• ceo

    Zdravím všechny,

    koupil jsem Canyon Nerve XC3.0

    Kolo je zaplacené a tento pátek ho měli poslat. Posílají mail s údaji o zásilce? Přebírá to v ČR Česká pošta nebo to Deutsche Post předává k doručení DHL?

    Ptám se, protože s DHL mám dost špatné zkušenosti – rádi posílají zásilky hned zpět a je dost velká pravděpodobnost, že v době doručení nebude na adrese nikdo přítomen :( Domluva s DHL, že to doručí jinam už několikrát zklamala.

    Díky.

    0 0
    • Luke  

      mejla s udaji neposilaji. doruci ti to ceska posta. v mojem pripade to trvalo neco malo pres tyden, asi 8 nebo 9 dnu

      0 0
    • Dvain  

      Cau,

      ja uz mam XC 3.0 nejaky ten patek doma a doprava trvala neco malo pres tyden. Kdyz jim zavolas, nebo posles mail, reknou ti cislo zasilky a na nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_po­pup.jsp?lang=en muzes zasilku sledovat. Kdyz prijde do cech, funguje chvilku i www.cpost.cz/…sluzbyonline . Chodi to v docela velky krabici, takze je lepsi byt doma. Jakou mas velikost? U me bylo M docela problem sehnat, ale podarilo se. Je to fakt krasny kolo:-) At jezdi…

      0 0
      • Zdenek_cz  

        Povidej dojmy z tohoto fulla. Ja mam s fulla strach ze se to bude podmenou moc houpat. O kolik % te to treba zpomali na rovinkach nebo v kopcich oproti HT?

        0 0
        • Dijck  

          Obecne full spomali jazdca o 13,2513% .

          0 0
          • Misiak  

            mylis sa. je to o celych 13,2514%. uz som ti to x-krat odvodzoval a ty nie a nie si to zapamatat…

            0 0
            • K2  

              Podle mých výpočtů z kopce dolů zrychluje o 13,26% (někdy i o 5 min a to člověk dola pořáídně prochaldne :) a pohodlí a bezpečí ovládání zvyšuje o 50%…:)

              0 0
        • Dvain  

          Je to divny, ale jeste jsem ho neprojel. Dokud je cisty, muze byt v byte a kdyz se koukam na bednu, koukam spis na nej. Houpani se bat nemusis, tlumic (a vlastne i vidli) muzes prepnout do „nehoupaciho“ rezimu. Pred Canyonem jsem mel (vlastne stale mam, ted je z toho zimak) full Meridu z roku 2000 a tam se da jednoznacne rict, ze je to pekna houpacka. Tlumic nema regulaci utlumu a obcas me to pekne nakopne. Ale u fullu s RP23 se opravdu nemusis bat, ze se to bude houpat, kdyz ty nebudes chtit. Jak se to chova pri uplne otevrenem tlumici nevim, ale tam se to houpat klidne muze, ale horsi nez Merida to urcite nebude:-) Na HT jsem od roku 2000 nesedel, takze % netusim…

          0 0
          • Zdenek_cz  

            Posli mi nejaky foto prosim.

            0 0
            • Dvain  

              A co by te nejvic zajimalo?

              0 0
              • Luke  

                podobna poza :-) toho casu bylo jeste ciste a vonici novotou :-)

                0 0
                • cabbage  

                  ano ano, kdy že ty loňské sněhy jsou..

                  už je z toho zase ta zablácená kupka šrotu:-)

                  0 0
                • Zdenek_cz  

                  Oni na to davaji rovny riditka? Myslel jsem ze vlastovky. Mate nekdo na riditkach rohy a nejaky brasny? Kdyztak poslete foto. Me by zajimalo, jak to vypada…

                  0 0
                • Zerocool  

                  tvé vypadá rozhodně lépe než od kolegy Dvaina

                  0 0
              • Zdenek_cz  

                Jestli muzes tak jeste foto na riditka. Chci ty fotky, abych mel porovnani s fotkama na www.canyon.com. Treba model Grand Canyon 6.0 se mi ne realne fotce uz tolik nelibi. Ja na pristi rok premyslim o novem kole a vahal bych mezi HT Cube LTD Race a fullem Canyon Nerve XC3.0. Snazim se sehnat co nejvice informaci o fullech. Sam jsem na nem nikdy nesedel a ani nikdo ze znamych ho nema :( .

                0 0
                • Dvain  

                  OK, zitra neco nafotim a dam na svuj web.

                  0 0
                • Dvain  

                  Tak tady mas nejake fotky:

                  dvain.wz.cz/bike

                  Kdybys chtel neco konkretniho, tak napis…

                  0 0
                  • ceo  

                    Super, já ho taky live ještě neviděl.

                    Ta ložiska jsou průmyslová nebo kluzná? Ani jsem to nezjišťoval.

                    0 0
                    • Dvain  

                      Vsechny vypadaji jako prumyslova, coz by mohlo dost vydrzet…

                      0 0
                  • Zdenek_cz  

                    Supr fotky. Ty bily bovdeny jsou na prd. Pritelkyne jednou zmokla a uz tam ma rez (na novym kole, ktery ma najety 100km).

                    0 0
                    • Dvain  

                      Jak to bude u pruhlednych bowdenu u Canyonu netusim, ale kamos ma nejaky pruhledny na biku uz par let a na rez si nestezuje. Tak uvidime…

                      0 0
          • fousek  

            Vas nechapu, ja okamzite jak si privezu/prijde novy kolo tak jeste ten den ho proste musim vyzkouset, dalsi den uz je od bahna, kdybych chtel jen kolo na koukani tak si vytisknu jeho fotku a povesim na zed. Horskymu kolu cistota neslusi a fullovy uz vubec ne:-)

            0 0
            • Dvain  

              Neni to tak jednoduche, jak se zda:-) Uz mesic je venku fakt hnusne a nechci si kazit prvni vyjizdku spatnym pocasim. Na sychravo mam stary kolo. Dalsi problem je s pritelkyni, ktera chce jet na prvni vyjizdku se mnou a poslouchat komenty:-) Jenze tu v tomhle pocasi ven nedostanu… Tak ze mi nezbyva nez cekat a zatim jezdit po byte:-)

              P.S.: Chtel jsem si ho stejne koupit az na jare, ale kvuli sleve a „lasce na prvni pohled“ jsem ho koupil uz ted…

              0 0
    • Vrci  

      doručuje česká pošta. Doručení trvá cca 10 dní. Jen mě trochu překvapilo, že pošťák předal balík sousedům.

      0 0
      • ceo  

        super, pošta to v nejhorším uloží. To už jsem klidný. :) Sousedům to doufám nenechá, ti jedni by mi to s radostí rozmlátili.

        Jsem nervózní jak prvnička před porodem :D Už aby tu byl.

        Mám Mko. Vím, že už nebyly, ale teď se ještě objevily, takže mám štěstí (to tak blbí mívají :) )

        0 0
    • kamtcho  

      Ako z canyonu odpovedaju na emaily, pisal som im v nedelu a este neodpisali.

      Tak som im dnes napisal na vsetky emaily co som nasiel :-)

      Ked tam telefonujete, vedia aj anglicky ci len nemecky do telefonu? Lebo ja a nemcina moc spolu nevychadzame.

      0 0
      • MlokCZ  

        Na maily odpovídají docela laxně, klidně až za 3–5 dní (to že nemáš odpověď v úterý během dne je zcela normální, myslím, že ani zítra ji ještě mít nebudeš). Nejlepší je vždy zavolat. S angličtinou není problém, aspoň co jsem byl u cca 5 telefonátů, tak se vždy někdo našel, kdo uměl u nich velmi dobře anglicky.

        0 0
        • ceo  

          Mě teď odpovídali ob den.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak je to teď asi lepší po sezóně, když se prodává méně. To co jsem psal byl stav z počátku sezóny a to pro únor – červenec.

            0 0
            • kamtcho  

              no ja som tam volal po 3 dnoch, vybavil som co som mal.

              A mail mi potom prisiel na dalsi tyzden asi v stredu :-)

              0 0
    • Zdenek_cz  

      Ahoj Ceo, uz Ti dosel ten Canyon?

      0 0
      • ceo  

        Pořád jsem v očekávání.

        Posílali ho minulý pátek. Takže 8. den byl sobota a to pošta nepracuje :(

        Takže reálné doručení je po-st. Zítra si nechám přes kolegu dohledat zásilku, kde momentálně je.

        0 0
    • Pedro RB  

      Všimli jste si, že na stránkách Canyonu zmizeli z nabídky najednou všechny velikosti Nerve XC 3.0? Už jsem o něm docela fest přemýšlel pod stomeček.. Teď je tam v Outletu XC 9.O 2008, ale s TalasemX. To je mix starších komponentů nebo náznak, že Fox systém X nepohřbil?

      0 0
      • MlokCZ  

        Ty XC3-ky taky nemohli mít věčně. Už takhle je měli i se slevou proklatě dlouho. U toho Outletového mixovaného modelu si naopak myslím, že se potřebují zbavit Talasů X. Pokud chceš Talas X a výš do čeho u něj deš (a taková funkce ti vyhovuje), tak je ten Outletový model XC 9.0 za ty prachy velmi slušný.

        0 0
        • Pedro RB  

          Mě spíš překvapilo, že neodebírali jednotlivé velikosti které jsou ještě k mání, ale byly tam pořád všechny 4 a najednou nic. Asi se s tou aktualizací už moc nepářou. Talas X nechci. Asi nechám u Milana poladit a zvednout na 115 svoji současnou Rebu SL ,zlepšit citlivost (nyní cca 12 kg) a snížit progresivitu. A pak podle zakoupeného kola ji tam přendám a tu novou zkusím střelit. Talas X by asi nešel tak výhodně jako ten tvůj nebo nějaká F100 RL. Zmátli mě hlavně tím značením 08 a k tomu Fox X..

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud ti stačí těch 115mm, tak upravená Reba bude chodit výborně (a na 115mm není potřeba ještě rychlé snižování zdvihu; i když někdo ho nepotřebuje ani na vyšší zdvihy, já bych bez něj vidlici už nechtěl) a už si jinou vidlicí výrazně polepšit nemůžeš.

            Jinak prodej Talase X, těžko říci. Sice bude menší okruh zájemců, ale na druhou stranu je Xko normálně dražší než RLC. Takže by se prodat mohla dát taky slušně, jen by to třeba chvíli trvalo..

            0 0
            • Pedro RB  

              A Mlocku když se tak vyznáš v těch XC celopérech, nemoch bys dát typ na nějakou alternativu k XC3? TZN co nejmiň progresivní citlivý chod zadní stavby, zdvih 100–120, lehký rám co nepraská a nejlépe v dobrém osazení co se týká tlumiče a vidle..? Nejlíp sehnatelný tady u nás nebo v Rajchu. To sy vymejšlím co? Napadá mě Cube AMS se 100/125, nějaký Ghost, ale co třeba Haibike, Focus, Rotwild, Felt..

              0 0
              • MlokCZ  

                Alternativa k XC3 téměř žádná není, pokud se chceš držet cenové relace XC3 a nechceš mít mnohem horší osazení.

                Jakmile uvažuješ třeba o Cubech, tak jsme v jiné cenové relaci (levnější o trošku hůře osazené modely jako Canyon nevedou), i když zase to osazení na Cubech je za ty prachy pořád velmi dobré (nejlevnější varianta AMS 125ky nebo případně Pro je už kolem 50tis. nebo ještě malinko více, podle toho jak seženeš dobrou cenu).

                Takže rozhodující je kolik chceš dát peněz…

                0 0
                • Pedro RB  

                  Peněz chci dát přiměřeně nabýzeným požitkům:-) Ale dejme tomu, že těch 50 je pro mě opravdu strop. Ale to počítám i zisk z prodeje vidle a nějakých dílů z nového kola, které si chci přendat ze svého současného (kromě Reby řazení X0, kliky FSA..) Spíš mi jde o ty podobný vlastnosti pružení a geometrie. Mám v Říši známého, který by mi teď moch kouknout po 1–2 modelech ve slevách, jen neví co má hledat.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ve slevách asi už nic moc, teď už dávno nic není, pokud náhodou nenarazíš na nějakou vyjímku na nějakém krámu (např. Cube AMS 125ka už nebyla ani na začátku září ani jeden kus už ani v Německu). Za 50 (doporučená MOC je 58tis., něco málo přes 50tis. půjde sehnat v pohodě) bych vzal při těch požadavcích, co máš Cuba AMS 125ku v té nejlevnější variantě K18 s RVL. Ale tam bych nechal kolo jak je a prodal tu Rebu.

                    Cube je oproti Canyonu XC ještě znatelně méně progresivní. Jak už jsem tu psal, pokud se na tom neskáčou větší skoky, tak je to super. Pro větší skokany to ale není.

                    Pak Canyony počkat na 08 modely a vzít XC4ku (podle mě ideální poměr cena/výkon a jsi na menší ceně než u Cubu).

                    Nebo i uvažovat o úplně jiném systému, tím myslím třeba Trance případně Trance X. Doporučit systém ale nejde, to si musíš vyzkoušet. Ohledně progresivity je Trance blízký Canyon, takže také více než Cube, ale pořád ne přehnaně. Je ale fakt, že u Trancu bude horší osazení za stejný prachy.

                    Ghosty jsou poměrně drahé. AMR má pro 08 nepatrně snížený zdvih na 120/120mm, což by ti mohlo sedět, ale ta cena se mi nelíbí.

                    Geometrii musíš posoudit sám, tady nemůžu radit, každému sedí něco jiného.

                    0 0
      • Zdenek_cz  

        Taky jsem nastvany, ze uz jsou vyprodany. Asi budu muset pockat rok na dalsi slevy. Aspon budu mit dyl na rozmyslenou jestli jit do fulla nebo HT. Porad jeste nejsem rozhodnutej…

        0 0
        • MlokCZ  

          No ale zase na druhou stranu, XC3 model měl slevu zcela minimální, takže pokud bys měl peníze na zlevnění XC3, tak nemůže být problém koupit nezlevněný XC3 08 model. Čekat na zlevněné Canyony je hrozný risk, protože pak nemusíš koupit nic.

          0 0
        • Pedro RB  

          Já už jsem rozhodnutý: vracím se k FS. Jezdil jsem HT v letech 93–99. Pak mě uchvátil RB Fun Full a ten jsem jezdil do předloňska. Podleh sem ale pohádkám o pohodlí dnešních možností tvarování, karbonových sedlovek a tlustších plášťů. A že budu mnohem rychlejší. No výsledky v závodech se nedostavily, ale menší chuť do terénu jo. Takže teď je volba jasná (a malý nárust váhy s inteligentním tlumením mi to ulehčují) To tenkrát houpajících se 14 kilo na V brzdách s 6 cm zdvihu bylo větší dilema.

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud to chceš na závody a opravdu chceš závodit a ne jen si užít závod bez důrazu na nějaké výsledky, tak vem raději Canyona XC než Cuba AMS 125ku, pořád je to o něco větší raketa. Ne že by AMS 125ka jela špatně, ale na větší závodění už to ideální není. U Cubu pak můžeš vzít raketu AMS Pro, ale ten je už zase oproti Canyonu se 115/115 (už porovnávám s Canyonem s Rebou na 115) znatelně méně pohodlný. Canyon XCčko s Rebou na 115 je prostě něco mezi Cubem AMS Pro a 125kou.

            0 0
            • Pedro RB  

              Se závoděním na umístění jsem skončil. Chci si jezdit náročnější dálky svižně pro radost a pár delších maratonů pro udržení kondice (Drásal, Král, Sudety, možná Extr.Brdy) Jen mi zůstala ta alergie na větší pohupování když to nedrncá a téměř neskáču, takže kombinace inteligence + linearita by mi měli vyhovovat. RLV je už z výroby míň progresivní než Reba? já myslel, že je to ona na delších nohách. Ale ono to asi vychází z verze Reba Race Uturn která je na tom líp..

              0 0
              • MlokCZ  

                RVL má stejný průběh jako Reba u-turn, jen s těmi 15mm navíc. Tedy ano, je výrazně méně progresivnější než Reba bez u-turnu. Ale tedy tohle platí pro RVL s u-turnem. V praxi mám vyzkoušenou u RVL pouze tu u-turn verzi a graf také pouze k ní. Takže nevím, jestli ne-uturn verze také není progresivnější. V každém případě ale RVL je všude osazován v u-turn verzi (a i samotný je za dobrý prachy i v u-turn verzi narozdíl od Reby) takže je to vlastně fuk, jak to je z neuturn verzí.

                Jinak AMS 125ka se s otevřeným tlumičem rozhodně trošičku pohupuje (a to si myslím, že techniku šlapání do kruhu nemám tak špatnou). Samozřejmě to není nic hrozného (já i tak jezdím téměř pořád s otevřeným tlumičem). S propedalem pak dle nastavení propedalu. Je tu pak drobná výhoda, že páčka propedalu je skvěle dostupná, asi úplně nejlépe co může vůbec být (u Canyonu já už se musím k páčce natahovat, na AMS nemusím ani o milimetr se pohnout – samozřejmě kromě té ruky kterou to přepnu). FSR obecně se vždy trošku pohupuje, pokud ti tohle vyloženě vadí, tak většina vpp se pohupuje o něco méně.

                Na pohupování má výrazně větší vliv systém než progresivita/li­nearita zadní stavby.

                0 0
                • Pedro RB  

                  Dík za osvětlení tý RVL. Takže je to vlastně levnější variace tvýho Talase (u zdvihu zadku nad 115 by se mi asi snižování předku hodilo) Tu linearitu chápu tak, že nemusím mít tlumič moc na měko aby šel na větších nerovnostech do zdvihu, takže když je nafoukaný víc kolo se tolik nehoupe a přitom žehlí.. Asi budu často využívat páčku Propedálu (s Poplockem si taky furt hraju), ale nevadí mi se trochu ohnout nebo pohnout. Na Tranceovi jsem jel a nelíbí se mi ta váha a progresivita mi přišla větší..

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To mi bylo jasné jak to myslíš s tou linearitou a foukáním tlumiče a pohupováním. Ale tohle nemá až takový vliv. Třeba u mě to je tak, že na AMS 125ce mám rozumný sag (těsně přes 20%) a přitom využívám celý zdvih (díky té minimální výsledné progresivitě celku i s tlumičem).

                    A teď pro srovnání konkrétní příklad. Canyon ESko s Pearlem. Canyon je progresivnější o něco než AMSko + Pearl je dost progresivní tlumič, celkově tedy výrazný rozdíl. Když jsem testoval právě speciálně progresivitu, tak jsem si testoval sag od 20% až po 35%. A žádný velký rozdíl v pohupování nebyl ani mezi těmi 20 a 35% sagu. Ale větší sag nic neřešil, protože narůstal výrazně rychleji než se zvyšovalo využití konce zdvihu, takže to stejně nevedlo ke zvýšení reálného chodu (ze sagu do max. zdvihu).

                    Jediné kde bych řekl, že se to projeví je v opačném případě, když dojde k většímu přefoukání tlumiče na minimální sag. Tam je pak více znatelné zhoršení citlivosti a současně snížení pohupování, což bude způsobené počátkem průběhu vzduchových tlumičů. Proto AMS 125ka není pro skokany, by museli přefoukat tlumič, aby nechodili na doraz a už by to moc dobře nežehlilo.

                    Snižování zdvihu u vyšších zdvihů je dost individuální. Já na tom nedám dopustit a už bych se toho nevzdal (používám pořád), ale zase někteří zde na fóru by to nepotřebovali vůbec. Se sníženým Talasem na 100mm vyjedu výrazně více než dříve na HT (a to jak díky geometrii snížením zdvihu, tak díky odpružení vzadu). Na 140mm už vyjedu méně než na HT. Ale já rád snižuju nejen v prudkých stojkách, kde jde o to, zda to vůbec vyjedu, ale i v dlouhých táhlých kopcích, kde dávám třeba jen na 120mm. Nezmění se tak geometrie a nešlapu v kopci o tolik více před sebe než na rovině.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Pokud si hraješ pořád s poplockem tak propedal budeš zapínat možná ještě častěji. Já třeba dříve na HT vidlici nezamykal téměř nikdy, ale na fullu z počátku propedal (tedy předtím floodgate na druhém kole) používal dost. Až časem jsem dospěl do stádia, kdy by mě nevadil ani tlumič úplně bez propedalu (a proto mi na Stereu nebude vadit výrazně hůře dostupná páčka propedalu).

                    0 0
                    • Pedro RB  

                      Ty jo, tak ona je to ještě větší věda než sem si myslel.. Jestli teda nepadnu na superkauf tak se budu snažit do jara testovat a porovnávat. Dík za vyčerpávající rady a informace!

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Testovat je opravdu nejlepší, i když krátký test není zcela objektivní, tak lecos se pozná okamžitě (ideálně pokud to jde vždy aspoň přibližně nastavit tlaky na svojí váhu). Každému může vyhovovat trošku něco jiného…

                        0 0
                    • Pedro RB  

                      Se zavíráním si hraju hlavně proto, že jsem měl dřív vzduchovou Marušku bez sagu a necitlivou totálně, takže vlastně jen tlumila na závodech největší rány. A to mi tehdy vyhovovalo. Na rovině se nehýbala. Teď je proti ní necitlivá Reba žehličkou a protože chrtím stále míň, tak pro využití zdvihu ji foukám málo. No ale ze sedla nebo na hladším povrchu se houpe zbytečně tak si s tou páčkou udělám radost ze změny..

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        No ono ježdění ze sedla u vyšších zdvihů bez použití locků je vždy houpačka velká. Já Talas při huštění na pohodlnější nastavení ze sedla rozhoupu klidně 5cm. To by se ti asi moc nelíbilo… Na fullu ale jezdím ze sedla minimálně (tedy myslím mimo sjezdy), většinou jen na malou chvilku spíš pouze pro protažení a pro ulevení pozadí (a v tu chvíli ať se to houpe jak chce, tak je mi to fuk). Vyloženě chuť jet chvíli ze sedla mívám jenom na asfaltu a protože po něm téměř nejezdim, tak ji vlastně téměř nikdy nemám.

                        0 0
    • Dados  

      Tak už dorazil???

      0 0
      • ceo  

        Ano, už je doma. Dorazil včera, ale vyzvedával jsem až dnes.

        Celkem dře kotouč přední (trochu i zadní) brzdy – netušíte co s tím?

        vyhodil jsem zarážky a nasadil kolo, zmáčkl brzdu .. Nemám s kotoučema zkušenosti.

        0 0
        • ceo  

          zadní si cinkne, ten mi tak nevadí

          Problém je přední – ten je celou dobu natlačený na vnější desku, potřeboval bych, aby kotouč šel o 0,5mm víc k náboji..

          0 0
          • mar_tin1  

            musíš nastaviť polohu brzdy voči kotúču. povolíš tie šróby, ktoré držia brzdu na adaptéri, nastavíš polohu a dotiahneš.

            0 0
            • ceo  

              Díky.

              To jsem udělal, ale i když jsem nadoraz, tak to dře :(

              Ještě jsem mi povedlo, když jsem měl kolo otočené zatlačit na vidlici a nějak jí to asi neudělalo dobře… Funguje, ale nějak syčí :)

              0 0
              • Dvain  

                Ja mel nastesti brzdy krasne „vycentrovany“, ale objevil jsem na ramu par miniaturnich oderku. Na doraz ceho? Nastavoval jsi to se zmacknutou pakou? Jinak s tou vidli je to divny, nemas ji jen pretlumenou, to pak vydava podobny zvuky.

                P.S.: Jak mas dlouhy (stred-stred) predstavec?

                0 0
                • ceo  

                  na doraz od kola.

                  Ne, bez zmáčknuté páky.

                  POhrál si s tím kolega a už to je OK. Ono si to stejně sedne.

                  on taky trochu háže kotouč…

                  Problém možná je, že při převozu brzda dostala ránu (byla protržená krabice a trochu stržená hlava šroubu.

                  Ale nechce se mi jim to tam posílat zpátky. Ještě si rozmyslím co dál. Možná zkusím, ať po pošlou nějaký prašule zpět, a nechat si to opravit tady, pokud by to zlobilo.

                  0 0
                  • Dvain  

                    Prevozu jsem se taky dost bal, prece jenom je to kus cesty a i kdyz je na tom napsano „Fragile“, tak se k tomu tak nechovaji. Nastesti byla v krabici jen jedna dira a ta sla mimo. Kazdopadne zkus napsat do Canyonu, urcite budou mit snahu to nejak resit, nemci na zakaznika nekaslou…

                    0 0
                    • Fak  

                      ty diry v krabici vidim ze maji snad vsichni – ja mel 2 mensi a 1 vetsi. Nechapu, jak to muze vzniknout, jen tak prece neudelas v tlustem kartonu diru… co s tim ta ceska posta dela?

                      0 0
                      • Pijer  

                        To určitě už ta Německá :-), to by se tady nestalo.

                        0 0
                    • RADO77  

                      Viděl jsi ten karton? Ten vydrží všechno. Já jsem si tu krabici nechal na cesty letadlem. je to levnější než nějaký kufr.

                      0 0
                      • Dvain  

                        Karton jsem videl. Je 4 mm tlusty a rozhodne nevydrzi vsechno. Tezko rict, kolikrat se to cestou z Nemecka vyklada a naklada, ale urcite vicekrat, nez pri ceste letadlem. A vubec, na cestovani letadlem si tu krabici taky schovavam…

                        0 0
              • fousek  

                To by ji nemelo vadit, spis naopak lip se bude mazat, akorat v obracene poloze nemusi tlumit, ale to asi stejne nepoznas:-) Samozrejme myslim tim stav vhuru nohama, pokud ji prevratis zas funguje tak jak ma

                0 0
                • ceo  

                  máš pravdu. Už je to OK

                  0 0
                  • Zdenek_cz  

                    Jaký jsou dojmy z první jízdy?

                    0 0
                    • ceo  

                      Jízda nebyla. Asi bude až na jaře pokud tak dlouho vydržím.

                      brzda je seštelována.

                      V reálu je kolo o 300% hezčí než na fotkách. takový bytelný mamlasík. Pro mé oko neuvěřitelně krásné kolo. Byl jsem moc mile překvapen.

                      Posed a vše vyhovuje (zkoušeno staticky).

                      Má neuvěřitelný vychytávky – bovdeny v místě kontaktu s rámem mají pryžový obal a na rámu je ještě průhledná folie. Spodní rámová trubka je taky polepena průhlednou folií. Bovden k přehazovačce je v poslední části ukončen takovým gumovým těsněním, aby do něho nezatíkala voda a nestála tam.

                      Jednoduše řečeno – při výrobě toho kola někdo myslel a myslel i na to, jak bude používáno.. A to se cení…

                      ze statického pohledu jsem maximálně nadšen.

                      Dwain: ten neopren na zadní stavbě – to jsi objednával zvlášť?

                      0 0
                      • Meduza  

                        Covece, fakt nechapu, kdyz jsi z nej tak nadsenej, jak je mozny, ze to vydrzis az do jara.....? Ja bych tu krabici bleskove roztrhal a uhanel se projet treba o pulnoci :) Tak at ti slouzi…! Ja jsem si ho taky objednal, cca pred tremi tydny (na netu jeste byly), ale po trech dnech mi napsali, ze mam smolika :o( No tak na jare nooo

                        0 0
                        • SNAIL  

                          Nazdar Jirko, psal jsi že dorazíš v sobotu k Barranďáku a nějak jsi se neukázal. Co s tebou bylo?

                          0 0
                          • Meduza  

                            Sorry, vlitla mi do toho nejaka prace a uz bylo pozde dat vedet.. Na vlakno jsem koukal a ze uz to tam nikdo nekomentoval, tak jsem uz dal delal mrtvou lisku :o) No dal jsem si to odpoledne ve vasich stopach jeste s jednim nechrtim kamaradem, takze pohoda. No a v nedeli jsem si to dal solo znova pro jistotu, ale skoro uz potme :o)

                            0 0
                            • wert_1  

                              Potmě, nepotmě, jel jsi na kole, který kadí u kamarádů .-)))

                              0 0
                        • ceo  

                          Zkouším sebe-disciplínu :D

                          0 0
                      • Dvain  

                        Taky jsem na nem jeste venku nejel:-) Jojo, v realu je fakt nadherny. Uz na fotkach vypadalo skvele, ale ve skutecnosti je jeste hezci. Ty vychytavky a detaily me taky docela dostaly, proste nemci:-) Neopren tam mam od vyroby. Ty ho tam nemas? Nic jsem si zvlast neobjednaval. Uvazoval jsem o pumpe na tlumice, ale nakonec jsem ji koupil normalne v CR i s pedalama ( www.kupkolo.cz/…-01_197.html a www.kupkolo.cz/…rske_48/Akce ).

                        0 0
                        • Dvain  

                          Skoro bych zapomnel! Foukani s touhle pumpou je mozne jen pri stlaceni kola. Jinak totiz nejde nasroubovat na ventilek. Dela se vubec pumpa s mensi matici? Pristup k ventilku kluci trochu nedomysleli. Problem by se mohl vyresit u kol 2008, kde by mel byt novy tlumic a ten ma ventilek sikmo a na druhe strane. Tak snad…

                          P.S.: Cim foukate Canyony XC?

                          0 0
                        • ceo  

                          Ne, neopren tam nemám.

                          Přidám to jako dotaz jak jim budu posílat foto té brzdy.

                          Pedály máme stejné a ze stejného shopu :) Akorát moje jsou už jeté na minulém kole (a podřené od pádů)

                          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.