• peugeot206

    Zdravím všechny.. Mám takový problém. Chtěl bych si koupit CANYON Yellowstone 5.0,ale nevím jestli je to dobrá volba… Kolo bych měl na občasné vyjíždky lesní cesty i silnice.. Pro CANYONA jsem se rozhodl po předchozím brouzdáním na foru a zdá se mi nejlepší ohledně výbava/cena… Prosím o rady,zkušenosti se servisem, atd… Díík

    0 0
    • Kinetic  

      No, kolo to je pěkné, výbava slušná..Snad akorát nevím jeslti nějak moc ušetříš..Ještě připočti poštovné. Já mám Canyona Nerve XC 3.0 z loňského roku. Tenkrát jsem chtěl také HT, konktrétně nejlevnějšího Grand Canyona 6. Kluci mě tu přemluvili na fulla, příplatek byl minimální. Jsem a budu jim za to do smrti vděčný!! Kolo je naprosto vynikající, snové, objevuji úplně nové zážitky na kole, je to diametrální rozdíl. Nemluvě o pohodlí. Dokonce bych řekl že na klidné vyjížďky bych si ht nikdy nekoupil. No, a ani na blbnutí na lesních stezkách ne.

      Koukal že příplatek za stejně vybavený full od Canyonu je nějakých 250Euro. To není mnoho, zvlášť pokud si vezmeš že i samotný tlumič stojí 10tis. nemluvě o nesporných kvalitách rámu. A co je nejlepší, váha je stejná. Myslím si, že takováhle částka už v té celkové nehraje moc roli a minimálně tvoje záda a zadek ti poděkují..Navíc právě tady už začíná být znát cenová úspora u Canyono. Vím, člověk by mohl stoupat donekonečna cenově..

      Ale myslím si a vím z vlastní zkušenosti že jě nějaká hranice, která se vyplatí. Za tu považuji nejlevnějšího Nerva XC, který má špičkový rám co se dává na bajky za 2 700Euro, dobrý tlumič i vidlici, ostatní komponenty taktéž postačující. Jak říkám, ten rozdíl a požitky jsou naprosto neporovnatelné.

      Jinak Co se týká servisu, v čr to oficiálně neseservisuješ. Ono je to vlastně úplně jedno. Akorát přijdeš o garančku zdarma, kterou některé české obchody dávají. Každopádně myslím, že s jakýmkoliv Canyonem neuděláš chybu. Čím vyšší řada, tím větší úspora, v případě Yeloow stona bych ale váhal zda nekoupit třeba Scotta nebo tak…

      0 0
    • viszla  

      Vložím se do debaty s názorem podobným „kineticovi“ mám fulla a už bych zpět neměnil. Byl jsem též rozhodlý pro Canyona, nakonec ale spíše k vůli designu vyhral Cube. Myslím, že letošní modely mají hodně hodně povedené! Tak ti tady ještě asi motáme hlavu co? :o)

      http://www.cube-bikes.de/…id_6503_.htm

      objednal jsem ho z chainreacti­oncycles.com bez problémů!

      0 0
      • Kinetic  

        Pokud vím tak CUBE začalo prodávat i pražské TRINITY.

        0 0
        • viszla  

          jj prodává, jenže já toho svého koupil o 10tis levněji 45tis – 35tis…to i servis oželím, asi chápete :o)

          0 0
          • peugeot206  

            Hmm, je fakt, že CUBE byla druhá volba mají taky dosti dobrý design… Tak myslíš, že mám koupit celopéro? Myslel jsem, že jsou jen na sjezdy a na normální využití ne, ale nechám se poučit protože začínám… Jsem v práci a tvůj odkaz mi zde nejde otevřít:-( tak se už těším domů na comp a hned se na to podívám.

             
            0 0
    • peugeot206  

      jj, máš pravdu Nerve XC 3.0 je solidní… Ted jsem teda na vážkách myslel jsem si, že celopéro není vhodné na normální ježdění, ale asi to ničemu nevadí jak mi tady píšete..

      0 0
      • viszla  

        můj názor – celopéro je na „normální ježdění“ daleko vhodnější, než hardtrail! Teda aspoň v mém případě, samo pokud narazím na rovinku nedej bože kopec s povrchem živice = asfalt :o)) je to celopéro malinko línější, ale i tak, větš. se to dnes dělá již tak, že obě péra zamkneš......­...........no a ty nejen lesní sjezdy…hmmmm :o)) opravdu bych neměnil a to jsem na HT kole jezdil doposud 10 let.

        0 0
      • Kinetic  

        Na mém loňském modelu Nerva XC3 mám RP23, to je letos od XC4, která i odpovídá cenou a výbavou mojí loňské XC3, letos tu řadu ještě komponentově a cenově ponížili o stupeň.

        Každopádně doporučuju se projet a vyzkoušet si to. V mém případě jde zamknout přední Reba SL z řídítek. Tlumič má 3 polohy propedalu – open, přivřený a zavřený. Na sjezdy dávám open, jinak běžně co odpovídá hladkým rychlým lesním cestám a našim rozbitým silnicím na 2. Na 3 to dávám jenom když jdu ze sedla na asfaltu do dlouhého kopce. To kolo se ani nehne! Jak silnička. Navíc samozřejmě jak tlumič i vidle jsou vzduchové, takže si to můžeš nastavit jak ti to vyhovuje – prostě jak moc to nafoukáš tak to budeš mít tvrdý. Všechno doladíš rychlostí odskoku. Zkrátka dostaneš mnohem universálnější stroj.

        Jediné co mě na asfaltu omezuje a proč se mu vyhýbám je, že široké Nobby Nicky dost cvakají, což by nevadilo, ale hrozně rychle na asfaltu mizí. Což mě mrzí, protože to je špičkovej a taky drahej plášť do terénu.

        Řada XC je v podstatě na takové normální vyjížďky – maratony. Proto je lehká jak normální ht. Ale popravdě, poslední dobou jsem začal dost sjezdovat. To kolo to vydrží (95kg) – i celkem monster dropy. Jinak i ten základní tlumič asi normálně bohatě stačí, taky jde přivřít. Tady tu 3. polohu v podstě vůbec nevyužívám.

        0 0
      • Kinetic  

        Není celopéro jako celopéro. S pružinou nebo 20kg kusem železa moc daleko nedojedeš. Ale tyhle lehké XC stroje jsou na to boží!

        0 0
      • dieegoo  

        Já sice Canyona nemám, ale HT už bych nazpět taky nechtěl. Jezdim na fullu už rok a půl, hodně jsem si na něj zvykl a časem už mi ani nepřišlo, že by to bylo něco extra (zvyk jsem si), ale jakmile sednu na HT a po chvíli zpět na fulla, je to jak sednout na gauč :) Jede to krásně, pohodlí supr, toho Nerve XC bych určitě zvážil bejt tebou.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.