Řídké boky pláště vs. No Tubes

45 nepřečtených
  • vasek80

    Mám problém s Race Kingem Racesport. Boky, přesněji vršek, cca 0.5 cm pod vzorkem tmel nedokáže trvale zatěsnit. Pokud se smekne plášť o kořen, kamen, tak tudy začne utíkat vzduch. Stačí někdy i silou palcem přez toto místo přejet a uvolní se zaschlej špuntík tmelu.

    Jakmile plášť nakloním na bok, tak jej tmel opět ucpe, za jízdy ale většinou ujde. Když si to ucpané místo poznačím a druhý den přez něj několikrát přejedu prstem, tak někdy opět začne ucházet. Jsou to okem špatně viditelné dírky. Jehla by udělala větší.

    Někdy mám 2 vyjížďky klid a jindy dofukuju 3× během 3 hodin.

    Další problém výhledově asi bude, že skrz boky prosahuje čirá, lehce mastná složka tmelu.

    Co s tím? Zkusit jinej tmel (někdo tu psal, že jedna značka dobře zatěsní plášť a pak se dá používat No Tubes)? Ten Plášť je novej a hlavně já jsem na ně zvyklej a nechce se mi hledat jinou alternativu. Kupodivu takto zlobí jen Raceking a né Xking oba Racesport.

    Na fotkách je v označená problematická část a to orosení.

    0 0
    • mxv  

      mi takhle zlobi(ly) 3 XK. Resenim je zmenit znacku, Schwalbe RaR je na tom s tesnenim lip..

      0 0
      • vasek80  

        Také jsem o tom přemýšlel, ale co jsem koukal, tak cca 1300 za plášť se mi dávat nechce. Navíc mě straší výdrž. Contíky mi bezproblémů 4000 vydrží, bojím se u schwalbe, že budu na poloviční výdrži.

        0 0
        • vasek80  

          Tak teď jsem z toho jelen. Když jsem před nějakým měsícem na ně koukal, tak mi na seznamu ve zboží skákaly asi jen v 5 shopech a cena kolem 1300,–- např zde a dnes koukám, že je v koloshopu podstatně levnější. Je to přeci stejněj plášť???

          0 0
          • versusio  

            Ano ale bude tam rozdíl v TPI :-) To samé plete občas lidi např. u Kendy Karmy.

            0 0
            • Chiron  

              TPI je u SS stejné. Rozdíl je akorát ve vzorku. Ten dražší je model 2012.

              0 0
              • vasek80  

                Koloshop píše také model 2012

                0 0
                • Chiron  

                  Aha, no já to celé nečetl, bral sem to podle obrázku a ten je starý. Škoda, že ho tam neměli už dřív. Pokud je to skutečně to co píšou, tak bych ho bral hned na zkoušku. Jenže před měsícem nebyl u nás za podobnou cenu k sehnání, tak sem se poohlídnul u jiné značky…

                  0 0
                  • vasek80  

                    Právě, já nedávno koukal na ty šílené ceny a dnes jsem čuměl, za podobnou cenu je má více shopů.

                    0 0
              • JakeF  

                .

                0 0
        • mxv  

          pokud jde o sjizdeni vzorku, tak conti fakt vydrzi o hodne dele nez swalbe, coz ale neplati v tezkem terenu (beskydsky pisecek:) kdy se velmi rychle loupou a uplne trhaji figury vzorku.

          0 0
          • saddik  

            Conti XK RS se mi oloupal i ve zcvela normalnim terenu… Je tu i par lidi, kterym se loupou naopak Schwalbe, ale ja jsem z NN EVO 2011 zkusil odrezat figuru a skoro to neslo ani nozem a z toho XKinga se poustely skoro samy..

            0 0
            • Chiron  

              A mě třeba XK tohle nedělal a to sem ho rasoval na kamenitých beskydských sjezdech. Akorát se mu trochu zboku vydrolovaly figury v krajní řadě z vnitřní strany, ale nijak drasticky. Tak asi mají problém s dodržením technologického postupu nebo tak něco.

              0 0
              • Chiron  

                No tak změna. Dneska sem si všimnul, že se mi jedna figura odloupla. A to na předním kole, drží jen na kousku, jinak je celá odlepená. Zvláštní, že ten první XK to nedělal, a to musel vzadu dostávat větší čočku.

                0 0
    • saddik  

      Měl jsem Xking RS a nikdy se mi ho nepodařilo dlouhodobě zatěsnit. ProTection verze by na tom měla být líp, ale Mlok říkal, že pořád hůř než Schwalbe SS. Někdo tu psal, že používá butylový zátěr na primární zatěsnění TLR pláště, což je asi jediné řešení nevyžadující duši nebo výměnu pláště :(

      0 0
      • vasek80  

        Mě se do protection verze nechce. Sice by měla být TLR, ale ten plášť je tvrdší a není tak pohodlnej. Mám jej ale v šíři 2.0 (ikdyž srovnánat 2,0 s 2,2 je nefér).

        Nevíš kde se ten zátěr dá sehnat? Viděl jsem tu fotku, ale nevím v jakém to bylo vlákně.

        0 0
        • newbie  

          třeba tady to bylo

          0 0
        • bosmilan  

          Tak proč si kupuješ takové tenké šlupky,když je chceš potom přetírat nějakou sračkou?

          0 0
          • mxv  

            ten Ferdus zater mi nefungoval, tak bacha na to.

            0 0
            • vasek80  

              Na jakém plášti jsi to zkoušel?

              0 0
              • mxv  

                na XK

                0 0
                • vasek80  

                  Můžeš se ještě trochu rozepsat zda se alespoň něco změnilo. Uvažuji o tom, že jej vyzkouším.

                  0 0
                  • mxv  

                    Ne, uniky defakto uplne stejne, 7× dofukovani za vyjizdku. zmenilo se akorat to, ze vnitrek plaste zacal silne lepit, navic ten zater moc nedrzi , takze se trochu zezmolkoval uz pri nasazovani plaste no a nakonec mam jednu dusi olepenou tim sajrajtem na vyhozeni.

                    No ale nevzdavam to:)), vcera sem pracne odstranil ten stary nater a dnes natrel znovu, ale s podstatne vic naredenym butylem, ze se snad lepe vsakne.. Casem uvidim, nebudu ho hned nahazovat.

                    Jinak jeden z tech Xkingu vypada, ze se snad konecne chytil a zacina trvaleji tesnit, akorat se uz blizi konci zivotnosti:(

                    0 0
          • vasek80  

            Protože předpokládám, že budou držet, když si přečtu, že je tubelles ready. Pokud bych nad tím nepřemýšlel, tak bych si kupoval supersonica.

            0 0
            • bosmilan  

              To samé co tobě mi dělaly Maxxis Monorail Exc.,ale nakonec se to chytlo,jenže jak to byl taky šlupky,tak stejně to ani malou dírku nezalepilo.

              Nakonec jsem Maxxisy sjel s dušema v zimě a koupil si Micheliny se kterýma jsem max. spokojený

              0 0
          • Rychlej turista  

            V tom problém nebude. Spíš bych to viděl v jiném materiálu Continentalu, na kterém tmel prostě nedrží a jen proteče. FF 2,0" mají 300 g a žádný takový problém jsem s nimi nikdy neměl. Utěsnění naprosto bez problémů.

            0 0
            • JakeF  

              Mě by fakt zajímalo, jak tohle mohlo vzniknout… Před pár dny mi přes daleko menší dírku Ralph prostě procákal mlíko a nashledanou…

              0 0
      • fousac  

        taky sem dumal na nejakym zaterem a nasel sem tohle: PlastiDip

        nezkousel to nekdo nahodou? treba by to fungovalo..

        0 0
      • MlokCZ  

        Dávám teď 2012 RK protection 29" ještě další šanci (na druhých kolech) a mám je nahozené teď už trošku déle. A i přes počáteční poctivé protřepání na boku (nejdříve ručně s každým kolem v ruce samostatně, pak asi 20 minut už nandaná kola a celé kolo vždy položené na boku a občas jsem zatočil), tak jim trvalo cca 300km než přestali rychleji ztrácet tlak.

        Od začátku to nějak těsnilo, jen ztráta tlaku byla rychlá (za 24 hodin to vždy kleslo cca z 30 psi na 15psi).

        Teď už drží dobře, srovnatelně se snake skin RaR.

        Oproti tomu snake skin Schwalbe těsní dobře od začátku a není potřeba žádné delší zajíždění.

        U RK pak platí co jsem o nich psal dříve, tedy drží v protection verzi o hodně hůře než snake skin RaR (srovnávám pořád 29" verzi, kde RaR má mírně řídší vzorek než ve 26") s vyjímkou asfaltu, kde v zatáčkách drží RK lépe. K tomu jsou znatelně méně pohodlné než snake skin RaR.

        Ale zase jak už jsem psal, tak jedou o něco lépe než snake skin RaR.

        Taky jsou u Contíku oficiálně TLR pro 2012 pouze protection verze a race sport verze ne. Pak se není čemu divit, že jsou s některými kusy race sport takové problémy.

        0 0
        • vasek80  

          Já se právě domníval, že jsou už tebeless ready dle popisu v jednom zde často vychvalovaném shopu, který mně velmi sklamal. lastně dodnes uvádí spotřebitele v omyl jedná se o www.bikesport.cz!!!

          Mě ten plášť po týdnu ujde, tak, že to nedokážu změřit. Jenže problém je právě, že občas začne ucházet při jízdě.

          Že je ten RR snakeskin pohodlnější jak RK protection, tak by mohl být cca na úrovní RK racesport. To je dobrá zpráva. Jediné negativum zůstává už jen ta výdrž proti continentalu. Budu si to muset někdy vyzkoušet na vlastní kola.

          0 0
          • MlokCZ  

            U Contíku v tom mají pěkný bordel. Pro 2011 byly označené TLR racesport verze a naopak protection nikoliv. Dříve protection verze zřejmě neměla připravené TLR patky.

            Pro 2012 je to opačně a zřejmě kvůli problémům s utěsňováním race sport verze už TLR nejsou.

            A pak je otázka jakou informaci přebrali na bikesport.cz

            S výdrží já problém nemám u RaR na zadním. Někteří ale mají…

            RK mi vydrží asi věčně, nebudu ho vůbec tolik jezdit abych nějaký stačil sjet.

            0 0
            • vasek80  

              Patky překvapivě drží perfektně. I když plášť uchází a už se v zatáčce žvýká, tak se ani jednou nevyzul a to jsem jednou projel takovou klopenku v rychlosti přez 30 a netušil jsem že mám prázdné kolo. Zvuk to udělalo šílenej, ale nepodfouknul ani se nevyzul.

              0 0
        • saddik  

          Osobně bych řekl, že Racesport pláště nechali tak, jak byly, když jim říkali TLR, akorát odstranili to označení, protože viděli, že to nefunguje :) (2012 RS jsem ale neviděl, tak jen hádám).

          Jinak mám teď nachystané RaRa UST a NN SS na své jediné kolo, právě proto, že u Conti jsem si rozumně nevybral..

          0 0
          • MlokCZ  

            UST RaR navíc taky letí parádně (je znatelně rychlejší než 67 tpi snake skin verze), takže tam je to jednoduché. Ve 29" variantě ale není, proto jsem tam zkoušel ten RK právě hlavně kvůli rychlosti na více asfaltové trasy na celopevňáka.

            0 0
            • saddik  

              Jj, právě s ohledem na tohle Tvé doporučení jsem RaRa bral v UST místo SS. Navíc mi zbyl doma Slime tmel na jeden plášť, kterej tam sdělám a do SS bych dávat nechtěl.

              0 0
            • vasek80  

              Netušíš někde z nějakého testu o kolik je v 26" RR snakeskin pomalejší jak RK Racesport? Nebo to dokážeš tipnout? Aby to zas nebylo horši jak kdybych dojížděl toho Racekinga s duší. O defekty mi ani tak nejde, moc nedefektím.

              0 0
              • MlokCZ  

                S duší RK rychlejší nebude (než RaR snake skin bez duše).

                Tedy samozřejmě záleží taky kde, na pěkném asfaltu při pořádném nabušení a ultralight duši by RK rychlejší být o chlup mohl.

                Snake skin verze RaR v testech bohužel nebývá.

                0 0
                • vasek80  

                  Myslím v terénu na běžných maratonech a tlaku 2,5. Pokud bude pořád zlobit, tak ho dojezdím s duší a příště zkusím RR na zadek a NN na předek.

                  0 0
    • tomfree  

      Mám to na x kingách na c-maxech,taky mi prolíná čirá kapalina,jednou za dva týdny to dofouknu a neřeším to.

      0 0
      • Lenka.05  

        Mně to dělaj Schwalbe taky (nobby nic a racing ralph pacestar)

        0 0
        • fousac  

          taky tak… jak se s ralphem vjelo do terenu, kde se vic deformoval, tak sem musel obcas i behem vyjizdky dofukovat..

          ty boky jsou skoro pruhledny, tak se neni cemu divit..

          a kdyz sem zkousel lehoucky kontiky na krosku, tak sem nalil mliko, nafouk, mliko zase hned pres boky vyteklo a bylo po hehe.. ale ty maj ty boky snad jenom z hadru..

          dan za lehky gumy, nekde se ta vaha ztratit musi..

          0 0
      • vasek80  

        Jak dlouho ti to prolíná? To musí mít nějakej vliv na tmel uvnitř, bojím se aby po 3 týdnech nebyl uvnitř tak hustej, že ztratí funkci.

        0 0
        • tomfree  

          Pláště na xc-čku mi vydrží asi 2měsíce a pak jsou na vyhození,takže tuto dobu to vydrží v pohodě.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.