Continetal raceking 2.2 55-622, KEVLAR

34 nepřečtených
  • hlinikAmatér

    Ahoj, přezul jsem jsem nové pláště viz název „v předu i v zadu“ a po 300 najetých km jsem předek už 3× píchl . jednou na silnici 3 třídy občas ňáký štěrk díra… po druhé lesní cesta dokopce… potřetí lesní cesta rovina.. chci se zeptat na zkušenosti s defektama. nevím jestli mam jen takovou smůlu nebo jestli je problém v plášti. ale zadek drží proto mi to je divné. a to zadek nešetřím mam HT a náký ten downhil „na stravě“ :D zadní plášt zvládl v pohodě. už jsem fakt zoufaly nechci kupovat každý druhý týden duši a hlavně ten pocit když píchnete a máte před sebou ještě 40 km není příjemný.. a na lepení nemam nervy děkuji za odpovědi

    0 0
    • Vilém  

      1. Nevoz duse.

      2: Ty defekty predku jsou pokazde jinde a ze strany behounu?

      0 0
      • hlinikAmatér  

        na mlíko jsem amater plus nemam nato ráfky.. právě se mi zdá že jsou pokaždě ze strany běhounu ale je mi divně že zadek drží a přitom mam ht ale předek to nedává

        0 0
        • Jezevec70  

          A nemáš v předním plášti třeba kousek trnu, drátek nebo něco podobného? Umí to propíchnout duši klidně až po pár desítkách km.

          0 0
          • hlinikAmatér  

            nemám právě nikde nic proto mi to je už divný jestli mam fakt takovou smůlu nebo nevím už fakt přemýšlím že koupím na předek jiny vzorek a ten předek si pak dám na zadek až ho sjedu

            0 0
        • pepek  

          občas ňáký štěrk díra – nezůstala ti díra v plášti? Časem se do ní vždy něco trefí.

          0 0
          • hlinikAmatér  

            ne nikde nic právě.. kdyby to bylo po nakym dropu nebo tak tak to pochopil procvaknu nebo tak ale 3× jina situace.. plášt celej ráfek taky.. asi fakt jen sakra smůla

            0 0
        • plzakj  

          Fakt na behounu? Neni nejaka ostra hrana v rafku? Paska stara, hruba. Vylezlej drat? Stitek s carovym kodem nebo neco, co prosoupe dusi? A duse davas normalni nebo nejajy lehky?

          Takhle defektit s novejma mtb gumama, to je nejaky divny.

          0 0
          • hlinikAmatér  

            rafek v pohodě je tam i páska z výroby nikde dráty nekoukají nic štítky žádny prošoupaný duše to nebyla vždy jen proste mala dírka první duše byla tenká pak jsem další dvě koupil normalní a stejně nevydrželi asi fakt mam jen tenhle rok sakra smůlu.. na zadku mam stejný plášt a ten drží

            0 0
            • Vilém  

              Ten plast nazouvas vzdy do stejne pozice na rafku, nebo to neresis?

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • plzakj  

              Udelej si znacky na plasti. Treba podle napisu a ventylku.

              0 0
    • az8  

      Ak môžeš, tak zameň plášte medzi sebou. Ak dostaneš defekt na zadnom, tak je to plášťom.. Nevieš povedať, či defekt vzniká na rovnakom mieste voči plášťu?

      0 0
    • scota  

      Dej do předu Crossking Protection a máš to vyřešený

      0 0
    • Pikaču  

      s raceking racesport (BlackChili) a raceking ProTection (BlackChili) nikdy zadny problem (duše i tubolita).

      Holt Made in Germany oproti kevlarové číně…njn trochu prudím.

      0 0
      • scota  

        Momentálně mám doma asi 6 ks pneu Continental ani žádný problém jsem nezaznamenal – vše verze Protection.

        0 0
    • Sinpa  

      Já jsem teď po cca 800km s duší předělával RK 29/2.2 protect na bezduše.

      Sranda maximální, desítky děr po obvodu https://vimeo.com/547352705

      Po cca 60km se to už snad všechno zalepilo.

      Ale po prvním nahození a rychlém projetí (5km) to ušlo na ráfek během několika hodin.

      https://vimeo.com/547354803

      0 0
    • mk10  

      No hele já vloni 3× píchlá duše, vždycky ve stejným místě kousek od ventilku .. Přelepili jsme pásku a bylo po problému.

      0 0
    • Tramvajar  

      Za mne taky:

      1. vyměnit pásku a zkontrolovat ráfek
      2. důkladně, důkladně, důkladně zkontrolovat plášť, jestli v něm něco není.
      0 0
      • MatS  

        Plášť převrátím naruby a on se tam nějaký hajzlík vždy najde, ale někdy je schovaný v gumě a vyjede jen když je na něj vyvinut tlak.

        0 0
        • Eric  

          Chce to fakt hodně kontrolovat, jestli v plášti něco nezůstalo. Já jsem tak asi 3× dělal defekt kvůli zalomenému trnu ve vzorku (na mtb) chycený z nějaké haluze. Vždy se projevil po několika km až se znova zatlačil a píchl duši.

          0 0
        • Eric  

          Chce to fakt hodně kontrolovat, jestli v plášti něco nezůstalo. Já jsem tak asi 3× dělal defekt kvůli zalomenému trnu ve vzorku (na mtb) chycený z nějaké haluze. Vždy se projevil po několika km až se znova zatlačil a píchl duši.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.