• MMichal

    Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s e-shopem na brýle Eyerim ?

    Jde mi o Oakley Radar, zda jsou origo. Díky.

    0 0
    • Nei  

      Jedny jsem nedávno objednávala, včera doarazily. Zkoušela jsem hned registraci podle výrobního číslo a ta funguje, ale nevím, zda je to dostatečný důkaz…

      0 0
    • vili  

      zrovna dnes mi dorazily dipoptrické oakley za cenu 3 800,–. U žejdla je mají za 7 500,–. Kvalita, pokud můžu soudit, je 100%. Za mě spokojenost.

      0 0
    • Rockodendronus  

      Nebál bych se, jestli jsou origo nebo ne. Prostě ty brýle prodávají s menší marží, nemusí dotovat tolik kamenných prodejen. Nedávno jsem se nechal uchlácholit –40/-20 % slevou v Grand Opticalu, abych následně zjistil, že jsem ušetřil velký prd. Rámy RayBan za 5100 měli v eyerimu za 2300. Zase jednou zvítězila moje naivita, příště si dám pozor.

      0 0
    • Foose  

      pánové, jak to vbíráte na netu?

      zkusíte v kamené prodejně a koupíte později?

      přesně něco takového jsem hledal. Ty ceny v kamených obchodech jsou strašně nastřelené :(

      0 0
      • Rockodendronus  

        Je to sice blbý přístup, ale asi bych to tak příště udělal. Nemám problém si připlatit za servis, možnost vyzkoušení a všechny ostatní výhody, které kamenný obchod nabízí. Ale ten příplatek by měl být adekvátní. Ne že budou rámy 2 a půl krát dražší…

        0 0
      • blaf  

        Tohle povazuju za pěkný svinstvo. Když jdu zkusit do obchodu a chci opravdu koupit, tak koupim rovnou tam.

        Když přes eshop tak holt s rizikem a kdyžtak vrátit.

        0 0
        • fargo.  

          Souhlasím s Tebou, ale co dělat, když nenažranost prodejců někdy nezná mez slušnosti?

          0 0
          • blaf  

            Koupit přímo v eshopu s rizikem, že to nesedne.

            O cenách kamených obchodů si můžeme myslet co chceme, ale to je jen jejich věc. Když se mi jejich ceny nelíbí, tak k nim nejdu. Ale jít k nim s tím, že zkusím a koupím jinde, to je pro mne hodně nekorektní.

            0 0
            • Foose  

              byl jsem tam, brýle si vybral a seděli mi… bohužel do emailu mi přišla vánoční akce a brýle byly za daleko nižší cenu…

              Nemám z toho radost ale když kupuji např. komponenty na kola, elektro do domácnosti atd. tak i v kameňáku dokážu najít internetové ceny…

              0 0
          • Smazaný účet  

            To jo. Těch pár procent co mají jako marži je přímo nahoraznost!

            0 0
        • pavel.b  

          Svinstvo, to je dost silné vyjádření.

          Ty si snad myslíš, že ten tvůj maloobchodník nikdy nevyužije výhodnější nabídky?

          Vždy je to o vnímání souvislostí. Co brání maloobchodníkovi, aby přizpůsobil svou nabídku situaci na trhu? Může přece sám provozovat internetový prodej za nižší ceny s horším servisem, nebo obhájit vyšší ceny třeba právě lepším servisem nebo třeba výrazně příjemnou osobní komunikací, nebo neobvykle širokým sortimentem.

          Ale je možné, že se hluboce, ale opravdu hluboce mýlím, ovlivněn tím, že jsem nikdy od revoluce nebyl zaměstnán ale vždy jsem pracoval sám na sebe.

          Pokud bych měl za sebou jiný život, třeba bych také věřil, že mé zájmy obhájí třeba morální principy lidí uvažujících jako ty, nebo zaměstnavatel, nebo stát, nebo deus ex machina.

          0 0
          • Chlebovnik  

            >Může přece sám provozovat internetový prodej za nižší ceny s horším servisem

            A víš, co to všechno obnáší? Skladové prostory, logistiku, další zaměstnance, řešení objednávek a reklamací, …

            >nebo obhájit vyšší ceny třeba právě lepším servisem nebo třeba výrazně příjemnou osobní komunikací, nebo neobvykle širokým sortimentem

            To zní sice strašně cool, ale dobrý „servis“ mu moc nepomůže v případech: 1. Reklamace, kterou rozhoduje dodavatel. 2. Pokud u něj nikdo v první řadě nic nekoupí, těžko si k němu pak budou chodit brýle servisovat 3. Pokud si už u něj budou nechávat lidi brýle kvalitně servisovat, stejně je budou kupovat levně na netu a lokálního prodejce využijí jen na ten servis

            >nebo třeba výrazně příjemnou osobní komunikací, nebo neobvykle širokým sortimentem.

            Osobní komunikace je určitě důležitá. Neobvykle široký sortiment ale můžeš v kaměňáku těžko očekávat. To je utopie.

            0 0
            • pavel.b  
              1. Schválně jsem v předchozím příspěvku psal i o svých dřívějších vydělávacích aktivitách. Takže ano, vím co to obnáší.
              2. Servis nejsou jen opravy.
              3. Pokud někdo neumí najít komparativní výhody, tak asi na trhu dlouhodobě nebude úspěšný. (Možná ani v životě)
              4. Asi na tomto fóru všichni akceptujeme, že lepší výkony na kole jsou zaplaceny třeba delší dobou tréninku, nebo intenzivnějším tréninkem, nebo tím že někomu je nadělen větší talent právě pro tento sport.

              Proč by to mělo být v jiných lidských aktivitách jiné?

              Ať už se jedná o prodej kol nebo brýlí nebo vaření nebo balení holek.

              A pokud jezdíš na kole v terénu, tak si asi většinou hledáš optimální stopu, nezávisle na tom kudy jeli ti před tebou. Nebo někdo (třeba Jiří) jede „absolutně střízliv“ stejnou špatnou nebo (třeba jezdci před sebou) rozježděnou stopou jen aby se nezpronevěřil svým absolutním morálním hodnotám.

              Už se dál k tomuto tématu vyjadřovat nebudu, je znát náš příliš rozdílný způsob myšlení.

              0 0
        • jIrI___  

          To není svinstvo, ale vyloženě demence některých jedinců. Nějakou dobu jsem dělal prodavače v obchodě a někteří lidi dokonce na rovinu řekli, že potřebují jen vyzkoušet, aby mohli objednat z nějakého eshopu. Takové ztracené existence jsem s úsměvem posílal k východu.

          0 0
      • Foose  

        přišlo mi několik slev a nakonec jsem tedy objednal dioptrické oakley, dodací doba včetně skel lehce přes 2 týdny (ale chytl jsem Vánoce tak by to možná bylo rychleji. Měli plno slev a tak se ceně nedalo odolat. oproti nákupu v kamené prodejně jsem ušetřil 50%, přesněji 2800,–

        včetně hadříku a originál oakley pouzdra…

        0 0
    • pavel.b  

      Doporučuji mrknout na obchod Edel-optics.cz. Mám od nich již asi patery brýle (i jedny Oakley). Je to německý obchod, ale do Česka posílají i na dobírku v korunách. Mají slušný výběr i přijatelné ceny. Jednou jsem jim jedny vracel, a i vrácení je bezproblémové.

      0 0
      • Renkis  

        Prosím vás ako prebiehalo vrátenie tovaru? Keďže objednala som si od nich okuliare ktoré mi nesadli. Mám ich iba poslať spat na adresu alebo ako na mail mi zatiaľ neodpovedali totiž

        0 0
    • Lamer  

      Zmíněný obchody jsem měl při nákupu Flak 2.0 nejspíš v hledáčku, ale pak buď neměli, nebo měli moc drahý, Trail Prizm skla a nakonec jsem vše objednal v nějakym GB eshopu s velkou kamennou prodejnou (viz. pár minut hledání v googlu). S brejlema spokojenost, akorát teď v chladnějšim počasí se mi v několika místech na vyjížďkách zamlžujou, takže čekám až přijde anti-fog sprej (vzhledem k ceně brejlí + skel jsem ani nezkoušel mýdlo a rovnou objednal sprej).

      0 0
    • Frýbik  

      Já u nich objednal včera Jawbreaky s prizm trail. Tak snad budou v pořádku. Když včera dali ještě 20% slevu bylo rozhodnuto

      0 0
    • Frýbik  

      Tak už dorazily

      0 0
      • MMichal  

        A je vše OK ? Moje měly dorazit dnes, ale nic. Když jsem jim napsal, jak to vypadá, odpověděli, že zboží se musí „dovyrobit“ a zpoždění bude 1–2 týdny…Kdybych nenapsal já, vůbec by se neobtěžovali…

        0 0
      • scret  

        tyjo, ja si myslel, ze Jawbreakery se jen dostavaji, ze si to nikdo dobrovolne nekoupi a hle…:))

        0 0
      • Smazaný účet  

        Tak aby to nebyly fejky…

        0 0
        • McBlacky  

          pokud je sleva víc než 50–60% z MOC v CR tak to je bud záležitost kusového výprodeje, nebo šikovný fake

          0 0
          • scret  

            podle krabicek, papiru i pouzder by to fejky byt nemely… Samozrejme i dle skel…

            0 0
            • McBlacky  

              Je otázka. proč by značka, která si hodně hlídá kvalitu a distribuční kanály to dávala výrazně levněji nějakým online eshopům než to dodává do své distribuční sítě. A že by to hned dělalo tolik předních značek?

              Možné by to bylo skutečně v případě hodně velkých odběrů u všech značek. Zahraniční fora o eyerim mlčí na FB mají 16 000 fans (za několik let fungování), nízká míra interakce a komenty jen PL, SK, CZ.

              při trochu googlování je vidět, že eyerim je hodně provázán se slevovými portály (část z nich je jejich účelová affiliate stránka zřejmě) a celý projekt je registrován na Slovensku.

              Dneska jde vyrobit kopie čehokoli a kvalita je otázkou dohody zadavatele a výrobce.

              Ve mě to důvěru nebudí, je to můj osobní názor a samozřejmě moje rozhodnutí, kde si brýle kupuji. Nikomu to necpu, jen přidávám komentář.

              0 0
              • scret  

                napisu to asi tak, uvazuju o koupi novych ocek pro zenu a jelikoz mam cca desatery + uz nekolik dalsich jsem uz treba prodal, tak myslim dokazu rozeznat, jestli je to fejk nebo neni…

                Nechaval jsem si posilat posledni ocka z ameriky a tam si nejsem jisty o originalu ramecku, skla jsou OK…

                0 0
                • McBlacky  

                  to jsi dobrej, protože -a nebudu ted jmenovat- nákupčí velkého českého eshopu světových značek ti klidně u piva řeknou, že ani sami často nepoznají fake od reálu.

                  0 0
                  • Libores  

                    no jo ale jak pak z toho ven, když ani drahý český shop není zárukou originálu? Osobně mám z eyerim dioptrická óčka a jestli je to fejk, tak je tak kvalitní, že to vůbec neřeším.

                    Ten jejich obchodní model může být tak vymyšlený, že s tím české zastoupení nic nezmůže, což mi přijde pravděpodobnější než to že nezametou s eshopem, kterej tu ve velkám prodává fejky.

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Tak někde byl výzkum že i do oficiálních shopů se často zamotají fejky.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      protože dost z nich kupuje kde zrovna to je za super cenu. Model, že máš jednoho dodavatele se zdaleka nevyužívá všude u velkých globálních značek

                      0 0
                  • scret  

                    netvrdim, ze poznam vsechno.. Ale hodne ocek mi uz proslo rukama…

                    A jelikoz mam pomerne citlivy oci, tak poznam rozdil mezi kvalitnima sklama a shitkama…

                    Pak je castokrat i moznost poznat podle „plastovosti“ ramecku…

                    A kdyz uz nevim, poradim se se znamym, ktery je dlouho prodaval a je to fanda do oakley…

                    Jinak dodam, ze je to jen u tech modelu, ktere si sleduju… Pak je par tech, kde si opravdu casto nejsem jisty…

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Ti asi pošlu na znalecké přezkoumání moje rozvrzané a zlými pohledy poškrábané Radarlocky, jestli jsem v doporučovaném eshopu nenaletěl :))

                      0 0
                      • scret  

                        pokud maji vyr. cislo, tak by to melo byt ok.. + dalsich poznavaci znameni je dost.. staci googlit…

                        Vim, zes to psal nekolikrat…

                        Dle meho nazoru sla u oakley kvalita dolu, prtze mam taky asi dvoje civilni ocka, kde se uz loupe vnitrni povrchova vrstva skel dolu:( Muze to byt i potem, ikdyz o tom silne pochybuju, prtze je pravidelne meju vodou…

                        Starsi modely klidne i 8let jsou v pohode…

                        Ad poskrabani – ocka nejsou zadny nad brejle a samozrejme poskrabat jdou… Nektery varianty skel lip, nektery hur…

                        Klidne bych ti mohl ukazat svoje prvni oakleye, ktery mam dneska uz cca 13–15let a skla jsou skoro jak novy…

                        0 0
                        • deekay  

                          Ja teda nemuzu mluvit za slunecni, ale pri vyberu dioptrickych ramecku je docela znatelny rozdil kvality mezi jednotlivyma modelama. A to i pri podobne cene. Mam ted model Bucket, ktery je dle meho pekne zpracovany. Kdyz jsem koukal treba na modely Crosslink, tak je to hrozna plastarna ktera v rukach vrze.

                          0 0
                          • scret  

                            ntvl, ty jses hroznej model:))

                            Jinak Crosslinky ma tusim Macik? a prisly mi v pohode…

                            0 0
                            • deekay  

                              Proc model? Protoze chci bryle co vypadaji, ze vydrzi? :D

                              0 0
                        • McBlacky  

                          Mě na sport vychází nejlíp aktuálně brýle Rudy, i když jsem nalomenej zkusit nějaký očka s prism na bajka.

                          0 0
                          • scret  

                            mam prizm trail na Flak jacketech a pohoda… Je ale trochu tmavsi nez treba G30…

                            0 0
                          • deekay  

                            Rudyny mam Magstery, zpracovani celkove bryli super. Skla mam standardni – zadne priplatkove impactX – a neni to nic extra. Zase chapu, ze kdyby skla opatrovali technologiema jako u dioptrickych skel, tak by se cena splahala do nesnesitelnych vy­sin.

                            0 0
                          • vili  

                            já su s prizm trail naprosto spokojenej…

                            0 0
          • okam_z_brna  

            Koupil jsem tam Radar EV s prizm trail ve vanocni sleve za 3 tisice a fejky to fakt nejsou. Ikdyž na poštu jsem čekal 14 dní

            0 0
    • Frýbik  

      Jo super. Já jim taky psal jak ti vypadá a druhý den po odpovědi mi přišel email že to odesílají. 24.11 objednáno a 9.12 doma

      0 0
    • milan.v  

      Ne, fejky tam fakt nemají, neprodávají jen Oakley, ale celou řadu jiných značek, já a pár lidí kolem mě už od nich máme různé brýle, sportovní, dioptrické, sluneční, vždy vše bez problémů a samozřejmě originál…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.