• ladikaladik

    Potřebuji poradit. Čtyři roky jsem neměl problém a pak najednou se mi začli duše lehce posouvat a lámat u ventilku. Nepomohla ani výměna starého pláště ( teď už ujedu sotva 10 km a abych sebou vozil několik duší… ). Prošel jsem tady obdobná témata, ale nic jsem nenašel. Snad nikoho tak jednoduchá věc nenaštve.

    kolo stevens s8

    ráfky Mavic XM 317

    plášť nový moutain king 2,2

    duše obyč. Trax,Geax s galuskovým ventilkem

    díra na moto,ale s redukcí na galuskový ventilek

    Děkuji za radu

    0 0
    • kopečák1  

      Mě to asi jednou dvakrát ruplo když mi nekoukal ventilek kolmo z ráfuku ven, po nafouknutí na 4,5 ATM to pak ruplo…

      Ale nepředpokládám, že bys nasadil duši opakovaně blbě, tak nevim. Zkontolovat ráfek zevnitř, případně přejet smirkem?

      0 0
    • Daf  

      Můžeš zkusit ještě vyměnit vložku v ráfku. Nejčastěji se posouvají pláště, které nemají dostatečně pogumovanou patku. Tuším, že zrovna Continental mezi ně patří. Dále posouvání pláště na ráfku souvisí s nízkým tlakem v pneu. Já posouvání ventilku spolehlivě vyřešil až přechodem na UST, což asi není řešení které bys chtěl slyšet ;)

      0 0
      • ladikaladik  

        vložka v ráfku je skoro nová to bylo první po čem jsem šel a kvalitní, tlakem by to taky nemělo být…no a ten přechod by asi dost stál, že… ale díky

        0 0
        • Daf  

          S nějakým tubeless kitem to není zas tak moc velká investice cca. 1000 Kč.

          0 0
          • ladikaladik  

            to se dá s kitem udělat na mé ráfky a pláště ?? sorry za takový dotaz

            0 0
            • Daf  

              Ano tohle je asi nejlevnější řešení ale nedokážu posoudit kvalitu. Nejznámější značka, která tyto sady vyrábí je asi NoTubes je řekněme osvědčená, ale výrazně dražší.

              0 0
    • xshreck  

      Máš docela úzké ráfky, mám ty samé a při malém tlaku se mi hodně žvýkal plášť – to může být důvod. Kolik foukáš?

      Pak bych se podíval jestli není moc ostrá/široká díra pro ventilek. Popř zkusit odmastit ráfek, plášť.

      A dávat bacha při foukání

      0 0
      • ladikaladik  

        foukám, když mám možnost měřit na 2,5 – 3,0, okraj není ostrý je tam redukce a to odmaštění jsem doufal, že s novým pláštěm nebude třeba…

        0 0
    • Mamut  

      Ked mi robilo to iste, tak som namiesto pasky dal par vrstiev ducktapy siroku uplne od okraja po okraj. V podstate bola az zasunuta pod hakovite steny rafku. Cimsa trocha zvacsil priemer rafku a prestalo to.

      0 0
    • Balvan  

      namazat vnitřní boky ráfku chemoprenem nechat pořádně uschnout(několik hodin) a pak teprv nasadit plášť, chemopren vytvoří neklouzavou vrstvu a je pokoj

      0 0
    • kankrlicek  

      Měl jsem stejný problém, na jednu vyjížďku 2 duše :(. V nové pásce se udělal za pár km oválný otvor, jak se hýbala. Na ráfek jsem asi v 8 místech dal oboustrannou lepicí pásku, na to prdnul pásku a od té doby mám pokoj. Malé tlaky k posunu též přispívají.

      0 0
    • geondra  

      Jojo, mám stejnej plášť (obyč kevlarová verze) a stejnej problém. K tomu mě parádně hází, made in India. Řešení s chemoprenem se mi nezamlouvá, když píchnu, při výměně duše to asi opadá a domů nedojedu, při spotřebě jedna duše na dva km…

      Vyhodit (400kč), je asi zbytečné se čílit…

      0 0
    • Quik  

      Moc utahujes tu matici, která drží ventilek v rafku!!!

      0 0
    • lukaslh1  

      Pred tydnem jsem poridil Conti X-King kevlar 2,2. Made in India. Na prednim kole zatim vse ok. Zadni neustale hazi a vydava pri jizde desny zvejkavy zvuky. Na rafku klouze (Mavic crossride). Uz se mi podarilo utrhnout ventilek a srolovat pasku v rafku. Zatim jedno velky zklamani.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce