• Dave.6

    Zdravím, Z mých dosavadních pláštů už mám téměř galusky. Sháním nějaké nové ale potřeboval bych nějaky fakt univerzalni.

    Popisu mou situci. Jsem z celkem rovinateho kraje – Pardubicko, ale mam rad teren a jediny blizsi jou zelezne hory. Takze kdyz sednu na kolo je to nejakych 20 km na zacatek hor. Tak jezdim a nasledne se zase vracim. Jde o to ze cesta tam a zpet je po asfalte a tam zas celekem hezky teren.

    takze jake plaste kdyz je asfalt x teren tak 50:50. Nechci na tom kole umrit kdyz pojedu po asfaltu :)

    Muj jasny favorit je tento plast:

    www.kupkolo.cz/…duse_66/Akce

    co na nej rikate?

    Myslim ze takovej Racing Ralph nebo Nobby Nic jsou na moje pouziti zbytecne.

    Kdyztak navrhnete klidne neco jineho..

    Moc diky

    0 0
    • Daf  

      Co treba Hutchinson Python. V ekonomicke verzi za 390kc.

      0 0
      • vt  

        jsou ke koupi nekde na webu ? nejak je nemuzu najit.

        0 0
      • study  

        taky doporučuju. dokud je sucho, tak to frčí i drží. jezdil jsem maxxisy a furt jsem lepil (95kg). pythony mám asi 400 km, tak nemůžu hodnotit, životnost, ale defekt žádnej

        0 0
    • Speedo  

      a čo takto Schwalbe Smart Sam? Celkom slušny univerzálny plášť…

      0 0
      • mr.antik  

        A dopředu Shark. Jsou docela rychle…

        0 0
      • Dave.6  

        jee o tom jsem ani neslysel :) nejak jsem na nej nenarazil ale vypada solidne… a myslis dat ho i dopredu? Myslis ze bude lepsi nez ten z-max?

        DIky

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Kamarádi si pochvalujou i Little Alberta taky od Schwalbe.

          0 0
          • vifon  

            Dobry plast, vozim vzadu. Relativne rychly a vysoky vzor-stuplovy.

            0 0
            • mar_tin1  

              dobry je, ale rychly? tiez ho vozim a podla mna je pomaly (na asfalte)…

              0 0
              • Luka  

                stejne tvrdi i Habib. Neni to rychlej plast. Ale je spolehlivej, celkem levnej a vydrzi…

                0 0
                • vifon  

                  To ste este nevozil Specialized Enduro 2,4 :-) Myslel som tym na tvrdom lesnom podklade. To nie je plast urceny na asfalt. Tam sa lepi, ale ako vravim v porovani so speslom je to raketa…

                  0 0
                  • mar_tin1  

                    ja tie plaste vozim uz prakticky vyhradne na asfalt (na „zimaku“) :) ale v lese su fakt paradne…

                    0 0
            • McBlacky  

              ha ha nejpomalejší plášť co jsem jezdil, ale drží super

              0 0
        • raceman  

          presel sem ze Zmax 1.9 na smart sam 2.1, a urcite jede hlavne po asfaltu a i v terenu trochu lip ;-) a navic si u smart samu muzes vypbrat jestli chces lepsi valiviy odpor nebo zaber

          0 0
          • Dave.6  

            a kde jsi ho prosim kupoval? myslis teda ze bych mohl dat smart sam dozadu i dopredu?

            Ten plast se me fakt zamlouva :)

            0 0
            • McBlacky  

              dopředu bych ho nedával, je to vyloženě vzorek dozadu. Ne že by tam byl špatnej ale třeba NN nebo albert bude lepší ve sjezdech a točkách a i víc ubrzdí

              0 0
            • raceman  

              zbozi.seznam.cz/se­archScreen?q=smar­t%20sam&r=hint

              nektery z tech to urcite bude. kupoval jsem ho za 400 v dratu ale ted jich ma chlapik v krame ve stare vsi za 350 hromadu.

              a dopredu bych ho opravdu nedaval, momentalne tam mam taky ten zmax, ale jelikoz jsem do jeho boku urobil fest diru vetvi, ktera se nasledne jeste roztahla, tak i presto ze jsem ji zalepil, tak du do kevlaroveho NN :-)

              0 0
              • Dave.6  

                A proc myslis ho nedavat dopredu? Ze bych tam dal treba radsi toho RR?

                A nebo je nejaky plast ktery by sel dat stejnej dopredu i dozadu pri zachovani dobrych jizdnich vlasnosti?

                Zatim teda vypada asi nejlepe kombinace SS dozadu a RR dopredu..

                Diky

                0 0
                • raceman  

                  no nejsem asi ten fundovany, kdo ti poradi jaky plast je nejlepsi dopredu, ale opravdu se mi to nezda jako dobra varianta, proste to neni takovy „drapak“ a RR uz vubec ne.

                  Jestli se zadari, tak zitra du kupovat tolik vychvalovany NN, ten je lepsi nez z tech tebou jmenovanych plastu…

                  0 0
    • kámen úrazu1  

      Z-Maxe 2,1" jsem jezdila, když jsem ještě bydlela v Pcích. Na asfaltu jsou pomalejší, ale bylo mně to jedno. Jezdila jsem je, dokud jsem nezničila kord. Asi se k nim vrátím, teď už ke kevlarový verzi. Jsou to držáky. Jedině na předním kole na asfaltu jsou v zatáčkách jakoby nejistý, ale jedná se spíš jen o pocit.

      0 0
    • Andre3w  

      Presne pro takove pouziti se mi osvedcili Schwalbe Black Shark SX, s drat.patkou. rozmer 2.1. Kdyz se dobre nafuokaj, tak na pevnem povrchu to jede ukrutne rychle a v terenu te to taky podrzi

      0 0
      • littlebiker  

        presne,vozil sem ho vzadu,ted sel na predek,koupil sem jo u sirera rok 04,od te doby sem na neho nenarazil,vyrabi se jeste?jinak je to drzak jak svina,je tam jeste tretina vzorku,jejich univerzalnost spociva v tom,ze maji mekky dezen,takze drziju dobre v terenu,ale vzorek je husty,takze na silnici jezdi dobre.

        0 0
    • Twiggy Ramirez  

      Možná by nebylo od věci vyzkoušet Maxxis Wormdrive, dřív jsem je jezdil v drátu a jediný co se jim dalo vytknout, byla mechnická odolnost, ale to byl rok 2003 a teď je dělají z lepší směsi a za tu cenu jsou to velice dobré pláště a vzhledem k té směsi by už měly být i mechnicky odolnější.

      0 0
      • McBlacky  

        no to je ale slick do terénu je to trápení i s excelentní technikou jízdy. Závodím na něm opravdu lehké závody a jak není podklad 100% tvrdej tak zatáčky ve velký rychlosti je jeden velkej smyk…

        0 0
    • Hurka  

      již poněkolikáté doporučuji moji oblíbenou a osvědčenou kombinaci NN vepředu a SmartSam vzadu – klidně i menší než můj oblíbený rozměr 2.25, Schwalbe jsou stejně užší než jiné značky…

      0 0
      • McBlacky  

        k tomu bych se pohodový ježdění taky přiklonil. jezdím na FS alberta 2,25 + SS 2,25 a je to o dost rychlejší než oba alberty přičemž grip je velmi podobný za sucha, za mokra SS proti Albertovi začíná ztrácet hlavně na kamenech a kořenech střední souvislý vzorek klože do stran a pokud začne prokluzovat hůře se opět kousne do záběru.

        0 0
        • Hurka  

          jj, na mokro a bahno dávám NN i dozadu… SS používám hlavně kvůli odolnosti (AlpenCross), dlouhodobé výdrži (nesjíždí se ani při občasném probržďování zadního kola) a malému valivému odporu při přejezdech na silnici…

          0 0
          • Dave.6  

            tak myslite dat smart sam dozdau a dopredu NN… Slysel jsem ze ten NN se docela rychle sjizdi ale vepredu by to nemuselo byt tak hrozny… A co ten Smart sam vzit ho v dratu nebo v kevlaru na to moje jezdeni?

            A nebo co myslite dat smart sam dopredu i dozadu? Slo by to?

            Jde me hlavne o to abych se na tom asfaltu nesedrel :)

            0 0
            • McBlacky  

              kup kevlar, drát je těžkej ve 2,25 k 700gr :/

              0 0
            • Hurka  

              kevlar

              0 0
            • ememem  

              caf, moja oblubena kombinacia bola 2.25 NN+RR, pomerne dobry zaber pri malom odpore, NN vpredu slusne podrzi. trocha nevyhoda bola slabsia zivotnost RR vzadu ale s tym sa pri takomto type plasta pocita. NN vpredu je zivotnost OK. Oba maju ale jednu vaznu slabinu (a myslim ze NN oproti raceovemu RR na tom fakt nie je o moc lepsie ak vobec) a tou je odolnost proti prerazeniu. jak zboku (rozdrapil som pred par tyzdnami uplne novy NN vpredu ani neviem o co) tak na defekt (NN na snad najhrubsom mieste plasta o obycajnu triesku). RR na tom asi nebude o moc inak. mam 90kg tak som sa uz vazne nastval a kupil kombinaciu SS+Albert vo verzii Alpencross. mam na tom 50km takze sa neodvazujem hodnotit(tiez som mal iba nejake referencie) ale byt tebou podla toho co pises ze co ako chces a ocakavas by som to aj skuksil.

              0 0
            • ememem  

              inak tych 2.25 sa neboj, realne je to taka poctiva 2.1. na tom asflate to asi nebude uplne ono hlavne ten albert ale to nebude ani NN, moc velky rozdiel v tom nevidim. chcel som ta hlavne upozornit na to ze ten NN bez uprav je podla mna fakt malo odolny.

              0 0
    • vt  

      Maxxis Ranchero

      0 0
    • -Alan-  

      Geax Arrojo, bral jsem v Trinnity.cz. Kevlar verze. Jel jsem na nich několikrát do Železných hor z HK a po asfaltu dobrý, v terénu taky. Nebude to ale asi držák. Nebo zkusit Kendu Karma z global-sport.cz, to máš v Pardubicích s osobním vyzvednutím za dobrou cenu. Najdeš u nich i jiný pláště, ale o těhle jsem uvažoval. Ralphů bych se nezříkal, vem je když tak v drátu a budeš mít pohodlí a rychlost. Dopředu bych ale dával něco jinýho.

      0 0
      • Dave.6  

        jj ten e-hop znam :) prave se chytam ho vyzkouset :) jeste jsem tam nic nekupoval… ale vypada solidne… i kdyz zkusenosti s nim moc nejsou… (na netu a mezi kamaradama)

        0 0
        • -Alan-  

          poslali mi navíc nějaký časopisy (nebylo to péčko). Myslím, že jsou OK, dodací doba naprosto v pohodě.

          0 0
    • turlo  

      skus Kenda Karma-zatial najuniverzalnejsi plast vdaka kockam na behuni-ide rychlo po ceste a dobre drzi aj ked je mokro v terene a je celkom lacny a lahky

      0 0
      • Luma  

        Taky se přimlouvám za Karmu,když je pořádně nafoukáš tak po asfaltu jedou a v zatáčkách je můžeš naklopit mají vzorek do kulata.V drátu za cca 350kč a hmptnost cca 560g ve vel.26 krát 2,0

        0 0
        • Pi†el  

          karmu jsem vozil jen vzadu.. v kevlaru (asi 400g hmotnost) ma paradni zaber, po asfaltu jede, ale je jak papirek, je potreba davat pozor na techniku jizdy v hranatym rozbytym terenu – kvuli defektum..

          0 0
      • Smazaný účet  

        kdyz kedny, tak nevegal. drzi lip nez karma a diky nabeznym hranam na stredovych kostkach i lepe odvaluji

        0 0
    • H1J4CK3R  

      Já jsem v podobný situaci jako ty cca 50% terén x 50% silnice a koupil jsem si Micheliny XC Hard Terrain ( www.global-sport.cz/…terrain.html ) a naprostá spokojenost. V terénu maj dobrej záběr a na silnici poměrně malej odpor.

      0 0
      • Dave.6  

        jee a jaky mas zkusenosti s tim e-shopem? Jsem z pce a taky jsem o tom premyslel.. zda se me v poho… A co ty plaste? nekde jsem o nich na netu neco cetl ale moc je nechvalili…

        Diky

        0 0
        • H1J4CK3R  

          S tim e-shopem nemám žádnou zkušenost, na netu jen vybírám a objednávám přes kamenej obchod u nás ve velkoměstě. Pláště jsou subjektivně výborný, často se dostanu do smyku a zatim to na nich neni znát (mám je 4 týdny). V terénu je trochu podhustim tak na 2.7–3 ATM a zabíraj parádně. Na silnici tak 3.3 ATM a skoro si řikám že jedu na trekáči. Dlouhodobě ozkoušený je ale nemám, to bych kecal

          0 0
    • orca.1  

      Můžu doporučit buď Nanoraptor od WTB (v drátu za 390,–)www.tandem-bike.cz/…26x2-1-27tpi nebo Explorer od Continentalu (kevlar cca 490,–, drát 320,–)www.bikesport.cz/zobrazit.php?…, oba mají kulatý profil, Nanor. jede líp po asfaltu, Exp. je zase jistější v terénu a má měkčí směs. Určitě by fungoval i Wormdrive od Maxxisu (drát 370,–)www.cyklo-online.cz/…bozi-642.htm, má hladký pruh uprostřed běhounu, tj. velmi dobrý na silnici.

      0 0
      • Dave.6  

        jj na ten nanoraptor jsem taky koukal ale nevypadaj spatne…

        ty continentaly ma kamos zkousel jsem ej ale moc me nesedly…

        Co se tyce toho maxxise to bych si moc nepomohl.. docela nekdy zahmatnu brzdy a mozna taky kvuli tomu mam ted z plastu galusky :)

        0 0
        • orca.1  

          No, já bych Wormdrive nezatracoval, když říkáš, ze jedeš ke kopci 20km, a zpět, to je 40km na asfaltu. Nevím kolik najedeš v horách za jeden den, 40km? ,no nevím:-)

          Jinak jsem jezdil Nanor. v drátu a ten je fakt skoro nezničitelnej díky tvrdší směsi, ale i tak slušně tlumí. Takže tak.

          0 0
          • pepek  

            Jj, Nanoraptor je dobrý. Jede sám, neubývá. Akorát vpředu na písku a prachu to už není ono :-(

            0 0
            • Rychlej turista  

              Teď jsem ho nasadil dozadu, tak jsem zvědaj, jak pojede. Je úzkej a pěkně vysokej.

              0 0
            • Karaya  

              Jo jo, dneska jsem otestoval NR na zelene od Noveho hradu do Blanska, pesina je placama hodne sikma a NR drzi a drzi. To uz spis klouzal NN vepredu.

              0 0
              • pepek  

                No jo, s Tebou tam musí držet i galuska, když nic nevážíš.

                0 0
            • LoL  

              ako sa sprava nanoraptor v blate a ked je mokro?

              0 0
              • Daf  

                Nic moc, vzorek se ucpe a klouze to, plave to.

                0 0
                • LoL  

                  a aky plast by bol dobry aj do blata a mokra a co by sa nenicil moc na asfalte?

                  0 0
                  • Daf  

                    Takovej univerzal neexistuje ;) I na slickach se da jezdit v bahne, stejne jako s drapakem po silnici. Jednoduse si vyber plast do podminek v kterych jezdis nejcasteji a kdyz uz nastane ten druhej pripat vzdycky to nejak projedes…

                    0 0
                • mosquito  

                  jo presne tak, hned se ucpe, pak mu delsi dobu trva nez se vydrbe .. ale ikdyz klouze v kopci tak aspon vede stopu oproti plastum bez vzorku

                  0 0
    • scret  

      IRC Mythos se daj sehnat za rozumny peniz… nebo treba IRC Notos…

      Continental Explorer… Tioga Factory XC…

      Jinak ja vozil treba i Rubena Acris…na asfaltu neskutecne rychly! a v terenu taky nebyly spatny…ale svoje limity mely vzhledem k nizkymu vzorku…

      0 0
      • KubaBajk  

        Univerzál za dobrý peníz-WTB Velociraptor.­.jezdím s nima stejný styl,50 pevný podklad/asfal­t,50 les,co na bahně ještě jo,horší je to na sypkém povrchu a sníh radši moc ne.

        0 0
        • marapara  

          Je pomalý. Na něm jsem si připadal, jako bych jel po přažcích :)

          0 0
        • McBlacky  

          velociraptor fakt ne. toho ze zbavolal každej kdo se nechal nalákat. Kromě váhy a výšky vzorku kterej se žvejká má přední až moc vodivej vzorek a jede kam chce on. zadní příční štuple akorát kloužou po kamenech do stran. navíc tvrdá směs jako kráva :(

          0 0
          • KubaBajk  

            je fakt,že nemám zkušenost,jezdil jsem předtím na svém kole pláště CST,takže snad chápete,že WTB Velociraptor mně proti nim přišel jako malý zázrak..:-)

            0 0
    • Dave.6  

      Takze se rozhoduji mezi

      • z-max 2.1 (ale ty uz asi ne po tolika radach co jste me dali)
      • nanoraptor (nevim no, neznam, nikdo je nejezdi jeste uvidim)
      • kenda karma (kdyz jsem tak koukal na kola na netu davaji se i na drahe kola asi to nebude spatnej plast.. asi moznost cislo dva :))
      • smart sam (muj prozatimni favorit… fakt se me hodne zamlouva co se tyce zkusenosti na netu i v diskuzich)

      Ted jen otazka zda zvolit nejakou kombinaci nebo dat na obe kola ty same plaste

      moc diky vsem za cenne rady.. ted bude stejne vikend tak abych to do poneli mel a mohl objednavat…

      0 0
      • Luma  

        J8 osobně vozím oba pláště stejné,jinak Karma je za dobrý peníz,idealní je v suchém prostředí,ale bahno ji moc nevadí,dobře se čistí.Před Karmou jsem měl Larsen TT a myslel jsem si že to je rychlý plášť,ale s Karmou jsem jel v terénu dvakrát rychleji.Jinak teď mám nasazeno Specialized Fast trak tak uvidím jaký je,hlavně na šotolině a sypkém povrchu.

        0 0
        • Dave.6  

          co povazujes za dobre penize? :) Kolik stoji ta karma? ja ji nasel cca za 730,– coz se me zda celkem dost…

          Diky

          0 0
          • turlo  

            ta cena bola v kevlare-drot stoji okolo 350CZK(na slovensku 500sk)takze staci trochu pohladat a mas to…

            0 0
      • Ladap  

        Hlasuju pro Karmu. Na asfaltu odsejpá skoro sama a v zatáčce se to nemusíš bát naklonit opravdu hodně. To platí i v terénu, kromě hodně sypkýho povrchu. Bláto se na ní nechytá ,vydrží hooodně dlouho a v drátu stojí 380,– a váží 550g. Prostě když roztaje sníh, tak obuju Karmy.

        0 0
        • Dave.6  

          Hezky hoodne nad nema uvazuju… Mel bys pls nejakej e-shop nebo normalni shop kde by se daly ty karmy koupit?

          Diky

          0 0
          • Ladap  

            Tady je maj. Dokonce koukám že trochu zlevnily. www.kola-cykloshop.cz/…I-K-917.html

            0 0
          • Luma  

            Už jsem to tady psal,Karmy jsou nej…pláště co jsem jezdil(Larsen TT,Ranchero,Spe­edBlaster a teď skouším Fast Trak )na sypkém povrchu by možná měly být lepší tak uvidíme.V drátu za 350kč a hmotnost 550g je myslím bez konkurence.Jinak jestli máš kousek do F-M tak je mají v Jumpsportu a Tom Bike.

            0 0
            • filipes  

              Muzes srovnat Karmy a Fastraky?

              0 0
              • Luma  

                Fast Traky jsem nasadil asi před týdnem a mám nemocenskou tak jsem je ještě pořádně neprojel.Dneska se půjdu trochu projet,ale asi to nebude objektývní.Jinak Fast na asfaltu tolik nehučí jak Karmy.Nasadil jsem je kvůli toho,že na prachu a šotolině budou asi líp držet.

                0 0
              • Luma  

                Tak mám na Fast Trak najeto 200km a pro Karmám jsou za sucha o trochu rychlejší,lépe drží na jemném prachu a šotolině na asfaltu se mi zdají tak stejně v zatáčkách můžeš více naklopit Karmy.Ve vlhku a mírném bahně se vzorek na Trakách dříve zanese a zadek začne prokluzovat,předek celkem drží.co se týče pohodlí tak jsou Karmy jednoznačně pohodlnější.Ve sjezdu jsem si nebyl na Trakach docela jistý na Karmách to pouštím více.TAkže kdybych jsi měl vybrat,tak vezmu Karmy.Už to tady někdo psal,Fast Traky hodně nahazují kamínky a písek na rám.Ještě je budu chvíli jezdit možná,že bude hodnocení trochu jiné…

                0 0
          • Jirik123  

            nevite nekdo, kde maj drateny karmy v praze v kamenaku? at to nemusim obchazet:-)

            0 0
        • Ladap  

          A jezdí na nich Béďa Trá.. , vlastně Martin Horák :-) www.bikebase.cz/article.php?…

          0 0
        • Zerocool  

          vozím je taky už několikátý v kevlaru, jediné v čem s tebou nemohu souhlasit je, že vydržej dlouho, zadní tak 1500 – 2000, což je tak měsíc a pů až dva měsíce, jinak super!!

          0 0
          • Luma  

            tak nevím jak v kevralu,ale v drátu mám na Karmé najeto něco pres 1700km a vzorek skoro neubyl a jezdím tak 90%terén(Besky­dy),foukám 3atm. a vážím kolem 75kg.

            0 0
            • Ladap  

              Mám stejnou zkušenost

              0 0
              • Ladap  

                Jetá 1600km na předním kole

                0 0
                • Luma  

                  Na tady těch cca 1200km

                  0 0
                • Zerocool  

                  ukaž zadní

                  0 0
                  • Ladap  

                    na obrázku – levá guma je sundaná z předního kola jetá cca 500km, ta vpravo byla nejdřív 3000km na předním, pak 2800km na zadním – celkem 5800km

                    0 0
                • Genarito  

                  ty jo… ta Kenda fakt vydrží… nekecám, ale na těhle jsem dal 8000km převážně na silnici :o) Nevím jak by vzorek odcházel v terénu.

                  0 0
                  • Genarito  

                    jsem se uklik… Už jsem je sundal, protože budu drandit terén :o) ale počítám, že 2.000km by ještě zvládly.

                    0 0
      • Smazaný účet  

        kdyz kenda, tak nevegal ;)

        0 0
        • Luma  

          Nevegal je do hodně těžkého terénu,tak pro enduro.Aspoň myslím:-)Na HT je myslím lepší ta Karma je rychlejší a lehčí.

          0 0
          • Smazaný účet  

            jezdil jsi ho? on sice vypada jako neuveritelna brzda a pomaly, ale prave diky tem nabeznym hranam nebrzdi

            ja na nem jezdil suche, prasne cesty a silnice a muzu rict, ze valivy odpor temer neznatelny. docela jsem na to cumel. bohuzel 29'' verze se do cech nedovazi…

            0 0
            • Smazaný účet  

              ehm. jsem zas vyplodil krasne nesrozumitelnou vetu. chtel jsem rict nema valivy odpor. brzdi v pohode

              0 0
    • poiko  

      co klasika? ignitor+dynomite (ranchero)?

      0 0
      • silnicar  

        Volil bych Maxxis Ignitor, má slušnou váhu a celkem něco vydrží i na kamenech…je podobný Continental Exploreru www.netbike.cz/select_det.php?…

        0 0
      • Smazaný účet  

        ranchero na ktery? prijde mi, ze na zadni maji prilis malo „pricnych“ prvku na zaber a ze ve predu by na korenech mohl ten kompaktni stredovy pruh strilet..? jezdil jsi ho? docela by me zajimal

        proc ne ignitor na obe?

        0 0
    • Mamut  

      Prizivim sa. Nemate niekto tip na plast s rovnakymi poziadavkami, ale ktory by zniesol viac ako obvyklych 65 psov/4.5bar. Pokial viem, tak mozno Specialized a Michelin by mohli take robit, ale ktory z nich by bol slusnym suchym/polosuchym univerzalom?

      0 0
      • -Alan-  

        V terénu to ale bude moc. Nějaké hodně úzké by mohly akceptovat takový tlak, mám pocit, že moje Geax Arrojo jsou do 70 nebo 75. Ale to nemá smysl do pláště rvát, je to nepohodlný a takhle tvrdý už je pro rychlost důležitější vzorek.

        0 0
      • Daf  

        Python 5.5 Baru 80PSI ;) Aspon verze MRC High urcite, ty levnejsi nevim jiste.

        0 0
      • jonti  

        Urcite by som s tvojou vahou jazdil trochu sirsie plaste, od 2.3 hore, tam mozes vozit normalny tlak a necvaknes. Alebo sa naucit trochu lepsie jazdit, ked cvakas na fullovi tak casto s 4.5 atmosferami ;) A doporucil by som Hutchinson Python, alebo nejaky klasicky Z-max ak zozenies 2.3 v kevlare by bol super.

        0 0
        • Mamut  

          2.3" neutiahnem :-)

          Na aktualnom Speslovi Rockster necvakam. Je to 2.0" ale vyssi. Nieco ako Pythony.

          Asi vyskusam Pythona, ale pokial sa pamatam na nazory tu z fora, tak nema prave bohvieaku zivotnost.

          0 0
    • Dave.6  

      Tak v pondelí asi objednávam..

      asi ty smart samy.. myslite ze je fakt spatny dat jej dopredu i dozadu? me klidne satci dratova patka… ale dat teda za RR 700,– se me moc nechce… kdyz vezmu SS v dratu tak je to nejakych 620 za oba… :)

      Diky za pomoc

      0 0
      • Rybnik  

        Přikláním se k Nanoraptorům. Jezdím je už několik let. Spokojenost. V blátě vyloženě nestíhají. Mokré kameny zvládají překvapivě dobře. Na silnici jedou.
        Zkus co chceš a uvidíš.

        0 0
      • Lenka.05  

        Smart Sama v drátu mám vepředu i vzadu-koupila jsem je s novým kolem, pro mne byly ty pláště novinkou. Dříve IRC Mythos v kevlaru, Ritchey Z-Max drát. Na Smart Sam mám najeto zatím cca 350 km a spokojenost. Jezdím: polňačky, lesní pěšiny, semtam šotolina, asfalt jen na přejezdy, z celkových vyjížděk tak max 30%, spíše méně.

        Zpočátku jsem jezdila tak jak mi je v cykloservisu nafoukli (neměřila jsem, ale nic extra tvrdýho to nebylo), na pevnějších cestách ještě docela ok, ale jak jsem zajela na lesní pěšinu, měla jsem pocit, že mně zezadu někdo drží-vůbec to nejelo:-))) Ale v bahně zabíraly OK, jen docela hází bláto (ale na Z-maxy nemají). Po dofoukání „na šutr“ prvních asi 100 km střílely kamínky všude kolem, teď už je to o dost lepší. Jsou podstatně svižnější, na asfaltu nemám problém, měkčí terén taky OK.

        Co u nich hlavně oceňuju: zatím mne vždycky podržely, a to je s mojí „technikou-netechnikou“ pro mne docela podstatné. Mokrý šutry, kořeny-co jsem se dřív fakt bála tak teď přelítnu jakoby nic. V zahořanském údolí při brodech už nemám ten nepříjemný pocit jako s Mythosy-že se vyválím v potoce na prvním brodu.

        Do budoucna uvažuju o nějakém experimentu – Smart Sam jen vzadu, dopředu něco jinýho…jen nevím zatím co:-) (něco krásného, lehkého, spolehlivého, levného, rychlého:-)))
        Teď jedeme Žďárské vrchy a hned nato Jizerky, tak pak se uvidí:-)

        Výdrž: po 350km je vzorek vzadu mírně sjetý (ten jemný vzorek na špuntech je skoro pryč), vepředu pořád OK.

        0 0
        • mr.antik  

          dopředu patří black shark sx, ten vpředu vydrží několik sezón

          0 0
        • raceman  

          tak smart sam v drátu na mokrých kořenech a kamenech docela klouže, protože má dost tvrdou směs, jo a v terénu jedou líp měkkčí než nafoukané „na šutr“ jo a ten jemný vzorek na špuntech je tuším právě měkká směs, díky které to ze začátku tak neklouže :-)

          0 0
          • Lenka.05  

            To chceš říct, že za dalších 300km se na těch pláštích přerazím? No potěš:-))) Jak říkám-zatím max. spokojenost. A to nemám extra techniku jízdy:-)

            0 0
            • raceman  

              né, ale směs ma fakt tvrdou, ten můj plášť má si 3300 km a zbývá mu jeste pres 1/3 vzorku, akorát je dost pořezanej…

              0 0
    • Smazaný účet  

      mozna tu budu za blbce ale co treba IRC Mythos XC?? ja mam XC 1 a ted koukam ze uz sou dvojky…ja sem s nima jako s univerzalama spokojenej…podrzi, zabej celkem de, dokonce i brzdi, a sou i celkem rychly…ale ty dvojky mi pridou jako dost drapaky…tak nevim no…ale nejspis bych si je koupil znovu

      0 0
    • gerrard  

      Nanoraptor, nedam na nej dopustit. Jede rychle, dobre drzi, je pohodlny. Jedine minus je spatne cisteni od blata. K Ignitoru co jsem jezdil driv se uz nevratim neda se s nanoraptorem srovnat.

      0 0
      • soc  

        Jen doplním. Mutanoraptor je hodně podobný, akorát má o něco řidší vzorek. Nicméně včera jsem měl možnost v praxi zkusit samočistící schopnost od bláta a … nic takového neexistuje, jakmile se zanese, to bláto tam drží zuby nehty.

        0 0
    • honza.hk1  

      nemáte někdo zkušenost s tímto pláštěm? O víkendu jsem narazil na bikera, který si jej velice chválil. www.bike-eshop.cz/…der-21-zadni

      0 0
      • mosquito  

        hodil sem je na bajk tatikovi – pred tim vozil ritchey innovader a rikal ze ty excavadery delaji vetsi kraval a jsou pomalejsi – jezdi nejvic po silnici a suchy polnacky, osobne bych na mokru neveril moc ani jednomu :)

        0 0
        • McBlacky  

          jj ritchey podle mě udělal jen dva dobrý pláště a to Z-max do fakt terénu a pak z.e.d race nebo jak se to jmenovalo. zbytek vzorků a rozměrů je fakt off

          0 0
          • Palos  

            Ve velu byly doporučený tyto pláště – Pláště WTB – Exiwolf (Epicwolf) 1,95 máte nějaké zkušenosti?, doporučení

            0 0
            • Daf  

              Mel jsem je v 2.1" a moc teda nejely. Zato zaber, komfort a brzdny vlastnosti vyborne. Neni to dobry plast pro me, ale na dovolenou v Dolomitech bych si je vzal ;)

              0 0
            • -Alan-  

              Měl jsem je v 1,95. Myslím, že výdrž nebude úžasná, ale já jsem nečekal na konec. Ještě jeden mám a občas ho hodím na přední kolo. Univerzál to určitě není. Neustřeloval mi, ale v bahně se rychle zalepil a rychlost na pevném podkladu taky nic moc.

              0 0
    • BB  

      Specialized Fast Track, výborný na přední kolo, krásně se v terénu zařezává do zatáček. Má ostré zuby po obou stranách, na asfaltu je naproti tomu cítit, jak se mu přes tu hranu do zatáčky nechce. Zatím plášť se kterým jsme vytočil věci, kde jsem dříve vycvakával (jsem technický antitalent) a to je to nejlepší doporučení.

      0 0
      • Mamut  

        Akurat som ich vcera v shope drzal v ruke a nakoniec zamietol. Bocne figury sa pod tlakom ohybaju. Z duse nenavidim podobne plaste, pretoze chovaje zakerne. Drzia, drzia a ked prekrocis tu tenku hranicu, tak sa ohnu a si na okamzite na zemi a nemozes nic spravit. Plastne v pevnymi bocnymi spuntami su predvidatelnejsie a pustaju grip pomaly.

        0 0
      • filipes  

        Souhlas – na prednim kole zatim zatim to nejlepci (oproti RR,NN,XCDry2,­LarsenTT,Nano­raptor). Tys ho nekde nedoporucoval davat dozadu, pokud si vzpominam… co jedine by mi vadilo, ze je asi pomalejsi nez RR apod.

        0 0
        • Luma  

          Mám Fast Trak jaký je rozdíl mezi Fast Track,jak jsem se díval na vzorek,tak je stejný.

          0 0
    • Dave.6  

      Mam dotaz jaky plast bude tlustsi (myslim tim vetsi balon – no proste objemove :) )

      Schwalbe Smart Sam 2.1 nebo Kenda Karma 2.0?

      Nekde jsem cetl ze Schwalbe dela plaste vseobecne mensi (uzsi)

      Pry tam maji divne palce :)

      Diky

      0 0
      • Luma  

        Nevím kolik má Schwalbe,ale Karma ma na šířku 51mm měřeno bez vzorku.

        0 0
      • Ladap  

        Měřil jsem to, výška 4,3–4,5 cm
        šířka 4,8 cm
        obvod balonu (od ráfku k ráfku )14,5 cm
        2" v drátu váží 550g 2,2" kevlar 550g
        2" kevlar ?

        0 0
        • Luma  

          Jestli myslíš karmu tak ta váží v 2"kevlar 470g(papírových)

          0 0
    • stix  

      dokud neprsi, tka rubena trilobit, teren i asfalt pohoda. nevim jak normalni verze, mam pro racing 127

      0 0
      • Black knives  

        Můj nejoblíbenější na XC vždy byl Panaracer XC fire 2.1

        0 0
        • KOMOÒ  

          Mám ho od léta do teď,jezdím pořád,ale přez zimu do 30km na vyjížďku a Panaracer XC-Fire na předku je zatím dokonalej,na zadku dojíždím Z-maxe,za tu cenu to de,ale přemejšlím o XC-fire i na zadek-máte někdo zkušemnost?Nebo mám jít spíš do Smart Sama?Jezdím spíš terén,asfaltu a šotolině se vyhýbám(20–30% se nevyhnu) zpevněné cesty tak 30–40%,zbytek vyloženě les a pěšiny s vyhledáváním sjezdíkú a docela bych bral něco spíš rychlejšího s dobrým záběrem-jistotu drží ten Panaracer vpředu ;-). Dík za rady předem.

          0 0
          • Luma  

            Jestli chceš fakt jistotu na předku tak zkus Continentál MountainKing a Panaracer dej do zadu:-)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.