zmenit kolo, na kterem jedete (profily aktivity stale neumi priradit to spravne kolo ke spravnemu profilu)

      Pokud ma nekdo tip jak vyresit urvany radar, budu rad.

      0 0
      • milan.v  

        Signalizaci u Radaru buď máš a nebo vypneš, ale rozhodně si nenastavíš různé hlasitosti…

        0 1
        • Troulitak  

          Skoda, je to oproti 830 opravdu hlasite.

          0 0
          • BB  

            mě si naopak potěšil, já u 830 radar vůbec neslyším, tak mám další důvod, proč jsem si musel 1040 objednat, dík

            0 0
        • tvargy  

          ale dají se vybrat 2 druhy tonu…jedno krátké pípnutí nebo to delší. Nebo to 1040 neumí?

          0 0
          • BB  

            System – Tony – přepínač vypnout/zapnout

            Tak v menu to nevidím. Delší kratší nevidím. Garmin jde z extrému do extrému, na 830 polovina lidí pípnutí vůbec neslyšela, na 1040 je to jako když práskneš bičem.

            0 0
            • tvargy  

              Není to v Snímače – Světlo – Radar – Nastavení alarmu ?

              1040 nemám (zatím ;-) ) tak jen špekuluji

              0 0
            • MaPa  

              Zvuky radaru se nastavovaly v Sensors – Radar

              0 0
    • BB  

      Tak včera 1040 dorazila a protože jsem nějaký nachlazený, tak první dojmy se týkají pouze úvodního nastavení a seznámení se systémem. První velké zklamání bylo, když jsem zjistil, že datové obrazovky aktivit se nekofigurují na mobilu v Garmin Connectu, ale postaru přímo v přístroji. Druhé velké zklamání je dokumentace. Tištěný manuál končí tím, jak namontovat držák na řídítka a odkazem na garmin.com/ma­nuals//edge1040 Tam je klasický Garmin manuál utápějící se v detailech, ale zcela ignorující celkovou logiku a návaznost procesů, jako příklad uvedu vytvoření trasy, označení průjezdních bodů a jejich zobrazení při navigaci. Nebo jak zálohovat data v přístroji a jejich obnovení při případném továrním resetu. Takže tohle know how zůstává nadále v písních a tancích na různých diskusních fórech. Skoro si nedovedu představit, že bych si koupil 1040 jako nový Garmin uživatel. Dále mi chybí můj oblíbený widget gimporter, pomocí kterého umím přenést do Garmina trasu i při běžící aktivitě, ale snad autor doplní 1040 do kompatibilních zařízení.

      Naopak mě překvapila velmi svižná odezva a to i při práci s mapou. Datové pole Smart Bike Lights funguje bezvadně, což je pro mě jedna z klíčových funkcí. Výborná je konektivita s telefónem, spojení a synchronizace probíhá bleskově. Přenos údajů ze staré 830 proběhl tak nějak polovičatě, přenesly se aktivity a records, ale ne totals, ale možná to má logiku v tom, že součty vytahuje ke konkrétnímu zařízení. Taky se mi zdálo, že při tom nastavování nějak rychle ubývala baterie, ale to může být tím, že potřebuje pár cyklů na oživení.

      Když to shrnu, tak asi ano pro zkušeného Garmin uživatele. Pokud někdo neprahne po sledování výkonu, segmentech, tréninzích a jde mu hlavně o funkční cyklonavigaci, tak bych se porozhlédl někde jinde.

      1 0
      • Troulitak  

        Datove obrazovky se daji konfigurovar v Connectu v telefonu a prenest do 1040. Mam tam dva profily a u obou to lze.

        Mne se vcera prihodilo to, ze po dojeti se aktivita prehrala do Connectu, ale nevidim v grafech vsechna data. Konci to Staminou a Connect zamrzne a spadne… zkouseno na trech zarizenich (dva telefony a tablet) a vysledek porad stejny. Spadne.

        S manualem mas pravdu. Nakonec jsem nasel neco jako navod na strankach garminu tak nejak nahodou.

        Co se tyce baterky, tak vcera jsem odjizdel z domu s 96% baterky a po 12 hodinach jsem se vratil s 86%. Pravda, prvnich 50km bylo za slunecneho dne, druhych 50 km bylo v noci. Pauza mezi jizdami byla cca 5 hodin, kdy byla aktivita pozastavena a pote jsem pokracoval. V pauze jsem nechal lezet Garmina na slunci v spankovem rezimu jak doporucuje Garmin. Mel jsem pripojeny radar, svetlo ut800, hrudni pas, cidlo rychlosti, cidlo kadence a hodinky (vse Garmin) a telefon kde jsem nechal zaplou hlasovou navigaci (nedokazu rict jestli na me telefon mluvil, protoze byl schovany v ramove brasne a zvukovou navigaci jsem mel temer na minimum hlasitosti).

        Ceho jsem si ale vsiml byla stejny nesvar jako u 830. A to, ze po zapauzovani aktivity a jejim naslednem pokracovani se nepripoji cidl kedence. Zastavit, znovu pauznout, uvest do rezimu spanku, probudit a pokracovat v aktivite a cidlo kadence se uz pripoji. To same se mi stalo opet pri pauze na svacu na cerpacce. Proste Garmini nesvar, ktery se tak nejak dedi z generace na generaci…

        Jeste teda dodatek k funkci ClimbPro pri naplanovane trase. Na 830 to tak nejak kopirovalo naplanovanou trasu. Vcera mi prislo, ze si to tak nejak ty kopce vymysli a vubec nesedi delka a sklony kopcu. I nacasovani spusteni stoupani byla takove rekneme prazvlastni.

        0 0
        • Troulitak  

          Jeste doplnim, ze ted jsem se prihlasil do prohlizecove verze connectu a data v ni jsou. Takze problem bude v aplikaci garmin connect.

          0 0
          • BB  

            máš pravdu, zrušil jsem automaticky přenesené profily, vytvořil nové v 1040 a datové obrazovky jsou v Garmin Connectu vidět. Tak to byla moje minela, sorry garmin

            0 0
          • JirkA  

            Jak hodnotis prechod z 830? Pozitivne? Co velikost? Mas to na bajk nebo silnicku?

            0 0
            • Troulitak  

              Prvni dojem byl, ze je 1040 obrovska. Pri prvni jizde na horaku jsem byl na vazkach. Kdyz jsem jej dal na gravela, tak mi to prislo tak akorat. Takze ji vozim na dvou kolech.

              Jinak prechod hodnotim pozitivne. Po prvnim spusteni se mi nahralo vse vcetne cidel. Da se rici, ze jsem nic nenastavoval

              Nejvetsi pozitiva pro me jsou citelnost ve vyssich rychlostech, ve tme a hlavne baterka. Ta je opravdu drzak.

              Ted uz bych se zpet k 830 nevracel. Zvykl jsem si i na hlasitejsi pipani radaru, dnes pri silnem protivetru davam Garminu za pravdu, ze je to dobre.

              0 0
      • BB  

        Dnes první zkušenost při jízdě. Výborně čitelná obrazovka, jezdím bez dioptrických brýlí a na 830 jsem měl 3 datová pole na stránce, na 1040 mám 5 polí a údaje jsou lépe čitelné. Navigace po připravené trase funguje správně, zafungoval i návrat na trasu, ale tohle bude chtít pořádně vyzkoušet. Zkusil jsem navigovat na adresu a to zkolabovalo po zadání adresy. Přepnul jsem mapu z Garmin EU na Topo Czech a navigace na adresu funguje perfektně. Co mě moc chybí je tlačítko na mapě, kterým se na 830 ukončovala navigace. Nechápu, proč to zrušili. A bohužel jsem se opět setkal s nezvaným a nevypnutelným hostem Virtual Partnerem. Takže zatím dobrý.

        0 0
        • BB  

          Ještě informace k ukončení navigace. V manuálu je, že se klepne na obrazovku s mapou a potvrdí se ukončit jízdu. Bohužel tak to nefunguje, protože se objeví pouze volba pozastavit jízdu a následně obnovit jízdu. Na garmin fóru je doporučeno stáhnout stránku witdetů, najít widget s ovládacími prvky a tam je ukončit jízdu. Jak jednoduché to bylo na 830 :-)

          0 0
    • 01carbon  

      Prechazel jsem z 1030 – uvedení do provozu peklo (epix2 před cca měsícem naprosto bez problémů, ale tam jsem nepřetahoval žádné nastavení. Načetlo si to ftp a zony, nenacetlo ostatní údaje uzivatele, profil kola, nastaveni profilu, nenačetlo sensory, nekolik zámrzů, express nahlásil, že bude aktualizovat 13hod (seděl jsem v tu dobu na symetrické 1G lince), několikrát Mobil Connect napsal že nemůže komunikovat se spárovanou 1040.

      Nefunguje zobrazení majitele – startup.txt, a opravdu nejde přenášet data mezi zařízeními (někde uvádějí že to umí a někde že to neumí). Power guide asi bude má oblíbená fíčura. Pokud ve webovém connectu edituji trasu (power quide) a přidám body trasy (včetně označení kategorie + nazev) tak body trasy s popisem v 1040 nejsou. Prolis na gumovém obalu okolo zapínacího tlačítka je trochu nešikovný.

      Sice tohle vyznívá negativně, ale po těch počátečních prblm vše OK – zobrazovač stejný jako na 1030 ale nový vzhled (grafika a fonty) působí čitelněji, svižné reakce, na nové „menu“ si jde zvyknout, super dotyk obrazovka.= budeme kámoši

      0 0
    • DowJones  

      Poradíte prosím, zda-li lze reklamovat zařízení koupené na bike24.de u CZ Garmin nebo musím poslat prodejci? Ptal jsem se, ale u CZ Garmin získat odpověd téměř nemožné. Tak at to tam nepošlu a za měsíc mi to přijde zpět, že mám reklamovat u prodejce.

      Mám Edge 1040 a seká se neustále, pokud připojím více než 2 snímače. Díky.

      0 1
      • milan.v  

        Co to znamená, seká se? Toto chování jsem nikde na internetu nezachytil, tady ho nikdo neměl, navíc u poslední generace přístrojů by to bylo na pováženou…

        SW reset už proběhl?

        0 0
      • krabica  

        Reklamoval bych u bike24, jsou ochotní a nebudeš muset platit poštovné.

        0 0
      • BB  

        ještě bych vyzkoušel tovární nastavení a postupně připojovat snímače a zjistit, zda to nedělá nějaký konkrétní snímač.

        1 0
      • jmaselnik  

        Garmin.cz bere reklamace přístrojů, které prodali u nich. Čili musíš poslat prodejci.

        0 0
        • jecnak  

          Driv existovala rocni EU zaruka. Jestli to porad funguje, netusim.

          0 0
          • ememem1  

            ma pravdu, garmin (aspn u nas) odmieta riesit inde zakupene pristroje, tiez taka garmin specialita.

            0 0
    • 01carbon  

      asi se bude tykat vsech krabicek Garmin ktere umi climbpro – otocil jsem se z trasy pryc a nechal zapnutou navigaci (protoze jsem za jizdy neprisel jak vypnout) nenechal jsem trasu prepocitat. Stale to ukazovalo stoupani z puvodni trasy :(

      Zacinam studovat jak povypinat vsechny upozorneni, varovani, pripominani – na 1030 jsem to bud neslysel nebo toho bylo mene toto je neskutene ukecany.

      Ve web connectu jde upravit trasa – naplanovanemu VirtualPartner na 1km/h uz dokazu ujet :), lze zadat body trasy s popisem, powerguide jsem neotestoval.

      0 0
      • Jezevec70  

        Mě se zase pro změnu povedlo omylem vypnout navigaci, ale jel jsem pořád po původní trase a climbpro ukazoval stoupání, jako bych to měl zapnuté. Zajímavé (mám ale 530).

        0 0
        • 01carbon  

          ja jsem na 1030 climbpro mel vypnute tak zkusenost zadna. Ted jsem ho nechal zapnute a opet vazne uvaziji o vypnuti. uplne nejlepsi je kdyz mi tam ta obr climbpro naskoci kdyz jedu nekde dolu kde je krizovatka 4 lesnich cest a tesne predtim se to z mapy prepne na obr. climbpro

          0 0
      • petyn  

        Prosim Tě a kde přesně se v tom connectu upravuje rychlost toho Virtual Partnera? Díky

        0 0
        • orm  

          Podle me, kdyz si editujes trasu, tak tam mas goal speed a to je rychlost VP.

          0 0
        • MaPa  

          Dole. Při kliknutí můžeš zvolit avg rychlost nebo čas (dopočte se druhé)

          0 0
          • petyn  

            Díky

            0 0
          • ememem1  

            toje bomba,v threade o 1040, 530 a 830 sa aktualne riesi jak sa zbavit VP,podobne aj ine fora. :-), by sa nad tym mohli v garmine zamysliet.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • BB  

      Tak jsem řešil na garmin fóru dva problémy. Jednak jsem nebyl schopen ani podle manuálu ukončit předčasně navigaci. Manuál říkal dotkni se obrazovky a objeví se možnost ukončení navigace. Bohužel objevila se pouze možnost pozastavení navigace. Na fóru mi poradili jít na widget s nástroji a tam je volba ukončení navigace. Funguje to. Samozřejmě, že jsem před tím widget procházel, ale protože jsem neměl aktivní navigaci, tak tam nástroj na její ukončení nebyl. Druhý problém je s coursepointy. Dost je používám a na obrazovce si zobrazuji vzdálenost k následujícímu coursepointu a výškové metry k němu. Ten druhý údaj se jmenuje Ascent to Next Coursepoint. A je s ním problém, když je aktivní navigace, tak neukazuje výstup ke courspointu. ale k následujícímu navigačnímu bodu. Workaround je ten, že se navigace pozastaví (dvě klepnutí na obrazovku) a v tu ránu se objeví správné číslo. A s pozastavenou navigací se dá bez problému jet, neotravuje virtuální partner, neobtěžují navigační pokyny a jede se po připravené trase. Počítadla navigace fungují (vzdálenost do konce, výškové do konce, …) Tak snad to Garmin časem opraví, zakládat ticket se mi ale nechce (spíš to neumím).

      0 0
      • Petrrrr  

        Navigace se ukončuje pravým fyzickým tlačítkem. Ještě se zeptá zda uložit a je to.

        0 0
    • jenda95  

      Ma 1040 stejny nesmysl jako 1030 kdy se pri zamcenem displeji daji menit obrazovky? Dneska jsem zase zmokl a kapky mi svevolne prepinaly obrazovky, takze jsem se nemohl dostat k mape (protoze prsty jsem mel tak promocene, ze na ne Garmin nereagoval)